Na Facebooku zajdą pewne zmiany – okazuje się, że polityka portalu zmieni się od 8 kwietnia. Chodzi o reklamy natywne, które mają na stałe wpisać się w Facebookową przestrzeń.
Reklamodawcy niejednokrotnie zabiegali o możliwość korzystania z reklam natywnych na Facebooku, jednak przez długi czas Mark Zuckerberg nie godził się na wprowadzanie takich zmian. W ostatnim czasie jednak zmienił zdanie i ostatecznie zdecydowano, że od 8 kwietnia publikowanie takich reklam będzie możliwe.
Z założenia, reklama natywna nie ma nachalnego charakteru i powinna w sposób naturalny komponować się z treścią i stylem miejsca, w którym się pojawia. Tak skomponowana z wirtualnym otoczeniem ma zainteresować użytkownika, a nie narzucać się, czy irytować. Czy odbiorcy zaakceptują jednak takie zmiany na portalu? Okazuje się, że reklamy na Facebooku będą musiały być odpowiednio oznaczone właśnie po to, aby użytkownik wiedział w co klika i jaka marka się reklamuje. Wcześniej mają przejść też przez specjalny proces weryfikacji, który oceni czy taka reklama będzie mogła być opublikowana. Jeżeli tak się stanie pojawi się ona przykładowo w postaci tekstów, zdjęć, czy wideo. #wiemyjak
Będzie fajnie, już teraz autostartujące filmiki irytują. Teraz jeszcze autostartujące reklamy w strumieniu.
Włączcie nowe linie i cytaty w treści komentarzy.