WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Co Facebook przygotował dla partnerów reklamowych?

Facebook coraz częściej dba o swoją biznesową stronę i chce przekonać do siebie coraz więcej reklamodawców. Teraz wychodzi z propozycją nowych usług dla partnerów reklamowych, które pozwolą na zdobycie zainteresowanie klientów.

W działalności Facebooka różnego rodzaju zmiany i nowości są na porządku dziennym – w ostatnim czasie pisaliśmy m.in. o Sekcji sklep umożliwiającej sprzedaż produktów na Facebooku. Teraz przygotowano coś specjalnego dla partnerów reklamowych – usługi, które powstały z myślą o nich mają pozwolić na lepsze dotarcie do potencjalnych klientów, dzięki dopasowaniu reklam do ich zainteresowań i potrzeb. #wiemyjak

Wprowadzone zostaną:

1. Usługa optymalizacji pod kątem zdarzeń w aplikacji. Wiedząc jak popularne stają się aplikacje, Facebook chce umożliwić przedsiębiorcom dotarcie do ważnych odbiorców. Często zdarza się jednak, że użytkownik po instalacji aplikacji nie podejmuje więcej działań, które mogą przynieść korzyść przedsiębiorcom, jak przykładowo dokonywanie transakcji zakupowych. Nowa usługa ma pozwolić na dotarcie do osób które z możliwie największym prawdopodobieństwem zaangażują się w pożądane działania. Biorąc pod uwagę wcześniejszą aktywność użytkowników, klikalność reklam na Facebooku, itp. system może wybrać internautów, którzy mogą wykonać określone czynności. Reklamodawcy otrzymają zatem możliwość wyświetlania reklam takim osobom.

2. Reklamy dynamiczne i Kanwa

Z myślą o przedsiębiorcach, którym zależy na wzroście zainteresowania ich aplikacjami i zdobyciu zaangażowania użytkowników, Facebook umożliwi korzystanie z dwóch atrakcyjnych narzędzi, które zostaną specjalnie dostosowane – reklam dynamicznych i Kanwy.

Dynamiczne reklamy mają działać w następujący sposób: gdy użytkownik wykaże zainteresowanie danym produktem na stronie, wówczas reklama produktu wyświetli się automatycznie w aplikacji i produkt będzie można nabyć za jej pośrednictwem. Taka funkcja umożliwia dotarcie do osób, które były zainteresowane produktem i mogą zdecydować się na zakup.

Kanwa natomiast pozwala na wyświetlanie treści po kliknięciu reklamy – pojawia się ona w trybie pełnoekranowym na urządzeniach mobilnych. Teraz Kanwa zostanie dostosowana do przedsiębiorców, którym zależy na wzroście zainteresowania ich aplikacjami. Z tych nowości będzie można korzystać w najbliższym czasie, a usługa optymalizacji pod kątem zdarzeń w aplikacji jest już dostępna.

Więcej informacji znajduje się na stronie Facebook For Business.

29/07/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to