W ubiegłym tygodniu Twitter poinformował o wprowadzeniu nowej reklamy – conversational ads. Mają one nie tylko zaangażować użytkowników, ale także zwiększyć zasięg kampanii danej marki i pomóc reklamodawcom zaznaczyć swą obecność na całym Twitterze.
Od dawna reklamodawcy z powodzeniem angażowali użytkowników w swoją markę używając „promowanych tweetów” z atrakcyjnymi obrazami, filmami i hasztagami kampanii, które zachęcały do retweetowania, polubienia lub śledzenia. Converational ads stawia krok w przód, dodając wezwanie do działania z możliwym do wyboru hasztagiem, które zachęcają konsumentów do zaangażowania się.
Źródło: https://blog.twitter.com/2016/introducing-conversational-ads
Kiedy użytkownik przyciśnie button z wezwaniem do działania, otwiera się wstępnie przygotowana wiadomość przez markę, którą można spersonalizować i opublikować na swojej osi czasu. W odpowiedzi dostajemy podziękowanie od marki za podzielenie się tweetem z innymi. #wiemyjak
Źródło: https://blog.twitter.com/2016/introducing-conversational-ads
Każdy udostępniony w ten sposób tweet to dla reklamodawców ogromna korzyść – marka zyskuje rozgłos bez dodatkowych kosztów, dzięki czemu wzrasta wskaźnik ROI. Ponadto organiczne rozmowy o marce stanowią większą wartość dla marki.
Reklamy te są obecnie dostępne w wersji beta dla wybranych reklamodawców we wszystkich krajach.
Komentarze
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Informujemy, że:
Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.