Personalizacja w czasie rzeczywistym zyskuje popularność

Marketerzy doceniają znaczenie personalizacji w czasie rzeczywistym i coraz częściej wykorzystują ją w swoich działaniach. Wiele osób określa tę metodę jako jedną ze skuteczniejszych, jeśli chodzi o zwiększenie wyników sprzedażowych e-sklepów.

Personalizacja polega na dostosowywaniu ofert, czy pojawiających się komunikatów na stronie w zależności od zachowania odwiedzającego, jego preferencji, szukanych fraz, źródła odwiedzin, czy czasu spędzonego przez niego na stronie. Istnieje wiele metod personalizacji, które przynoszą oczekiwane efekty i zwiększają sprzedaż danego e-sklepu. Dzięki odpowiednim działaniom można sprawić, że strona www będzie jawiła się jako przyjazna dla użytkowników, a co za tym idzie, będą chętniej z niej korzystać.

PersonalizacjaPotencjał takich działań dostrzegają marketerzy i jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Researchscape na zlecenie Evergage już 58% marketerów z całego świata korzysta z personalizacji w czasie rzeczywistym. W badanej grupie wśród 42% osób, które tego nie robią średnio 8 na 10 planuje wdrożyć takie działania w przyszłości. Okazuje się również, że najczęściej używanym kanałem dla personalizacja są strony internetowe (wykorzystuje je 44% respondentów). Drugie miejsce zajmują witryny mobilne (17%), trzecie – aplikacje webowe (13%) , a 9 % zyskują aplikacje mobilne.

W badaniu przeanalizowano również rodzaje treści i komunikatów, których używa się do personalizacji. Najpopularniejsze okazały się wyskakujące okna, tzw. pop-up (53%), treści typu inline, czyli teksty lub zdjęcia wstawiane dynamicznie na stronę (53%). Wskazywano również na paski informacyjne pojawiające się na dolnej lub górnej części strony (43%).

Ciekawe są też korzyści, które zauważają marketerzy korzystający z personalizacji – jest to przede wszystkim wzrost zaangażowana użytkowników wchodzących na ich strony (aż 73%), poprawa doświadczeń kupujących (54%), a nawet poprawa konwersji (53%).

Personalizaca2

Badanie pokazuje jak istotne jest dostosowywanie przekazu do odbiorców, które może się odbywać na wiele różnych sposobów. Warto również zauważyć wzrost znaczenia metod personalizacji. Opis badania znajduję się na stronie emarketer.com.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem