Udział reklamy w wyszukiwarkach w polskim rynku reklamy online w 2012

Według IAB Polska w III kwartale 2012 roku w Polsce marketing w wyszukiwarkach stał się liderem rynku. Osiągnął udział 38% w wydatkach na reklamę on-line. Rynek SEM rósł w tempie 19% podczas gdy cały rynek reklamy online rósł w tempie 7,3%. Prognozy mówią, że SEM ma szansę uzyskać nawet 50% wszystkich wydatków na reklamę online.

Panowie i Panie pracujemy w trudnej, ale bardzo dobrej branży :), a klientów zapraszam do wykorzystania tych rosnących możliwości.

Skontaktuj się z nami

Reklamy w wyszukiwarkach

Wszystkie informacje w artykule pochodzą z raportu Adstrandart 2013.

21/03/2013
Michał Kliszczak

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

 

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to