Akademia Google Partners – czym jest i co może zaoferować?

Czym jest Akademia Google Partners?

Myśląc o akademii, z reguły mamy przed oczami wielki gmach, gdzie odbywają się wartościowe zajęcia dla studentów. Miejsca takie kojarzą nam się również z wielowiekową tradycją. Ale czy zawsze tak jest? Znacznie od takich wyobrażeń odbiega Akademia Google Partners. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że program ten opiera się na cyklu bezpłatnych szkoleń, które odbywają się w całym kraju już od 2013 roku. Program Akademii Google skierowany jest przede wszystkim do agencji, które posiadają status Partnera Google. W tym roku będą odbywały się one w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie. Ten rok jest wyjątkowy, gdyż wraz z nim Akademia Google Partners wdrożyła nowy projekt – kursy teoretyczne online.

Dla kogo przeznaczone są zajęcia w ramach Akademii Google?

Program przeznaczony jest w głównej mierze dla pracowników agencji, które są członkami Google Partners. Dzięki nim osoby zatrudniane w działach zajmujących SEM mogą ciągle podnosić swoje kwalifikacje. Ze szkoleń w ramach Akademii Google nie mogą korzystać osoby działające indywidualnie. Dlatego ważne jest, aby konto Google było powiązane z kontem firmy, która posiada status Partnera Google, gdyż wtedy możliwy jest dostęp do pełnej oferty szkoleń.

Warto dokładnie wypełnić zgłoszenie i sprawdzić, czy firma na pewno spełnia wszystkie warunki, gdyż niepełne zgłoszenia są odrzucane. Do zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniach konieczny jest mail powiązany z kontem Google, firmowa strona internetowa (potrzebna, gdy tworzony jest profil firmy na portalu społecznościowym), założenie konta My Client Center. Po tych wszystkich działaniach można śmiało korzystać z oferty, jaką oferuje Akademia Google Partners.

Jak wygląda kurs Akademii Google Partners?

Akademia Google ma dać możliwość rozwoju pracownikom z agencji SEM, zatem jest program jest odpowiednio dobrany do takich odbiorców. Każdy z cykli teoretycznych podzielony jest na 6 hangoutów. Drugim elementem są szkolenia stacjonarne. Są to szkolenia praktyczne. Tak jak wspominaliśmy każda z edycji odbywa się w innym mieście i składa się z 7 szkoleń. Dzięki połączeniu wiedzy nabytej podczas teoretycznych wykładów online i doświadczeniu w czasie szkoleń praktycznych każdy uczestnik jest przygotowany do zdania egzaminu. Pozytywny wynik wiąże się z otrzymaniem certyfikatu z zakresu AdWords, Analytics oraz YouTube.

Dlaczego warto mieć status Partnera Google?

Tematy poruszane w ramach zajęć są bardzo różnorodne. Zróżnicowany jest też ich poziom zaawansowania. Nie wszyscy uczestnicy szkoleń mogą skorzystać z pełnej oferty. Tematy najbardziej zaawansowane są dostępne jedynie dla agencji posiadających status Partnera Google.

Partner Google – taka wizytówka jest pożądana wśród agencji SEM. Gdy dana agencja nie ma się takiego statusu, a chce skorzystać z pełnej oferty Akademii Google, jedynym wyjściem jest rozpoczęcie działań, dzięki którym uzyska wspomniany status. Akademia przygotowała specjalne szkolenia dla takich agencji. Warto podkreślić, że możliwość uczestnictwa we wszystkich kursach to nie jedyna korzyść z uzyskania tego statusu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat to zachęcamy do przeczytania wcześniejszego artykułu pt. „Google Partners„, w którym szerzej poruszyliśmy tą kwestię.

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem