WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Aktualności z branży

Mobilnie czy desktopowo? Co przyniesie sukces w marketingu cyfrowym.

Wraz z rosnącą mobilnością konsumentów pojawia się coraz więcej stron internetowych w wersji mobilnej. Statystyki Google mówią, że w ostatnim roku liczba sesji mobilnych wzrosła o 20%, a współczynnik konwersji zrealizowanych z tych właśnie urządzeń wzrósł o 29%. Wpływa na to między innymi popularny trend nazywany mikromomentami, czyli są to te wszystkie chwile, kiedy musimy podjąć jakąś decyzję, chcemy się czegoś dowiedzieć, […]

Nowa aplikacja Notify na Facebooku

Facebook oficjalnie poinformował o wprowadzeniu nowej aplikacji – Notify. Będzie ona dostarczała użytkownikom newsy z różnych źródeł dotyczące interesujących ich tematów. Aplikacja ta pozwala wydawcom na umieszczenie niedługich, zawierających do 100 znaków wiadomości, które będą odnośnikiem do pełnych artykułów. Powiadomienia o mogących zainteresować użytkowników artykułach będą pojawiały się na ekranie ich telefonu. Jeśli będą chcieli dowiedzieć się więcej […]

Zaangażowanie odbiorców najważniejszym celem w social media marketingu

Marketerzy prowadzący działania marketingowe w social media muszą stale poszerzać swoją wiedzę, ze względu na wciąż pojawiające się innowacje w tym zakresie. Jeśli chcą kierować się efektywną strategią i być na bieżąco z nowościami, muszą inwestować w swoje umiejętności. Jak sami przyznają celem tej inwestycji nie jest tylko jak mogłoby się wydawać zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów, ale przede wszystkim […]

Sztuczna inteligencja na Facebooku coraz bliżej?

We wtorek Facebook ogłosił nowe postępy w swoich długoterminowych badaniach nad sztuczną inteligencją. Obejmują one możliwość trenowania komputerów do identyfikowania obiektów na zdjęciach, rozumienia języka naturalnego oraz planowania. System stworzony przez Facebook’s AI Research (FAIR) team uczy maszyny identyfikacji obiektów i czynności na zdjęciach i jest o 30% szybszy oraz używa 10% mniej danych niż większość innych tego typu […]

Na Twitterze przeprowadzisz ankietę

Twitter poinformował na swoim blogu, że w nadchodzących dniach każdy użytkownik będzie mógł stworzyć ankietę. Dokonując zaledwie kilku kliknięć ludzie będą mogli wypowiedzieć się i poznać opinie innych na interesujące ich tematy. #wiemyjak Jeśli chcemy poznać czyjąś opinię na dany temat lub nie możemy zdecydować się jak nazwać psa, z pomocą przyjdzie nam nowa opcja Twittera. Możemy zapytać […]

Wyszukiwanie na Facebooku będzie łatwiejsze

Facebook codziennie rejestruje ponad 1,5 biliona wyszukań w wyszukiwarce dostępnej dla wszystkich użytkowników. Świadczy to o tym, że jest to przydatne i ważne narzędzie. W związku z tym Facebook postanowił je zaktualizować i pomóc w szybszym wyszukiwaniu treści na portalu. Kiedy coś ważnego wydarzy się w naszym kraju czy na świecie, często zaglądamy na Facebooka, aby poznać reakcję naszych znajomych na te zdarzenia. […]

Serwis YouTube bez reklam

Użytkownicy korzystający z serwisu YouTube często chcąc zobaczyć wybrany w serwisie film, muszą najpierw zobaczyć reklamę. Dopiero po jej obejrzeniu mogą przejść do interesującego ich video. Czasami reklamy wyświetlają się także w trakcie oglądania filmików umieszczonych w serwisie. Może być to irytujące, szczególnie jeśli nie mamy zbyt wiele czasu, chcemy szybko coś zobaczyć czy posłuchać muzyki podczas gotowania. Google […]

