Nowy typ reklamy na Twitterze

W ubiegłym tygodniu Twitter poinformował o wprowadzeniu nowej reklamy – conversational ads. Mają one nie tylko zaangażować użytkowników, ale także zwiększyć zasięg kampanii danej marki i pomóc reklamodawcom zaznaczyć swą obecność na całym Twitterze.

Od dawna reklamodawcy z powodzeniem angażowali użytkowników w swoją markę używając „promowanych tweetów” z atrakcyjnymi obrazami, filmami i hasztagami kampanii, które zachęcały do retweetowania, polubienia lub śledzenia. Converational ads stawia krok w przód, dodając wezwanie do działania z możliwym do wyboru hasztagiem, które zachęcają konsumentów do zaangażowania się.

conversational ads

Źródło: https://blog.twitter.com/2016/introducing-conversational-ads

Kiedy użytkownik przyciśnie button z wezwaniem do działania, otwiera się wstępnie przygotowana wiadomość przez markę, którą można spersonalizować i opublikować na swojej osi czasu. W odpowiedzi dostajemy podziękowanie od marki za podzielenie się tweetem z innymi. #wiemyjak

conversational ads

Źródło: https://blog.twitter.com/2016/introducing-conversational-ads

Każdy udostępniony w ten sposób tweet to dla reklamodawców ogromna korzyść – marka zyskuje rozgłos bez dodatkowych kosztów, dzięki czemu wzrasta wskaźnik ROI. Ponadto organiczne rozmowy o marce stanowią większą wartość dla marki.

Reklamy te są obecnie dostępne w wersji beta dla wybranych reklamodawców we wszystkich krajach.

11/01/2016
Agata Strzębska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to