EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

AdWords godziny wyświetlania

Jedną z zalet Google AdWords jest możliwość ustawienia godzin, w których reklamy będą emitowane. Opcja ta pozwala lepiej dostosować kampanię AdWords do cyklu dniowego i tygodniowego potencjalnych Klientów. Wiele dostępnych nam statystyk pokazuje, że praktycznie każdy produkt/usługa jest wyszukiwany i kupowany w innym, specyficznym czasie. Przykładowo pizza z dowozem jest zamawiana częściej podczas weekendu, usługi dla firm (b2b) cieszą się największą […]

Artur Strzelecki w kilku słowach o szkoleniu dla EACTIVE wiemy jak

10 dni temu w naszej firmie miało miejsce zamknięte szkolenie, którego podsumowanie można zaleźć we wcześniejszym wpisie. Prowadzący, specjalista SEM Artur Strzelecki, w kilku słowach podsumował na swoim koncie na Google+ szkolenie dla pracowników EACTIVE wiemy jak. Spotkanie było bardzo interesujące i spełniło wszystkie nasze oczekiwania, dlatego jest nam miło, że Artur również był zadowolony z rezultatów szkolenia. Jeszcze […]

Nienaturalne linki przychodzące to wysokie prawdopodobieństwo kary

Google nie oszukasz Wartość pracy naukowej zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest ilość innych prac naukowych, które się do niej odnoszą. Pozycje powiązane są tematycznie, a wykorzystane źródła pomocne w tworzeniu nowego tekstu. W internecie sytuacja nie zawsze jest identyczna. Google, pracując na zasadach zaczerpniętych właśnie ze świata nauki, podobnie traktuje strony, z których wiele innych stron czerpie […]

Broken link building czyli sposób na pozyskiwanie linków

  Zastąp niedziałające linki adresami do Twojej strony i zdobywaj pozycje w wyszukiwarce Istnieje wiele sposobów, aby zapewnić swojej stronie jak najlepszą pozycję w wyszukiwarce internetowej. Jednym z nich jest pozyskiwanie linków wysokiej jakości. Proces ten może wydawać się niezwykle trudny. Istnieje jednak sposób pozwalający uzyskać link ze stron istniejących w sieci od dłuższego czasu, tematycznie zbliżonych do naszej, posiadających […]

Podsumowanie szkolenia z pozycjonowania

5 września odbyło się zamknięte szkolenie z pozycjonowania dla pracowników firmy EACTIVE wiemy jak. Szkolenie odbyło się w siedzibie naszej firmy i uczestniczyli w nim: Michał Kliszczak, Kamil Dudziak, Darek Owczarek oraz Jakub Lisiecki. Szkolenie poprowadził Artur Strzelecki twórca i prowadzący serwisu silesiasem.pl, szkoleniowiec, wykładowca Katowickiego Uniwersytetu Ekonomicznego (http://web2.ue.katowice.pl/strzelecki/), a przede wszystkim praktyk i pasjonat SEO. Szkolenie było bardzo merytoryczne, omówiony został […]

Konferencja BrightonSEO, czyli największe wydarzenie SEO w UK

12 września odbędzie się największa konferencja SEO w Wielkiej Brytanii czyli Brighton SEO. Organizatorzy spodziewają się, że w wydarzeniu weźmie udział 2000 najlepszych specjalistów zajmujących się marketingiem internetowym. Zaplanowana konferencja rozpocznie się o godzinie 9:00 i potrwa do godziny 18:00 kiedy to rozpocznie się impreza dla uczestników. Podczas największej imprezy SEO w Wielkiej Brytanii wystąpi wielu specjalistów z Europy. Wśród zaproszonych […]

Gala konkursu Effie Awards

Czym jest konkurs Effie Awards? Już 6.10.2014 r. poznamy zwycięzcę tegorocznej edycji konkursu Effie Awards, który rozpoczął się wiosną tego roku. Czym jest konkurs Effie Awards i dla kogo jest przeznaczony? Jest to konkurs, którego celem jest wyłonienie najbardziej efektywnej kampanii marketingowej. Po raz pierwszy odbył się on w 1968 r. w Nowym Jorku. Pierwsza polska edycja miała […]

Czy Facebook traci na popularności?

Liczba użytkowników Facebook’a rośnie jednak nie tak szybko jak wcześniej Facebook wciąż króluje na liście serwisów społecznościowych. Jednak jak pokazują analizy liczba użytkowników zakładających nowe konta systematycznie maleje. Jak przewidują eksperci internauci będą chętniej wybierać serwisy, które będą oferowały rozrywkę, ale jednocześnie zapewniały sprawną komunikację z innymi członkami społeczności. Jakie są prognozy na przyszłość? Eksperci wskazują, […]

Zadbaj o landing page i zyskaj nowych klientów

Skuteczna strona docelowa to taka, która zachęci klienta do skorzystania z proponowanego mu rozwiązania. Ma na celu zrealizować cel kampanii – sprzedać produkt, rozbudować listę mailingową itp. Aby zachęcić internautę do skorzystania z oferty tworzy się strony skupiające się wokół niej, ułatwiające mu podjęcie decyzji i przekonujące go o słuszności wyboru. Noszą nazwę landing page. Co to jest landing […]

E-commerce a duży ruch na stronie

Wykorzystanie chmury obliczeniowej dla obsługi dużego ruchu w e-commerce Duży ruch na stronie internetowej może być sporym obciążeniem dla serwerów, na których jest ona umieszczona – powoduje to spowolnione działanie lub nawet wieszanie się strony. A to z kolei, jak już pisaliśmy kiedyś może zniechęcić potencjalnych klientów do ponownych odwiedzin na stronie i dokonania zakupów. Jak więc zatem rozwiązać […]

Dlaczego ze względu na SEO warto prowadzić bloga w katalogu domeny?

Często posiadając stronę firmową chcemy doposażyć ją o bloga, na którym zamieszczalibyśmy treści zgodne z obranym profilem. Gdy zdecydujemy się na ten krok pojawia się pytanie – stworzyć bloga na subdomienie, czy może użyć katalogu domeny? Subdomena czy katalog? Przeglądając strony opisujące pozycjonowanie stron możemy przeczytać wiele zalet wynikających z postanowienia bloga na subdomenie strony. Wymienia się najczęściej […]

Jak podnieść Page Rank?

W poprzednim wpisie wyjaśniliśmy, czym jest Page Rank, kiedy jest uaktualniany i jaki stosunek do niego mają jego twórcy. Page Rank był kiedyś jednym z podstawowych wyznaczników „wartości” strony internetowej. Dziś, jak pokazaliśmy w poprzednim wpisie, stracił naprawdę sporo na wartości. Mimo to dla wielu osób Page Rank jest nadal niezwykle ważny, a stałe oscylowanie wokół wskaźnika O lub 1 […]

Konwersje wspomagane

Prócz konwersji po wyświetleniu, o których pisaliśmy ostatnio istnieje coś takiego, jak konwersje wspomagane. Obecnie potencjalny klient spotyka się z ofertą firm w różnych miejscach, np. bezpłatne wyniki wyszukiwania, reklamy AdWords, porównywarki cenowe, kampanie banerowe itd. Rzadko zdarza się, że konwersja zachodzi za pomocą jednego źródła czy medium. W zdecydowanej większości przypadków, potencjalny klient dokonuje konwersji po kilkukrotnym […]

Konwersje po wyświetleniu

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, co to jest konwersja w AdWords. Natomiast dzisiaj chcemy przybliżyć dla wielu osób mało jasne pojęcie konwersja po wyświetleniu. Interakcja użytkowników z reklamą w wyszukiwarce nie sprowadza się jedynie do kliknięcia w link sponsorowany. Wiele osób błędnie zakłada, że zachowanie ludzkie w wyszukiwarce jest proste, ale dużo badań pokazuje, iż jest inaczej. Google próbuje analizować […]

Jak dobrze wykorzystać marketing treści?

Wiele osób i firm chce produkować video mając na celu przykładowo wypromowanie marki czy produktu. Niewiele osób jednak wie jak poprawnie to wykonać. Błędnie wykonany, nieprzemyślany video content marketing może nie przynieść żadnych skutków, a poniesione koszty mogą być ogromne. Już za tydzień 28.08.2014 w czwartek odbędzie się spotkanie na którym możesz dowiedzieć się jak prawidłowo wykorzystać video […]

Co to jest Page Rank, czyli ranking Google

Obecnie Page Rank i jego znaczenie dla pozycjonowania zostało nieco przytłumione, a to za sprawą działań Google, które jak się okazało dążyły do zaprzestania podawania informacji o jego wartości. Coraz rzadsze aktualizacje aż w końcu usunięcie przez Google wskaźnika Page Rank z Toolbar (dodatku do przeglądarki informującego o wartości Page Rank aktualnie wyświetlanej strony.) rozpoczęły dywagacje o przejściu Page Rank do historii. […]

Pozycjonowanie (SEO) metodą long tail

Internauci coraz częściej wyszukują interesujących materiałów stosując coraz dłuższe, bardziej sprecyzowane frazy. Doskonale wiedzą co ich interesuje, czego konkretnie im potrzeba. Nie chcą tracić czasu na szukanie na podstronach konkretnych informacji, wolą od razu trafić w miejsce odpowiadające ich oczekiwaniom. Dla pozycjonerów oznacza to, że użytkownicy internetu idą w kierunku tzw. long tail czyli długiego ogona i konieczne […]

Mobilne zakupy

Zakupy bez wychodzenia z domu Cały czas usłyszeć można o powszechnej cyfryzacji, globalizacji oraz zwiększonej mobilności użytkowników urządzeń elektronicznych. Coraz częściej zamiast komputera korzystamy z przenośnych urządzeń takich jak tablety czy nawet smartfony, które mają o wiele mniejsze rozmiary i zachowują podobną, jeśli nie taką samą funkcjonalność. Takie zachowania dostrzegają nie tylko twórcy platform społecznościowych czy instytucje finansowe jak banki, […]

Depozycjonowanie (SEO) czyli nieetyczne osłabianie konkurencji

Chcąc wypromować żądaną stronę by osiągała jak najlepsze wyniki podczas wyszukiwania tematów przez nią poruszanych podejmujemy wiele działań. Mają one na celu osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek po wpisaniu konkretnych słów i fraz kluczowych. Jak to zwykle bywa, jednym ze sposobów konkurencji jest proces odwrotny, mający na celu osłabić konkurencyjną witrynę, noszący nazwę depozycjonowania. Marketing […]

Co zwracamy w sieci?

Badania na zlecenie serwisu kody rabatowe.pl Kupując w sieci jesteśmy coraz bardziej świadomi swoich praw, jako konsumentów. Dzieje się tak z uwagi na to, że informacje na ten temat pojawiają się w mediach, a i same sklepy w swoich regulaminach umieszczają odpowiednie zapisy. Jednak najistotniejsze jest to, że ze swoich praw korzystamy znacznie częściej niż jeszcze kilka lat temu. Chodzi […]

E-commerce Standard wystartuje już po raz dziewiąty

Konferencja dla osób związanych z e-commerce Jak już poprzednio wspominaliśmy jesień obfituje w ciekawe wydarzenia związane z konferencjami, spotkaniami i wykładami dla ludzi biznesu i zajmującymi się szeroko rozumianym marketingiem. Tym razem chcemy napisać o konferencji, które będzie miała miejsce za niecałe dwa miesiące w Warszawie. Jest to już dziewiąta edycja E-commerce Standard – konferencji przeznaczonej dla ekspertów i praktyków z dziedziny e-commerce. W […]

O content marketingu słów kilka

Już niedługo, bo na przełomie sierpnia i września planowana jest publikacja e-booka dotyczącego historii światowego content marketingu. Jest to publikacja przygotowana prze dr Pawła Strykowskiego i Macieja Mazura, którzy pracują w Agencji WhitePress. Projekt jest o tyle istotny, że będzie to pierwsza tego typu publikacji na polskim rynku,. W e-booku maja zostać zawarte pojęcia i wydarzenia istotne dla rozwoju content marketingu […]

Szukamy pracowników z doświadczeniem w pozycjonowaniu

Jesteśmy z Wrocławia i od 10 lat zajmujemy się pozycjonowaniem. Szukamy osób, które mają doświadczenie i predyspozycje do pracy w naszej specyficznej branży. Każdy kto pracuje przy pozycjonowaniu wie o czym mowa Szukamy osób na następujące stanowiska 1. kierownik projektów SEO Stanowisko wymagające min 2-3 letniego doświadczenia i umiejętności kierowania ludźmi oraz prowadzenia i nadzorowania kilkunastu projektów jednocześnie. Jest to samodzielne i odpowiedzialne […]

Poznawaj świat z grafem wiedzy Google

Korzystając z wyszukiwarki internetowej chcemy znaleźć odpowiedzi na interesujące nas pytanie, poszerzyć swoją wiedzę o brakujące elementy, poznać ciekawostki na dany temat. Jednak już samo wyszukiwanie informacji wymaga od nas posiadania wiedzy. Od nieco ponad roku polska wersja wyszukiwarki Google posiada nową, niezwykle interesującą cechę – graf wiedzy Google, który pomoże dotrzeć do żądanej informacji w łatwiejszy i szybszy […]

Impreza firmowa EACTIVE wiemy jak

W zeszły piątek, 1-go sierpnia świętowaliśmy sukcesy firmy! Impreza składała się z dwóch części. Zaczęliśmy od wspólnego spotkania, podczas którego właściciel i manager EACTIVE wiemy jak, Michał Kliszczak podsumował ostatnie półrocze pracy całego zespołu. Następnie udaliśmy się na tor kartingowy gdzie musieliśmy się odpowiednio przygotować, ubrać kominiarki, przez które wyglądaliśmy dość groźnie. Zgłosiliśmy gotowość, zostaliśmy podzieleni na dwie […]

Kobieta w biznesie

Tegoroczna jesień będzie obfitowała w wiele ciekawych wydarzeń związanych z szeroko pojętym biznesem i marketingiem. Tematyka konferencji i kongresów jest bardzo szeroka, dlatego też każdy z pewnością wybierze takie spotkanie, które go zainteresuje. Jednym z ciekawszych wydarzeń będzie planowana na początek października II Edycja Polish Businesswoman Congress. Nowe możliwości Spotkanie to będzie miało formę dwudniowego seminarium (3-4.10.2014), w czasie którego będą odbywały […]

Black Hat SEO kontra White Hat

Czym jest SEO? Termin ten oznacza skuteczną optymalizację strony www, która ma prowadzić do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Klienci mają często do wyboru dwa rodzaje optymalizacji – black hat  i white hat SEO. Który warto wybrać? W sieci nietrudno znaleźć firmy pozycjonerskie, które obiecują osiąganie wysokich wyników w bardzo krótkim czasie. Jest to oczywiście możliwe, ale […]

Nowe zasady nazywania kont w Google+

Pseudonimy i zmiany nazwy konta – to już będzie możliwe! Chyba każdemu, bardziej zorientowanemu użytkownikowi internetu, a w szczególności serwisu społecznościowego Google+ znane są słowa Erica Schmita, mówiące o tym, że jeśli ktoś nie może używać swoich prawdziwych danych (imienia i nazwiska) nie powinien korzystać ze wspomnianego serwisu. Przy rejestracji koniecznym było podanie prawdziwych danych, zgodnie z zasadami ujętymi w regulaminie […]

”Doodlowe” podsumowanie Mistrzostw

Ponad 60 różnych Google Doodle z okazji Mundialu Mistrzostawa świata w piłce nożnej już za nami – jedni powiedzą, że na reszcie, bo ile można, drudzy z rozrzewnieniem będą wspominać najpiękniejsze chwile i żałować, że to już koniec. My postanowiliśmy podsumować Mundial w nietypowy sposób. To podsumowanie będzie mówiło o Google Doodle, które wbrew pozorom również wzbudzały niemałe emocje. Zapewne pamiętasz, […]

Indeksowanie strony w Google

Indeksowanie to nic innego, jak dodanie strony do Google. Do czego można przyrównać to działanie? Przykładowo gdy strona supermarketu nie jest zaindeksowana wówczas wygląda tak jakby otoczono ją wysokim na trzy metry murem, a jedynymi klientami sklepu byłyby osoby, którym osobiście wskazywalibyśmy wejście. Indeksowanie Google to rozbicie tego muru i otwarcie naszego sklepu dla klientów z całego kraju, […]

Pozycjonowanie (SEO) czy AdWords?

Wiele firm faworyzuje pozycjonowanie (SEO) lub AdWords i stawia sprawę zero-jedynkowo: pozycjonowanie (SEO) lepsze od AdWords vs. AdWords lepsze od pozycjonowania. Oba podejścia są błędne i powodują, że przedsiębiorstwa same sobie szkodzą, jeśli korzystają jedynie z faworyzowanego rozwiązania. By w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing w wyszukiwarce, należy wziąć pod uwagę pozycjonowanie (SEO) i Google AdWords jednocześnie, a zastanawianie się co […]

Polskie Systemy Wymiany Linków (SWL) ponownie na celowniku

Ponowna akcja Google wymierzona w spamerów Google co jakiś czas „odnawia” akcję mającą na celu banowanie witryn, które wykorzystują SWLe do podniesienia pozycji w wynikach wyszukiwania. Ostatnia akcja skierowana w polskie Systemy Wymiany Linków miała miejsce przed czterema miesiącami – na przełomie lutego i marca. Na początku lipca rozpoczęto ponowne działania mające na celu walkę ze spamowaniem. Kary nakładane […]

Czas ładowania strony może mieć wpływ na jej pozycje w wyszukiwarce

„Najpierw powoli, jak żółw ociężale…” Żółwie tempo ładowania się strony internetowej może skutecznie zniechęcić do jej oglądania, szczególnie jeśli jest to sklep internetowy lub portfolio jakiegoś artysty, gdzie głównym elementem są wysokiej jakości zdjęcia czy grafiki. W takim przypadku często rezygnujemy z wchodzenia w późniejszym czasie na taką stronę. Ale jak się okazuje szybkość ładowania się strony ma […]

Web usability w pozycjonowaniu

Aby pozycjonowanie (SEO) było skuteczne należy najpierw przeprowadzić dokładną analizę strony internetowej i ocenić jakość poszczególnych elementów. Na pozycjonowanie (SEO) ma wpływ bardzo wiele czynników. Obecnie bardzo ważna jest także tzw. użyteczność strony www – to przetłumaczenie angielskiego terminu web usability. Użyteczność stron wiąże się z ich jakością, a to jest dziś bardzo ważne nie tylko jak do […]

”Zapomniani” przez Google

Wniosek o usunięcie wpisu w wynikach wyszukiwania W maju firma Google udostępniła formularz, dzięki któremu można złożyć wniosek – prośbę o usunięcie z wyników wyszukiwania konkretnych wpisów dotyczących danych osób. Wniosek taki mogą złożyć osoby będące obywatelami Unii Europejskiej. Formularz można złożyć w swoim lub czyimś imieniu, jednak do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające tożsamość – najczęściej będzie to […]

Ciągłe zmiany w Google Authorship

Google Authorship daje możliwość powiązania konta Google + z prowadzoną stroną internetową, blogiem lub też konkretnym wpisem na nich lub artykułem. Takie rozwiązanie pozwala na oznaczenie autorstwa – w wynikach wyszukiwania przy linku jest podany autor publikacji, do której zostaniemy przeniesieni po kliknięciu odnośnika. Ciągłe zmiany wyglądu wyników wyszukiwania Jak to pewnie zauważyliście wygląd wyników wyszukiwania co […]

Wiemy jak wypromować Twoją stronę w internecie!

