WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Aktualności z branży

Czy pojawi się wersja YouTube bez reklam?

Z najnowszych informacji wynika, że w najbliższym czasie ma wejść w życie opcja na YouTube pozwalająca na oglądanie filmów pozbawionych reklam. YouTube jednak chce coś w zamian – można się domyślić, że chodzi o pieniądze. YouTube zachęca swoich fanów nową wersją bez reklam – będzie trzeba jednak ponieść koszt korzystania z takiej możliwości w wysokości ok 10 dolarów miesięcznie w Stanach Zjednoczonych. […]

Jakie treści internauci udostępniają najczęściej i dlaczego?

Które treści są najchętniej udostępniane w internecie przez użytkowników? I dlaczego taki content jest udostępniany? Te i wiele innych pytań postawiono sobie w badaniu Wave przeprowadzonym przez Universal McCann. Sprawdźmy, jakie wnioski płyną z badania. Czym internauci lubią się dzielić w sieci? To pytanie często zadają sobie przedsiębiorcy, a także marketerzy zastanawiając się, czy to właśnie ich treści zdobędą uznanie i rozniosą się […]

YouTube wprowadza specjalne karty dla reklamodawców

Na YouTube pojawia się pewna nowość, która może przypaść do gustu marketerom i reklamodawcom. Tym razem chodzi o dość tajemniczo brzmiące interaktywne karty – sprawdźmy co się kryje za tym pojęciem. Okazuje się, że najnowsza usługa pozwala na dodawanie do swoich reklam dodatkowych informacji powiązanych z marką. Takie treści będą zawarte na tzw. interaktywnych kartach, które mają pojawiać […]

Kobiety w social media – jakie są i co je interesuje?

Ostatnio pojawił się ciekawy raport przygotowany przez firmy Com Creation, HG Intelligence i Sotrender dotyczący aktywności kobiet w social media. Raport nosi nazwę „Kobiety w social media” i odpowiada na większość wątpliwości związanych z użytkowaniem przez kobiety portali społecznościowych. Dane te mogą zainteresować zarówno samych użytkowników portali, jak i marketerów dla których aktywność internautów jest cenną informacją. Co interesuje płeć piękną? […]

Facebook planuje szkolić swoich biznesowych użytkowników

Z najnowszych informacji wynika, że tym razem Facebook przygotował coś ciekawego dla marketingowców i przedsiębiorców.  Platformy udostępnione przez serwis mają stanowić skarbnicę wiedzy dla biznesowych użytkowników serwisu. Facebook już nie pierwszy raz próbuje wyjść naprzeciw potrzebom swoich użytkowników. Tym razem zwraca się do branży biznesowej, umożliwiając jej zgłębienie działań biznesowych, które można realizować w serwisie. Jak wiadomo, […]

Procesy zakupowe w internecie: nabywanie książek

Internet jest nie tylko istotnym źródłem wiedzy, ale i ogromną możliwością dla osób dokonujących zakupów, jak i dla samych internetowych sprzedawców. Tym razem IAB Polska zachęca do przyjrzenia się procesom zakupowym związanym z nabywaniem książek w internecie przez Polaków. W tym celu przeprowadzono badanie, w którym zwrócono uwagę na internet również jako szczególny kanał marketingowy dla branży wydawniczo-księgarskiej.   Internet jako […]

Czy popularność serwisów społecznościowych ciągle wzrasta?

Strony internetowe, a w szczególności portale społecznościowe, stanowią niezwykle wdzięczny obiekt badań. Analizując je można dowiedzieć się masy ciekawych rzeczy, nie tylko o tzw. życiu w sieci, ale również o jej użytkownikach. Dokładnie przeanalizowane i ubrane w przystępną formę liczb i wykresów, służą jako źródło cennych informacji oraz materiał do dalszych analiz. Badania stron www przeprowadzone pod koniec 2014 roku przez Pew […]

This. – nowy portal dla wybranych

W ostatnim czasie widoczny jest wysyp nowych portali społecznościowych. Pisaliśmy już o Shocase przeznaczonym dla marketingowców, wspominaliśmy też o Plague opartym na wirusowym rozprzestrzenianiu się treści. Jak na ich tle wypada, z założenia nieco bardziej elitarny portal o nazwie This. ? Sprawdźmy, co oferuje. Twórcy portalu chcą go odróżnić od innych tym, że ma być przeznaczony dla „elity”. Co […]

YouTube Kids – kolejny ukłon w stronę najmłodszych

YouTube z wersją dla najmłodszych? Czemu nie! Taka aplikacja jest już gotowa – dla młodych fanów YouTube’a przygotowano specjalny projekt – YouTube Kids. To nie pierwsza próba dostosowania video do dzieci. Wcześniej pisaliśmy o Vine Kids – aplikacji opracowanej przez twórców Vine, która ma służyć młodszych odbiorcom. Czy YouTube Kids ma podobny cel? Na to wygląda. Choć […]

Facebook wprowadza nowe narzędzie dla reklamodawców

Facebook może świętować swój sukces – w ostatnim czasie ogłoszono, że liczba aktywnych reklamodawców na portalu przekroczyła już 2 mln! To bez wątpienia atrakcyjny wynik i zapewne czas, by zrobić ukłon w stronę e-marketerów. Co Facebook oferuje im tym razem? Uruchamia mobilną wersję aplikacji Ads Manager. Korzystanie z urządzeń mobilnych staje się coraz bardziej popularne – dostarczenie reklamodawcom odpowiedniego […]

Jakim reklamom ufamy i czy zmienia się to w zależności od wieku?

Reklamy stały się już częścią codzienności i pewnym wyznacznikiem dzisiejszych czasów. Ich twórcy próbują zachęcić potencjalnych odbiorców poprzez przekaz w telewizji, internecie, prasie, czy nawet na ulicy. Które reklamy przemawiają do nas najbardziej, wzbudzając zaufanie? I jak takie upodobania determinuje wiek? Te pytania postanowiono sobie zadać w badaniu „ Zaufanie do źródeł reklamy” zrealizowanym przez firmę IRCenter. Ankietowani w większości […]

Marketingowcy doczekali się swojego serwisu społecznościowego!

W ostatnim czasie powstało kilka zupełnie nowych, eksperymentalnych portali społecznościowych i twórcy każdego z nich próbują wyróżnić się na tle innych. Nowa platforma również ma się różnić od pozostałych i skierowana jest do konkretnych grup osób – powiązanych z szeroko pojętym marketingiem. Czy odniesie sukces? Shocase, bo taką nazwę nosi nowy serwis społecznościowy ma zawierać wszelkie branżowe informacje i umożliwić […]

YouTube znów eksperymentuje z nowymi funkcjami

YouTube niedawno przedstawiał swoje nowe funkcjonalności i okazuje się, że wcale na nich nie poprzestaje i już prezentuje kolejne unowocześnienia. Jakie będą tym razem? Funkcja Radio Niedawno pisaliśmy o funkcji tworzenia animowanych gifów, a także o nowym serwisie muzycznym, który wypływa prosto od YouTube’a. Tym razem też chodzi o muzyczną funkcję – a dokładniej o YouTube…. Radio. Pozwala ona na niekończące się odsłuchiwanie […]

Prognozy dla rynku e-commerce na 2015

Rozwój rynku e-commerce ciągle nabiera tempa. Co więcej, prognozy na rok 2015 przybierają coraz pozytywniejszy wydźwięk i wygląda na to, że zakupy online staną się jeszcze bardziej popularne – rynek e-commerce może wyprzedzić nawet sklepy tradycyjne. Wnioski takie nasuwają się po przeanalizowaniu wyników ankiety przeprowadzonej przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia dla Poczty Polskiej. E-commerce to […]

Internauci doceniają wyszukiwarki internetowe

Internauci uważają wyszukiwarki internetowe za najbardziej zaufane źródło informacji – tak wynika z badania firmy Edelman. Uważa tak ok 2/3 internautów! Jakim źródłom informacji ufają użytkownicy? Znamy już odpowiedź.  To wyszukiwarki internetowe wygrywają w porównaniu z tradycyjnymi mediami. Do tych drugich ludzie podchodzą z większą rezerwą – w przeciągu roku procent osób przywiązanych do telewizji jako źródła informacji obniżył się […]

Social media dla dzieci?

Jeśli zastanawialiście się kiedykolwiek, czy pojawi się aplikacja społecznościowa z myślą o najmłodszych użytkownikach, to odpowiedź jest już jasna. Wcześniej podejmowano już próby stworzenia takiego narzędzia, jednak teraz głośno jest o nowym pomyśle – to Vine Kids. Dzieci i media społecznościowe to połączenie, które już powoli przestaje zaskakiwać. Od dłuższego czasu wiadomo, że dzieciom coraz bliżej jest do internetowej […]

Video w internecie jest lepsze od telewizyjnego?

Oficjalnie już wiadomo, że osoby biorące udział w badaniu IRCenter zdecydowanie częściej korzystają z internetu, niż telewizji. To już kolejne badanie, z którego wywnioskować można znaczący spadek popularności telewizji. W raporcie dostępne są również informacje o tym, jak użytkownicy korzystają z dostępnych mediów, reklam, a także na jakie grupy można ich podzielić. YouTube nadal na szczycie Badanie przeprowadzone przez IRCenter dowodzi, że […]

Do mediów społecznościowych dołącza Plague!

Z czym kojarzy się nazwa Plague? Pierwsze nasuwające się myśli raczej nie są zbyt pozytywne – plaga? A może wirus? Jak się okazuje, te pojęcia wcale nie są nietrafne i to właśnie do nich odnoszą się twórcy Plague – w tym wypadku jednak ich wydźwięk ma być pozytywny i stanowić podstawę działania nowego systemu. Czyli tak naprawdę czego? Nowego […]

Co nowego ma do zaoferowania Facebook?

W ostatnim czasie w sieci wielokrotnie poruszany był temat prywatności na Facebooku, przez co serwis komentowany był w negatywny sposób i opuściło go wielu użytkowników. Facebook jednak pracuje nad swoim wizerunkiem i stara się zachęcić potencjalnych fanów wprowadzając różne udogodnienia i aplikacje – sprawdźmy, co prezentuje tym razem. Facebook at Work Jak Facebook może się przydać w pracy? Jego twórcy mają […]

Najpopularniejsze serwisy internetowe w Polsce

Które serwisy przodują w ostatnim czasie w Polsce pod względem popularności? Znamy już odpowiedź! Dane Megapanelu PBI/Gemius są jednoznaczne i pokazują gigantów internetowych królujących w sieci w listopadzie ubiegłego roku, jednocześnie osiągających spore rozszerzenie zasięgu w skali całego roku. Internetowi liderzy Miano liderów w poszczególnych kategoriach przypadło zatem… Google, Facebookowi oraz YouTube! W sumie ciężko spodziewać się innych wyników, bo nie jest tajemnicą, […]

Jakie inwestycje planują marketerzy w 2015?

Jakie plany inwestycyjne mają marketerzy na ten rok? Odpowiedź można znaleźć w wynikach badania przeprowadzonego przez firmę Conductor – o przyszłościowe plany inwestycyjne zapytano 182 menadżerów w działach marketingu. Nadszedł rok 2015, a wraz z nim nowe pomysły, wyzwania i inwestycje. Jak odnieść znaczący sukces w biznesie w nowym roku? To pytanie zadają sobie pracownicy różnych branż, a w szczególności właśnie marketerzy planujący działania […]

Nowości na YouTube

W ostatnim czasie w serwisie YouTube pojawiło się kilka nowości, o których warto wspomnieć. Ostatnio pisaliśmy o tym, że w serwisie będzie możliwe sprawdzenie statystyk dotyczących oglądalności reklam. To jednak nie wszystko! Warto zaznaczyć, że jakiś czas temu pojawiła się nowa platforma YouTube Music Key, a także funkcja tworzenia gifów. Tworzenie animowanych gifów Wszelkie krótkie animacje zyskują w ostatnim czasie jeszcze […]

Gdzie Polacy szukają informacji o produktach związanych z aranżacją wnętrz?

Stowarzyszenie IAB Polska przeprowadziło badanie „E-konsumenci (Consumer Journey Online)”, z którego jednoznacznie wynika, że dla Polaków najistotniejszym źródłem informacji o produktach związanych z aranżacją wnętrz jest….. Internet. Nie powinno nikogo dziwić, że w dzisiejszych czasach internet stanowi praktycznie bezkonkurencyjne źródło informacji o różnych produktach. E-konsumenci przeszukują sieć w celu znalezienia interesujących przedmiotów czy usług. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stawia […]

Sprawdzenie oglądalności reklam na YouTube będzie możliwe

Z najnowszych informacji wynika, że Google zamierza udostępniać reklamodawcom narzędzia, które umożliwią dokładne sprawdzenie  oglądalności reklam przez odbiorców w serwisie YouTube.   Google udostępni raporty oglądalności dla wszystkich kampanii reklamowych publikowanym poprzez platformę Double Click. Platforma ta jest określana jako zintegrowana platforma reklamowa, pozwalająca wydawcom efektywnie tworzyć i zarządzać działaniami reklamowymi, a także sprawdzać i mierzyć przeprowadzane działania. Raport […]

E-commerce w oczach sprzedawców

Do tej pory przeprowadzonych było wiele badań dotyczących opinii internautów na temat handlu elektronicznego. Jak jednak e-commerce widzą sami sprzedawcy internetowi? To pytanie postanowiono w najnowszym badaniu przeprowadzonym przez firmę Positive Power. Sprawdźmy, jakie wnioski płyną z badania! Inwestycja w powiększenie zysku to podstawa   Popularność sklepów internetowych wzrasta i jest to zdecydowanie branża, która stale będzie ewoluować i sukcesywnie […]

Jakie zmiany w regulaminie szykuje Facebook?

Na pewno większość użytkowników Facebooka zauważyło komunikat o zmianach w regulaminie serwisu, które maja wejść w życie od 1 stycznia 2015 r. Czy szykuje się rewolucja? Uspokajamy! Okazuje się, że większość zmian będzie miała głównie charakter organizacyjny i tak naprawdę użytkowników nie czeka niespodziewana rewolucja. Zastrzeżenia może jednak budzić większa ingerencja w prywatność użytkowników. Pozostałe zmiany mają ułatwić korzystanie z serwisu […]

Jak dzieci odbierają reklamy?

Na pytanie z jakich urządzeń korzystają dzieci oraz jak odbierają reklamy postanowiono odpowiedzieć w badaniu zleconym przez Viacom International Media Networks, w którym udział wzięło 2 800 dzieci w wieku 6-13 lat wraz z rodzicami. Uczestnicy pochodzili z 6 krajów europejskich – Niemiec, Holandii, Polski, Danii , Belgii i Szwecji. Postanowiono sprawdzić, jak dzieci odnajdują się w obecnej rzeczywistości, gdzie urządzenia techniczne dostępne […]

Google zapowiada koniec z przepisywaniem zniekształconych tekstów

Chyba każdy natknął się w internecie na komunikat, który skłania do przepisania tekstu wyświetlającego się w danej rubryce. Sęk w tym, że mechanizm ten staje się coraz bardziej problematyczny i zamiast działać sprawnie, utrudnia użytkownikom płynne przejście na wybraną stronę. Google planuje usprawnić ten mechanizm. Kilka słów o CAPTCHA Wspomniana technika to mechanizm CAPTCHA, który ma stanowić pewne zabezpieczenie przez […]

Polak króluje w rankingu YouTube Rewind 2014!

Przyszedł czas na coroczne podsumowanie, czyli YouTube Rewind 2014! To nic innego jak zestawienie najpopularniejszych filmików na YouTube. Po raz pierwszy Polak jest liderem na globalnej liście hitów! Na YouTube nieustannie dodawane są nowe filmiki, portal tętni życiem – Google podaje, że w ciągu jednego dnia pojawia się na nim ponad 85 tys. filmów. Są wśród […]

Czy Facebook stanie się mniej popularny wśród marketerów?

Biorąc pod uwagę aktualną popularność serwisów społecznościowych można sceptycznie podejść do uwag przedstawionych przez analityka z Forrester Research. Postanowiliśmy jednak dokładniej przyjrzeć się sprawie. Nate Eliiot przewiduje, że Facebook i Twitter staną się mniej popularne wśród marketerów i wydatki na marketing na tych platformach znikną z planowanych inwestycji firm. Jak argumentuje swoje zdanie? Analityk przewiduje, że w przeciągu 5 lat […]

Jak rekruterzy wykorzystują social media?

Zastanawialiście się kiedykolwiek, czy Wasze profile społecznościowe śledzone są również przez pracodawców? Jesteśmy pewni, że w erze social media duża część osób zdaje sobie sprawę z takich działań. Jednak jak wynika z raportu przedstawionego przez amerykańską firmę Jobvite, pracodawcy i rekruterzy wykorzystują social media na ogromną skalę. Firma Jobvite zajmuje się tworzeniem oprogramowania wspomagającego procesy rekrutacyjne i w aktualnym badaniu […]

Badanie dotyczące zachowań „cyfrowych konsumentów”

Przedstawiamy Wam najświeższe dane dotyczące analizy osób, które dokonują zakupów online, opublikowane przez VWO (Visual Website Optimizer). Badanie „VWO eCommerce Survey 2014” przeprowadzono na grupie 1000 respondentów w wieku 18-65 w USA. Rynek e-commerce wyjątkowo się rozwinął w ostatnim czasie, a liczba kupujących diametralnie wzrosła. Wiedza dotycząca zachowań konsumentów online staje się podstawą w branży e-handlu. Co przyciąga uwagę potencjalnych […]

Parlament Europejski chce podzielić Google

Google już od dłuższego czasu zmaga się z europejskim urzędem antymonopolowym, ale teraz sprawy przybrały poważniejszy obrót, który faktycznie może zagrozić koncernowi. Parlament Europejski przegłosował projekt, który ma na celu oddzielenie wyszukiwarek internetowych od innych usług komercyjnych. Zaproponowano pomysł, aby Google wydzieliło odrębną spółkę, która miałaby być odpowiedzialna jedynie za wyszukiwarkę internetową. Nowe przepisy mogłyby dotknąć […]

Jaka korporacja została uznana za najbardziej innowacyjną na świecie?

Znamy już wyniki raportu Boston Consulting Group, którego celem było wyłonienie 50 najbardziej innowacyjnych korporacji świata w 2014 roku. Wyniki badania były opracowane dzięki rozmowom z 1500 menadżerami wysokiego szczebla z całego świata, a także po analizie wskaźników finansowych danych firm. Jest to już 9 edycja tego przedsięwzięcia i po raz kolejny pierwsze miejsce należy do… Apple! Innowacyjna trójca Wprowadzanie […]

Już niebawem odbędzie się polski Festiwal YouTube’a!

Szykuje się niezapomniane, długo wyczekiwane wydarzenie dla wszystkich miłośników YouTube’a. Już 6 grudnia w Warszawie odbędzie się Orange Video Fest, na którym zagoszczą najbardziej popularni youtuberzy. Program imprezy jest napięty, a wachlarz atrakcji wyjątkowo szeroki. Gwiazdy YouTube’a YouTube jest wyjątkowo popularnym serwisem, gdzie dziennie umieszczanych jest ponad 85 tys. filmów. Niektórzy jednak wybijają się swoją pomysłowością, dzięki […]

Magiczna opaska Google

Google ostatnio idzie o krok naprzód i zaskakuje szalenie interesującymi pomysłami. Jak dowiadujemy się z najświeższych informacji, koncern pracuje nad… opaską, dzięki której możliwe byłoby wczesne wykrycie różnych chorób, w tym raka. Nie jest to pierwsza działalność Google związana z medycyną i zdrowiem. Aż ciężko opisać jak cenny jest to pomysł, zważywszy na fakt, że obecnie jednak wiele chorób wykrywanych jest […]

Co Mozilla przygotowała na swoje tegoroczne urodziny?

