Jak pozyskaliśmy 142 potencjalnych klientów dla importmania.pl wykorzystując link building?

Dzięki pracy naszych specjalistów pozyskaliśmy na stronę naszego klienta – importmania.pl 142 potencjalnych klientów. W ramach usługi pozycjonowania, specjaliści zaplanowali i przeprowadzili akcję zdobycia wartościowego linka. Przeczytaj case study i poznaj szczegóły! #wiemyjak

eactive-importmania-case-study

#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię SEO i SXO
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE

Importmania to sklep internetowy, zajmujący się dystrybucją produktów z wielu dziedzin. Są to między innymi urządzenia kosmetyczne do stosowania zarówno w profesjonalnych salonach jak i domu.

importmania-strona-internetowa

Prowadzone działania

Specjalista ds. link buildingu pozyskał link łączący ze sobą wszelkie możliwe korzyści:

1. Tematyka portalu

Serwis, z którego pozyskano link doskonale wpisuje się w branżę naszego klienta. Oznacza to, że osoby trafiające na publikację znajdują się w grupie docelowej.
Ma to również pozytywne znaczenie pod względem SEO.

2. Parametry SEO

Parametry serwisu są bardzo dobre pod kątem SEO:

parametry-seo-serwisu
Źródło: Majestic
Również parametry samej podstrony, na której zamieszczono link, mają wysokie wyniki:

parametry-seo-podstrony3
Źródło: Majestic

Daje nam to pewność, że link będzie miał pozytywny wpływ na parametry strony naszego klienta, co przełoży się pozytywnie na pozycje w wyszukiwarce.

3. Wysoka pozycja w wyszukiwarce pod popularne frazy

Artykuł, pojawia się na na 3-4 pozycji w wynikach wyszukiwania pod frazą „zmarszczki”. Fraza ta średnio w miesiącu wyszukiwana jest 1600 razy, co w połączeniu z wysoką pozycją w wyszukiwarce daje duży potencjał wejść na stronę. Podstrona jest także widoczna na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania na frazę „jak usunąć zmarszczki”. Publikacja zatem ma duży potencjał stałego generowania ruchu na stronie importmania.pl.

planer-slow-kluczowych-wynik-dla-zmarszczki
Źródło: Google AdWords: Keyword Planner

Oczywiście zawsze przy podejmowaniu decyzji o zamieszczeniu linka na portalu, warto zapoznać się z jego dotychczasowymi statystykami odwiedzin. W tym przypadku nasi specjaliści kierowali się przede wszystkim liczbą unikalnych odsłon oraz średnim czasem spędzonym na artykułach przez użytkowników portalu.

Wyniki prowadzonych działań

Pozyskując linka, który dostarczył 3 powyższe korzyści, otrzymaliśmy czwartą! Sprzedaż!

Już przez kilka pierwszych dni link sprowadził na stronę naszego klienta 27 nowych użytkowników, czyli potencjalnych klientów, którzy wygenerowali 4 transakcje online.
Warto także zwrócić uwagę na ogólnie bardzo dobre statystyki wejść z publikacji:

Po tygodniu od umieszczenia linka:

średni czas trwania sesji wynosił 7 minut i 59 sekund

współczynnik konwersji e-commerce wyniósł 12,90%

liczba odwiedzonych podstron po wejściu na serwis klienta wyniosła 6,52

wyniki-google-analytics
Źródło: Google Analytics

Podsumowując publikację:

Wpis wygenerował 182 SESJE na stronie klienta,

liczba pozyskanych potencjalnych klientów wyniosła 142

Poniżej znajdują się aktualne statystyki z artykułu. Wpis cały czas przyciąga nowych użytkowników i nieustannie jest wypełniony dla nich interesującą treścią, co przejawia się w nadal wysokim czasie spędzonym na stronie.

wyniki-google-analytics2
Źródło: Google Analytics

Wnioski

Statystyki te oznaczają, że zgodnie z założeniem, na stronę importmania.pl trafiły osoby rzeczywiście zainteresowane asortymentem strony i tematyką jakiej dotyczy.
Jak widać dobrze dobrane linki prowadzące do strony mogą okazać się ogromną wartością dla strony naszych klientów, nie tylko ze względu na pozycje, ale również ze względów promocyjnych, reklamowych i pro sprzedażowych.

#wiemyjak POZYCJONOWAĆ

Przejdź do komentarzy

Komentarze

Dodaj komentarz

  1. Damian pisze:

    Trust flow na poziomie 20 jest niezły, ale nie bardzo wysoki. Niemniej fajny case :)