Jak YouTube edukuje twórców reklam?

Aktualności z branży

Pracownicy YouTube’a doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak istotna jest współpraca z twórcami reklam. Dlatego też starają się ich wspierać i edukować, aby budowali efektywne strategie komunikacji związanej z formatem wideo. #wiemyjak

Ostatnio YouTube przygotował YouTube Brand Program Certification stworzony przede wszystkim z myślą o twórcach reklam – to kurs online z różnymi radami i wskazówkami dotyczącymi przygotowywania kampanii wideo. Kurs będzie zawierał przydatne narzędzia oraz materiały edukacyjne dla wszystkich tych, którzy chcą uporządkować wiedzę i rozwijać swoje umiejętności. Poruszane w nich tematy mają dotyczyć podstaw tworzenia kampanii na YouTube, jej optymalizacji i publikacji.

Program przygotowany przez YouTube ma być na tyle kompleksowy, aby po jego przeczytaniu agencja mogła stworzyć dla klienta atrakcyjne reklamy i poszerzać ich zasięg. Nowość powstała dzięki współpracy z gwiazdami YouTube’a, zatem jej autorzy bazowali na wiedzy osób, które właśnie za pomocą tego serwisu zyskały popularność (jak na przykład Hannah Hart, Mystery Guitar Man, czy My Cupcake Addiction).

Trzy lata temu YouTube stworzył tzw. YouTube Brand Partner Program, który miał wspierać twórców reklam, teraz jednak poszedł o krok dalej. Nowe narzędzie jest dostępne w 22 językach, w tym w języku polskim i można z niego korzystać po przesłaniu odpowiedniego zgłoszenia.

11/07/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to