Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Internauci rezygnują z oglądania telewizji – jakie to ma znaczenie dla marketingowców?

Reklamy telewizyjne nie docierają już do ponad 2,3 mln internautów

Coraz więcej osób jest aktywnymi użytkownikami Internetu. Z grupy tej wyłania się również grono osób, które rezygnują z oglądania telewizji. Jak wykazują badania przeprowadzone przez SW Research jest to około 2,30 miliona osób.

Co mówią analizy badań?

Badanie było przeprowadzone na grupie osób w różnym wieku, rożnej płci. Analizy pokazały, że z oglądania telewizji rezygnują osoby w wieku od 18 do 24 lat (było to aż 21%). Pośród starszych osób w wieku od 25 do 34 lat było to 14%, 35 do 45 lat 7,5%, zaś w wieku 50+ około 3%. Co ciekawe wśród osób deklarujących nieoglądanie programów telewizyjnych więcej było kobiet (ok. 15%) niż mężczyzn (ok.11%).

procentowy rozkład osób rezygnujących z oglądania telewizji

Jednocześnie warto wspomnieć o tym, że ponad połowa z tych internautów korzysta regularnie z portali społecznościowych – średnio jest to 5 godzin w tygodniu (21%). Jednak sporą grupę stanowią również osoby deklarujące spędzanie 25 godzin na portalach społecznościowych (ok. 19%).

Przeprowadzenie badań zleciła firma Thing Kong. Miało ono miejsce w czerwcu 2014 r. Próbie na potrzeby badania poddanych zostało 800 osób korzystających z Internetu w wieku powyżej 18 lat.

Więcej ciekawych wyników badań i ich analiz oraz nowinek branżowych znajdziesz w aktualnościach z branży

 

Komentarze

Dodaj komentarz

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak