Jakie są nowe narzędzia do analizy reklam na Facebooku?

Reklamy już na stałe zagościły na Facebooku. Serwis cały czas pracuje nad tym, aby były one atrakcyjne i dostosowane do użytkowników. Coraz większe możliwości daje też reklamodawcom, a nowości o których piszemy poniżej są na to idealnym dowodem. Zapowiadane zmiany dotyczą platformy reklamowej Atlas, którą wcześniej Facebook wykupił od Microsoftu. #wiemyjak

Po pierwsze Offline Actions

Odnosi się do związku pomiędzy sprzedażą offline a reklamami online, co dla marketerów może być szczególnie ważne – w końcu zrozumienie takiej zależności pozwoli na bardziej efektywne działanie. Offline Actions to narzędzie pomiarowe dostarczające cennych informacji o skuteczności reklam online. Można z niego korzystać za pośrednictwem platformy Atlas, gdzie dane po wgrywaniu zabrane są w tzw. point-of-sale (POS) i pozwalają zorientować się, jak reklamy online wpływają na decyzje zakupowe klientów.

Następnie Path to Conversion

Jak sama nazwa wskazuje, to narzędzie ma pewien związek z konwersją. No właśnie, jaka to zależność? Już wyjaśniamy – dla reklamodawców istotna może okazać się wiedza jak reklama dociera do użytkowników zanim nastąpi konwersja i właśnie takie informacje może przekazać Path to Conversion. Wszystko dzięki możliwości zbadania sposobu, w jaki reklama dociera do użytkowników za pomocą szeregu różnych urządzeń przed tym jak nastąpi konwersja. Pozwala sprawdzić, jak działa kampania wyświetlająca się na komputerach, telefonach bądź tabletach.

Na koniec Video Ad Serving

Oczywiście nie mogło zabraknąć tu narzędzia związanego w wideo – w końcu to obecnie jeden z istotnych trendów w 2016 roku. Pozwoli ono na dodawanie materiałów wideo i analizowanie efektów w danej kampanii, biorąc pod uwagę rodzaj urządzenia, z którego korzysta dany użytkownik.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie Atlas by Facebook.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem