EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Dzięki Google Street View możesz obejrzeć brazylijskie stadiony

Sportowe emocje Już za parę dni, cały świat ogarnie sportowe szaleństwo. I nie ma się czemu dziwić. Piłka nożna to chyba jeden z najpopularniejszych sportów wszechczasów. Najwięcej emocji sama gra wzbudza u mężczyzn, czego ich partnerki w większości nie rozumieją… Już 12 czerwca rozpocznie się największe święto kibiców tej dyscypliny sportowej – Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Brazylia 2014. Z uwagi […]

Nowe logo Google?

Google wprowadza zmiany do swojego logo Niedawno najbardziej spostrzegawczy użytkownicy wyszukiwarki internetowej Google mogli zauważyć bardzo subtelne zmiany, jakie zdecydowała się wprowadzić firma do swojego, rozpoznawalnego na całym świecie logo. Jednak dla przeciętnych użytkowników zmiany są praktycznie niedostrzegalne. Jak bardzo zmieniło się logo? Można śmiało powiedzieć, cytując wielkiego dramaturga, że zmiany te to wiele hałasu […]

Google stawia na polskie start-upy!

Google stworzy Google Campus w Warszawie Google Campus jest inicjatywą Google, która ma za zadanie wspierać młodych, innowacyjnych ludzi. Google Campus to miejsce, gdzie przedsiębiorcy mogą spotykać się z innymi przedsiębiorcami, wymieniać doświadczeniami i rozwijać własną firmę. W inicjatywie biorą również udział mentorzy i doświadczeni pracownicy Google, służący radą i wsparciem w rozwijanych projektach. Na całym świecie, istnieją tylko dwa tego typu […]

Analiza słów kluczowych. Bądź o krok przed konkurencją

Praktycznie każdego dnia przeszukujemy zasoby Internetu w celu znalezienia interesujących nas zagadnień, towarów czy usług. Robimy to zarówno w życiu prywatnym poszukując nowych butów do biegania lub najbliższego klubu fitness, jak i służbowym, aby znaleźć hotel dla pracowników lub firmę transportową. Po wpisaniu słów, które odpowiadają poszukiwanym przez nas informacjom, w 90% przypadków klikamy tylko w te wyniki, które […]

Google+, kolejne opcje dla miłośników fotografowania

Wakacji czar Coraz częściej możemy pozwolić sobie na wyjazdy zagraniczne, do egzotycznych krajów, co jeszcze parę lat temu nie było tak powszechne. Dzięki cyfryzacji fotografii każdy z nas ma możliwość wykonywania wielu zdjęć, bez konieczności ograniczania się do 20 – 30 fotografii z takiego wyjazdu. Dzisiaj zbieramy setki, a nawet tysiące zdjęć, z których później możemy wybrać najlepsze ujęcia. […]

Audyt SEO krok po kroku

„Prowadzenie biznesu bez reklamy to jak puszczanie oka do dziewczyny w ciemności. Nikt poza nami nie wie, co robimy” – dr Steuart Henderson Britt Każdy bez wątpienia zgodzi się z powyższym stwierdzeniem. W dzisiejszych czasach jedną z obowiązkowych form reklamy jest posiadanie strony internetowej a także profilu społecznościowego prowadzonej firmy. Jednak w dobie ogromnej i wszechobecnej konkurencji sama obecność w Internecie to za […]

Jakie logo będziemy mogli zobaczyć w wyszukiwarkach internetowych z okazji Dnia Matki?

Wyszukiwarka Google przyzwyczaiła nas już, że w dniu jakiegoś święta czy istotnej rocznicy możemy zobaczyć różne grafiki tzw. Doodle nawiązujące do danego wydarzenia. Nie inaczej będzie z okazji zbliżającego się Dnia Matki. Ale nie tylko Google przygotowało „laurkę” dla mam. Oto co będziemy mogli zobaczyć w różnych wyszukiwarkach internetowych. Google Super Mama na rowerze Logo Google przypominać ma […]

Wsparliśmy Fundację Pomocy Dzieciom!

Udzieliliśmy wsparcia Obywatelskiej Fundacji Pomocy Dzieciom z Warszawy. Przekazane przez nas środki finansowe zostaną wykorzystane na cele statutowe. Fundacja już od kilku lat wspiera chore dzieci i pomaga im odzyskać zdrowie. Zadaniem fundacji jest zapewnianie pomocy podczas rehabilitacji. Dodatkowo skupia się m.in. na edukacji młodzieży z zakresu praw obywatelskich i pacjenta. Bardzo się cieszymy, że mamy swój udział w realizacji […]

Pomysły na remarketing w wyszukiwarce

Remarketing to narzędzie o bardzo dużych możliwościach. Niestety podobnie jak kampanie AdWords są prowadzone przez amatorów, przez co są nie skuteczne. Większość osób używa remarketing w sposób najprostszy, co wcale nie oznacza najlepszy: „wszystkim to samo”. Tak skonstruowany remarketing w wyszukiwarce nie będzie najczęściej docierał z odpowiednim przekazem do grupy docelowej i nie będzie skuteczny. Idea remarketingu zakłada bowiem dwie […]

Samochody Google Street View ponownie ruszyły wzdłuż polskich ulic

Google Steet View dla Polski będzie uaktualnione Z Google Street View, czyli funkcją wirtualnych map i spacerów z Google Maps miał już do czynienia, chociaż raz, każdy przeciętny internauta. Jedni z nas używają tej funkcji do sprawdzenia jak wygląda droga do wybranego miejsca, inni chcą zobaczyć jak zmieniła się ich rodzinna miejscowość, a jeszcze inni do odbycia „wycieczki” do […]

Zakończyliśmy staż w dziale marketingu

Pod koniec 2013 roku zorganizowaliśmy konkurs na staż w dziale marketingu. Konkurs polegał na odpowiedzi na pytanie „Jak będzie wyglądało Google za 5 lat?”. Spośród wszystkich nadesłanych prac wyłoniliśmy tę najlepszą i w styczniu ogłosiliśmy wyniki konkursu. Staż trwał trzy miesiące i zakończył się z dniem 30.04.2014r. Do obowiązków stażysty należało: – wsparcie działu marketingu w bieżących obowiązkach, – praca […]

Pozycjonowanie lokalne firmy. Bądź liderem w swoim mieście

Pozycjonowanie lokalne (local SEO, pozycjonowanie regionalne) to proces polegający na promowaniu strony internetowej w wyszukiwarkach na podstawie słów kluczowych związanych bezpośrednio z określoną lokalizacją. Obecnie wielu użytkowników wyszukuje usług lub produktów w internecie, wpisując frazy związane z konkretnym miastem lub regionem. Dzieje się tak chociażby podczas wyjazdu na wakacje, gdy nagle daleko od domu nasz samochód odmawia posłuszeństwa. Oczywiście […]

Content przyjazny pozycjonowaniu

Przeglądając niektóre firmowe strony internetowe można odnieść wrażenie, że ich właściciele powierzyli zadanie optymalizacji i pozycjonowania pierwszej lepszej agencji, która znalazła się pod ręką. Treści, które się tam znajdują nie da się czytać, gdyż są bezsensowne i najeżone słowami kluczowymi, tak jakby jedynymi gośćmi na witrynie były roboty Google, które dzięki temu podniosą pozycję strony w rankingu. Na […]

Era content marketingu

Od dłuższego czasu istnieje teza, że Internet nie jest pewnym źródłem informacji, lecz śmietnikiem pełnym bezwartościowych tekstów i wypowiedzi internautów. Nie raz szukając informacji na temat konkretnego zdarzenia historycznego, kilka portali internetowych zawiera całkowicie odmienne opisy przebiegu wydarzeń. Mimo wszystko w oceanie przepełnionym bezużytecznymi wiadomościami, wiele osób potrafi znaleźć perełki w postaci witryn, które są źródłem cennych i przede […]

Wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych!

Z okazji Świąt Wielkiej Nocy pragniemy złożyć naszym Klientom i Przyjaciołom najserdeczniejsze życzenia.

Koszty pozycjonowania w Google

Teraz, kiedy wiesz już co w SEO piszczy możesz rozpocząć przeglądanie ofert i wybrać najlepszy dla Twojego biznesu model współpracy. Aby wybrać najbardziej dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę, musisz wiedzieć od czego zależą koszty pozycjonowania. Co zawierają koszty pozycjonowania? Pozycjonowanie stron to proces długotrwały, dlatego też jak możesz się domyślić wymaga odpowiednich kosztów. Kwota, którą płacisz firmie […]

Certyfikat Google Analytics w Eactive!

Filip Kaźmierczak po raz kolejny udowodnił swoje umiejętności i profesjonalizm zdobywając kolejny certyfikat, tym razem z zakresu Google Analytics. Na dzień dzisiejszy Filip jest jedną z zaledwie 168 osób w całe Polsce, posiadających certyfikat Google Analytics. Filip, jesteśmy z Ciebie bardzo dumni! Gratulacje!!!   Więcej sukcesów pracowników firmy EACTIVE znajdziesz w zakładce Wiemy jak.

Zasady optymalizacji

  Witrynę internetową można porównać do mechanizmu zegarka. Jeżeli jest on dobrze wyregulowany, a wszystkie części są sprawne to będzie on wskazywać właściwy czas i nigdy nie będzie się śpieszyć ani spóźniać. Należy jednak o niego dbać. Podobnie jest ze stroną internetową – jeżeli wszystkie jej elementy są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i czytelne dla osób ją odwiedzających, wówczas […]

Skuteczne pozycjonowanie (SEO) w wyszukiwarkach – jak to rozumieć?

Obecnie reklamy towarzyszą nam wszędzie, zarówno w realnym świecie jak i tym online. Reklamy zachęcają nas do zrobienia czegoś, wypróbowania, skosztowania, czy kupowania produktów i usług, które prezentują. Na każdym kroku można spotkać billboardy, telebimy czy banery, które znajdują się dosłownie wszędzie. Z tego względu ludzie sami starają się bronić przed reklamami, co przejawia się chociażby poprzez automatyczne […]

Jak działają linki sponsorowane Google i kiedy są skuteczne?

Tworzysz reklamę, wyświetlasz ją w naszej wyszukiwarce, czekasz na klientów – tak w skrócie można opisać argumenty, którymi firma Google kusi reklamodawców na głównej stronie usługi Adwords. Mimo, że popularne linki sponsorowane mogą bardzo pomóc w prowadzeniu biznesu stworzenie skutecznej kampanii nie jest takie proste jak mogłoby to się wydawać. Co może pójść nie tak? Całkiem sporo. Źle […]

Pozycjonowanie (SEO) w internecie – fakty i mity

Marketing internetowy z roku na rok stał się jedną z najpopularniejszych form reklamy. Firmy coraz częściej chcą skupić się na promocji w internecie, jednak nie mają odpowiedniej wiedzy i czasu by samodzielnie prowadzić działania. W związku z tym zwracają się do agencji SEO. Jednym z najsilniejszych narzędzi e-marketingu jest pozycjonowanie (SEO) stron www, o którym krąży wiele mitów. Skutkiem tego, właściciele firm często […]

Google AdWords dla początkujących

Kiedy myślisz o skutecznej reklamie być może masz przed oczami sławnego aktora, który namawia Cię do skorzystania z szamponu w telewizyjnym spocie lub spoglądając na Ciebie z wielgachnego bilbordu. Google widzi to zupełnie inaczej. Reklamy w wyszukiwarce są dlatego tak skuteczne, ponieważ wielu ludzi nawet nie wie, że to reklamy. Ale po kolei… Być może kiedy korzystałeś z wyszukiwarki Google zwróciłeś […]

Zmiany w Google: algorytmy w 2013 roku

Google w 2013 roku wprowadziło wiele poważnych zmian, które mogą wpłynąć na sposób działania agencji SEO w nowym 2014 roku. Dla wielu firm, koniec 2013 nie zakończył się wysokimi pozycjami w wynikach wyszukiwania. Dlaczego? Poniżej wymieniamy 3 powody w postaci algorytmów: Panda, Pingwin i Koliber. Panda – algorytm obejmuje wszystkie działania on-site, to znaczy związane z optymalizacją witryny. Wiąże się to […]

Reklama Google Shop: czy działa?

Google shopping w Polsce Zakupy Google (nazywane również: Google Shop, Google Shopping, Google Merchant Center oraz PLA) zostały wprowadzone do Polski 8 listopada 2013. Miało to miejsce akurat przed Świętami, co pozwoliło witrynom e-commerce na jeszcze lepszą promocję produktów w wyszukiwarce, w najgorętszym dla nich czasie. Minęły już dwa miesiące od polskiej premiery Zakupów Google, zatem przyszedł czas […]

Jak będzie wyglądać Google za 5 lat?

Google Inc. znane do niedawna tylko i wyłącznie z popularnej wyszukiwarki stało się największym gigantem rynku IT. Jest to najprężniej rozwijająca się firma na świecie, która jak widać nie ma zamiaru się zatrzymywać. Jak wiemy Google jest słynna z bardzo kreatywnych rozwiązań. Już sama siedziba firmy jest niekonwencjonalna, gdyż pracownicy, mają do swojej dyspozycji zjeżdżalnię, pokój gier czy […]

Rozstrzygnięcie konkursu na staż w dziale marketingu

Z przyjemnością ogłaszamy wyniki konkursu na staż w dziale marketingu. Zwycięzcą zostaje Kamil Landowski, którego artykuł spełnił wszystkie wymagania oraz odznaczył się wyjątkową pomysłowością. Prace konkursowe przyjmowaliśmy przez trzy tygodnie, od 22.11.2013 do 13.12.3013. W tym czasie dostaliśmy 16 kompletnych zgłoszeń. Nie wszystkie jednak spełniały przedstawione w regulaminie warunki, dlatego liczba uczestników została ograniczona do dwunastu. Przypominamy, że […]

Wesołych Świąt!

Spokojnych, zdrowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia! Niech w tym magicznym okresie nie zabraknie nadziei, uśmiechu oraz  zapewne długo wyczekiwanego odpoczynku. Oby tegoroczne Święta były wyjątkowe i niosły wiele radości. Natomiast w nadchodzącym wielkimi krokami Nowym Roku 2014 – wiele pomyślności i sukcesów w realizacji planów! Życzy zespół Eactive

Pozycjonowanie (SEO) – słownik podstawowych terminów

Słownik podstawowych pojęć z zakresu pozycjonowania został stworzony z myślą o tych, którzy dopiero zapoznają się z tematyką bądź mają taki zamiar. Poniższa lista definicji jest podstawą do zrozumienia na czym polega proces pozycjonowania strony www. atrybut Alt – znacznik zawierający tekst wyświetlany w miejsce obrazka, który nie ma możliwości załadowania i nie otwiera się. Alt opisuje zawartość obrazka. atrybut text […]

Słownik AdWords

Zrozumienie jak działają linki sponsorowane wymaga przede wszystkim zapoznania się z  podstawową terminologią. Chcąc uprościć wszystkim zainteresowanym zapoznanie się z tematyką Google AdWords, zebraliśmy najważniejsze znaczenia w jedno miejsce. Poniżej przedstawiamy pojęcia, które mamy nadzieję, pomogą wdrożyć się do tematu reklamy Google. CPA (cost per action) – koszt za określoną akcję. Wyrażany jest jako stosunek liczby akcji […]

Kieruj się w stronę jakości

Już 18 mln osób w Polsce korzysta regularnie z Internetu. Prawie połowa z nich w ciągu ostatniego roku zrobiła zakupy on-line. Jeśli dogonimy takie kraje jak Wielka Brytania, czy Niemcy liczba ta wzrośnie nawet do 80%! Wszystko pięknie, ale co z tego skoro strona mojej firmy nic nie zarabia, a jej utrzymanie kosztuje nie mało. Jeśli nachodzą Cię podobne, ponure refleksje, […]

Regulamin konkursu ” Staż w dziale marketingu”

1. Postanowienia ogólne 1.1. Organizatorem konkursu „Staż w dziale marketingu”, zwanego dalej „Konkursem” jest firma Eactive z siedzibą we Wrocławiu, ul. Aleksandra Zelwerowicza 18A, 53-676, zwana dalej „Organizatorem”. 1.2. Uczestnikiem konkursu jest osoba, która posiada ważną legitymację studencką a tym samym status studenta w Polsce. 1.3. Konkurs jest anonimowy. 1.4. Konkurs trwa od 22.11.2013 do 13.12.2013. 1.5. Udział w konkursie […]

Ogłaszamy konkurs na staż w dziale marketingu!

W związku z rozwojem oraz natężeniem działań marketingowych, postanowiliśmy zorganizować konkurs na staż do działu marketingu w naszej firmie. Konkurs rozpoczynamy 22 listopada 2013 roku. Zdecydowaliśmy się sprecyzować grupę odbiorców konkursu – są to studenci z całej Polski. W związku z tym, jedynym formalnym warunkiem uczestnictwa jest posiadanie statusu studenta. Jesteśmy otwarci na różne formy odbywania stażu, dlatego oferujemy możliwość […]

Zakupy Google: testy w Polsce już trwają!

Jako jedna z pierwszych agencji SEM w Polsce, zostaliśmy zaproszeni przez Google do testów Google Merchant Center (GMC) – Zakupy Google. Produkt ten pojawił się w 2009 roku w USA, Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. Zakupy Google są porównywarką cenową, która bez przechodzenia na stronę internetową, już na poziomie wyszukiwarki, będzie porównywać oferty cenowe różnych sklepów internetowych. W Polsce usługa […]

Czy zawsze pierwsza pozycja w Google jest najlepsza?

Wiele firm chce, aby ich strona pokazała się na pierwszej pozycji w wyszukiwarce Google, po wpisaniu ważnych dla nich słów kluczowych. Czy faktycznie zawsze top 1 przynosi najkorzystniejsze efekty? Śledząc dane z setek kont Google Analytics widać, iż nie jest to regułą i każde z użytych fraz należy przeanalizować odrębnie pod tym kątem. Poniższa grafika przedstawia procent osób składających […]

Unikalna promocja dla naszych klientów!

Dopiero zaczynasz swoją drogę w świecie biznesu lub zastanawiasz się, jak możesz ulepszyć dotychczasowe działania swojej firmy, aby rozwijała się ona efektywnie, jednocześnie dając satysfakcję z osiągania kolejno wytyczonych celów? Wspieramy firmy małej i średniej wielkości, dzieląc się swoim wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu i rozwoju działalności gospodarczej. Założyciel firmy Eactive, Michał Kliszczak – świadczy bezpłatne konsultacje dotyczące możliwości rozwoju firm. […]

World Usability Day we Wrocławiu już 16 listopada!

Polska edycja World Usability Day 2013, czyli prawdziwe święto użyteczności, odbędzie się 16 listopada we Wrocławiu. Dwunastu uznanych mentorów w branży usability/ux opowie o tym, jak projektować nowe rozwiązania i poprawiać stare, aby były jednocześnie satysfakcjonujące w użyciu, funkcjonalne i zawierały potrzebne elementy do efektywnego wykonywania zadań. Wydarzenie polecamy bardzo osobom prowadzącym wszelkiego rodzaju biznes internetowy, ze względu na ogromny […]

Kolejny Certyfikat w Eactive!

Jesteśmy dumni, że możemy się pochwalić kolejnym certyfikatem zdobytym przez Filipa Kaźmierczaka. Filip uzyskał Certyfikat Google AdWords, tym razem z prowadzenia kampanii displayowych w sieci partnerskiej Google. Brawo Filip, jesteśmy z Ciebie dumni! Pod tym linkiem znajdą Państwo informację o wszystkich certyfikatach Google AdWords uzyskanych przez specjalistów Eactive.

Wsparcie dla Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom Tęcza w Oławie

Wsparliśmy Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Tęcza w Oławie wymieniając stare komputery na nowe, dzięki czemu Organizacja może działać prężniej dla swoich podopiecznych. Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się w ten sposób do powstania kilku dodatkowych uśmiechów na twarzach dzieci oraz administracji Stowarzyszenia. Więcej można zobaczyć pod tym adresem. EACTIVE – Wiemy jak

Słowa kluczowe: ogólne czy precyzyjne?

Słowa kluczowe to inaczej pojedyncze słowo bądź fraza, którą użytkownik wpisuje w wyszukiwarce, aby znaleźć interesujące go informacje, m.in. produkty i usługi. Wyszukiwarka na podstawie wpisanego zapytania, wyświetla najtrafniejsze wyniki udzielające wiadomości nt. wpisanego słowa kluczowego. Dlatego też bardzo ważne jest odpowiednie wyselekcjonowanie fraz do kampanii AdWords. Wyobraźmy sobie, że prowadzimy pizzerię na Bemowie i chcemy promować swój […]

Usługi sezonowe: Google AdWords czy pozycjonowanie?

Prowadzisz usługi sezonowe lub sprzedajesz produkty zależne od pory roku? Jeśli tak, to wyszukiwarka Google jest jednym z najlepszych miejsc, gdzie możesz wypromować swoją firmę. Codziennie miliony ludzi korzysta z internetu, w celu znalezienia informacji pomagających podjąć decyzję o zakupie – z pewnością warto pokazać się w tym miejscu wirtualnego świata, prezentując swoją ofertę. Gdy już zdecydujesz się na promocję w wyszukiwarce, […]

Internet prosto z nieba.

To nie żart. Po prostu kolejny pomysł firmy Google. Mogłoby się wydawać, że internet w obecnych czasach jest czymś powszechnym, ogólnie dostępnym. Jednak okazuje się, że 2/3 ludzkości nie ma dostępu do sieci. Google chce to zmienić. Z pewnością ma w tym swoje interesy, jak na korporację przystało, ale nie zbaczając z tematu – o co chodzi w tym projekcie? Uczestnicy […]

Remarketing oficjalnie w ofercie Eactive!

Przedstawiamy Państwu nową usługę w naszej ofercie, jaką jest remarketing. Co to jest? Remarketing jest funkcją pozwalającą dotrzeć do osób, które były na Państwa stronie, czyli potencjalnych klientów . Daje nam to ogromne pole do działania w kampaniach reklamowych. Ze statystyk ruchu na witrynach e-commerce jasno wynika, że zakupu dokonuje około 3% użytkowników odwiedzających sklep. Dodatkowo, zdecydowana […]

Google zamierza karać niższymi pozycjami strony niedostosowane do mobile

Segment użytkowników przeglądających zawartość internetu, poprzez smartfony rośnie w ogromnym tempie. Średni wzrost ilości odwiedzin stron, za pomocą telefonów, wyniósł u naszych Klientów od 200 do 500%, w przeciągu roku. Dane te zgadzają się z sygnalizowaną przez Google tendencją na rynku mobile. W związku z dynamicznymi zmianami, korporacja z Mountain View zamierza dostosować wyszukiwarkę do nowych trendów i szykuje zmiany w algorytmie swojego flagowego […]

100% pozytywnych opinii dla Eactive w serwisie opineo.pl

Od dłuższego czasu możemy się pochwalić tym, że mamy 100% pozytywnych opinii na serwisie opineo.pl. Z tego powodu otrzymaliśmy od Opineo certyfikat. Dziękujemy wszystkim klientom i jeszcze bardziej przykładamy się do pracy. Link do naszego profilu na opineo.pl.

Filip Kaźmierczak potwierdza swoją klasę!

Filip Kaźmierczak potwierdził swoją klasę zdając egzamin zaawansowany z Google AdWords z wynikiem 86%. Ponownie gratulujemy, cieszymy się i jesteśmy dumni z Filipa.  Certyfikat dostępny jest pod linkiem  

Eactive w materiałach biznesakademicki.info

Informacja o naszej firmie ukazała się w materiałach akademickich związanych z projektem biznesakademicki.info Jest to dla nas wyróżnienie i potwierdzenie, że możemy być wzorem dla młodszych kolegów, którzy myślą o uruchomieniu własnych firm. Szczegółowe informacje na ten temat pod adreseami: http://biznesakademicki.info/pages/podrecznik http://biznesakademicki.info/uploads/files/A_02.pdf

Filip Kaźmierczak zdobył kolejny certyfikat Google Adwords dla Eactive

Dziś nasz kolega z zespołu AdWords Filip Kaźmierczak zdał egzamin podstawowy z reklamy w sieci wyszukiwania Google. Sukces jest o tyle większy, że uzyskał rekordowy wynik 98% poprawnych odpowiedzi. Bardzo się cieszymy i chwalimy przed Państwem, że nasz zespół jest bogatszy o kolejną osobę o znakomitych umiejętnościach i dużej wiedzy w temacie Google AdWords. Filip, wielkie gratulacje!

Eactive srebrnym sponsorem mistrzostw w pozycjonowaniu stron 2013

Zostaliśmy srebrnym sponsorem mistrzostw w pozycjonowaniu stron internetowych.  Ufundowaliśmy nagrody i z niecierpliwością oczekujemy zwycięzców. Kibicujemy wszystkim uczestnikom i życzymy Top 1. Link do oficjalnej strony mistrzostw:  www.mistrz2013.seopl.org

Mini fotoreportaż z rozdania nagród Wielkiego Konkursu Google Dla Agencji 2012

W wielkim konkursie Google dla Agencji w 2012 roku zdobyliśmy II miejsce na 500 agencji SEM. Poniżej zdjęcia z ceremonii rozdania nagród.  

Udział reklamy w wyszukiwarkach w polskim rynku reklamy online w 2012

Według IAB Polska w III kwartale 2012 roku w Polsce marketing w wyszukiwarkach stał się liderem rynku. Osiągnął udział 38% w wydatkach na reklamę on-line. Rynek SEM rósł w tempie 19% podczas gdy cały rynek reklamy online rósł w tempie 7,3%. Prognozy mówią, że SEM ma szansę uzyskać nawet 50% wszystkich wydatków na reklamę online. Panowie i Panie pracujemy w trudnej, ale […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to