WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Personalizacja w czasie rzeczywistym zyskuje popularność

Marketerzy doceniają znaczenie personalizacji w czasie rzeczywistym i coraz częściej wykorzystują ją w swoich działaniach. Wiele osób określa tę metodę jako jedną ze skuteczniejszych, jeśli chodzi o zwiększenie wyników sprzedażowych e-sklepów.

Personalizacja polega na dostosowywaniu ofert, czy pojawiających się komunikatów na stronie w zależności od zachowania odwiedzającego, jego preferencji, szukanych fraz, źródła odwiedzin, czy czasu spędzonego przez niego na stronie. Istnieje wiele metod personalizacji, które przynoszą oczekiwane efekty i zwiększają sprzedaż danego e-sklepu. Dzięki odpowiednim działaniom można sprawić, że strona www będzie jawiła się jako przyjazna dla użytkowników, a co za tym idzie, będą chętniej z niej korzystać.

PersonalizacjaPotencjał takich działań dostrzegają marketerzy i jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Researchscape na zlecenie Evergage już 58% marketerów z całego świata korzysta z personalizacji w czasie rzeczywistym. W badanej grupie wśród 42% osób, które tego nie robią średnio 8 na 10 planuje wdrożyć takie działania w przyszłości. Okazuje się również, że najczęściej używanym kanałem dla personalizacja są strony internetowe (wykorzystuje je 44% respondentów). Drugie miejsce zajmują witryny mobilne (17%), trzecie – aplikacje webowe (13%) , a 9 % zyskują aplikacje mobilne.

W badaniu przeanalizowano również rodzaje treści i komunikatów, których używa się do personalizacji. Najpopularniejsze okazały się wyskakujące okna, tzw. pop-up (53%), treści typu inline, czyli teksty lub zdjęcia wstawiane dynamicznie na stronę (53%). Wskazywano również na paski informacyjne pojawiające się na dolnej lub górnej części strony (43%).

Ciekawe są też korzyści, które zauważają marketerzy korzystający z personalizacji – jest to przede wszystkim wzrost zaangażowana użytkowników wchodzących na ich strony (aż 73%), poprawa doświadczeń kupujących (54%), a nawet poprawa konwersji (53%).

Personalizaca2

Badanie pokazuje jak istotne jest dostosowywanie przekazu do odbiorców, które może się odbywać na wiele różnych sposobów. Warto również zauważyć wzrost znaczenia metod personalizacji. Opis badania znajduję się na stronie emarketer.com.

30/07/2015
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to