Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

E-commerce w oczach sprzedawców

Do tej pory przeprowadzonych było wiele badań dotyczących opinii internautów na temat handlu elektronicznego. Jak jednak e-commerce widzą sami sprzedawcy internetowi? To pytanie postanowiono w najnowszym badaniu przeprowadzonym przez firmę Positive Power. Sprawdźmy, jakie wnioski płyną z badania!

Inwestycja w powiększenie zysku to podstawa

 

emommercesPopularność sklepów internetowych wzrasta i jest to zdecydowanie branża, która stale będzie ewoluować i sukcesywnie się rozwijać. Nikt z ankietowanych nie ma co do tego wątpliwości, 100% z nich potwierdza tę opinię. Dodatkowo, ponad 80% ankietowanych uważa e-sklep za główny kanał sprzedaży swoich produktów i usług. Sprzedawcy są zatem skłonni inwestować jeszcze więcej we wszelkie rozwiązania, które powiększą im zyski ze sprzedaży. Do takich rozwiązań należą na pewno wszelkie działania związane z marketingiem internetowym. Według zdecydowanej większości osób prowadzących e-sklep, bo aż 84 % ankietowanych, inwestycje w rozwój sprzedaży jest niezbędna, aby w ogóle prowadzić taki biznes w sieci, co tak naprawdę nie powinno nikogo dziwić. Czego oczekują sprzedawcy po wprowadzeniu takich rozwiązań? Oczywiście, większych zysków i tu prawie wszyscy ankietowani są zgodni (95%).

Popularne rozwiązania

 

ecommerce2

Jakie rozwiązania najczęściej wybierają respondenci? Do tej pory skupili się oni na aplikacjach mobilnych, platformach wdrażanych w standardzie RWD, czy systemach do automatyzacji e-mail marketingu. Jest to pewne dostosowanie się do wymagań i potrzeb klientów, którzy bardzo doceniają np. możliwość dokonywania zakupów z urządzeń mobilnych. Sprzedawcy uważają również, że dla klienta ważna jest darmowa wysyłka oraz szeroka gama płatności internetowych. Respondenci mają w planach też inne inwestycje w przyszłości. Najlepiej obrazuje to poniższa infografika:

ecommer3

Komentarze

Dodaj komentarz

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak