EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 396,7% dla ubezpiecznia-inwestycyjne.com.pl dzięki analityce internetowej?

strona-glowna

Dla naszego klienta ubezpieczenia-inwestycyjne.com.pl w ramach usługi pozycjonowania zostały wprowadzone zmiany z zakresu User Experience przez naszych specjalistów z działu analityki internetowej. Terminem User Exeprience (UX) określa się wrażenia użytkownika, których doznaje podczas korzystania z produktu. Zmiany UX mają służyć poprawieniu funkcjonalności i użyteczności produktu, tak aby użytkownik czerpał jak najwięcej satysfakcji podczas jego używania. Poprzez takie zmiany dąży się […]

Jak zwiększyliśmy ruch o 83,97% dla hurtowniamegabrand.pl dzięki content marketingowi?

strona-glowna-furtowniamegabrand

Dla naszego klienta w ramach usługi pozycjonowania przez zespół specjalistów z działu promocji contentu została zaplanowana i przeprowadzona publikacja tekstu sponsorowanego na blogu. W wyniku zrealizowanego działania, ruch na stronie hurtowniamegabrand.pl wzrósł o 83,97%. Przeczytaj jak uzyskaliśmy taki wynik! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE hurtowniamegabrand.pl to sklep internetowy będący importerem i dystrybutorem odzieży markowej. Megabrand Shop działa w branży od 12 […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 63% dla Plantica.pl dzięki kampanii linków sponsorowanych?

strona-glowna-plantica

Praca naszych specjalistów Reklam Google nad serwisem Plantica.pl mająca na celu zwiększenie widoczności strony w internecie przyniosła bardzo pozytywne efekty. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji dla tego klienta! #wiemyjak Wdrożenie kampanii linków sponsorowanych Plantica.pl to sklep internetowy (z oddziałem stacjonarnym we Wrocławiu) oferujący sprzęt akwarystyczny oraz wsparcie i specjalistyczne doradztwo w zakresie skompletowania […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji o 80% dla METAL – GUM dzięki kampanii Google Shopping?

strona-glowna-metalgum

W wyniku działań naszych specjalistów Reklam Google, którzy zaplanowali, wdrożyli oraz stale monitorują kampanię Google Shopping, współczynnik konwersji e-commerce dla naszego klienta wzrósł o 80%. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jak zwiększyliśmy widoczność naszego klienta w sieci! #wiemyjak METAL- GUM to sklep internetowy oferujący gotowe zadaszenia nad drzwi, okna czy balkony. Wśród naszych case study znajdziecie […]

Jak wygenerowaliśmy 23% ruchu dla centrumtlumaczen.pl dzięki content marketingowi?

strona_klienta

Zespół naszych specjalistów z działu content marketingu stworzył dla naszego klienta w ramach usługi zwiększania widoczności treści na bloga firmowego. Jeden z przygotowanych artykułów wygenerował 23,53% ruchu z Google (ruchu organicznego) na stronie klienta centrumtlumaczen.pl. Przeczytaj nasze case study i dowiedz się jakie działania wykonaliśmy, aby uzyskać taki wynik. #wiemyjak Praca nad zwiększeniem ruchu na stronie klienta Centrumtlumaczen.pl to internetowe […]

Test strony www – 6 przydatnych testów A/B

test_strony_internetowej

Otwierasz swój wymarzony sklep internetowy i tworzysz witrynę. Nie myślisz na razie o takich rzeczach jak test strony. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik i według Twoich preferencji strona wygląda perfekcyjnie. Czekasz na klientów i ich pierwsze zakupy. Ktoś co jakiś czas zagląda na stronę, ale szybko z niej wychodzi i nie przechodzi na inne podstrony, więc czekasz dalej aż strona […]

Jak zwiększyliśmy ruch dla naszego klienta o 94,91% dzięki pozycjonowaniu?

wzrost_ruchu_casestudy

W ramach usługi zwiększania widoczności w internecie nasi specjaliści wprowadzili na stronie klienta zmiany w zakresie SEO. Dzięki zrealizowanym działaniom ruch na stronie klienta wzrósł o 94,91%. Zapraszamy do przeczytania case study, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej! #wiemyjak Klient specjalizuje się w branży turystycznej. W ramach współpracy dział SEO wprowadził zmiany na stronie klienta polegające na zastosowaniu techniki tworzenia stron […]

Analiza danych Twojej strony www – 6 często popełnianych błędów

analiza_danych_podstawowe_bledy

Coraz więcej właścicieli firm jest świadomych, że w prowadzeniu biznesu niezmiernie cenne są dane – im więcej wiesz o funkcjonowaniu swojego biznesu i o zachowaniu klientów, tym lepiej. Jednakże świadomość, że analiza danych jest istotna i może pomóc w rozwoju firmy, a wiedza jak ją wykorzystać, to dwie zupełnie różne kwestie. W tym artykule przedstawimy kilka pułapek, na które musisz uważać podczas […]

Jak zwiększyliśmy ilość transakcji o 48,65% w sklepie internetowym METAL–GUM dzięki analityce internetowej?

strona-glowna-metalgum

Zespół naszych specjalistów analityki internetowej wprowadził na stronie www naszego klienta METAL–GUM zmiany w zakresie user experience w ramach usługi zwiększania widoczności. User experience (UX) to inaczej doświadczenie użytkownika – wrażenie, które odnosi podczas korzystania z danego produktu czy usługi. W wyniku zrealizowanych działań, ilość transakcji w sklepie klienta wzrosła o 48,65%. Przeczytaj case study i poznaj szczegóły! METAL- GUM […]

Jak działają testy A/B?

jak-przeprowadzic-testy-ab

Testy A/B to najprościej pisząc, metoda polegająca na porównywaniu ze sobą dwóch wersji czegoś, aby dowiedzieć się która jest bardziej skuteczna. W analityce internetowej stosuje się ją, aby określić czy wprowadzona zmiana pozytywnie wpływa na konwersję. Poprzez tę metodę testować można praktycznie wszystko, na przykład która wersja strony internetowej zachęca użytkowników częściej do dokonania zakupu, która […]

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to