Co Facebook przygotował dla partnerów reklamowych?

Facebook coraz częściej dba o swoją biznesową stronę i chce przekonać do siebie coraz więcej reklamodawców. Teraz wychodzi z propozycją nowych usług dla partnerów reklamowych, które pozwolą na zdobycie zainteresowanie klientów.

W działalności Facebooka różnego rodzaju zmiany i nowości są na porządku dziennym – w ostatnim czasie pisaliśmy m.in. o Sekcji sklep umożliwiającej sprzedaż produktów na Facebooku. Teraz przygotowano coś specjalnego dla partnerów reklamowych – usługi, które powstały z myślą o nich mają pozwolić na lepsze dotarcie do potencjalnych klientów, dzięki dopasowaniu reklam do ich zainteresowań i potrzeb. #wiemyjak

Wprowadzone zostaną:

1. Usługa optymalizacji pod kątem zdarzeń w aplikacji. Wiedząc jak popularne stają się aplikacje, Facebook chce umożliwić przedsiębiorcom dotarcie do ważnych odbiorców. Często zdarza się jednak, że użytkownik po instalacji aplikacji nie podejmuje więcej działań, które mogą przynieść korzyść przedsiębiorcom, jak przykładowo dokonywanie transakcji zakupowych. Nowa usługa ma pozwolić na dotarcie do osób które z możliwie największym prawdopodobieństwem zaangażują się w pożądane działania. Biorąc pod uwagę wcześniejszą aktywność użytkowników, klikalność reklam na Facebooku, itp. system może wybrać internautów, którzy mogą wykonać określone czynności. Reklamodawcy otrzymają zatem możliwość wyświetlania reklam takim osobom.

2. Reklamy dynamiczne i Kanwa

Z myślą o przedsiębiorcach, którym zależy na wzroście zainteresowania ich aplikacjami i zdobyciu zaangażowania użytkowników, Facebook umożliwi korzystanie z dwóch atrakcyjnych narzędzi, które zostaną specjalnie dostosowane – reklam dynamicznych i Kanwy.

Dynamiczne reklamy mają działać w następujący sposób: gdy użytkownik wykaże zainteresowanie danym produktem na stronie, wówczas reklama produktu wyświetli się automatycznie w aplikacji i produkt będzie można nabyć za jej pośrednictwem. Taka funkcja umożliwia dotarcie do osób, które były zainteresowane produktem i mogą zdecydować się na zakup.

Kanwa natomiast pozwala na wyświetlanie treści po kliknięciu reklamy – pojawia się ona w trybie pełnoekranowym na urządzeniach mobilnych. Teraz Kanwa zostanie dostosowana do przedsiębiorców, którym zależy na wzroście zainteresowania ich aplikacjami. Z tych nowości będzie można korzystać w najbliższym czasie, a usługa optymalizacji pod kątem zdarzeń w aplikacji jest już dostępna.

Więcej informacji znajduje się na stronie Facebook For Business.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem