Jakie są nowe narzędzia do analizy reklam na Facebooku?

Aktualności z branży

Reklamy już na stałe zagościły na Facebooku. Serwis cały czas pracuje nad tym, aby były one atrakcyjne i dostosowane do użytkowników. Coraz większe możliwości daje też reklamodawcom, a nowości o których piszemy poniżej są na to idealnym dowodem. Zapowiadane zmiany dotyczą platformy reklamowej Atlas, którą wcześniej Facebook wykupił od Microsoftu. #wiemyjak

Po pierwsze Offline Actions

Odnosi się do związku pomiędzy sprzedażą offline a reklamami online, co dla marketerów może być szczególnie ważne – w końcu zrozumienie takiej zależności pozwoli na bardziej efektywne działanie. Offline Actions to narzędzie pomiarowe dostarczające cennych informacji o skuteczności reklam online. Można z niego korzystać za pośrednictwem platformy Atlas, gdzie dane po wgrywaniu zabrane są w tzw. point-of-sale (POS) i pozwalają zorientować się, jak reklamy online wpływają na decyzje zakupowe klientów.

Następnie Path to Conversion

Jak sama nazwa wskazuje, to narzędzie ma pewien związek z konwersją. No właśnie, jaka to zależność? Już wyjaśniamy – dla reklamodawców istotna może okazać się wiedza jak reklama dociera do użytkowników zanim nastąpi konwersja i właśnie takie informacje może przekazać Path to Conversion. Wszystko dzięki możliwości zbadania sposobu, w jaki reklama dociera do użytkowników za pomocą szeregu różnych urządzeń przed tym jak nastąpi konwersja. Pozwala sprawdzić, jak działa kampania wyświetlająca się na komputerach, telefonach bądź tabletach.

Na koniec Video Ad Serving

Oczywiście nie mogło zabraknąć tu narzędzia związanego w wideo – w końcu to obecnie jeden z istotnych trendów w 2016 roku. Pozwoli ono na dodawanie materiałów wideo i analizowanie efektów w danej kampanii, biorąc pod uwagę rodzaj urządzenia, z którego korzysta dany użytkownik.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie Atlas by Facebook. 

10/03/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to