Nowa sekcja na Facebooku – Shopping

Facebook zapowiedział zmiany, dzięki którym stanie się bardziej skutecznym narzędziem dla reklamodawców, a dla użytkowników bardziej przejrzystym. Serwis społecznościowy planuje wprowadzenie sekcji Shopping, która obecnie jest w fazie testów. Sekcja ta będzie znajdować się obok zakładek: znajomi, wydarzenia, zdjęcia, grupy i ma służyć do zamieszczania ofert przez reklamodawców, które do tej pory widoczne były w aktualnościach. Umieszczenie reklam w oddzielnym […]

Nowe narzędzie analityczne Twittera dla reklamodawców

Twitter poinformował na swoim blogu o wprowadzeniu nowego narzędzia analitycznego, które ma pomóc reklamodawcom śledzić efektywność prowadzonych w serwisie kampanii. Kompetentność nowej funkcji potwierdzają pozytywne wyniki przeprowadzonych testów. Conversion Lift, bo tak nazywa się narzędzie, o którym mowa będzie pomocne markom w ocenie tego, jak promowane wpisy przekładają się na konwersje. Nową funkcję analityczną będzie można wykorzystać, aby sprawdzić […]

Nie będzie przycisku „nie lubię” – Facebook proponuje „Reakcje”

Ostatnio jest wyjątkowo głośno wokół Facebooka – wszystko za sprawą nowych przycisków, które mają niebawem wejść w życie. Na początku była mowa o przycisku „nie lubię tego”, budził on jednak sprzeciw wielu użytkowników i powodował obawy ze strony marketerów. Z aktualnych informacji wynika, że to nie „nie lubię tego” zagości na Facebooku, tylko specjalne grafiki wyrażające różne reakcje. W […]

Coraz częściej prześwietlamy innych w internecie

W dobie social media użytkownicy coraz częściej dzielą się swoim życiem z innymi i udostępniają różnorodne treści. Najnowsze badanie Ericssona ujawnia, jak często udostępniamy treści, co faktycznie krąży po sieci i czy lubimy prześwietlać innych. Ericsson już od wielu lat bada zachowania i preferencje użytkowników, a także trendy panujące na rynku. Tym razem przeprowadzono badanie na respondentach w wieku od 15-69 […]

Facebook będzie sprzedawać reklamy?

Najnowsze informacje dotyczące oryginalnego pomysłu Facebooka obiegły już media i są powodem wielu dyskusji. Czym portal zaskakuje tym razem? Okazuje się, że planuje sprzedawać reklamy podobnie jak ma to miejsce w przypadku telewizji, czyli wychodzi z zupełnie nową ofertą dla marketerów. Sednem całej sprawy ma być tzw. system TRP (target rating point), który stanowi kompleksowe rozwiązanie dla reklamodawców, […]

Nowy sposób na kontakt użytkowników z markami w Messengerze

Facebook wykorzystuje różne sposoby, aby skutecznie zarabiać na Messengerze. Obecnie prezentuje nowy sposób dzięki którym użytkownicy będą mogli kontaktować się z markami przy użyciu aplikacji. Facebook nadaje Messengerowi biznesowy charakter i już nie pierwszy raz modyfikuje komunikator tak, aby spełniał swoje zadanie również na płaszczyźnie biznesowej. Wcześniej pisaliśmy o nowych funkcjach w Messengerze, dostosowanych do potrzeb firm i reklamodawców. Wspominaliśmy […]

Twitter wdraża opcje wideo dla reklamodawców

Twitter podąża za najnowszymi trendami i pragnie wyjść z jak najatrakcyjniejszą ofertą dla reklamodawców, dzięki której będą mogli oni lepiej promować swoje aplikacje. Zmiany zapowiadane są w obszarze reklam wideo, gdyż to właśnie ta forma przekazu obecnie cieszy się dużą popularnością i jest uznawana za jedną ze skuteczniejszych form reklamowych. Jaką propozycję podsuwa Twitter? Sprawdźmy. Twórcy portalu mają bardzo […]

Rynek reklamy mobilnej w USA

Firma eMarketer podzieliła się ciekawymi prognozami dotyczącymi amerykańskiego rynku reklamy mobilnej. Według przypuszczeń, segment reklamy mobilnej będzie odpowiedzialny za ponad połowę wpływów z reklamy cyfrowej, co miałoby miejsce pierwszy raz na tym rynku. Fala mobile ogarnia wiele krajów, jednak wyraźną popularność urządzeń mobilnych widać w Stanach Zjednoczonych. Wzrasta ilość użytkowników mobilnych, eMarketer podaje, że obecnie dorosły użytkownik […]

Zapadła decyzja dotycząca przycisku „Nie lubię tego”

Lata dyskusji, spekulacji i niepewności… A wszystko to za sprawą kontrowersyjnego przycisku na Facebooku „nie lubię tego”. Wiele osób zadawało sobie pytanie, czy powinien być wprowadzony i jakie przyniesie to konsekwencje. Nadeszła chwila, w której Mark Zuckerberg ostatecznie wypowiedział się na temat i potwierdził, że na Facebooku pojawi się nowy przycisk! To nowość, która może „zatrząsnąć” Facebookiem – portal do […]

Wzrasta wartość polskiego rynku e-commerce

Rynek e-commerce stanowi ciekawy temat badawczy – analizuje się zarówno zachowania konsumenckie i zainteresowania wybranymi produktami, jak i ogólny rozwój handlu internetowego. W aktualnym raporcie PMR analizie poddano ostatnie ze wspomnianych zagadnień. Jak wynika z raportu PMR, polski e-handel detaliczny rozwija się stabilnie i w tym roku jego wartość przekroczy już 30 mld zł, co ma podwoić się do końca […]

Marketerzy będą mogli kontrolować swoje reklamy na YouTube

W związku z częstymi zarzutami ze strony reklamodawców, którzy nie mają możliwości sprawdzenia widoczności swoich reklam na YouTube, serwis ogłasza znaczące zmiany. Okazuje się, że pozwoli marketerom na wgląd w dane dotyczące reklam. YouTube już wielokrotnie borykał się z niezadowoleniem reklamodawców, którzy nie mieli możliwości kontrolowania swoim reklam emitowanych w serwisie. Zdarzały się sytuacje, że reklamodawcy nie chcieli płacić […]

Czy w polskiej wersji Instagrama pojawią się reklamy?

Pojawiły się najnowsze informacje dotyczące reklam w polskiej wersji Instagrama. Serwis oficjalnie zapowiada, że przyszłość tych reklam już jest jasna i rzeczywiście mają one zaistnieć na platformie. Jakie będą i czy zainteresują użytkowników? Informacja, która pojawiła się na Instagramie ma charakter materiału sponsorowanego. Wynika z niej, że reklamy zaczną pojawiać się już w najbliższych tygodniach i mają być ściśle dopasowane do […]

Wzrastają wydatki na reklamę mobilną

Rynek reklamy mobilnej rozwija się i wydatki na ten rodzaj reklamy nieustannie wzrastają – tak wynika z raportu IAB Marketing Center of Excellence, IAB Europe i IHS Technology. Bez wątpienia popularność smartfonów i tabletów powoduje zwiększoną liczbę odsłon mobilnych. Dane z raportu wyraźnie pokazują, jak zmieniają się wydatki na reklamę mobilną i z roku na rok idą w górę – okazuje się, […]

Facebook prezentuje nowe narzędzia dla reklamodawców

Facebook ciągle rozwija swoją reklamową stronę, prezentując narzędzia stworzone z myślą o reklamodawcach. Tym razem w ramach platformy Audience Network Facebook pojawiły się narzędzia umożliwiające przygotowanie skutecznego przekazu reklamowego i bardziej precyzyjne dotarcie do grup docelowych. Platforma Audience Network jest ogólnodostępna i dzięki niej firmy mogą umieszczać swoje reklamy w aplikacjach mobilnych zewnętrznych producentów. Projekt cieszy się pozytywnymi opiniami i jest rozwijany, […]

System Ellen zbada, czy dana reklama Ci się podoba

Innowacyjność jest ciągle na czasie – doskonale zdają sobie z tego sprawę naukowcy, którzy obecnie pracują nad rewolucyjnym narzędziem mierzącym emocje i zaangażowanie uwagi. Co ciekawe, pomiary te mają dotyczyć reakcji konsumenta na…. reklamę! Z reklamami spotykamy się na co dzień i stanowią już stały wyznacznik naszych czasów. Niektóre z nich kompletnie nie przyciągają naszej uwagi, inne jednak mogą […]

Niestandardowa emisja reklam na Facebooku

Twórcy różnych narzędzi w obszarze reklamowym prześcigają się w realizowaniu ciekawych pomysłów ułatwiających zarządzanie reklamami. Obecnie pojawiło się nowe, oryginalne narzędzie, które…. w zależności od pogody ustala emisje reklam na Facebooku! Nowe rozwiązanie powstało na potrzeby Media DDB&tribal i nosi nazwę Fasttony.es – ma już pierwszych użytkowników, którzy potwierdzają jego skuteczność. Kontroluje ono pogodę w czasie rzeczywistym w wybranej lokalizacji i co […]

Nowa platforma społecznościowa prosto z Polski

Do tej pory na rynku pojawiło się wiele portali społecznościowych, które próbowały choć w minimalnym stopniu zbliżyć się do największych graczy takich jak Facebook czy Twitter. Nie da się ukryć, że jest to wyjątkowe trudne zadanie i duża część z nich odpadła już na samym początku. A jak poradzi sobie nowa polska platforma o ciekawej nazwie Speakbe? Nowość dopiero co […]

Instagram z coraz większą liczbą reklam?

Potencjał reklamowy Instagrama zostaje coraz efektywniej wykorzystywany – aktualne informacje dotyczące nowej odsłony portalu mogą ucieszyć reklamodawców, jednak czy będą tak samo atrakcyjne dla użytkowników? Tym razem planowane jest wprowadzenie większej ilości reklam do serwisu. Wszystko za sprawą interfejsu API skierowanego dla reklamodawców, który debiutuje na Instagramie. Jaka jest jego funkcja? Już wyjaśniamy – to […]

Reklamy TrueView i nowy sposób naliczania opłat

W ostatnim czasie zaszły pewne zmiany w obszarze tworzenia reklam TrueView na YouTube i naliczania opłat. Dotychczas naliczano opłaty za kliknięcie w dowolnym miejscu filmu, ten sposób nie będzie jednak dłużej funkcjonować. Reklamy TrueView In-Stream są zaliczane do jednych z najbardziej angażujących i najskuteczniejszych form reklamowych, których treść przykuwa uwagę użytkowników. Zazwyczaj pojawiają się one w filmikach na YouTube, bądź w grach, […]

Personalizacja w czasie rzeczywistym zyskuje popularność

Marketerzy doceniają znaczenie personalizacji w czasie rzeczywistym i coraz częściej wykorzystują ją w swoich działaniach. Wiele osób określa tę metodę jako jedną ze skuteczniejszych, jeśli chodzi o zwiększenie wyników sprzedażowych e-sklepów. Personalizacja polega na dostosowywaniu ofert, czy pojawiających się komunikatów na stronie w zależności od zachowania odwiedzającego, jego preferencji, szukanych fraz, źródła odwiedzin, czy czasu spędzonego przez niego na stronie. […]

Nowy raport o polskim rynku e-commerce

Polski e-handel przybiera na znaczeniu i coraz więcej osób dokonuje zakupów online. Staje się on też ciekawym tematem badawczym – wiele firm analizuje panujące w nim tendencje. Potencjał badawczy rynku e-commerce wykorzystała firma Gemius, która w najnowszym raporcie odpowiada na wiele ważnych pytań dotyczących e-commerce w Polsce. Co motywuje Polaków do zakupów? Jakie mają plany w zakresie zakupów w sieci? Jakie […]

Rekomendacje zakupowe na Facebooku?

Usługa Moneypenny to nowość, która ma niebawem zadebiutować na Facebooku. Jaki ma cel? I jaki ma związek z zakupami? Wyjaśniamy. Najnowsze narzędzie ma pełnić funkcję internetowego asystenta do spraw zakupów. Nazwa zobowiązuje – faktycznie to właśnie w branży zakupowej ma nam znacząco pomagać. Moneypenny może sugerować użytkownikom nowe produkty czy usługi i umożliwia przeglądanie wszystkich propozycji w jednym miejscu. Dodatkowo, […]

IRCenter: Rynek marketing technologies w Polsce

W ostatnim czasie powstał bardzo ciekawy raport przygotowany przez IRCenter – zawiera on wyniki badania przeprowadzonego wśród użytkowników technologii marketingowych. Analiza dotyczy głównie narzędzi do analityki internetowej, monitoringu mediów i reklamy. Raport zawiera szczegółowe informacje dotyczące każdej z wymienionych kategorii – przykładowo w przypadku analityki internetowej analizie poddano narzędzia do analityki ruchu na stronie internetowej, czy nawet pozycjonowania […]

Video króluje w sieciach mobilnych?

Jak donosi najnowszy raport firmy Ericsson, to video obecnie generuje największy ruch w sieciach mobilnych. Użytkownicy coraz częściej zwracają uwagę na filmiki niż treści i szacuje się że w 2020 roku ta kategoria będzie stanowiła ponad połowę całościowego ruchu mobilnego! W ostatnim czasie większą uwagę zwraca się na materiały video, które stopniowo zaczynają generować coraz więcej wyświetleń. Popularność […]

55% z wpływów z reklam na Facebooku trafi do twórców video

Facebook planuje dzielić się swoimi przychodami z twórcami video, w związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu reklamowego. Projekt ma ruszyć już jesienią i sukcesywnie docierać do coraz większej liczby twórców. Facebook dostrzegając potencjał treści video planuje poszerzyć swoje działania, tak, aby przyciągnąć więcej twórców. Nowy projekt zakłada podział przychodów z reklam w taki sposób, że dostawcy filmów otrzymają 55% przychodów pochodzących […]

Czy marki dbają o swoich klientów w internecie?

Obecnie aktywność firmy w internecie jest jedną z podstaw prowadzenia działalności. Kontakt z potencjalnymi klientami, informowanie ich o nowościach chociażby w social media może przynieść wiele profitów. Czy firmy wykorzystują ten potencjał i wchodzą w interakcje ze swoimi klientami? Zapoznaliśmy się z badaniem analitycznej firmy Locowise i prezentujemy wyniki. Mimo że niewielu klientów oczekuje kontaktu z wybraną marką poprzez social media, aż 33% z nich stwierdziło, […]

Już ponad 23 mln Polaków korzysta z internetu

Z internetu korzysta już praktycznie każdy, a najnowsze wyniki badań wskazują, że obecnie liczba ta wzrosła w Polsce do 23,08 mln osób. W jakim celu korzystamy z internetu? Jakich informacji szukamy najczęściej? Firma Millward Brown odpowiada na te pytania – zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi wynikami badań. Przyjrzyjmy się, w jakich grupach wiekowych jest najwięcej internautów. Okazuje się, że wśród […]

Cyfrowy wizerunek – komu faktycznie na nim zależy?

Najnowszy raport #ThinkSocial dotyczy zarządzania wizerunkiem w sieci – znalazły się w nim zarówno badania pokazujące komu i dlaczego zależy na kreowaniu własnego wizerunku, a także artykuły i wypowiedzi znanych osób, którym nie obca jest tematyka wizerunku w sieci. W dzisiejszych czasach praktyczny każdy obecny jest w internecie. To właśnie tam nawiązywane są znajomości, czy publikowane informacje i zdjęcia – użytkownicy poprzez aktywność […]

Raport StatCounter: Rynek przeglądarek internetowych

Analitycy z firmy StatCounter opublikowali najnowszy majowy raport dotyczący pozycji poszczególnych przeglądarek w globalnym rynku. Które z nich zyskały nowych fanów? Kto zdobył pozycję lidera? Czas to sprawdzić. Zestawienie wyraźnie wyłania lidera wśród przeglądarek internetowych – tą pozycję ciągle utrzymuje Google Chrome. Przeglądarka zanotowała ostatnio pewien spadek, mimo to w dalszym ciągu jest na pierwszym miejscu. W kwietniu miała ona […]

YouTube i jego gwiazdy rosną w siłę

YouTube jest w gronie najważniejszych i najczęściej odwiedzanych serwisów społecznościowych w Polsce. Jego znaczenie wzrasta, w dużej mierze dzięki youtuberom, których oglądalność niekiedy dorównuje zasięgowi jaki ma telewizja. Nastał czas video, a użytkownicy którzy potrafią to wykorzystać mogą zyskać wyjątkową popularność. Szacuje się, że w 2018 roku video zdominuje internet – aż 79% globalnego ruchu w sieci ma stanowić właśnie video (wg […]

Internauci 55+ coraz częściej korzystają z social media

Social media coraz częściej przyciągają osoby po 55 roku życia – od pewnego czasu ta tendencja jest wyraźnie widoczna, a kolejne badania tylko potwierdzają taką zależność. Tym razem danych dostarcza ogólnopolskie badanie internetowe Megapanel PBI/Gemius. Okazuje się, że korzystanie z mediów społecznościowych nie jest domeną jedynie młodszych pokoleń. Oczywiście, w dalszym ciągu stanowią oni dominującą grupę, jednak zainteresowanie internetem […]

Polacy najczęściej klikają w reklamy online

W jakie reklamy internauci klikają najczęściej? To pytanie stanowiło podstawę do przeprowadzenia badania przez firmę badawczą Gemius. W badaniu analizie poddano 12 krajów z Europy Środkowo-Wschodniej – o wynikach informuje starannie przygotowany raport „Most popular display ads – Gemius Ad Monitor Report, Q3–Q4 2014”. Dane dotyczą Bułgarii, Chorwacji, Czech, Estonii, Litwy, Łotwy, Polski, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii oraz […]

Instagram robi duży krok w stronę e-commerce

Bezpośrednia sprzedaż na Instagramie? Do tej pory była tylko wyobrażeniem, ale nie trzeba było długo czekać, aby stała się faktem! Wszystko za sprawą nowej funkcjonalności o nazwie LikeAndBuy.It, która debiutuje na Instagramie. Dobrze wykorzystany potencjał Instagram staje się bardzo popularnym serwisem, którego zalety dostrzegane są zarówno przez pojedynczych użytkowników, jak i promujące się na nim firmy. Odnotowuje […]

Nowy wymiar reklam w Firefoxie

Z najnowszych informacji wynika, że reklamodawcy otrzymają od Mozilli swoisty prezent – platformę reklamową, której funkcje pozwolą na precyzyjne dotarcie do wybranych grup użytkowników. W dobie reklam internetowych nowe miejsca i pomysły na reklamę zdają się być na wagę złota. Z tego założenia wyszli twórcy najnowszej platformy reklamowej o nazwie Suggested Tiles, która ma być testowana w przeglądarce Firefox […]

Wybory prezydenckie w mediach społecznościowych

W polskiej polityce gorąco jest już od dłuższego czasu, a temperaturę zdecydowanie podnosił wyścig o urząd prezydenta RP. Kandydaci walczyli o poparcie wykorzystując dostępne środki masowego przekazu, a w szczególności internet. W końcu w dzisiejszych czasach popularność w internecie może być miarą sukcesu – w tych wyborach bez wątpienia znaczącą rolę odegrały media społecznościowe. Który z kandydatów wykorzystał potencjał nowych mediów? Gdzie toczy […]

Facebook, Instagram i Twitter przez pryzmat wieku

Media społecznościowe bez wątpienia zawojowały w umysłach internautów, a ich popularność tylko wzrasta. Jak przedstawia się aktywność poszczególnych grup wiekowych na wybranych portalach w sześciu wybranych krajach? Czy Facebook króluje tylko wśród młodych? Na te pytania odpowiada firma Gemius, która przeanalizowała popularność portali społecznościowych wśród użytkowników w różnych krajach pod kątem wieku. Media społecznościowe poza funkcją rozrywkową, pełnią również […]

Efektywna komunikacja na YouTube – które branże robią to najlepiej?

W najnowszym badaniu Chimney Poland przeanalizowano różne branże pod kątem aktywności na YouTube. Które z nich komunikują się najefektywniej? Od których można już zacząć się uczyć? Przedstawiamy ranking. Komunikowanie są za pomocą video staje się coraz bardziej wartościowe i znane marki niejednokrotnie wykorzystują ten sposób przy budowaniu swojego wizerunku. Video rozchodzi się po sieci wyjątkowo szybko, przyciąga […]

Facebook Messenger i jego biznesowy charakter

O Facebooku ostatnio mówi się sporo, a to przede wszystkim za sprawą nowości, które regularnie oferuje. Od pewnego czasu głośno jest w szczególności o biznesowych narzędziach Facebooka skierowanych głównie do firm. Zmiany zapowiadane były na konferencji w San Francisco, gdzie prezentowano najnowsze pomysły, które Facebook ma zamiar wprowadzić w życie. Aktualna zmiana dotyczy Facebook Messengera, czyli aplikacji odpowiedzialnej za komunikację […]

Rekordowa popularność reklam w wyszukiwarkach

Popularność reklam w wyszukiwarkach nieustannie wzrasta – przyglądając się danym zebranym przez firmę eMarketer można tylko potwierdzić to stwierdzenie. Najnowsze badanie firmy ukazuje również wyszukiwarki przodujące w ilości publikowanych reklam. Jak myślicie która wyszukiwarka zdobyła pozycję lidera? Z przedstawionych danych wynika, że w 2014 roku globalny przychód z reklam w wyszukiwarkach osiągnął imponującą wartość ponad 70 mld dolarów. Dodatkowo szacuje […]

Internet kluczowym źródłem wiedzy o sporcie i turystyce

Związek Pracodawców Branży Internetowej (IAB Polska) przeprowadził kolejne, ciekawe badanie dotyczące roli internetu w poszukiwaniu informacji. To już kolejny z całego cyklu raportów poświęconym poszczególnym branżom. Tym razem postawiono sobie pytanie, jaką funkcję pełni internet przy poszukiwaniu usług oraz produktów związanych ze sportem i turystyką. Raporty publikowane przez IAB Polska mają jedną wspólną cechę – analizują jedno z najważniejszych […]

Facebook i jego nowe „Hello”

Facebook nie próżnuje i nie zaprzestaje inwestować w innowacyjność – tym razem nowy produkt od Zuckerberga i zespołu Messengera to aplikacja o nazwie „Hello”. Czym jest i jak działa? Wyjaśnijmy. Dzięki nowej aplikacji można zobaczyć, kto do nas dzwoni, mimo że nie posiadamy w telefonie zapisanego kontaktu. Pewnie zastanawiacie się, jak to możliwe? Okazuje się, że po pobraniu aplikacji, następuje automatyczna […]

Zbliża się II edycja festiwalu YouTube’a!

Sukces I edycji polskiego festiwalu YouTube obrazuje, jak popularne staje się video w sieci i jak sławę zdobywają jego twórcy. O imprezie było bardzo głośno,  opisywaliśmy je również w jednym z naszych wpisów. Dostrzegając potencjał wydarzenia, organizatorzy już po pół roku zapraszają na kolejną edycję Orange Video Fest by LifeTube, które odbędzie się 16 maja 2015 na warszawskim Torwarze. Pierwszy Orange […]

Wydatki na reklamę w portalach społecznościowych 2015 r.

Popularność reklamy w internecie bez wątpienia wzrasta. Praktycznie każdy prowadzący biznes w sieci zdaje sobie sprawę, że obecność w internecie może być drogą do sukcesu. Potwierdzają to dane, które pokazują jak kształtują się wydatki na reklamę – w tym przypadku w portalach społecznościowych. Wniosek jest jeden – środki te widocznie wzrastają. Z najnowszych danych przedstawionych przez firmę eMarketer wynika, że […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to