x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Konwersje po wyświetleniu

konwersjapowyświetleniu

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, co to jest konwersja w AdWords. Natomiast dzisiaj chcemy przybliżyć dla wielu osób mało jasne pojęcie konwersja po wyświetleniu.

Interakcja użytkowników z reklamą w wyszukiwarce nie sprowadza się jedynie do kliknięcia w link sponsorowany. Wiele osób błędnie zakłada, że zachowanie ludzkie w wyszukiwarce jest proste, ale dużo badań pokazuje, iż jest inaczej. Google próbuje analizować nasze działania w wyszukiwarce by lepiej dopasowywać wyniki wyszukiwania, ale co równie ważne – udoskonalać mierzenie skuteczności Google AdWords, z którego Google pozyskuje większość swojego zarobku. Z badań wynika, że niektórzy użytkownicy nie klikają w reklamę, ale zapamiętują adres strony lub nazwę firmy i przechodzą na daną witrynę poprzez wpisanie bezpośrednio adresu w przeglądarce lub wyszukuje nazwę firmy w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. W wyniku tego, Google wprowadziło do systemu AdWords pojęcie konwersje po wyświetleniu.

Konwersja po wyświetleniu jest zaliczana, gdy użytkownikowi zostanie wyświetlona reklama, ale nie klika w nią. Jeśli ten sam użytkownik widzący wcześniej reklamę dokona konwersji (zakup, zapis na newsletter itp.), system AdWords zanotuje konwersję po wyświetleniu. Dzięki temu możemy jeszcze dokładniej śledzić, w jakie interakcje z naszymi reklamami wchodzą ludzie, zanim dokonają zakupu.

Śledzenie konwersji po wyświetleniu wymaga włączenia Śledzenia konwersji w systemie AdWords, a same dane można już podglądać w kolumnie Konwersje po wyświetleniu. Z pewnością warto skorzystać z tej funkcji, gdyż w ten sposób jeszcze lepiej jesteśmy w stanie analizować, jak działa reklama i czy warto w nią inwestować, czy też przenieść budżet w inne rozwiązania.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz