Reklamy natywne pojawią się na Facebooku?

Na Facebooku zajdą pewne zmiany – okazuje się, że polityka portalu zmieni się od 8 kwietnia. Chodzi o reklamy natywne, które mają na stałe wpisać się w Facebookową przestrzeń.

Reklamodawcy niejednokrotnie zabiegali o możliwość korzystania z reklam natywnych na Facebooku, jednak przez długi czas Mark Zuckerberg nie godził się na wprowadzanie takich zmian. W ostatnim czasie jednak zmienił zdanie i ostatecznie zdecydowano, że od 8 kwietnia publikowanie takich reklam będzie możliwe.

reklamy natywne

Z założenia, reklama natywna nie ma nachalnego charakteru i powinna w sposób naturalny komponować się z treścią i stylem miejsca, w którym się pojawia. Tak skomponowana z wirtualnym otoczeniem ma zainteresować użytkownika, a nie narzucać się, czy irytować. Czy odbiorcy zaakceptują jednak takie zmiany na portalu? Okazuje się, że reklamy na Facebooku będą musiały być odpowiednio oznaczone właśnie po to, aby użytkownik wiedział w co klika i jaka marka się reklamuje. Wcześniej mają przejść też przez specjalny proces weryfikacji, który oceni czy taka reklama będzie mogła być opublikowana. Jeżeli tak się stanie pojawi się ona przykładowo w postaci tekstów, zdjęć, czy wideo. #wiemyjak

Więcej informacji o zmianach znajduje się w tym miejscu. 

14/04/2016
Jagoda Dynowska

Udostępnij:

Tagi:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

  1. DMati pisze:

    Z założenia, reklama natywna nie ma nachalnego charakteru i powinna w sposób naturalny komponować się z treścią i stylem miejsca, w którym się pojawia. Tak skomponowana z wirtualnym otoczeniem ma zainteresować użytkownika, a nie narzucać się, czy irytować.

    Będzie fajnie, już teraz autostartujące filmiki irytują. Teraz jeszcze autostartujące reklamy w strumieniu.

  2. Dmati pisze:

    Włączcie nowe linie i cytaty w treści komentarzy.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to