x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Akademia Google Partners – czym jest i co może zaoferować?

Czym jest Akademia Google Partners?

Myśląc o akademii, z reguły mamy przed oczami wielki gmach, gdzie odbywają się wartościowe zajęcia dla studentów. Miejsca takie kojarzą nam się również z wielowiekową tradycją. Ale czy zawsze tak jest? Znacznie od takich wyobrażeń odbiega Akademia Google Partners. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że program ten opiera się na cyklu bezpłatnych szkoleń, które odbywają się w całym kraju już od 2013 roku. Program Akademii Google skierowany jest przede wszystkim do agencji, które posiadają status Partnera Google. W tym roku będą odbywały się one w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie. Ten rok jest wyjątkowy, gdyż wraz z nim Akademia Google Partners wdrożyła nowy projekt – kursy teoretyczne online.

Dla kogo przeznaczone są zajęcia w ramach Akademii Google?

Program przeznaczony jest w głównej mierze dla pracowników agencji, które są członkami Google Partners. Dzięki nim osoby zatrudniane w działach zajmujących SEM mogą ciągle podnosić swoje kwalifikacje. Ze szkoleń w ramach Akademii Google nie mogą korzystać osoby działające indywidualnie. Dlatego ważne jest, aby konto Google było powiązane z kontem firmy, która posiada status Partnera Google, gdyż wtedy możliwy jest dostęp do pełnej oferty szkoleń.

Warto dokładnie wypełnić zgłoszenie i sprawdzić, czy firma na pewno spełnia wszystkie warunki, gdyż niepełne zgłoszenia są odrzucane. Do zgłoszenia chęci uczestnictwa w szkoleniach konieczny jest mail powiązany z kontem Google, firmowa strona internetowa (potrzebna, gdy tworzony jest profil firmy na portalu społecznościowym), założenie konta My Client Center. Po tych wszystkich działaniach można śmiało korzystać z oferty, jaką oferuje Akademia Google Partners.

Jak wygląda kurs Akademii Google Partners?

Akademia Google ma dać możliwość rozwoju pracownikom z agencji SEM, zatem jest program jest odpowiednio dobrany do takich odbiorców. Każdy z cykli teoretycznych podzielony jest na 6 hangoutów. Drugim elementem są szkolenia stacjonarne. Są to szkolenia praktyczne. Tak jak wspominaliśmy każda z edycji odbywa się w innym mieście i składa się z 7 szkoleń. Dzięki połączeniu wiedzy nabytej podczas teoretycznych wykładów online i doświadczeniu w czasie szkoleń praktycznych każdy uczestnik jest przygotowany do zdania egzaminu. Pozytywny wynik wiąże się z otrzymaniem certyfikatu z zakresu AdWords, Analytics oraz YouTube.

Dlaczego warto mieć status Partnera Google?

Tematy poruszane w ramach zajęć są bardzo różnorodne. Zróżnicowany jest też ich poziom zaawansowania. Nie wszyscy uczestnicy szkoleń mogą skorzystać z pełnej oferty. Tematy najbardziej zaawansowane są dostępne jedynie dla agencji posiadających status Partnera Google.

Partner Google – taka wizytówka jest pożądana wśród agencji SEM. Gdy dana agencja nie ma się takiego statusu, a chce skorzystać z pełnej oferty Akademii Google, jedynym wyjściem jest rozpoczęcie działań, dzięki którym uzyska wspomniany status. Akademia przygotowała specjalne szkolenia dla takich agencji. Warto podkreślić, że możliwość uczestnictwa we wszystkich kursach to nie jedyna korzyść z uzyskania tego statusu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat to zachęcamy do przeczytania wcześniejszego artykułu, w którym szerzej poruszyliśmy tą kwestię.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz