Nowy sposób na kontakt użytkowników z markami w Messengerze

Facebook wykorzystuje różne sposoby, aby skutecznie zarabiać na Messengerze. Obecnie prezentuje nowy sposób dzięki którym użytkownicy będą mogli kontaktować się z markami przy użyciu aplikacji.

messenger_fotoFacebook nadaje Messengerowi biznesowy charakter i już nie pierwszy raz modyfikuje komunikator tak, aby spełniał swoje zadanie również na płaszczyźnie biznesowej. Wcześniej pisaliśmy o nowych funkcjach w Messengerze, dostosowanych do potrzeb firm i reklamodawców. Wspominaliśmy również o nowych narzędziach udostępnionych przez Facebooka dla reklamodawców, takich jak automatyczne uruchamianie filmów i lepsze targetowanie. Tym razem chodzi o zmianę i ulepszenie komunikacji między obecnymi na portalu markami a użytkownikami aplikacji Messenger. Nowy plan dzięki któremu możliwe będzie zarabianie w komunikatorze został przedstawiony na konferencji TechCrunch Disrupt przez Andrew Bosworth, dyrektora ds. reklam Facebooka.

Podkreślił on jednak, że początkowo porozumiewanie się firm i internautów będzie przebiegało bez obecności reklam. Jak się okazuje, taki stan nie będzie trwał wiecznie i w przyszłości, gdy wymiana wiadomości się przyjmie i będzie mieć naturalny charakter zostanie wtedy wprowadzony typ reklam o nazwie Click to message. Za pomocą reklam będzie można kontaktować się z wybraną marką – wszystko to za sprawą specjalnego przycisku, który zostanie umieszczony na reklamie i umożliwi wysyłanie wiadomości. Nie wiadomo jeszcze, kiedy cały system zostanie wprowadzony – jak to się stanie Facebook bez wątpienia oficjalnie o tym poinformuje.

Komentarze

Dodaj komentarz

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak