Analityka internetowaEACTIVE BLOG

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 86,07% dla klienta rysztof.pl dzięki content marketingowi?

stronaglowna-klienta-zajawka

Zespół naszych specjalistów z działu content marketingu zaplanował i przeprowadził akcję marketingową dla klienta rysztof.pl w ramach usługi pozycjonowania stron, w wyniku której ruch organiczny na stronie wzrósł o 86,07%! Poznaj szczegóły akcji i inne efekty, które osiągnęliśmy! #wiemyjak Plan akcji marketingowej Rysztof.pl to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości artykuły pościelowe oraz tekstylia domowe, takie jak: kołdry, poduszki, pościel, ręczniki i dywaniki […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 185,60% dla sklepfryz.pl dzięki pozycjonowaniu?

strona-klienta-zajawka

W ramach usługi pozycjonowania stron nasi specjaliści wprowadzili na stronie klienta sklepfryz.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki wdrożonym zmianom, regularnym pracom w serwisie oraz mierzeniu efektów, strona klienta odnotowała wzrost ruchu organicznego o 185,60%! Przeczytaj case study i dowiedz się jakie dokładnie działania wykonali nasi specjaliści! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Analiza strony klienta i efekty wprowadzonych zmian Sklepfryz.pl […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 15,56% dla Ogroland.pl dzięki analityce internetowej?

strona-glowna-klienta

Dla naszego klienta Ogroland.pl w ramach usługi pozycjonowania stron została przeprowadzona analiza strony www przez naszych specjalistów z działu analityki internetowej. Wykazała ona potrzebę zmian pod kątem użyteczność (UX) witryny. Dzięki wprowadzonym przez nas zmianom, współczynnik konwersji wzrósł o 15,56%! POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Mianem UX – User Experience – określa się wrażenie użytkownika, jakiego doświadcza podczas […]

Optymalizacja konwersji – co to takiego?

optymalizacja-konwersji

Optymalizacji konwersji może przynieść Ci wiele korzyści – sekret tkwi we wprowadzeniu odpowiednich zmian na Twojej stronie, które mogą zwiększyć konwersję. Poznaj pojęcie stopy konwersji i zobacz, co możesz zrobić aby uzyskać oczekiwane efekty! Internet to nie tylko ogromne ułatwienie dla przeciętnego użytkownika. To także niemal nieograniczone możliwości dla przedsiębiorców, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamę. Mimo iż […]

Jak pozyskaliśmy ponad 200 nowych użytkowników na stronę tezeusz.pl dzięki content marketingowi?

strona-klienta1

Dla naszego klienta w ramach usługi pozycjonowania, nasi specjaliści z działu promocji contentu zaplanowali i przeprowadzili publikację i promocję tekstu sponsorowanego na powiązanym tematycznie portalu. Dzięki tym działaniom pozyskaliśmy między innymi 200 nowych użytkowników na stronę tezeusz.pl. Przeczytaj case study i poznaj więcej uzyskanych efektów dzięki przeprowadzonej akcji! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na CONTENT MARKETING Cel i plan publikacji Tezeusz.pl to […]

Jak zwiększyliśmy konwersje telefoniczne o 249% dla Atu taxi dzięki kampanii linków sponsorowanych?

strona-klienta

Nasi specjaliści reklam Google zaplanowali oraz wdrożyli dla naszego klienta Atu taxi kampanię linków sponsorowanych, w wyniku której zwiększyliśmy konwersje telefoniczne o 249%. Przeczytaj case study i poznaj dokładne działania! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę LINKÓW SPONSOROWANYCH Wdrożenie kampanii linków sponsorowanych Atu taxi to warszawska firma usługowa oferująca tanie przejazdy na terenie stolicy oraz w jej okolicach. Posiadają również specjalną […]

Jak pozyskaliśmy 500 nowych użytkowników na stronę abacosun.pl dzięki współpracy z blogerkami?

strona-glowna-abacosun

Dzięki pracy naszych specjalistów z działu content marketingu i przeprowadzonej przez nich akcji marketingowej w ramach usługi pozycjonowania stron, na stronę naszego klienta pozyskaliśmy prawie 500 nowych użytkowników. Przeczytaj case study i poznaj szczegóły! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Cel i plan akcji marketingowej ABACOSUN.pl to firma specjalizująca się w wyposażeniu gabinetów kosmetycznych, SPA i salonów odnowy biologicznej. Swoich klientów obsługują […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 182% dla speed-dates.pl dzięki pozycjonowaniu?

strona-speeddates

Działania SEO jakie podjął zespół naszych specjalistów dla klienta speed-dates.pl w ramach usługi pozycjonowania przyniosły rewelacyjne rezultaty! Dzięki nim nastąpił wzrost ruchu organicznego na stronie klienta o 182% a wszystkie pozycjonowane frazy znalazły się w TOP10! POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE  Stan początkowy vs. efekty naszych działań Speed-dates.pl to firma specjalizująca się w organizowaniu szybkich randek. Istnieje od 2010 roku […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 120,75% dla Piątka Bus dzięki analityce internetowej?

strona-glowna

Nasi specjaliści z działu analityki internetowej przeprowadzili dla klienta Piątka Bus analizę strony internetowej pod kątem konwersji. Wykazała ona potrzebę zmian na stronie klienta z zakresu User Experience. User Experience (UX) oznacza wrażenie użytkownika, które odnosi podczas korzystania z usługi czy produktu. W wyniku wprowadzonych przez nas zmian, współczynnik konwersji e-commerce wzrósł o 120,75%. Poznaj szczegóły! Analiza strony klienta […]

Czym jest współczynnik konwersji i dlaczego warto go zwiększać?

zwiększenie-współczynnika-konwersji

Współczynnik konwersji to bardzo ważny wskaźnik dla przedsiębiorców, którzy prowadzą sklep internetowy – znajomość jego definicji i wiedza o optymalizacji współczynnika konwersji to klucz do sukcesu w e-biznesie. Dowiedz się, jak poprawić konwersję w sklepie i przeczytaj poniższy artykuł. Współczynnik konwersji to pojęcie, które powinien znać każdy przedsiębiorca prowadzący biznes w internecie. Aby odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dokładnie jest współczynnik […]

Jak zwiększyliśmy ruch o 75,84% dla cemasz.pl dzięki content marketingowi?

content marketing dla cemasz.pl

Dla naszego klienta cemasz.pl w ramach usługi pozycjonowania zespół naszych specjalistów content marketingu zaplanował oraz przeprowadził publikację tekstów sponsorowanych na portalach internetowych. W efekcie tych działań, ruch organiczny na stronie klienta wzrósł o 75,84%! Poznaj szczegóły! Cemasz.pl to działający od 10 lat sklep internetowy z częściami do maszyn budowlanych. Świadczy także profesjonalne usługi serwisowe. Dla tego klienta w celu wygenerowania […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 485,88% dla kdcmeble.com dzięki content marketingowi?

strona-glowna-klienta

Nasi specjaliści z działu content marketingu przygotowali dla naszego klienta w ramach pozycjonowania tekst na bloga firmowego, który wygenerował wzrost ruchu organicznego na stronie kdcmeble.com o  485,88%. POZNAJ naszą ofertę na CONTENT MARKETING Cel: większa widoczność w wyszukiwarce kdcmeble.com to meblowy sklep internetowy specjalizujący się w meblach tapicerowanych, będący jednocześnie ich producentem. Opisywaliśmy już na naszym blogu case study […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 275% dla centrumtlumaczen.pl dzięki pozycjonowaniu?

strona_klienta

Zespół naszych specjalistów w ramach usługi pozycjonowania wprowadził na stronie klienta centrumtlumaczen.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki nim serwis klienta odnotował wzrost ruchu organicznego o 275% jak i wzrost widoczności w TOP10 wyników wyszukiwania. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się poprzez jakie działania osiągnęliśmy taki wynik! #wiemyjak Stan początkowy i efekty po wprowadzonych zmianach Centrumtlumaczen.pl to internetowe biuro tłumaczeń […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 396,7% dla ubezpiecznia-inwestycyjne.com.pl dzięki analityce internetowej?

strona-glowna

Dla naszego klienta ubezpieczenia-inwestycyjne.com.pl w ramach usługi pozycjonowania zostały wprowadzone zmiany z zakresu User Experience przez naszych specjalistów z działu analityki internetowej. Terminem User Exeprience (UX) określa się wrażenia użytkownika, których doznaje podczas korzystania z produktu. Zmiany UX mają służyć poprawieniu funkcjonalności i użyteczności produktu, tak aby użytkownik czerpał jak najwięcej satysfakcji podczas jego używania. Poprzez takie zmiany dąży się […]

Jak zwiększyliśmy ruch o 83,97% dla hurtowniamegabrand.pl dzięki content marketingowi?

strona-glowna-furtowniamegabrand

Dla naszego klienta w ramach usługi pozycjonowania przez zespół specjalistów z działu promocji contentu została zaplanowana i przeprowadzona publikacja tekstu sponsorowanego na blogu. W wyniku zrealizowanego działania, ruch na stronie hurtowniamegabrand.pl wzrósł o 83,97%. Przeczytaj jak uzyskaliśmy taki wynik! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na CONTENT MARKETING hurtowniamegabrand.pl to sklep internetowy będący importerem i dystrybutorem odzieży markowej. Megabrand Shop działa w branży od […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 63% dla Plantica.pl dzięki kampanii linków sponsorowanych?

strona-glowna-plantica

Praca naszych specjalistów Reklam Google nad serwisem Plantica.pl mająca na celu zwiększenie widoczności strony w internecie przyniosła bardzo pozytywne efekty. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji dla tego klienta! #wiemyjak Wdrożenie kampanii linków sponsorowanych Plantica.pl to sklep internetowy (z oddziałem stacjonarnym we Wrocławiu) oferujący sprzęt akwarystyczny oraz wsparcie i specjalistyczne doradztwo w zakresie skompletowania […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 80% dla METAL – GUM dzięki kampanii Google Shopping?

strona-glowna-metalgum

W wyniku działań naszych specjalistów Reklam Google, którzy zaplanowali, wdrożyli oraz stale monitorują kampanię Google Shopping, współczynnik konwersji e-commerce dla naszego klienta wzrósł o 80%. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jak zwiększyliśmy widoczność naszego klienta w sieci! #wiemyjak METAL- GUM to sklep internetowy oferujący gotowe zadaszenia nad drzwi, okna czy balkony. Wśród naszych case study znajdziecie […]

Jak wygenerowaliśmy 23% ruchu dla centrumtlumaczen.pl dzięki content marketingowi?

strona_klienta

Zespół naszych specjalistów z działu content marketingu stworzył dla naszego klienta w ramach usługi zwiększania widoczności treści na bloga firmowego. Jeden z przygotowanych artykułów wygenerował 23,53% ruchu z Google (ruchu organicznego) na stronie klienta centrumtlumaczen.pl. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jakie działania wykonaliśmy, aby uzyskać taki wynik. #wiemyjak Praca nad zwiększeniem ruchu na stronie klienta Centrumtlumaczen.pl to internetowe […]

Test strony www – 6 przydatnych testów A/B

test_strony_internetowej

Otwierasz swój wymarzony sklep internetowy i tworzysz witrynę. Nie myślisz na razie o takich rzeczach jak test strony. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik i według Twoich preferencji strona wygląda perfekcyjnie. Czekasz na klientów i ich pierwsze zakupy. Ktoś co jakiś czas zagląda na stronę, ale szybko z niej wychodzi i nie przechodzi na inne podstrony, więc czekasz dalej aż strona […]

Jak zwiększyliśmy ruch dla naszego klienta o 94,91% dzięki pozycjonowaniu?

wzrost_ruchu_casestudy

W ramach usługi zwiększania widoczności w internecie nasi specjaliści wprowadzili na stronie klienta zmiany w zakresie SEO. Dzięki zrealizowanym działaniom ruch na stronie klienta wzrósł o 94,91%. Zapraszamy do przeczytania case study, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej! #wiemyjak Klient specjalizuje się w branży turystycznej. W ramach współpracy dział SEO wprowadził zmiany na stronie klienta polegające na zastosowaniu techniki tworzenia stron […]

Analiza danych Twojej strony www – 6 często popełnianych błędów

analiza_danych_podstawowe_bledy

Coraz więcej właścicieli firm jest świadomych, że w prowadzeniu biznesu niezmiernie cenne są dane – im więcej wiesz o funkcjonowaniu swojego biznesu i o zachowaniu klientów, tym lepiej. Jednakże świadomość, że analiza danych jest istotna i może pomóc w rozwoju firmy, a wiedza jak ją wykorzystać, to dwie zupełnie różne kwestie. W tym artykule przedstawimy kilka pułapek, na które musisz uważać podczas […]

Jak zwiększyliśmy ilość transakcji o 48,65% w sklepie internetowym METAL–GUM dzięki analityce internetowej?

strona-glowna-metalgum

Zespół naszych specjalistów analityki internetowej wprowadził na stronie www naszego klienta METAL–GUM zmiany w zakresie user experience w ramach usługi zwiększania widoczności. User experience (UX) to inaczej doświadczenie użytkownika – wrażenie, które odnosi podczas korzystania z danego produktu czy usługi. W wyniku zrealizowanych działań, ilość transakcji w sklepie klienta wzrosła o 48,65%. Przeczytaj case study i poznaj szczegóły! METAL- GUM […]

Jak działają testy A/B?

jak-przeprowadzic-testy-ab

Testy A/B to najprościej pisząc, metoda polegająca na porównywaniu ze sobą dwóch wersji czegoś, aby dowiedzieć się która jest bardziej skuteczna. W analityce internetowej stosuje się ją, aby określić czy wprowadzona zmiana pozytywnie wpływa na konwersję. Poprzez tę metodę testować można praktycznie wszystko, na przykład która wersja strony internetowej zachęca użytkowników częściej do dokonania zakupu, która […]

Jak zwiększyliśmy sprzedaż o 64% dla kdcmeble.com dzięki content marketingowi?

Bez tytułu

Zespół naszych specjalistów z działu promocji contentu przeprowadził akcję marketingową dla naszego klienta w ramach usługi zwiększania widoczności. W wyniku zrealizowanego działania, sprzedaż w serwisie kdcmeble.com wzrosła o 64,35%. Przeczytaj nasze case study, aby dowiedzieć się więcej!#wiemyjak kdcmeble.com to sklep internetowy oferujący meble tapicerowane. Dla tego klienta została przeprowadzona akcja marketingowa – konkurs skierowany do blogerek pod hasłem „Usiądź wygodnie […]

Dobierz właściwe wskaźniki KPI i zrealizuj swoje cele biznesowe!

eactive_kpi

W poprzednim artykule o ważnych krokach wdrażania analityki internetowej w firmie, jako jeden z pierwszych etapów wymieniłam opracowanie Key Performance Indicators, czyli kluczowych wskaźników wydajności. Jest to nie tylko jeden z pierwszych, ale również jeden z ważniejszych etapów we wprowadzaniu analityki w firmie, dlatego chciałabym szerzej omówić to zagadnienie. Jeśli chcesz efektywnie realizować strategię marketingową w swojej firmie, powinieneś śledzić nie […]

Analityka internetowa – 5 kroków jak ją wdrożyć w firmie

eactive_ilustracja-174_v1

Niezależnie jaki prowadzimy biznes w internecie i w jakiej działamy branży, jednym z najważniejszych czynników wpływających na powodzenie firmy jest jak najlepsze poznanie odbiorców naszych usług. O ile w komunikacji offline możemy obserwować swoich klientów i ich zachowania na bieżąco, o tyle online jest to zdecydowanie trudniejsze. Rozwiązaniem jest analityka internetowa, która w połączeniu z odpowiednimi narzędziami i umiejętnościami umożliwi efektywną obserwację naszej firmy, klientów […]

Sklepogrodniczy.pl – wzrost przychodów o 1383,42% po uruchomieniu kampanii Google Shopping

witryna sklepogrodniczy.pl

Dzięki pracy naszych specjalistów od Reklam Google widoczność naszego klienta sklepogrodniczy.pl w internecie znacząco się zwiększyła. Przeczytaj nasze case study, aby dowiedzieć się więcej. #wiemyjak Sklepogrodniczy.pl to sklep online, który oferuje produkty przeznaczone dla sektora ogrodniczego oraz rolniczego. Przed wprowadzeniem kampanii Google Shopping dla klienta, współczynnik konwersji e-commerce wynosił 0,21%. POZNAJ naszą ofertę GOOGLE SHOPPING Po […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to