Pozycjonowanie czy AdWords?

Wiele firm faworyzuje pozycjonowanie (SEO) lub AdWords i stawia sprawę zero-jedynkowo: pozycjonowanie (SEO) lepsze od AdWords vs. AdWords lepsze od pozycjonowania. Oba podejścia są błędne i powodują, że przedsiębiorstwa same sobie szkodzą, jeśli korzystają jedynie z faworyzowanego rozwiązania. By w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing w wyszukiwarce, należy wziąć pod uwagę pozycjonowanie (SEO) i Google AdWords jednocześnie, a zastanawianie się co wybrać: Google AdWords czy pozycjonowanie stron w większości przypadków nie ma sensu. Obie usługi mają odmienne zalety, które się uzupełniają i razem działają skuteczniej. Jeśli interesują Cię jedynie profesjonalne oraz kompleksowe rozwiązania, należy zastanowić się, czy nie lepiej skorzystać z Google AdWords oraz pozycjonowania stron w tym samym czasie.

Najważniejsze plusy kampanii Google AdWords

Elastyczność – możesz od ręki zmieniać słowa kluczowe, teksty reklam, wyświetlać reklamy na dowolnym obszarze dla dowolnych języków oraz używać reklam graficznych i wideo.

Szybkość – wprowadzone zmiany możesz testować od razu – bez czekania aż frazy wejdą do top 10. Jesteś na szczycie wyszukiwarki natychmiast.

Najważniejsze plusy Kompleksowej Obsługi Pozycjonowania

Content – Google promuje wartościowe treści, zatem tworząc takie – gromadzisz bogate zasoby własnych tekstów, grafik i plików wideo, które potencjalni klienci będą również konsumować w przyszłości (np. trafią na Twój artykuł 2 lata po publikacji i nadal będą się do Ciebie zgłaszać).

Budowanie wizerunku marki – tworzenie treści dla Twoich konsumentów wiąże się z lepszym postrzeganiem marki. Publikując w sieci swoje porady, opinie, recenzje itp. pokazujesz, że warto zaufać właśnie Tobie.

Wymienione zalety uzupełniają się i pozwalają na wykorzystanie wyszukiwarki Google w pełni do promocji swojej firmy.

Dodatkowo, korzystanie z pozycjonownia stron oraz AdWords jednocześnie, powoduje większy ruch na stronie niż suma obu działań osobno – najprawdopodobniej jest to wynik większego zaufania do firmy, którą widzimy częściej. Efekt ten dobrze obrazuje poniższy screen.

Statystyki z AdWords i pozycjonowania

Po uruchomieniu kampanii linków sponsorowanych, ilość konwersji na stronie wzrosła ponad dwukrotnie. Jednocześnie po rozpoczęciu działań w Google AdWords, wzrosła również ilość konwersji pochodzących z bezpłatnych wyników wyszukiwania, co potwierdza iż Google AdWords + pozycjonowanie (SEO) daje dużo lepsze efekty niż korzystanie tylko z jednego rozwiązania. Dlatego nie należy zastanawiać się, co wybrać: pozycjonowanie (SEO) czy AdWords, gdy zależy nam by w pełni wykorzystać możliwości wyszukiwarki Google. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, napisz do nas .

 

Komentarze

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem