Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym podczas Black Friday? (e-book)

QuarticOn_Black-Friday-2018_PL

Z okazji zbliżającego się Black Friday chcielibyśmy podzielić się e-bookiem, który odpowiada na pytanie „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym podczas Black Friday?”. Materiał został przygotowany przez naszego partnera i mamy nadzieję, że pomoże Ci przygotować się na 23-ciego listopada!

Rynek zakupów internetowych przeżywa prawdziwy boom w okresie Black Friday. Trend ten widoczny jest już od kilku lat. Piki sprzedażowe notują nie tylko wielkie sieci handlowe, ale także i mniejsze sklepy internetowe. Czy chcesz, aby i Twój e-commerce dołączył do grona firm, które w okresie Black Friday mają pełne ręce roboty? Jesteśmy pewni, że tak.

„Codzienna praca nad automatyzacją procesów sprzedażowych, tworzenie personalizowanych kampanii promocyjnych czy wdrażanie rozwiązań cross-sellingu i up-sellingu to tylko niektóre z zadań realizowanych przez nasz zespół. Wprowadzane przez nas rozwiązania pozwalają nie tylko na zwiększanie sprzedaży w e-sklepach, ale także pokazują, jak chłonny jest rynek sprzedaży internetowej i jak duże daje możliwości – także i w okresie wielkich wyprzedaży ” – tłumaczy Agnieszka Dziedzic, Sales Director z QuarticOn.

E-book, który oddajemy w Twoje ręce, jest zbiorem praktycznych porad gotowych do wdrożenia. Pokazuje krok po kroku, jak można zaplanować skuteczną akcję promocyjną na ten jeden szczególny dzień w roku. Mamy nadzieję, że będzie on dla Ciebie cennym źródłem informacji i inspiracji!

Zapraszamy do lektury: http://forms.quarticon.com/ebook_black-friday-2018_pl

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz