x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Google Partners

Co to jest Google Partners?

Google Partners jest specjalnym projektem Google skierowanym do agencji e-marketingowych. Projekt ma na celu wspieranie wspomnianych agencji, ale również konsultantów i innych specjalistów, którzy są zawodowo związania z usługami Google dla biznesu. Dzięki Google Partners można uzyskać dostęp do zamkniętych szkoleń, najnowszych informacji branżowych, czy najnowszych rozwiązań na długo przed innymi.

Jak Google dobiera swoich partnerów?

Google ma szereg wymagań, które należy spełnić, aby otrzymać status Partnera Google. Dzięki temu, rozpoczynając współpracę z agencją posiadającą certyfikat Google Partners, możemy być pewni jakości jej pracy. Zyskują na tym wszyscy: a) Klienci zyskują usługę najwyższej jakości; b) Agencje zyskują bezpośrednie wsparcie Google; c) Firma Google zyskuje dobry wizerunek, gdy ich usługa działa dobrze.

Przejdźmy do wymagań, które należy spełnić by otrzymać status Google Partners:

1. Należy przedstawić Google wiarygodne dane firmy, czyli do programu nie może dołączyć podmiot podszywający się pod prawdziwą agencję.

2. Należy uzyskać Certyfikat Google AdWords: najpierw z podstaw systemu AdWords, a następnie jeden z dwóch zaawansowanych egzaminów – z sieci wyszukiwania lub sieci reklamowej. Certyfikaty Google AdWords wymagają umiejętności wykorzystania ogromnej wiedzy teoretycznej w praktyce.

3. Należy osiągnąć wydatki na kontach AdWords w wysokości 10 tysięcy $/90 dni. Dzięki temu weryfikowana jest aktywność agencji.

4. Należy stosować sprawdzone metody prowadzenia kampanii. Google przegląda prowadzone przez agencje kampanie reklamowe i ocenia ich jakość. W ten sposób następuje weryfikacja, czy agencja nie prowadzi działań nieumiejętnie, czy też w nieprzemyślanie.

Wszystkie cztery połączone ze sobą wymagania bardzo dobrze weryfikują, czy agencja zasłużyła by otrzymać status Oficjalnego Partnera Google.

Jakie korzyści otrzymasz dzięki współpracy z Partnerem Google?

1. Wysoka jakość wykonywanej usługi.

2. Partnerzy Google otrzymują często wiadomości branżowe dużo wcześniej niż rynek.

3. Partnerzy Google dostają dostęp do różnych usług w pierwszej kolejności (Eactive – wiemy jak korzystało np. z Google Shop przed oficjalną polską premierą).

4. W awaryjnych sytuacjach Partnerzy mają ułatwiony bezpośredni kontakt z firmą Google i ewentualne problemy są rozwiązywane dużo szybciej niż przy normalnym kontakcie.

Jak rozpoznać Partnera Google?

Każdy Oficjalny Partner Google posiada swój profil w Google Partners oraz oficjalne logo na stronie, dokładnie takie jak na naszej witrynie.

home-partner

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz