WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Jaka jest najnowsza reklama na Twitterze?

Czas na nowości prosto od Twittera – portal wprowadza reklamę o nazwie First View. Jak sama nazwa wskazuje będzie się ona pojawiała się na górze listy aktualności tak, aby każdy szybko ją zobaczył. Czym jeszcze się charakteryzuje?

Twitter, podobnie jak inne portale próbuje zachęcić reklamodawców do korzystania z jego oferty reklamowej i dopasować ją w jak najlepszy sposób do użytkowników. First View ma być widoczną i angażującą reklamą w postaci filmiku, który da reklamodawcom możliwość dotarcia ze swoją historią do szerokiego grona odbiorców. Tak też nowość jest reklamowana przez twórców, którzy podkreślają zalety reklamy. #wiemyjak

First View

Do tej pory można było korzystać głównie z Promoted Trends, czy Promoted Moments, a teraz czas na poszerzenie możliwości dla reklamodawców, którzy na pewno będą zadowoleni ze wspomnianego rozwiązania. Jak jednak na zmianę zareagują użytkownicy? W końcu reklama ma być widoczna przez 24 godziny na początku wszystkich aktualności, a nikt nie wspominał o tym, jak ją wyłączyć. Twitter przekonuje jednak, że ma być ona w pełni dostosowana do użytkowników i budować zainteresowanie oraz zaangażowanie.

Reklama obecnie dostępna jest w USA, jednak planowane jest rozpowszechnienie jej na inne kraje. Więcej informacji znajdziecie na blogu Twittera.

16/02/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

  1. Czy reklama na twitterze jest opłacalna? Cały czas tylko fb…

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to