Kieruj się w stronę jakości

Już 18 mln osób w Polsce korzysta regularnie z Internetu. Prawie połowa z nich w ciągu ostatniego roku zrobiła zakupy on-line. Jeśli dogonimy takie kraje jak Wielka Brytania, czy Niemcy liczba ta wzrośnie nawet do 80%!

Wszystko pięknie, ale co z tego skoro strona mojej firmy nic nie zarabia, a jej utrzymanie kosztuje nie mało. Jeśli nachodzą Cię podobne, ponure refleksje, to czas najwyższy zadać sobie pytanie co zawiodło w Twojej strategii i czy w ogóle jakaś strategia istniała.

Internet to nie tylko nowi klienci i zyski, to również zacięta konkurencja, która zrobi wszystko aby dotrzeć do Twoich klientów szybciej i skuteczniej ich przekonać do swojej oferty. Jeśli nie potrafisz postawić przed stroną Twojej firmy jasnego i precyzyjnego celu i nie masz pomysłu jak ten cel osiągnąć, możesz skończyć swoją przygodę z zarabianiem w Internecie trochę szybciej niż zakładałeś.

Zapewne sprawdzając statystyki strony internetowej podejrzewasz, że Twoją stronę odwiedzają już tylko najwierniejsi znajomi i rodzina. Jednak zapewniam Cię, że na Twoim serwisie pojawiają się również inni goście. Są to roboty wyszukiwarki Google, która lubi od czasu do czasu sprawdzić co nowego wydarzyło się na stronie, czy internauci znajdą na niej to czego szukali i czy szukanie nie zajmuje im zbyt wiele czasu.

Wyszukiwarka jest doskonałym barometrem, który pokazuje czy Twoja strategia się sprawdza. Jeśli Twoja strona cały czas żyje, pojawia się na niej nowa, interesująca zwartość, łatwo się z niej korzysta, a inne równie wartościowe serwisy polecają ją linkując do niej to prędzej niż później wyszukiwarka zauważy to i w swoim rankingu wyświetli stronę wyżej.

Jeśli dodatkowo zrobisz to lepiej od innych Twoja strona może znaleźć się w pierwszej 10 wyników, które wyświetlą się po wpisaniu przez internautów frazy dokładnie opisującej Twoją działalność. Pierwsza 10 wyników wyszukiwarki to miejsce które zapewnia ruch na stronie i w konsekwencji zyski. To miejsce w którym powinna się znaleźć Twoja strona, jeśli poważnie myślisz o zarabianiu w internecie.

Udoskonalając nieustanie algorytm wyszukiwarki jej twórcy nadali jasny komunikat do wszystkich właścicieli serwisów. Brzmi on: Nie ma nic za darmo. Na świecie jest już ponad pół miliarda witryn internetowych i jeśli chcesz dotrzeć do ludzi musisz postarać się bardziej. Jeśli nie masz czasu, ani pomysłów, a co gorsza próbujesz oszukać wyszukiwarkę, Twoja strona prędzej niż później znajdzie się tam, gdzie przysłowiowy diabeł babę posyła.

Od czego zacząć, aby już dziś rozpocząć wspinaczkę w rankingu Google? Zacznij od wpisania w wyszukiwarkę frazy kluczowej po której spodziewałbyś się znaleźć swoją stronę i sprawdź jak wyglądają serwisy konkurencji, której udało się dotrzeć na sam szczyt wyników. Założę się, że można na nich znaleźć wiele rozwiązań, które mogłyby pomóc Twojej stronie.

Warto również napisać coś więcej o swojej ofercie, jako ekspert podziel się poradami ze swoimi użytkownikami, zapytaj swoich klientów czy korzystanie z Twojego serwisu nie sprawia im trudności i czy nie mają dla Ciebie innych cennych uwag.

Możesz także zlecić audyt strony internetowej oraz całej strategii biznesowej profesjonalnej firmie, która zwróci uwagę nie tylko na to co widzą internauci, ale również na niewidoczne elementy strony brane pod uwagę przez wyszukiwarkę.

Bez względu na to, na co się zdecydujesz pamiętaj, że nie ma jednego słusznego kierunku aby osiągnąć sukces. Czasem jeden dobry pomysł może odmienić Twój biznes. Ważne żeby wiedzieć, gdzie go szukać.

 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem