Sprawdź jakie emotikony są używane w odniesieniu do twojej marki

Aktualności z branży

Emotikony na stałe zagościły w większości języków na całym świecie. 92% populacji online używa ich na portalach społecznościowych, we wpisach na blogach, w komentarzach, mailach czy smsach. Można powiedzieć, że są uniwersalnym językiem dzisiejszego pokolenia, który pozwala w szybki sposób wyrazić nasze emocje, gdy nie możemy okazać ich gestami czy wyrazem twarzy.

Ich rosnącą popularność potwierdza wybrane przez Oxford Dictionaries słowo roku 2015, którym została właśnie emotikona Platforma Zoomph, umożliwiająca kontrolę i analizę mediów społecznościowych w jednym miejscu, postanowiła iść za ciosem i jako pierwsza wprowadziła narzędzie do śledzenia emotikon „Emoji tracking report”.

emoji-cloud_1200-800x544Narzędzie to pozwala marce znaleźć wszystkie emotikony związane z pojawieniem się nazwy firmy. Mogą być one pokazane razem jako „emoji cloud”, czyli zebrane w chmurze. Idei tej przyświeca cel, aby firmy mogły lepiej poznać emocje i wartości odczuwane i wyrażane przez użytkowników z odniesieniu do ich marki. #wiemyjak

Narzędzie to znajduje także emotikony dodane z różnych geolokalizacji, na przykład z koncertu, czy kina jak również dostarcza danych demograficznych użytkowników takich jak płeć czy pochodzenie. Ponad to może też stworzyć ranking najbardziej popularnych emotikon na danych kanałach społecznościowych. Jak przyznał Amir Zonozi, dyrektor do spraw strategii, marki mogą szukać najczęściej używanych emotikon w sumie, ale nie dla konkretnych marek.

Zoomph

Więcej informacji na stronie Zoomph.

02/12/2015
Agata Strzębska

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to