x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Google AdWords: grupy reklam

Konto Google AdWords posiada swoją specyficzną strukturę, przypominającą drzewo – nie bez powodu.

struktura konta

Wydaje się, iż jest to obecnie najlepszy z możliwych podziałów, który daje dużą elastyczność w prowadzeniu kampanii AdWords i jednocześnie zachowuje przejrzystość całego konta.

Dlaczego należy zwrócić szczególną uwagę na grupy reklam? Staranne przygotowanie poszczególnych grup reklam w AdWords pozwala na precyzyjne dotarcie do osób, na których nam zależy. Niestety przeglądając konta podczas audytów widzimy, że większość prowadzonych przez laików kampanii ma tragiczną strukturę, co przekłada się na generowanie strat, zamiast zysku z reklamy w Google AdWords.

Jak wygląda dobra praktyka tworzenia odpowiednich grup reklam?

Każda z grup reklam powinna składać się z dwóch dobrze ze sobą dopasowanych elementów – słów kluczowych oraz reklam. Podział fraz na grupy reklam w AdWords powinien być jak najprecyzyjniejszy. Krótki przykład na konkretnych słowach kluczowych.

ostropest plamisty
jagody goji

Błędem byłoby umieszczenie obu słów kluczowych w jednej grupie reklamowej i stworzenie dla nich jednego rodzaju reklamy.

zła reklama

Słowa kluczowe należy podzielić i dla każdej z fraz stworzyć osobny przekaz.

ostropest plamisty
dobra reklama
jagody goji
dobra reklama 2

Wszelkie statystyki pokazują, że im lepiej dopasowujemy treść reklamy do wyszukiwania, tym potencjalni klienci chętniej wybierają nasz przekaz. Przy odpowiednim doborze strony docelowej oraz atrakcyjnej ofercie, maksymalizujemy szansę, że to właśnie na zakup u nas zdecyduje się użytkownik wyszukiwarki.

Wiemy jak wygląda dobra praktyka tworzenia grup reklam i zapewniamy ją w naszej ofercie linków sponsorowanych. Dowiedz się więcej o tym jak tworzymy kampanie Google AdWords.

 

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz