Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Jakie inwestycje planują marketerzy w 2015?

Jakie plany inwestycyjne mają marketerzy na ten rok? Odpowiedź można znaleźć w wynikach badania przeprowadzonego przez firmę Conductor – o przyszłościowe plany inwestycyjne zapytano 182 menadżerów w działach marketingu.

Nadszedł rok 2015, a wraz z nim nowe pomysły, wyzwania i inwestycje. Jak odnieść znaczący sukces w biznesie w nowym roku? To pytanie zadają sobie pracownicy różnych branż, a w szczególności właśnie marketerzy planujący działania umożliwiające dalszy rozwój firmy. W ich głowach roi się od pomysłów, jak w efektywny sposób kontynuować prowadzenie firmy. Oczywiście nieustannie przewija się też temat wydatków. Firma Conductor zapytała menadżerów o przyszłe inwestycje związane z marketingiem, a w szczególności rozwiązaniami technologicznymi, content marketingiem, a także jak podchodzą do wsparcia ze strony innych działów.

marketing pics_jpeg

Okazuje się, że łącznie 65% badanych planuje zainwestować jeszcze więcej w nowoczesne technologie w procesach marketingowych. Dodatkowo, respondenci podkreślają, że rola danych dotyczących konsumentów jest istotniejsza niż rok temu. Uważa tak 61 % pytanych. Firma Conductor potwierdza rolę danych, twierdząc, że poczynając od contentu, poprzez SEO i social media, wiedza o istotnych danych stanowi podstawę wszelkich takich działań. Inwestycja w technologie to jedno, warto również podkreślić, że 94% menadżerów ocenia prowadzenie badań związanych z tworzeniem wartościowego contentu za słuszny kierunek działań. Marketerzy zaznaczają też, że aby osiągnąć znaczący sukces bardzo ważne (65%) jest wsparcie innych działów danej firmy.

Jak widać wartość planowanego budżetu przeznaczonego na działalność marketingową wzrasta.  Menadżerowie poszczególnych firm zakładają, że inwestycje w marketing mogą przynieść konkretne zyski. Zwracają też uwagę, że wiedza i rola zebranych danych dotyczących rynku, czy klientów jest podstawą podejmowania wybranych działań.

marketing2

Komentarze

Dodaj komentarz

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak