Pomożemy Ci SZYBKO zdobyć klientów! SPRAWDŹ

Marketingowcy doczekali się swojego serwisu społecznościowego!

W ostatnim czasie powstało kilka zupełnie nowych, eksperymentalnych portali społecznościowych i twórcy każdego z nich próbują wyróżnić się na tle innych. Nowa platforma również ma się różnić od pozostałych i skierowana jest do konkretnych grup osób – powiązanych z szeroko pojętym marketingiem. Czy odniesie sukces?

shocaseShocase, bo taką nazwę nosi nowy serwis społecznościowy ma zawierać wszelkie branżowe informacje i umożliwić użytkownikom dzielenie się nimi. To jeszcze młody projekt, gdyż swoją obecność zaznaczył na początku bieżącego roku. Treści, które można sobie przekazywać będąc użytkownikiem tej platformy mają być ściśle powiązane z tematyką marketingową, PR, social media, czy reklamy. W zamyśle portal powinno zapełnić grono specjalistów ze wspomnianych branż, którzy wcześniej mając do dyspozycji jedynie fora, czy grupy nie mogli cieszyć się z możliwości, które aktualnie jest w stanie zaoferować Shocase. Platforma ma docelowo gromadzić wszelkie inspirujące informacje dla konkretnej grupy docelowej. Użytkownicy otrzymują możliwość dzielenia się opisami projektów, sugestiami czy poradami branżowymi; duże znaczenie odgrywać będzie wartościowy content. Udostępniane projekty mogą stanowić inspirację dla innych, a także być polem do dyskusji i komentarzy. Wybrany projekt można też polubić. Taką aktywność dzieli już krok od zyskania większego rozgłosu, czy zawarcia ciekawych znajomości biznesowych. Klucz do sukcesu? Pewnie dla tych, którzy będą potrafili wykorzystać taką strategię. Każdy projekt można kategoryzować w wybranych folderach, nie ma jednak ograniczeń co do rodzaju treści – mile widziane jest wszelkiego rodzaju video, nagrania audio, zdjęcia, czy też teksty i dokumenty. Użytkownik sam wybiera rodzaj materiału, którym chce się podzielić.

A po rejestracji….

shocase2

Można szybko zacząć działać! Sam proces rejestracyjny to nic trudnego – wystarczy wprowadzić swoje podstawowe dane i adres e-mail. Następnie każdy użytkownik musi wybrać swój obszar zawodowy z 8 dostępnych – Reklama, Branding, Design, Eventy, PR, Sprzedaż, Content Marketing oraz Strategia. To właśnie z tych zagadnień będzie otrzymywał newsy i do jego grona obserwowanych dołączą specjaliści z wybranej branży. Co ciekawe, portal jest w pewien sposób połączony z LinkedIn! To oznacza, że użytkownicy posiadający konto na LinkedIn mogą pozwolić na przeniesienie swoich danych do Shocase. A gdy pojawi się potrzeba prywatnej konwersacji użytkownik może ją rozpocząć również korzystając z wspomnianego serwisu. Udogodnienie to wskazuje na współpracę obu portali, co może być cenne dla użytkowników ze względu na większe możliwości budowania relacji biznesowych. Myślicie, że portal wyróżni się na tle konkurencji?

Komentarze

Dodaj komentarz

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak