Wydatki na reklamę w portalach społecznościowych 2015 r.

Popularność reklamy w internecie bez wątpienia wzrasta. Praktycznie każdy prowadzący biznes w sieci zdaje sobie sprawę, że obecność w internecie może być drogą do sukcesu. Potwierdzają to dane, które pokazują jak kształtują się wydatki na reklamę – w tym przypadku w portalach społecznościowych. Wniosek jest jeden – środki te widocznie wzrastają.

Z najnowszych danych przedstawionych przez firmę eMarketer wynika, że reklamodawcy na całym świecie zamierzają przeznaczyć 26,68 miliarda dolarów w tym roku na reklamę w portalach społecznościowych. Jest to aż o 33,5% więcej niż w roku 2014. Przewiduje się, że w 2017 roku kwota przeznaczona na takie reklamy sięgnie 35,98 miliarda dolarów, co stanowi 16% ogółu wydatków na reklamę w przestrzeni cyfrowej.

emarketer

Najwięcej środków na reklamę w portalach społecznościowych planują przeznaczyć reklamodawcy z Ameryki Północnej. Zamierzają zwiększyć nakłady w tym roku (31% więcej w porównaniu do zeszłego roku) i pierwszy raz przekroczyć próg 10 miliardów dolarów. Podobnie wygląda to w przypadku przeliczenia wydatków przeznaczonych na jednego użytkownika – reklamodawcy w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie będą wydawać ok 50 dolarów w tym roku, natomiast w kolejnym jeszcze ok 10 dolarów więcej. Na drugim miejscu znajduje się Europa Zachodnia, a na trzecim region Azji i Pacyfiku.

emarketer2

Na drugim miejscu pod względem wydatków na reklamę w portalach społecznościowych jest region Azji i Pacyfiku (w tym roku zamierzają wydać ponad 7 miliardów dolarów), a na trzecim Europa Zachodnia. A jak to przedstawia się gdy spojrzymy na pojedyncze państwa? Chyba nie będzie zaskoczeniem, że w czołówce państw, które planują wydawać najwięcej na reklamę są USA i Chiny.

Wśród portali społecznościowych zarabiających najwięcej na reklamach przoduje Facebook. Według oszacowań firmy eMarketer wpływy Facebooka będą wynosiły ok 15,5 miliarda dolarów w 2015 roku i ma 65,5% udział w rynku. Na kolejnym miejscach znajduje się Twitter oraz LinkedIn.

Więcej informacji dostępnych jest na oficjalnej stronie firmy eMarketer.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem