Ciągłe zmiany w Google Authorship

Google Authorship daje możliwość powiązania konta Google + z prowadzoną stroną internetową, blogiem lub też konkretnym wpisem na nich lub artykułem. Takie rozwiązanie pozwala na oznaczenie autorstwa – w wynikach wyszukiwania przy linku jest podany autor publikacji, do której zostaniemy przeniesieni po kliknięciu odnośnika.

Ciągłe zmiany wyglądu wyników wyszukiwania

Jak to pewnie zauważyliście wygląd wyników wyszukiwania co jakiś czas ulega zmianie. Może się on różnić nawet dla poszczególnych użytkowników. Zmiany zachodzą również w wyglądzie oznaczenia autorstwa przy linkach do publikacji.

Na początku roku można było zacząć dodawać informacje o autorstwie, które zawierały imię i nazwisko, a także nasze zdjęcie profilowe z Google+. Już w czerwcu można było zauważyć kolejną zmianę. Zniknęły fotografie autorów publikacji – pozostały jedynie imiona i nazwiska wraz z linkiem do profilu na Google +.

Google Authorship bez zdjęcia

Takie zmiany mogą zadziwić przede wszystkim dlatego, że sama usługa Google Authorship została wprowadzona niedawno i wiele osób uważa, że właśnie pojawienie się zdjęć przy informacji odnośnie publikacji miało realny wpływ na kolejność wyników wyszukiwania. Jednakże specjaliści twierdzą, że pozycja linku ze zdjęciem i bez niego będzie podobna a zabieg usunięcia zdjęć z wyników wyszukiwania ma na celu jedynie ich ujednolicenie.

 

04/07/2014
Michał Kliszczak

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to