Zachęcamy do zapoznania się z naszą najnowszą publikacją “Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych”, w której znajdziecie 15 wartościowych i inspirujących wypowiedzi przedstawicieli e-sklepów. CEO, dyrektorzy i menadżerowie e-commerce odpowiadają na jedno, ale bardzo ważne pytanie:
Co jest największym problemem, a co największą szansą dla branży e-commerce w 2021 roku i dlaczego?
W związku z tym, że świadczymy usługi dla e-commerce i na bieżąco śledzimy rozkwit branży postanowiliśmy poznać opinię przedstawicieli sklepów internetowych co sądzą o obecnej sytuacji rynku e-handlu. W tej publikacji, którą dla Was przygotowaliśmy nie znajdziecie nowych wyników badań, wykresów i tabel. Uznaliśmy, że tym razem warto “posłuchać” jaką wizję najbliższej przyszłości mają właściciele e-sklepów oraz osoby w nich pracujące.
Jeśli temat Was zainteresował i chcecie poznać perspektywę sklepów internetowych – przeczytajcie publikację.
Z chęcią dowiemy się również jaka jest Wasza opinia na temat branży e-handlu. Serdecznie zapraszamy do komentowania i dyskusji na ten temat – przejdź.
Bardzo fajnie opisane… :)
Uważam, że z perspektywy sklepu ecommerce to naprawdę trudna rzecz. Nie każdemu się udaje osiągnąć doskonałą sprzedaż i rezultaty. Znam case study mojego kolegi, który upadł 3 miesiące temu. Wiele z tych cytatów jest trafnych.
Temat nabiera tempa w 2021 roku gdzie rynek znacznie się rozrósł i zaraz nastąpi ponowy reset w związku Covid-19
@Mirek
Nie myśleliśmy w tym momencie o kontynuacji, ale dziękujemy za pomysł, zastanowimy się nad tym :)
Dużo tematów zostało poruszonych, naprawdę widać jak każdy różnie może podejść do takiego otwartego pytania. Na każdy temat tak naprawdę można zrobić osobny raport. Będzie jakaś kontynuacja tego?
Wypowiedzi w publikacji pokazują jak różne jest spojrzenie na rozwój własnego biznesu. Widać, że branża e-commerce ma wiele obszarów, w których można wprowadzić usprawnienia, które pozwolą nie tylko zwiększyć sprzedaż , ale również dadzą nowe możliwości dla klientów. Duża konkurencyjność oraz ogromny potencjał kanału sprzedaży internetowej przyczyni się do dynamicznych zmian. Zastanawiam się również, na ile wielcy gracze zdominują rynek, dzięki dużym budżetom reklamowym i lepszym udogodnieniom dla klientów.
Kilka osób porusza temat personalizacji – moim zdaniem też bardzo istotna kwestia, zarówna personalizacja usługi, jak i produktu. Dzięki temu cała obsługa klienta będzie na coraz wyższym poziomie .
Całkowicie się zgadzam z Panem Dariuszem z Leroy Merlin “Dobrze przygotowana personalizacja przekłada się na skrócenie ścieżki decyzyjnej klienta”.