Przeglądarka Mozilla Firefox świętuje okrągłą rocznicę – swoje 10-te urodziny! Okazuje się, że na tę okazję Fundacja Mozilla przygotowała coś wyjątkowego – światło dzienne ujrzała m.in nowa przeglądarka przeznaczona specjalnie dla deweloperów (Firefox Developer Edition) oraz funkcjonalności zapewniające większą ochronę danych użytkowników. Co wiemy o Mozilli? Mozilla Firefox aktualnie plasuje się na trzecim miejscu pod względem […]

Jak sprawdza się Gmail Sponsored Promotions?

  Czym jest GSP? GSP (Gmail Sponsored Promotions) to nowy format reklamowy wprowadzony przez Google, który pojawił się na polskim rynku pod koniec 2013 roku. Bardzo szybko stał się popularny jako nowoczesna i atrakcyjna reklama – zaczęło korzystać z niego coraz więcej reklamodawców. Możliwości, jakie oferuje format stanowią realną konkurencje dla innych form promocji online.     […]

WhatsApp bije rekordy popularności!

Komunikować możemy się na wiele sposobów – np. za pomocą mediów społecznościowych, które od dłuższego czasu rządzą na rynku. Od pewnego czasu bardzo popularna staje się mobilna aplikacja dla smartfonów, z której korzysta coraz więcej osób lubiących pozostawać na bieżąco w kontakcie. O czym mowa? Oczywiście o WhatsAppie! Aplikacja ta została ona założona w 2009 roku przez Briana Acton i Jana […]

Ekomersy 2014 – znamy zwycięzców konkursu!

Czy słyszeliście wcześniej o wyróżnianiach jakimi są Ekomersy? Jeśli nie, to najwyższy czas pogłębić swoją wiedzę. W tym roku po raz kolejny w Warszawie przyznawane były te wyjątkowe statuetki. Kto miał szansę je zdobyć? Były to wszelkie firmy przyczyniające się do rozwoju e-handlu w Polsce, wyróżniające się w swojej branży i wprowadzające innowacyjne rozwiązania. Ekomersy zostały przyznane podczas kolejnej, już 7 […]

„Cyfrowi konsumenci” w Polsce

Firma EY przedstawiła raport z badania „Homo informaticus: Jak cyfrowi konsumenci zachowują się w sieci?” Konsumenci cyfrowi na poszczególnych rynkach Firma EY przeprowadziła badania online, podczas których przepadała 29 943 użytkowników internetu z 34 krajów. Raport przedstawiony przez firmę prezentuje udział konsumentów cyfrowy w populacji internautów na rynkach poszczególnych krajów. Z badań wynika, że najwięcej „cyfrowych konsumentów” jest w Indiach, […]

Kto korzysta z wyszukiwarki głosowej Google?

Głosowa wyszukiwarka Google to idealne rozwiązanie w sytuacji, gdy nie możemy pisać, spieszymy się albo wyszukiwane hasło jest długie i trudne do wpisania. Nawet gdy piszemy bardzo szybko to i tak szybciej możemy wypowiedzieć wpisywana frazę. Czy korzystamy z udogodnień Google? Google przygotowując swoją wyszukiwarkę głosową zrobiło ogromny krok w stronę użytkowników. Korzystając z Google Voice Search można wyszukiwać haseł szybciej, […]

Google najlepszym pracodawcą według studentów!

Google zostało wybrane przez studentów najatrakcyjniejszym pracodawcą. Badanie przeprowadziła firma Universum, która przebadała ponad 200 tysięcy studentów z 12 krajów o najwyższym PKB. Wyniki chyba nie zaskakują i nie ma większych zmian, a liderem pozostaje Google. Kto znalazł się na podium? Zarówno studenci kierunków biznesowych jak i inżynieryjnych na świecie marzą o pracy w Google. Według studentów kierunków biznesowych podium należy się: […]

Konferencja Partners Connect

Dnia 23 października o godzinie 10:00 odbędzie się internetowa konferencja Partners Conntent przygotowana przez Google. Podczas internetowego spotkania wystąpią dyrektorzy i specjaliści Google, którzy zaprezentują korzyści wynikające ze współpracy z agencjami. A także opowiedzą o tym jakie znaczenie dla strategii marketingowej ma reklama w Google.  O czym będzie konferencja? Konferencja zostanie podzielona na 4 obszary tematyczne. Rozpocznie się od wystąpienia Artura […]

Ranking Top Marka 2014

30 września w Warszawie odbyła się konferencja podczas której zostały ogłoszone wyniki rankingu Top Marka 2014. W tym roku odbyła się VII edycja badania podsumowującego aktywność marek w Polsce. Badanie przeprowadził miesięcznik „Press” oraz PRESS_SERVICE Monitoring Mediów. W badaniu przeanalizowano ponad 315 tysięcy publikacji prasowych oraz 1,2 mln materiałów internetowych z okresu od 1 lipca 2013 do 30 […]

Czy przestaniemy klikać w reklamy?

We wrześniu swoją premierę miały nowe „cudeńka” od Apple czyli iPhone 6 i iPhone 6 plus. Pojawiło się więc pytanie: czy większy rozmiar ekranu może wpłynąć na liczbę kliknięć w reklamy? Czy większym rozmiarem iPhone powinni zainteresować się marketingowcy? W gronie marketingowców pojawiać zaczęło się pytanie czy większy ekran iPhone może wpłynąć negatywnie na liczbę kliknięć w reklamy. […]

Czy wyobrażasz sobie social media bez reklam?

Reklamy w social media Facebook codziennie zdobywa nowych fanów, mimo, ze wolniej niż na początku to jednak liczba nowych użytkowników wciąż rośnie. Czasem mówi się nie jesteś na Facebooku „nie istniejesz”. Nie ma się więc co dziwić, że firmy chcą się reklamować tam gdzie codziennie logują się miliony a może miliardy użytkowników. Firmy widzą w reklamach na Facebooku […]

Podsumowanie z Google Analytics User Conference 2014

Google Analytics User Conference odbyło się 25 września w Warszawie. W konferencji wziął udział Filip Kaźmierczak, który krótko podsumował przebieg wydarzenia. Konferencje branżowe są dobrym miejscem do spojrzenia na wyzwania branżowe z innego punktu widzenia, nabrania nowej energii i entuzjazmu do dalszej pracy. Nie inaczej było tym razem na GAUC 2014, gdzie poziom merytoryczny prelegentów stał na niezwykle wysokim […]

Content Marketing World 2014 w pigułce

Największe na świecie wydarzenie dotyczące content marketingu czyli Content Marketing World 2014 odbyło się 8-11 września w Stanach Zjednoczonych. Podczas konferencji można było wysłuchać najlepszych specjalistów z całego świata, pojawiło się ponad 2600 przedstawicieli z 50 krajów. 10 wskazówek prosto z konferencji Content Marketing World Portal MarketingLand przygotował ciekawe podsumowanie, dla tych którzy nie mieli możliwości pojawić się na […]

Polskie firmy na YouTube

Jak przedstawia się aktywność polskich firm na YouTube? Youtube jest miejscem, gdzie chętnie dzielimy się z innymi filmikami o różnej treści. Jednak coraz częściej serwis ten wykorzystywany jest również jako narzędzie do przeprowadzania akcji marketingowych. Trend ten jest coraz bardziej zauważalny. Między innymi dlatego w sierpniu tego roku zostały przeprowadzone badania przez firmę Chimney, które miały na celu […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to