Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Content Marketing World 2014 w pigułce

Największe na świecie wydarzenie dotyczące content marketingu czyli Content Marketing World 2014 odbyło się 8-11 września w Stanach Zjednoczonych.

Podczas konferencji można było wysłuchać najlepszych specjalistów z całego świata, pojawiło się ponad 2600 przedstawicieli z 50 krajów.

content marketing word 2014

10 wskazówek prosto z konferencji Content Marketing World

Portal MarketingLand przygotował ciekawe podsumowanie, dla tych którzy nie mieli możliwości pojawić się na największej na świecie konferencji dotyczącej content marketingu.

1. Zapisuj swoje cele

Jasne spisanie celów pozwala szybciej osiągnąć rezultaty. Udowodniono, że aby tworzyć dobre treści, trzeba przygotować sobie odpowiednią strategie i konsekwentnie ją realizować.

2. Zbliż się do swoich klientów

Należy zbliżyć się do swojego klienta, czyli lepiej go poznać. Dowiedzieć się czego nasz klient na co dzień poszukuje w internecie, aby wiedzieć kiedy najlepiej zachęcić go do naszego produktu.

3. Marketing doświadczeń

Stosowanie marketing doświadczeń, czyli nowej formy komunikacji z klientem to przyszłość.

4. Budowanie więzi przez jakość

Ważne jest nawiązywanie więzi z klientem. Jednak nieprawdą jest, ze im więcej relacji zostanie nawiązanych tym silniejsze będą więzi. Kluczem jest stworzenie treści za które ludzie będą chcieli płacić.

5. Kontakt z czytelnikiem

Nawiązywanie relacji z widzem, czytelnikiem to bardzo ważny element. Trzeba nauczyć się zaskakiwać, zaciekawiać ale także edukować czytelnika. Ważne jest aby tworzyć ciekawe teksty, pewnego rodzaju historię, której czytelnicy będą ciekawi, na którą będą czekać.

6. Indywidualne podejście

Kluczem jest indywidualne podejście do czytelnika. Każdy powinien czuć, że tekst skierowany jest właśnie do niego. Warto używać bezpośrednich zwrotów.

 7. Wykorzystanie e-mail marketingu

Budowanie relacji poprzez budowanie list mailingowych, zobowiązanie się do dostarczania przydatnych i ciekawych wiadomości za darmo.

 8. Content marketing nie umrze

Nie wierzy się, że content marketing to krótkoterminowa fascynacja. Ludzie zawsze będą ciekawi, będą chcieli się kształcić, czytać artykuły, które dostarczają interesujących treści.

 9. Content buduje zaufanie

Dobre i jakościowe treści budują zaufanie, ponieważ nie są nachalne ani uciążliwe. Dają jedynie możliwość czytania, ale nikogo do niczego nie zmuszają.

 10. Klient potrzebuje przywódcy

Dzisiaj mamy bardzo wiele agencji marketingowych. Klienci potrzebują kogoś kto rozumie zarówno reklamę jak i content marketing.

Warto przyjrzeć się bliżej przedstawionym wskazówkom i pamiętać o nich przy tworzeniu tekstów na strony.

Komentarze

Dodaj komentarz

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak