x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Ranking Top Marka 2014

30 września w Warszawie odbyła się konferencja podczas której zostały ogłoszone wyniki rankingu Top Marka 2014.

W tym roku odbyła się VII edycja badania podsumowującego aktywność marek w Polsce. Badanie przeprowadził miesięcznik „Press” oraz PRESS_SERVICE Monitoring Mediów.

W badaniu przeanalizowano ponad 315 tysięcy publikacji prasowych oraz 1,2 mln materiałów internetowych z okresu od 1 lipca 2013 do 30 czerwca 2014.

top marka

Konferencja Top Marka

Nagrodzenie wizerunkowych liderów wyłonionych w badaniu poprzedziła konferencja Top Marka. Preleganci debaty zastanawiali się kto rządzi marką oraz czy publikacje prasowe o brandach są rzeczywiście wynikiem zainteresowania mediów czy działaniem firm. Podczas konferencji wystąpili zaproszeni goście, w tym przedstawiciele firm, które zostały nagrodzone w rankingu.

Kto został wizerunkowych liderem?

Podium firm z branży motoryzacyjnej:

1.Volkswagen
2.Mercedes
3.Ford

Branżą o której pisze się najwięcej jest branża motoryzacyjna. Na pierwszym stopniu podium w tej kategorii stanęła firma Volkswagen. Na jej temat w prasie pojawiło się 16,8 tysiąca publikacji, a co za tym idzie o 0,5 tysiąca Volkswagen pobił zwycięzce ubiegłorocznej edycji. Jeśli chodzi o ilość materiałów publikowanych w internecie o Volkswagenie pisano w analizowanym czasie 62,9 tysiąca razy. To wynik pięciokrotnie wyższy niż rok wcześniej. Dodatkowo Volkswagen nie tylko wygrywa liczba wzmianek prasowych, ale także liczbą pozytywnych informacji o marce.

Podium marek telewizyjnych

1. TVN
2. Polsat
3. TVP 1

4.TVP 2
5. TVN 24

W branży telewizyjne, która okazała się drugą najczęściej opisywaną branżą w prasie na czele uplasował się TVN.

Podium marek radiowych:

1. RMF FM
2. Radio Zet
3. Program III Polskiego Radia

Wśród marek radiowych udało się w tym roku radiu RMF FM pokonać konkurencję, osiągając najwięcej punktów za liczbę publikacji ich zasięg.

Podium branży energetycznej:

1. PGE
2. Tauron Polska Energia
3. Energia

Branża energetyczna to 4 najczęściej komentowana branża, w tej kategorii liderem zostało PGE, pokonując Tauron oraz Energię.

Podium wśród banków:

1. PKO Bank Polski
2. Bank Zachodni WBK
3. Bank Pekao

Dodatkowo Bank Zachodni WBK zdobył nagrodę Pozytywnej Marki, za to że we wszystkich edycjach zajmował pierwsze miejsce wśród banków pod względem pozytywnego odbioru go w tekstach prasowych.

Liderów z takich branż jak telekomunikacja, ubezpieczenia, sieci handlowe, stacje paliw i artykuły spożywcze można poznać zapoznając się z notką prasową organizatora.

 

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz