WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Jak będą kształtowały się wydatki na reklamę cyfrową w 2017 roku?

Firma eMarketer już niejednokrotnie prognozowała wielkość wydatków na różne typy reklamy – pisaliśmy już wcześniej m.in. o rynku reklamy mobilnej. Tym razem firma przedstawia dane dotyczące wydatków na reklamę cyfrową, które pierwszy raz w historii mogą być większe niż na reklamę w telewizji. #wiemyjak

eMarketer1

Emarketer prognozuje, że na reklamę cyfrową ma zostać przeznaczone 77,37 miliarda dolarów, czyli 38,4% wartości rynku reklamy w USA. Z kolei na telewizję wydatki wyniosą 72,01 miliarda dolarów (35,8 całkowitych nakładów na reklamę). W badaniu przeanalizowano też tempo wzrostu wydatków reklamowych i wniosek jest jeden – ten segment nieustannie się rozwija i w bieżącym roku wzrośnie do 15,4%. Szczególną rolę odgrywa tu reklama mobilna, która napędza taki rozwój (nakłady na nią mają się zwiększyć o 38%).

eMarketer2
Dane mówią same za siebie – wydatki na reklamę cyfrową zdecydowanie przewyższą te na reklamę w telewizji. eMarketer zmienił też prognozę dotyczącą tego segmentu – wcześniej przewidywano wzrost o 4,5%, jednak teraz firma szacuje, że wzrost będzie większy o ok 2,5%. Dodatkowo okazuje się, że w 2020 roku udział telewizji w rynku ma reklamy pierwszy raz zanotuje spadek poniżej 1/3. Pozostaje nam czekać aby przekonać się, jak te dane będą się faktycznie kształtowały w najbliższych latach.

16/03/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to