Blog o SEO i pozycjonowaniu

Jak pozyskać i utrzymać klienta?

jak pozyskać i utrzymać klienta

Każdy e-przedsiębiorca na początku prowadzonej działalności zadaje sobie pytanie: jak pozyskać klienta? W jaki sposób do niego dotrzeć i zainteresować go ofertą? Konkurencyjna cena i wysoka jakość świadczonych usług obecnie nie wystarczają na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Branża e-commerce jest środowiskiem pełnym pomysłowych biznesmenów, którzy wciąż poszukują nowych rozwiązań, by się wyróżnić. Aby sprzedaż e-sklepu dynamicznie rosła, należy zastanowić […]

Architektura informacji i SEO – 5 kroków, które możesz zrobić już dziś

Architektura informacji i SEO – 5 kroków, które możesz zrobić już dziś

Kilka słów od autora: Dziękuję zespołowi EACTIVE za zaproszenie do opublikowania mojego artykułu w języku polskim. Myślę, że jego wydźwięk jest uniwersalny – budowanie architektury informacji opiera się na takich samych zasadach w Polsce, jak i na całym świecie. Artykuł kierowany jest głównie do właścicieli małych biznesów internetowych oraz osób, które chcą dowiedzieć się czegoś więcej na temat […]

Nowe Video: Jak zwiększyć widoczność firmy w internecie?

miniatura ecative video 2

Wyróżnienie się wśród ciągle rosnącej konkurencji wymaga opracowania własnej unikalnej drogi do zdobycia rozpoznawalności w internecie. Istnieje wiele sposobów zwiększania widoczności firmy w internecie. Wyzwanie stanowi dobranie takich metod, które są najskuteczniejsze dla danego biznesu. Co zyskują firmy zdobywając widoczność w internecie? Dlaczego firmy chcą być widoczne w internecie? Odpowiedź jest bardzo prosta, internet stał się wszechobecny. Dla wielu […]

Jak uniknąć wpadki wybierając adres strony internetowej?

eactive_ilustracja-148_v2

W sieci są  miliony stron internetowych i każdego dnia pojawiają się kolejne. Dlatego tak ważne jest wybranie odpowiedniego adresu internetowego dla swojej strony – szczególnie, jeśli jest to strona firmowa lub taka, która ma przynieść dochody w inny sposób (reklamy, programy partnerskie itp.). Jeszcze kilka lat temu panowało przekonanie, że adres strony internetowej powinien składać się ze słów […]

Jak sprawdzić czy posiadam stronę mobilną?

jak sprawdzić mobilność strony?

Praktycznie każdy z nas ma telefon nowej generacji – tzw. smartfon. Urządzenia tego typu służą już nie tylko do rozmów ze znajomymi czy wysyłania wiadomości. Są to przenośne interaktywne centra rozrywki i pracy. Również tablety zyskują coraz większą popularność. Właśnie z uwagi na to warto dostosowywać wygląd strony do wymogów takich urządzeń. Jak można sprawdzić czy strona jest […]

Konkursy jako narzędzie reklamy firmy w sieci

eactive_ilustracja-140_v3

Obecnie świat reklamy przechodzi prawdziwą rewolucję. Marketingowcy prześcigają się w wymyślaniu takich sposobów dotarcia do klienta, aby przekaz reklamowy wpłynął na ich decyzje zakupowe. Konsumenci stali się bardziej świadomi i nie dają się złapać na manipulacje stosowane w spotach reklamowych. Skuteczność tradycyjnych form reklamy spada, a promocja marki musi odbywać się w sposób niekonwencjonalny. W tym celu powszechnie wykorzystywane są konkursy […]

Czego internauci szukają w Google z okazji walentynek?

Czego internauci szukają w Google z okazji walentynek?

Już za dwa dni walentynki, a Ty nadal nie masz pomysłu jak je spędzić? Jest pewna skarbnica wiedzy, która zna odpowiedź na wszystkie pytania. „Jak”, „kiedy”, „gdzie”, „co” – Google odpowie na wszystko! Bez względu na to czy zbliżają się urodziny bliskiej nam osoby, uroczystość rodzinna czy święta Bożego Narodzenia, ogromna liczba internautów zwraca się do […]

7 hasztagów online marketingu na rok 2016

Trendy marketingu internetowego

Marketing internetowy – dziedzina w której nieustannie zachodzą zmiany. Jeśli nie nadążasz za najnowszymi trendami zostajesz w tyle, a konkurencja zdobywa nad Tobą ogromną przewagę. Należy zatem śledzić zmiany zachodzące w branży, analizować, wyciągać wnioski i na tej podstawie planować działania, które pozwolą firmie zaistnieć w internecie. Sprawdźmy, które trendy online marketingu będą miały znaczenie w 2016 roku! #wiemyjak #1 Mobile marketing […]

Mobilna wersja strony – opcja czy konieczność?

eactive_mobilna-wersja-strony

Urządzenia mobilne są coraz powszechniej wykorzystywane do przeglądania zasobów internetu, dokonywania zakupów czy transakcji płatniczych. Przyzwyczajamy się do nowych sprzętów, sprawnie obsługujemy mobilne oprogramowanie i jesteśmy zadowoleni z jakości i szybkości przesyłu danych, którą oferują nam operatorzy. Korzystanie z technologii LTE stało się także o wiele tańsze, zwiększając tym samym grupę użytkowników skłonnych korzystać z takiej usługi. Dlatego jadąc tramwajem, pasażerowie […]

Jak mierzyć efekty marketingu w internecie za pomocą Google Analytics?

Jak mierzyć efekty marketingu w internecie za pomocą Google Analytics?

Chcesz wiedzieć czy Twój marketing w internecie przynosi korzyści i realizuje założone cele? Narzędzie, które pomoże Ci ocenić czy Twoje działania lub działania firmy zewnętrznej są skuteczne to np. Google Analytics. Jednym z głównych celów marketingu jest zbudowanie odpowiedniego wizerunku marki. Sposobem na wykreowanie i rozpowszechnienie wizerunku marki jest pozycjonowanie strony w internecie (https://www.eactive.pl/blog-o-seo/pozycjonowanie-strony-to-pozycjonowanie-marki-w-umyslach-ludzi/). Działania wykonywane w ramach pozycjonowania strony pozwolą […]

Jak sprawdzić ruch na stronie internetowej?

eactive_ruch-na-stronie

Każda z osób posiadających stronę internetową, niezależnie od tego czy jest to strona prywatna np. blog czy też strona firmowa, pragnie, aby była ona widoczna w internecie, gdyż wiąże się to z wieloma wymiernymi korzyściami dla właściciela strony. Jest to szczególnie ważne dla stron komercyjnych, które mają zarabiać dla firmy. Dlatego nie dziwi fakt, że właścicielom zależy na […]

Jak działa content marketing?

eactive_jak-działa-content-marketing

Moda na content marketing wzrasta. Można to zauważyć po zwiększonej liczbie artykułów i publikacji, które powstają na ten temat. Również coraz więcej agencji proponuje swoim klientom usługę tworzenia wartościowych treści, by w ten sposób dotrzeć do wybranej grupy odbiorców. Na naszym blogu pojawiło się także kilka opracowań odnoszących się do marketingu treści . Przeciwnicy twierdzą, że tworzenie […]

Dlaczego współpraca z blogerami się opłaca?

Dlaczego współpraca z blogerami się opłaca?

Czy współpraca z blogerami jest czymś w co warto zainwestować czas i środki? Dzisiaj każdy może prowadzić bloga. Narzędzia wykorzystywane do tworzenia internetowych dzienników są na tyle intuicyjne i proste, że nauka ich obsługi nie zajmuje zbyt dużo czasu. Dobranie odpowiedniej grafiki, dokonanie formatowania tekstu czy publikacja nowych materiałów także nie sprawia większego problemu. By stać się popularnym twórcą […]

Jak Google Webmaster Tools stało się Google Search Console

Jak Google Webmaster Tools stało się Google Search Console

Jeszcze do niedawna osoby zajmujące się analizą serwisów internetowych mogły korzystać z darmowego narzędzia udostępnianego przez kalifornijskiego giganta – Google Webmaster Tools. 20 maja nastąpiła zmiana – aplikacja przybrała nową nazwę: Google Search Console. Co wprowadza ta drobna modyfikacja? Konieczność uiszczenia dodatkowej opłaty? Zmniejszenie ilości bezpłatnych funkcji? Nowe możliwości programu? Tylko na ostatnie pytanie można odpowiedzieć […]

Akcja marketingowa w 5 prostych krokach

Akcja marketingowa w 5 prostych krokach

Prowadzenie e-sklepu staje się obecnie wyzwaniem. Stworzenie funkcjonalnej platformy sprzedażowej, przygotowanie wyczerpujących opisów produktów, zaoferowanie konkurencyjnej ceny często nie wystarczą, aby zainteresować klienta prowadzoną przez siebie działalnością. Widoczność witryny w sieci uzależniona jest także od wielu czynników – liczby rywali, ruchu na stronie czy przejrzystości kodu HTML dla robotów wyszukiwarek. Konieczne staje się inwestowanie w działania SEO. […]

Czy pozycjoner może zagwarantować TOP 10 w Google?

gwarancja-Top-10

Wiele firm, które zajmują się pozycjonowaniem stron kusi swoich klientów licznymi promocjami i hasłami typy – wybierz nas a Twoja strona na pewno znajdzie się w top 10 wyszukiwarki, dajemy gwarancję top 10, wydaj tylko tyle i tyle, a gwarantujemy Tobie obecność w top 10. Jednak dobry pozycjoner na takie hasła popuka się tylko w głowę. Dlaczego?Przede wszystkim dlatego, że nie można dać […]

7 mitów na temat marketingu treści

7 mitów na temat marketingu treści

Content marketing, czyli po prostu marketing treści znajduje się obecnie w kręgu zainteresowania większości firm inwestujących w prowadzenie kampanii promocyjnych za pośrednictwem internetu. Tworzenie angażujących i wartościowych treści przynosi korzyści zarówno firmie, jak i jej klientom. Zamiast poszukiwać informacji o produktach i ich zastosowaniu w konkurencyjnych serwisach, użytkownicy mogą skorzystać z porad, które opublikowane są bezpośrednio na stronie danego e-sklepu. Wzrost zainteresowania content […]

Agencja zajmująca się SEO – zleceniobiorca czy partner?

pierwszy-kontakt-z-agencja-seo

Na blogu już niejednokrotnie pisaliśmy jak ważna jest poprawna optymalizacja strony. Na co zwrócić uwagę szukając agencji, która zajmie się stroną? Jak wybrać strategie marketingowe i dobierać słowa kluczowe oraz skuteczne metody? Opisywaliśmy niejednokrotnie poszczególne zasady działania przy pozycjonowaniu i optymalizacji strony. Niejednokrotnie podkreślaliśmy też jak ważna jest współpraca z dobrą agencją, która zna się na zasadach optymalizacji i pozycjonowania […]

5 sposobów na promocję firmy, które musisz poznać!

5 sposobów na promocję firmy, które musisz poznać!

Widoczność Twojej firmy w internecie jest bardzo ważna – to w końcu od niej zależy sukces przedsięwzięcia – sam fakt, że masz stronę, wcale nie oznacza tego, że odniesie ona sukces i zdobędzie klientów. Aby osiągnąć satysfakcjonujący poziom konieczna jest odpowiednia promocja firmy w internecie. Część z działań można wykonać samodzielnie, jednak jeżeli zależy Ci na wysokiej jakości wynikach i stabilnych […]

Czy SEO + PPC to duet idealny?

SEO-i-PPC

Zapraszamy do przesłania zapytania Internet staje się dzisiaj najszybszym i najskuteczniejszym sposobem dotarcia do potencjalnych klientów. Nie dziwi zatem fakt, że przedsiębiorca, który pragnie zwiększyć swoją sprzedaż najczęstszej stawia na działania marketingowe właśnie w internecie. Wielu przedsiębiorców bierze pod uwagę dwie najpopularniejsze usługi, czyli pozycjonowanie stron (SEO), i reklamę PPC świadczoną przez Google AdWords, które wspólnie mogą pomóc […]

Marketing w sieci – najczęściej popełniane błędy

Marketing w sieci – najczęściej popełniane błędy

Dzisiaj bez internetu i marketingu w sieci ciężko wybić się wśród konkurencji. Jest to szczególnie trudne dla małych i średnich firm, których nie stać na duże kampanie w mediach – telewizji, prasie, czy radiu. Dlatego to właśnie ich właściciele powinni skupić się na intensywnej promocji swoich produktów sieci. Jednak, jak się okazuje, mimo coraz bardziej powszechnej wiedzy na temat […]

Link building – jak tego nie robić?

Link building – jak tego nie robić?

Zbieranie linków, czyli link building to jedna z najpopularniejszych form pozycjonowania strony. Wspominaliśmy już kilka razy o nim na blogu,a także opisywaliśmy w naszym kursie pozycjonowanie link building. Wydawać by się mogło, że kwestia pozyskiwania linków na innych stronach internetowych jest sprawą bardzo prostą. Jednak jak się okazuje wiele osób, szczególnie tych, które samodzielnie próbują podjąć się takiego zadania […]

Video content marketing – czy warto kręcić filmy?

eactive_ilustracja-116_v1

Content marketing polega na przekazywaniu wartościowych treści użytkownikom. Strategia marketingowa nie może więc być zbyt nachalna – klient musi samodzielnie chcieć skorzystać z materiałów, porad czy przepisów, które przygotowuje dana firma. Należy też pamiętać, że wybór odpowiedniej formy przekazu przygotowanego contentu musi odpowiadać do specyfiki sprzedawanych produktów, jak i grupy odbiorców, do której zamierza się dotrzeć. Wiele […]

E-branding, czyli budowanie świadomości marki w internecie

E-branding, czyli budowanie świadomości marki w internecie

Czym jest e-branding? Dlaczego budowanie świadomości marki jest tak ważne? Nie od dziś wiadomo, że klient chętniej sięgnie po produkt marki, którą zna i ceni. Takiej, która jest silnie zapisana w jego świadomości. Aby wywołać u niego takie poczucie, trzeba podjąć szereg działań, które pozwolą na stworzenie odpowiedniego wizerunku marki, bądź konkretnej serii produktów. E-branding jest zatem niczym […]

Narzędzia content marketingu, z których warto skorzystać

Narzędzia content marketingu, z których warto skorzystać

Content marketing jest coraz częściej stosowany przez firmy, posiadające swoje strony internetowe. Dzieje się tak, ponieważ użytkownicy poszukują i doceniają te serwisy, na których mogą pozyskać wartościową wiedzę. Z drugiej strony także Google przyjaźniej patrzy na witryny, na których znajdują się ciekawe i unikalne treści. Aby ułatwić sobie codzienną pracę, warto skorzystać z narzędzi content marketingu. Przyczyniają się one […]

Pozycjonowanie long tail – czy warto z niego korzystać?

Pozycjonowanie long tail – czy warto z niego korzystać?

O pozycjonowaniu stron przy pomocy tzw. long tail seo pisaliśmy już na naszym blogu. Dzisiaj przypomnimy najważniejsze kwestie, ale i pokażemy, dlaczego warto skupić się na wykorzystaniu dłuższych fraz przy pozycjonowaniu strony firmowej. Dlaczego daje to wymierne korzyści i strona znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania, a to z kolei przyczynia się do większej ilości odwiedzin na stronie przez potencjalnych […]

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

metody-zwiekszania-sprzedazy-w-sklepie-internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – takie pytanie zadaje sobie każda osoba prowadząca taki rodzaj działalności. Nie zawsze jest to łatwe do osiągnięcia. Ogromna konkurencja w najbardziej popularnych branżach sprawia, że nawet przystępne ceny, częste promocje i przyjazny interfejs sklepu nie pomagają. Wiadomo, że ludzie szukają okazji cenowych – jednak przy niskiej pozycji w wyszukiwarce ciężko dotrzeć do […]

Jakie są portale społecznościowe i czy mają wpływ na seo?

Jakie są portale społecznościowe i czy mają wpływ na seo?

Ludzie bardzo chętnie korzystają z możliwości social media. Większość z nas jest związanych z przynajmniej jednym portalem społecznościowym, posiadając na nim konto. Lubimy się komunikować ze znajomymi przez internet, dzielić przeżyciami, doświadczeniami i osiągnięciami. Chętnie podglądamy tych, z którymi w realnym świecie się nie spotykamy, by dowiedzieć się, co u nich się zmieniło. Sami także lubimy być obserwowani. Cieszą nas tzw. lajki […]

6 sygnałów wskazujących, że potrzebujesz SEO

6-sygnalow-by-wspolpracowac-z-agencja-seo

Działanie w branży e-commerce nie należy do najłatwiejszych. Co prawda, można nieco obniżyć koszty prowadzenia działalności, oszczędzając na wynajmie lokali sklepowych czy pomieszczeń magazynowych. Firmę można prowadzić w domu. Jednak należy inwestować w marketing internetowy, kampanie promocyjne oraz aktywnie dbać o pozycję w wynikach wyszukiwania. Chcesz by klient trafił na twoją stronę? Musisz stać się dla niego widoczny.  Aby to […]

Jak pozycjonować strony mobilne?

Jak pozycjonować strony mobilne?

Mobilne strony internetowe stają się coraz bardziej popularne z uwagi na to, że Google, coraz częściej w swoich algorytmach „docenia” właśnie takie rozwiązania. Witryny, które dobrze wyświetlają się na telefonach czy tabletach mają wyższą pozycję w wynikach mobilnych. Dla przypomnienia stronę można nazwać „przyjazną komórkom”, wtedy gdy dobrze prezentuje się na urządzeniu – jej treść nie wymaga powiększania […]

Marketing internetowy, czyli jak zaistnieć w sieci?

Marketing internetowy, czyli jak zaistnieć w sieci?

Coraz więcej przedsiębiorców odkrywa korzyści, które płyną z zastosowania marketingu w internecie. Tradycyjne formy reklamy i promocji są powoli wypierane przez marketing internetowy, czyli nowoczesne narzędzia, oferujące zdecydowanie większą skuteczność przekazu oraz oszczędność w kosztach. Wyświetlając reklamy w serwisach, jesteśmy w stanie dowiedzieć się, ile osób miało styczność z naszym banerem. Statystyki wskażą nam także, czy treść promocji była na tyle interesująca, […]

Dlaczego ranking stron internetowych Google się zmienia?

Dlaczego ranking stron internetowych Google się zmienia?

Rankingi stron są bardzo popularne wśród przeciętnych użytkowników internetu – to właśnie tam szukają informacji dotyczących popularnych i wartościowych stron internetowych. Coraz częściej są też zakładane portale, gdzie znajdują się różnorodne rankingi stron www. Można w nich wyszukać top 100 stron zakładów mechanicznych, szkół policealnych czy też klinik weterynaryjnych. Każdy ranking stron www przedstawia konkretną listę portali. Internauci […]

Dzisiejsza strona firmowa i jej pozycjonowanie

Dzisiejsza strona firmowa i jej pozycjonowanie

Z czasem wszystkie internetowe standardy ulegają zmianie. Konieczne jest śledzenie bieżących trendów i podążanie za nimi. Nie tyczy się to tylko specjalistów od pozycjonowania, którzy wciąż muszą dostosowywać techniki pozycjonowania i optymalizacji, aby ich działania były skuteczne. Zmiany powinni wprowadzać także przedsiębiorcy, którzy posiadają strony firmowe. Okazuje się, że strona internetowa firmy może zepsuć wizerunek nawet najbardziej […]

Jak zabezpieczyć stronę internetową?

Jak zabezpieczyć stronę internetową?

Do niedawna mało kto w Polsce przejmował się atakami hakerów na strony www. Ofiarą internetowych przestępców najczęściej padały duże organizacje finansowe, banki, instytucje administracji publicznej. Hakerzy najczęściej chcieli wykraść wrażliwe dane klientów czy obywateli, aby móc upublicznić je w sieci bądź szantażować okradzionych właścicieli danych. Aktywność przestępców zaczęła jednak obejmować także działalność zwykłych przedsiębiorców i tworzone przez nich […]

Program do pozycjonowania i inne nieefektywne metody

Program do pozycjonowania i inne nieefektywne metody

Zasady dobrego pozycjonowania cały czas się zmieniają. Obecnie chyba każdy już wie, nawet laik, że wartościowa treść jest bardzo ważna (content is the king). Na blogu pojawiały się już artykuły dotyczące efektywnych metod pozycjonowania oraz tych, z których lepiej nie korzystać, gdyż Google źle na nie patrzy i nakłada ban na stronę. Dzisiaj cofniemy się nieco w czasie […]

Błąd 404 i jego negatywny wpływ na ranking Twojej strony

Błąd 404 i jego negatywny wpływ na ranking Twojej strony

Zmiana strony internetowej jest co jakiś czas konieczna. Informacje dezaktualizują się, konieczne staje się także odnowienie szaty graficznej, a czasami niezbędna jest przebudowa struktury całej witryny. Modernizacje stron internetowych są dokonywane pod kątem klienta – witryna musi go zaciekawić, być intuicyjna, trafiać w jego gust oraz realizować funkcje, do jakich została stworzona. Przy dokonywaniu zmian na stronie […]

Czy algorytmy Google Panda i Pingwin są zmora seowców?

Czy algorytmy Google Panda i Pingwin są zmora seowców?

Dla wielu przeciętnych użytkowników internetu takie słowa jak: Panda, Pingwin, Koliber czy Gołąb kojarzą się jedynie z sympatycznymi zwierzętami. Co bardziej obeznane ze światem technologii osoby rozpoznają w nich symbole związane z Google. Jednak w pozycjonerach słowa te mogą wzbudzać strach i zgrozę. Ale czy słusznie? Panda, Pingwin, Koliber i Gołąb to najbardziej znane algorytmy wprowadzone przez Google. W tym artykule skupimy […]

Skuteczne działania SEO – mierzymy efekty pozycjonowania

Skuteczne działania SEO – mierzymy efekty pozycjonowania

Każde działanie, które jest podejmowane w przedsiębiorstwie, powinno być analizowane. Można oceniać efektywność, skuteczność czy wydajność danego przedsięwzięcia. Należy także rozważyć, jakie popełniono błędy, a co zrealizowano prawidłowo w trakcie wykonywania następujących po sobie czynności. Działania SEO także nie mogą być podejmowane bezrefleksyjnie. Należy zastanowić się, jakie korzyści z nich uzyskujemy i jak wpływają one na zwiększenie naszych przychodów. Efekty […]

Domeny internetowe – czy wiesz jakie krążą o nich mity?

Domeny internetowe – czy wiesz jakie krążą o nich mity?

Domeny internetowe, czyli adresy stron internetowych przyczyniają się do tworzenia wartości dla danego serwisu, sklepu internetowego czy portalu. Prosta, chwytliwa i łatwa do zapamiętania nazwa ma wpływ na ruch klientów na danej stronie. Użyteczność adresu www będzie wynikała przeważnie z jego mocy przyciągania nowych klientów oraz utrzymywania stałych użytkowników serwisu. Ze względu na to, że domeny internetowe […]

Czy hasła optymalizacja i pozycjonowanie są nierozłączne?

Czy hasła optymalizacja i pozycjonowanie są nierozłączne?

Każdy specjalista SEO wie, że pozycjonowanie i optymalizacja nie są synonimicznymi wyrażeniami. W poprzednich artykułach pisaliśmy o tym, czym dokładnie różnią się hasła optymalizacja i pozycjonowanie. Wspomnieć należy, że optymalizacja polega na dostosowaniu witryny pod kątem wymagań wyszukiwarki, by wyświetlała się ona poprawnie na ekranie użytkownika. Przeprowadzane są więc zmiany w kodzie strony oraz dostosowywane są publikowane treści (zwraca się […]

Czy agencja content marketingu jest skuteczna?

Czy agencja content marketingu jest skuteczna?

Content marketing zyskuje na popularności. Coraz więcej przedsiębiorstw zamierza wykorzystywać działania związane z marketingiem treści, by zwiększyć sprzedaż swoich produktów czy usług, wypozycjonować swoją stronę internetową, bądź zdobyć uznanie klientów i poprawić swój wizerunek. Wielu przedsiębiorców zadaje sobie pytanie, czy wybrana przez nich agencja content marketingu podejmuje efektywne działania, które faktycznie przynoszą firmie wymierną korzyść. Oczywiście każde […]

Majestic SEO – przyjaciel każdego pozycjonera

Majestic SEO – przyjaciel każdego pozycjonera

Pozycjonowanie stron to jedno z najpopularniejszych haseł związanych z marketingiem internetowym – dobry pozycjoner wie jak sprawiać, żeby strona zdobyła widoczność w wyszukiwarce i utrzymała ją na dłużej. Jednak, aby osiągnąć tak dobre wyniki niezbędna jest odpowiednia wiedza, ale również narzędzia ułatwiające pracę zarówno amatorom jak i zawodowym pozycjonerom. Jednym z takich narzędzi jest Majestic SEO. Czym jest SEO Majestic i jak może […]

Wybór agencji SEO jest jak wybór miejsca na wakacje

Wybór agencji SEO jest jak wybór miejsca na wakacje

Nadszedł długo wyczekiwany czas urlopowy, w związku z tym spędzamy coraz więcej czasu przeglądając oferty wymarzonych wakacji. Otwieramy kolejną stronę, ale wciąż nie wiemy na co się zdecydować. Jak spośród tysięcy ofert wybrać tę najlepszą? Wybór wakacyjnej oferty można porównać z wyborem agencji SEO. Dlaczego? Określ swoje wymagania Właśnie zmarnowałeś cały dzień przeglądając oferty i nadal nie wiesz gdzie […]

Firma pozycjonująca i specjalista SEO nadal potrzebni?

Firma pozycjonująca i specjalista SEO nadal potrzebni?

Wielu przedsiębiorców nawiązuje współpracę ze specjalistą SEO bądź firmą pozycjonującą tylko po to, aby osiągnąć określony rezultat w krótkim horyzoncie czasowym. Działania realizowane przez firmę pozycjonującą zwykle mają charakter procesu, który zostaje zakończony sukcesem wraz z osiągnięciem wysokiej i stabilnej pozycji w wynikach wyszukiwania pod słowa kluczowe. Pozycja ta przekłada się bezpośrednio na liczbę wejść na stronę, co z kolei […]

Dlaczego nikt nie chce zamieścić linku do Twojej strony?

Dlaczego nikt nie chce zamieścić linku do Twojej strony?

Linkowanie, inaczej zwane link buildingiem, jest powszechnie wykorzystywane przez specjalistów SEO do podnoszenia pozycji danej witryny internetowej pod konkretne słowa kluczowe. Kreatywne linkowanie, nastawione na zdobywanie wartościowych linków jest jedną ze skuteczniejszych metod pozycjonowania stron internetowych. Oczywiście tworzenie sztucznych linków do strony jest mniej wartościowe, niż gdyby linki umieszczali na stronach sami internauci. Nie każda […]

Content marketing w Polsce i na świecie od początku

Content marketing w Polsce i na świecie od początku

Marketing treści jeszcze do niedawna był niedocenianą dziedziną e-marketingu. Przedsiębiorstwa nie zwracały na niego uwagi, gdyż powszechnym trendem było inwestowanie w działania, które mają przynieść miarodajny zysk. Content marketing kojarzył się wyłącznie z ponoszeniem inwestycji, które nie przynoszą korzyści ekonomicznych. Jednak w miarę jego rozwoju, zaobserwowano, że podejmowane działania z zakresu content marketingu mogą przynieść wartość dla studiującej je […]

Pozycjonowanie marki w umysłach ludzi za pomocą pozycjonowania stron

Pozycjonowanie marki w umysłach ludzi za pomocą pozycjonowania stron

Zbudowanie odpowiedniego wizerunku marki nie należy do łatwych zadań. Są jednak metody, dzięki którym można osiągnąć cel i zapewnić swojej marce rozpoznawalność oraz siłę. Jedną z nich jest wybór pozycjonowania, które podniesie jakość strony firmowej, a przede wszystkim sprawi, że pojawi się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jest to pierwszy krok do procesu jakim jest pozycjonowanie marki. Sprawdźmy jak […]

5 błędów pozycjonowania, których musisz unikać

5 błędów pozycjonowania, których musisz unikać

Działanie w internecie pozwala prowadzić swoją działalność w skali całego rynku krajowego, europejskiego czy nawet światowego. Prowadząc sklep internetowy nie trzeba się bowiem ograniczać co do jego lokalizacji. Można obsługiwać klientów nie tylko na lokalnym rynku. Jednak pozyskanie użytkowników w internecie stanowi nie lada wyzwanie. W tym celu warto wykorzystać pozycjonowanie organiczne. Aby klient miał szansę znaleźć dany sklep […]

Co to jest hosting SEO i jakie ma znaczenie?

Co to jest hosting SEO i jakie ma znaczenie?

Posiadając stronę internetową należy wykupić do niej hosting. W uproszczeniu hosting jest usługą, dzięki której nasza strona działa w sposób nieprzerwany i ciągły. Usługodawca zapewniający usługę hostingu zapewnia przestrzeń dyskową, na której będą przechowywane nasze dane, tworzące naszą stronę internetową. Im mamy większe wymagania – strona posiada bogatą grafikę, formularze, zakładki czy filmiki, tym musimy się postarać o lepszą […]

Parkowanie i podpinanie domeny

Parkowanie i podpinanie domeny

O domenach pisaliśmy na naszym blogu już niejednokrotnie, dzisiaj postaramy się przedstawić dwa nowe pojęcia domena zaparkowana i domena podpięta. Przeważnie jest tak, że jednocześnie kupujemy stronę www i domenę. W takim przypadku wszystkie sprawy są załatwiane jednocześnie i nie musimy martwić się o serwer czy hosting dla domeny. Jednak może zdarzyć się tak, że będziemy chcieli zarejestrować domenę bez […]

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to