Content Marketing World 2014 w pigułce

Największe na świecie wydarzenie dotyczące content marketingu czyli Content Marketing World 2014 odbyło się 8-11 września w Stanach Zjednoczonych.

Podczas konferencji można było wysłuchać najlepszych specjalistów z całego świata, pojawiło się ponad 2600 przedstawicieli z 50 krajów.

content marketing word 2014

10 wskazówek prosto z konferencji Content Marketing World

Portal MarketingLand przygotował ciekawe podsumowanie, dla tych którzy nie mieli możliwości pojawić się na największej na świecie konferencji dotyczącej content marketingu.

1. Zapisuj swoje cele

Jasne spisanie celów pozwala szybciej osiągnąć rezultaty. Udowodniono, że aby tworzyć dobre treści, trzeba przygotować sobie odpowiednią strategie i konsekwentnie ją realizować.

2. Zbliż się do swoich klientów

Należy zbliżyć się do swojego klienta, czyli lepiej go poznać. Dowiedzieć się czego nasz klient na co dzień poszukuje w internecie, aby wiedzieć kiedy najlepiej zachęcić go do naszego produktu.

3. Marketing doświadczeń

Stosowanie marketing doświadczeń, czyli nowej formy komunikacji z klientem to przyszłość.

4. Budowanie więzi przez jakość

Ważne jest nawiązywanie więzi z klientem. Jednak nieprawdą jest, ze im więcej relacji zostanie nawiązanych tym silniejsze będą więzi. Kluczem jest stworzenie treści za które ludzie będą chcieli płacić.

5. Kontakt z czytelnikiem

Nawiązywanie relacji z widzem, czytelnikiem to bardzo ważny element. Trzeba nauczyć się zaskakiwać, zaciekawiać ale także edukować czytelnika. Ważne jest aby tworzyć ciekawe teksty, pewnego rodzaju historię, której czytelnicy będą ciekawi, na którą będą czekać.

6. Indywidualne podejście

Kluczem jest indywidualne podejście do czytelnika. Każdy powinien czuć, że tekst skierowany jest właśnie do niego. Warto używać bezpośrednich zwrotów.

 7. Wykorzystanie e-mail marketingu

Budowanie relacji poprzez budowanie list mailingowych, zobowiązanie się do dostarczania przydatnych i ciekawych wiadomości za darmo.

 8. Content marketing nie umrze

Nie wierzy się, że content marketing to krótkoterminowa fascynacja. Ludzie zawsze będą ciekawi, będą chcieli się kształcić, czytać artykuły, które dostarczają interesujących treści.

 9. Content buduje zaufanie

Dobre i jakościowe treści budują zaufanie, ponieważ nie są nachalne ani uciążliwe. Dają jedynie możliwość czytania, ale nikogo do niczego nie zmuszają.

 10. Klient potrzebuje przywódcy

Dzisiaj mamy bardzo wiele agencji marketingowych. Klienci potrzebują kogoś kto rozumie zarówno reklamę jak i content marketing.

Warto przyjrzeć się bliżej przedstawionym wskazówkom i pamiętać o nich przy tworzeniu tekstów na strony.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem