Poznaj trendy marketingowe na czwartej Auli Polskiej w Krakowie

Interesujesz się marketingiem? Weź udział w czwartej edycji Auli Polskiej w Krakowie, która odbędzie się już 27 lutego i otwórz się na marketingową wiedzę – tym razem prelegenci przedstawiają najważniejsze trendy marketingowe w 2018 roku. Dowiedz się więcej.

aula polska kraków - trendy marketingowe

Aula Polska zyskuje popularność

Aula Polska odbywa się cyklicznie w największych miastach w kraju i jest darmowa. Z roku na rok wzrasta jej popularność – celem wydarzenia jest szerzenie wiedzy dotyczącej kultury przedsiębiorczości technologicznej i marketingu poprzez spotkania z ekspertami z wybranych dziedzin, dzięki czemu przyciąga ono coraz więcej uczestników. Tematyka wcześniejszego spotkania dotyczyła skutecznych działań marketingowych w internecie, a tym razem przyjrzymy się najnowszym trendom marketingowym. W roli prelegentów wystąpią:

  • Paweł Sala, CEO Freshmaila, który opowie o trendach w email marketingu,
  • Justyna Bakalarska z Marketer+ przyjrzy się potencjałowi content marketingu,
  • Karolina Twardosz z Semahead opowie o trendach w SEO,
  • Anna Żurek z Socjomanii przedstawi trendy na Facebooku,
  • Dagmara Pakulska, autorka Niby-Prasówki uzupełni temat social mediów i powie o Twitterze.

Zapisz się na czwarte spotkanie w ramach Auli Polskiej

Tak jak wspomnieliśmy, cykl spotkań ma charakter bezpłatny, jednak aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zapisać – ilość miejsc jest ograniczona. Można to zrobić wypełniając formularz zgłoszeniowy. Najbliższe spotkanie odbędzie się dokładnie 27 lutego o godzinie 19:00, w Auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Więcej informacji dostępnych jest na stronie wydarzenia.

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Marcin pisze:

    Byłem rok temu! Serdecznie zapraszam!