Za nami już 14 lat praktyki w reklamie internetowej a nasi specjaliści stale zdobywają wiedzę, poświadczoną różnymi certyfikatami. Bierzemy udział w szkoleniach, dzięki którym ciągle się dokształcamy. Nasze metody działania oparte są na wieloletnim doświadczeniu, dlatego warto nam zaufać. Wiemy jak zdobyć wartościowy ruch do Twojej strony i skutecznie promować w internecie. Zapraszamy do zapoznania się z dowodami, które świadczą o tym, […]

Audyt SEO strony internetowej www – analiza konkurencji

Od czego musi zacząć specjalista, który ma zamiar pozycjonować stronę internetową? Od dokładnej analizy działań konkurencji swojego klienta. To podstawa i sposób na zebranie danych, od których będzie zależało całe dalsze postępowanie przy pozycjonowaniu strony. Przypomnijmy, skuteczne pozycjonowanie (SEO) to cały szereg działań, które muszą trwać długo i są wykonywane cyklicznie. A do tego wszystkiego jeszcze muszą to […]

Czy szybkie pozycjonowanie (SEO) może być profesjonalne?

W sieci bez problemu można znaleźć setki ofert szybkiego pozycjonowania stron internetowych. Autorzy takich reklam twierdzą, że są w stanie w ciągu kilku tygodni, a nawet krócej sprawić, że strona internetowa powędruje w górę w wynikach Google. Czy warto w to wierzyć? Oczywiście, że nie. W dzisiejszych czasach algorytmy Google przede wszystkim doceniają jakość, a nie ilość. Dlatego też, przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania, […]

Google Play z szerszą ofertą

Coś dla miłośników dobrego kina Do niedawana Google Play kojarzyło nam się jedynie z różnego rodzaju aplikacjami na urządzenia mobilne z systemem Android. Każdy użytkownik mógł ściągnąć tutaj sobie zajmującą grę lub przydatne do pracy i codziennych czynności aplikacje takie jak chociażby budzik czy tłumacz. Już jakiś czas temu w tym internetowym sklepie pojawiła się możliwość kupienia elektronicznych wydań […]

Wysoka jakość obsługi reklam w AdWords

Zapewniamy klientom profesjonalną obsługę kampanii linków sponsorowanych. Na każdym kroku udowodniamy, że tworzone przez nas reklamy w Google AdWords odznaczają się najwyższą jakością. Naszym celem jest podniesienie efektywności działań promocyjnych oraz wygenerowanie dla Ciebie jak najwyższego zwrotu z inwestycji. Wiemy jak prowadzić kampanie w AdWords, aby przynosiły wzrost sprzedaży i zarazem zysku. Dowodem na to jest wysoka skuteczność i jakość […]

Reklama banerowa w Google AdWords

Reklama banerowa AdWords jest jednym z najskuteczniejszych sposobów reklamy, która przyciąga wzrok osób odwiedzających witryny internetowe. Banery mogą mieć różne rozmiary, a stosowana tutaj reklama może mieć formę statyczną (jeden, nieruchomy obrazek) lub dynamiczną (proste animacje w formacie gif lub filmiki w formacie flash), o czym piszemy w dalszej części artykułu. Co to jest baner reklamowy? Baner reklamowy to plik graficzny […]

Piłkarsie Google Doodle z błędem

W czerwcu tego roku nie sposób ominąć tematu jakim są Mistrzostwa Świata w piłce nożnej odbywające się w Brazylii, dlatego też na naszym blogu powracamy do tego tematu. Jak zapewne wiesz, błędy przydarzają się każdemu – nawet największym, dlatego też nie powinien dziwić fakt, że od czasu do czasu pojawiają się one w wyszukiwarce Google. Tym razem błąd […]

Historia domeny internetowej a pozycjonowanie (SEO)

Najstarsza domena internetowa, symbolics.com została zarejestrowana 15 marca 1985 roku. Początkowo była używana w tradycyjny sposób, czyli jako adres prowadzący do strony internetowej firmy komputerowej. Obecny właściciel wykorzystuje jej popularność, wiek i wysoki PageRank w celach zarobkowych, a mianowicie oferując odpłatne udostępnianie linków. Historia domeny i jej wpływ na pozycjonowanie stron to kwestia, nad którą zastanawia się wiele osób, ale […]

Nowa usługa Google dla firm

Wierny klient to największy skarb firmy W powyższym stwierdzeniu jest wiele prawdy. Wierny klient, który cały czas powraca do firmy, korzysta wyłącznie z jej usług lub kupuje jej wyroby to najlepsze co może się przytrafić jej właścicielom. Nie chodzi tutaj tylko o finansowy aspekt w dosłownym tych słów znaczeniu. Trzeba pamiętać, że stały klient, który jest zadowolony z usług […]

EACTIVE wiemy jak – sponsorem konkursu

Pod koniec maja 2014 roku zakończył się konkurs dla grafików na layout strony internetowej, którego byliśmy sponsorem. Konkurs polegał na stworzeniu grafiki do nowej strony www dla Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom „Tęcza” z Oławy. Aby wziąć udział w konkursie należało wysłać swoje zgłoszenie oraz wykonać projekt zgodnie z wytycznymi zawartymi w regulaminie konkursu. Z przyjemnością informujemy, że zwycięzcy konkursu ufundowaliśmy […]

Google coraz bardziej docenia kobiety

Od początku tego roku Google Doodle w prawie połowie przypadków nawiązywało do znanych kobiet Wszędzie możemy dostrzec walkę o równouprawnienie i jej lepsze lub gorsze wyniki. Również w sieci jest to zauważalne. Przykładem mogą być tutaj okazjonalne logo Google, tzw. Google Doodle honorujące ludzi. Od początku tego roku na wielu z nich można było zobaczyć grafiki nawiązujące do znanych kobiet, […]

Co to jest link building i kiedy jest skuteczny?

Pozycjonowanie stron od zawsze kojarzyło się ze zdobywaniem linków z innych witryn do własnej. Do niedawna zadanie to było stosunkowo proste, gdyż liczyła się ilość a nie jakość. Czym więcej linków do danej strony znajdowało się w Internecie, tym dana strona była wyżej w rankingu wyszukiwania. Jednak specjaliści z Google wprowadzili wiele zmian w algorytmach najpopularniejszej wyszukiwarki, które spowodowały, że stosowane […]

Dzięki Google Street View możesz obejrzeć brazylijskie stadiony

Sportowe emocje Już za parę dni, cały świat ogarnie sportowe szaleństwo. I nie ma się czemu dziwić. Piłka nożna to chyba jeden z najpopularniejszych sportów wszechczasów. Najwięcej emocji sama gra wzbudza u mężczyzn, czego ich partnerki w większości nie rozumieją… Już 12 czerwca rozpocznie się największe święto kibiców tej dyscypliny sportowej – Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Brazylia 2014. Z uwagi […]

Nowe logo Google?

Google wprowadza zmiany do swojego logo Niedawno najbardziej spostrzegawczy użytkownicy wyszukiwarki internetowej Google mogli zauważyć bardzo subtelne zmiany, jakie zdecydowała się wprowadzić firma do swojego, rozpoznawalnego na całym świecie logo. Jednak dla przeciętnych użytkowników zmiany są praktycznie niedostrzegalne. Jak bardzo zmieniło się logo? Można śmiało powiedzieć, cytując wielkiego dramaturga, że zmiany te to wiele hałasu […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to