Google Adwords – dlaczego Twoja kampania jest nieskuteczna? Turbo tip nr 2

Wśród osób prowadzących firmy istnieje błędne przekonanie, że wystarczy uruchomić kampanię Google Adwords, aby zacząć sprzedawać przez internet przez własną stronę www. Niestety nie tak to działa. Jeśli próbowałeś już Google Adwords i okazało się że wydałeś pieniądze i nic nie zarobiłeś oznacza to, że uległeś identycznemu złudzeniu.  Zazwyczaj po takim działaniu pozostaje przekonanie, że Google Adwords jest drogie, nieskuteczne i nie warto się tym zajmować ani w to inwestować. Tymczasem jest dokładnie odwrotnie. Powód jest prosty.  Skuteczność Google Adwords i zwrot z inwestycji na takich kampaniach zależy od czterech idealnie dopasowanych, skomponowanych i ułożonych w jedną całość elementów:

– cel twojego potencjalnego klienta

– słowa kluczowe

– treści reklam

– strona(y) docelowe

Kampania Google Adwords, dobrze zrobiona zawsze się zwraca. Osiągnięcie satysfakcjonującego współczynnika ROI (zwrotu z inwestycji w kampanię) jest możliwe tylko i wyłącznie dzięki zadbaniu o wszystkie elementy. To dochodzi do skutku gdy nad kampanią pracują ludzie, którzy mają wiedzę i doświadczenie oraz zmysł do tego rodzaju sprzedaży.

Chętnie dzielimy się wiedzą z naszymi klientami. Aktualnie naszych specjalistów możesz wypróbować przez pierwszy miesiąc zupełnie za darmo. Wyślij zapytanie i przekonaj się ile możemy dla Ciebie zrobić.

 

Komentarze

Dodaj komentarz

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak