x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Reklama w aplikacji mobilnej

google mobile

System Google AdWords pozwala na szerokie możliwości docierania reklamodawcom do grupy docelowej, w tym emisję reklam w aplikacjach mobilnych. Reklamy Google w aplikacjach mobilnych posiadają ogromny zasięg – można ją kierować na Apple App Store, Windows Phone Store oraz Google Play), czyli na trzy największe na świecie platformy mobilne.

Jak to działa?

Reklamy w aplikacjach mobilnym można wyświetlać za pomocą systemu Google AdWords, a dokładniej: Sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową oraz Sieć reklamową.

Domyślnie reklamy wyświetlają się w całej sieci reklamowej Google, w tym w aplikacjach. Jeżeli zależy nam jednak na precyzyjnym kierowaniu reklam, należy stworzyć kampanię w sieci reklamowej dedykowaną dla reklam w aplikacjach.

Kierowanie reklam w aplikacjach mobilnych

Wybór kierowania reklam jest spory i umożliwia dotarcie do grupy użytkowników, którzy spełniają jednocześnie różne warunki, ważne z punktu widzenia reklamodawcy. Obecnie system AdWords pozwala na kierowanie reklam mobilnych w następujący sposób:

a) Wyświetlanie reklam we wszystkich aplikacjach mobilnych
b) Wyświetlanie reklam w aplikacjach określonej kategorii
c) Wyświetlanie reklam w konkretnych aplikacjach, na których nam zależy

Dodatkowo istnieje możliwość dalszego zawężenia kierowania, np. poprzez dobór wieku czy też płci grupy docelowej.

Format reklam w aplikacjach mobilnych

Obecnie Google AdWords pozwala na kilka głównych formatów reklam w aplikacjach:
1. Reklamy tekstowe
2. Reklamy graficzne
3. Reklamy wideo

Google daje duże możliwości w doborze przekazu reklamowego. Z pewnością trzeba pamiętać, że reklamy w aplikacjach mobilnych są małych rozmiarów – warto zwrócić na to uwagę przy tworzeniu kreacji. Wykorzystanie tego samego rodzaju banerów, co dla użytkowników komputerów jest chybionym pomysłem, ponieważ staję się nieczytelne na urządzeniu mobilnym.

Doradzamy i dobieramy odpowiednią reklamę w Google AdWords, dostosowaną do potrzeb klienta. Sprawdź co możemy Ci zaoferować.

Szukasz rozwiązań marketingowych dla Twojego biznesu?

Nasi eksperci przygotują najlepszą strategię i pomogą zwiększyć Twoją sprzedaż.

Napisz do nas

Komentarze

Dodaj komentarz