EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

Web usability w pozycjonowaniu

Aby pozycjonowanie (SEO) było skuteczne należy najpierw przeprowadzić dokładną analizę strony internetowej i ocenić jakość poszczególnych elementów. Na pozycjonowanie (SEO) ma wpływ bardzo wiele czynników. Obecnie bardzo ważna jest także tzw. użyteczność strony www – to przetłumaczenie angielskiego terminu web usability. Użyteczność stron wiąże się z ich jakością, a to jest dziś bardzo ważne nie tylko jak do […]

”Zapomniani” przez Google

Wniosek o usunięcie wpisu w wynikach wyszukiwania W maju firma Google udostępniła formularz, dzięki któremu można złożyć wniosek – prośbę o usunięcie z wyników wyszukiwania konkretnych wpisów dotyczących danych osób. Wniosek taki mogą złożyć osoby będące obywatelami Unii Europejskiej. Formularz można złożyć w swoim lub czyimś imieniu, jednak do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające tożsamość – najczęściej będzie to […]

Słowa kluczowe w Google AdWords

1. Co to jest słowo kluczowe? Słowa kluczowe są zapytaniami wpisywanymi w Google, w celu znalezienia pożądanych informacji. Jest to najprostsza definicja słowa kluczowego. Poniżej przykład wprost z wyszukiwarki Google – słowem kluczowym jest tutaj: wiertarki wrocław. Słowa kluczowe wpisywane są w Google bardzo często. 2. Dopasowania słów kluczowych Kwestia słów kluczowych jest nieco bardziej skomplikowana niż przy pozycjonowaniu. […]

Ciągłe zmiany w Google Authorship

Google Authorship daje możliwość powiązania konta Google + z prowadzoną stroną internetową, blogiem lub też konkretnym wpisem na nich lub artykułem. Takie rozwiązanie pozwala na oznaczenie autorstwa – w wynikach wyszukiwania przy linku jest podany autor publikacji, do której zostaniemy przeniesieni po kliknięciu odnośnika. Ciągłe zmiany wyglądu wyników wyszukiwania Jak to pewnie zauważyliście wygląd wyników wyszukiwania co […]

Wiemy jak wypromować Twoją stronę w internecie!

Za nami już 14 lat praktyki w reklamie internetowej a nasi specjaliści stale zdobywają wiedzę, poświadczoną różnymi certyfikatami. Bierzemy udział w szkoleniach, dzięki którym ciągle się dokształcamy. Nasze metody działania oparte są na wieloletnim doświadczeniu, dlatego warto nam zaufać. Wiemy jak zdobyć wartościowy ruch do Twojej strony i skutecznie promować w internecie. Zapraszamy do zapoznania się z dowodami, które świadczą o tym, […]

Audyt SEO strony internetowej www – analiza konkurencji

Od czego musi zacząć specjalista, który ma zamiar pozycjonować stronę internetową? Od dokładnej analizy działań konkurencji swojego klienta. To podstawa i sposób na zebranie danych, od których będzie zależało całe dalsze postępowanie przy pozycjonowaniu strony. Przypomnijmy, skuteczne pozycjonowanie (SEO) to cały szereg działań, które muszą trwać długo i są wykonywane cyklicznie. A do tego wszystkiego jeszcze muszą to […]

Czy szybkie pozycjonowanie (SEO) może być profesjonalne?

W sieci bez problemu można znaleźć setki ofert szybkiego pozycjonowania stron internetowych. Autorzy takich reklam twierdzą, że są w stanie w ciągu kilku tygodni, a nawet krócej sprawić, że strona internetowa powędruje w górę w wynikach Google. Czy warto w to wierzyć? Oczywiście, że nie. W dzisiejszych czasach algorytmy Google przede wszystkim doceniają jakość, a nie ilość. Dlatego też, przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania, […]

Google Play z szerszą ofertą

Coś dla miłośników dobrego kina Do niedawana Google Play kojarzyło nam się jedynie z różnego rodzaju aplikacjami na urządzenia mobilne z systemem Android. Każdy użytkownik mógł ściągnąć tutaj sobie zajmującą grę lub przydatne do pracy i codziennych czynności aplikacje takie jak chociażby budzik czy tłumacz. Już jakiś czas temu w tym internetowym sklepie pojawiła się możliwość kupienia elektronicznych wydań […]

Wysoka jakość obsługi reklam w AdWords

Zapewniamy klientom profesjonalną obsługę kampanii linków sponsorowanych. Na każdym kroku udowodniamy, że tworzone przez nas reklamy w Google AdWords odznaczają się najwyższą jakością. Naszym celem jest podniesienie efektywności działań promocyjnych oraz wygenerowanie dla Ciebie jak najwyższego zwrotu z inwestycji. Wiemy jak prowadzić kampanie w AdWords, aby przynosiły wzrost sprzedaży i zarazem zysku. Dowodem na to jest wysoka skuteczność i jakość […]

Reklama banerowa w Google AdWords

Reklama banerowa AdWords jest jednym z najskuteczniejszych sposobów reklamy, która przyciąga wzrok osób odwiedzających witryny internetowe. Banery mogą mieć różne rozmiary, a stosowana tutaj reklama może mieć formę statyczną (jeden, nieruchomy obrazek) lub dynamiczną (proste animacje w formacie gif lub filmiki w formacie flash), o czym piszemy w dalszej części artykułu. Co to jest baner reklamowy? Baner reklamowy to plik graficzny […]

Piłkarsie Google Doodle z błędem

W czerwcu tego roku nie sposób ominąć tematu jakim są Mistrzostwa Świata w piłce nożnej odbywające się w Brazylii, dlatego też na naszym blogu powracamy do tego tematu. Jak zapewne wiesz, błędy przydarzają się każdemu – nawet największym, dlatego też nie powinien dziwić fakt, że od czasu do czasu pojawiają się one w wyszukiwarce Google. Tym razem błąd […]

Historia domeny internetowej a pozycjonowanie (SEO)

Najstarsza domena internetowa, symbolics.com została zarejestrowana 15 marca 1985 roku. Początkowo była używana w tradycyjny sposób, czyli jako adres prowadzący do strony internetowej firmy komputerowej. Obecny właściciel wykorzystuje jej popularność, wiek i wysoki PageRank w celach zarobkowych, a mianowicie oferując odpłatne udostępnianie linków. Historia domeny i jej wpływ na pozycjonowanie stron to kwestia, nad którą zastanawia się wiele osób, ale […]

Nowa usługa Google dla firm

Wierny klient to największy skarb firmy W powyższym stwierdzeniu jest wiele prawdy. Wierny klient, który cały czas powraca do firmy, korzysta wyłącznie z jej usług lub kupuje jej wyroby to najlepsze co może się przytrafić jej właścicielom. Nie chodzi tutaj tylko o finansowy aspekt w dosłownym tych słów znaczeniu. Trzeba pamiętać, że stały klient, który jest zadowolony z usług […]

EACTIVE wiemy jak – sponsorem konkursu

Pod koniec maja 2014 roku zakończył się konkurs dla grafików na layout strony internetowej, którego byliśmy sponsorem. Konkurs polegał na stworzeniu grafiki do nowej strony www dla Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom „Tęcza” z Oławy. Aby wziąć udział w konkursie należało wysłać swoje zgłoszenie oraz wykonać projekt zgodnie z wytycznymi zawartymi w regulaminie konkursu. Z przyjemnością informujemy, że zwycięzcy konkursu ufundowaliśmy […]

Google coraz bardziej docenia kobiety

Od początku tego roku Google Doodle w prawie połowie przypadków nawiązywało do znanych kobiet Wszędzie możemy dostrzec walkę o równouprawnienie i jej lepsze lub gorsze wyniki. Również w sieci jest to zauważalne. Przykładem mogą być tutaj okazjonalne logo Google, tzw. Google Doodle honorujące ludzi. Od początku tego roku na wielu z nich można było zobaczyć grafiki nawiązujące do znanych kobiet, […]

Co to jest link building i kiedy jest skuteczny?

Pozycjonowanie stron od zawsze kojarzyło się ze zdobywaniem linków z innych witryn do własnej. Do niedawna zadanie to było stosunkowo proste, gdyż liczyła się ilość a nie jakość. Czym więcej linków do danej strony znajdowało się w Internecie, tym dana strona była wyżej w rankingu wyszukiwania. Jednak specjaliści z Google wprowadzili wiele zmian w algorytmach najpopularniejszej wyszukiwarki, które spowodowały, że stosowane […]

Dzięki Google Street View możesz obejrzeć brazylijskie stadiony

Sportowe emocje Już za parę dni, cały świat ogarnie sportowe szaleństwo. I nie ma się czemu dziwić. Piłka nożna to chyba jeden z najpopularniejszych sportów wszechczasów. Najwięcej emocji sama gra wzbudza u mężczyzn, czego ich partnerki w większości nie rozumieją… Już 12 czerwca rozpocznie się największe święto kibiców tej dyscypliny sportowej – Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Brazylia 2014. Z uwagi […]

Nowe logo Google?

Google wprowadza zmiany do swojego logo Niedawno najbardziej spostrzegawczy użytkownicy wyszukiwarki internetowej Google mogli zauważyć bardzo subtelne zmiany, jakie zdecydowała się wprowadzić firma do swojego, rozpoznawalnego na całym świecie logo. Jednak dla przeciętnych użytkowników zmiany są praktycznie niedostrzegalne. Jak bardzo zmieniło się logo? Można śmiało powiedzieć, cytując wielkiego dramaturga, że zmiany te to wiele hałasu […]

Google stawia na polskie start-upy!

Google stworzy Google Campus w Warszawie Google Campus jest inicjatywą Google, która ma za zadanie wspierać młodych, innowacyjnych ludzi. Google Campus to miejsce, gdzie przedsiębiorcy mogą spotykać się z innymi przedsiębiorcami, wymieniać doświadczeniami i rozwijać własną firmę. W inicjatywie biorą również udział mentorzy i doświadczeni pracownicy Google, służący radą i wsparciem w rozwijanych projektach. Na całym świecie, istnieją tylko dwa tego typu […]

Analiza słów kluczowych. Bądź o krok przed konkurencją

Praktycznie każdego dnia przeszukujemy zasoby Internetu w celu znalezienia interesujących nas zagadnień, towarów czy usług. Robimy to zarówno w życiu prywatnym poszukując nowych butów do biegania lub najbliższego klubu fitness, jak i służbowym, aby znaleźć hotel dla pracowników lub firmę transportową. Po wpisaniu słów, które odpowiadają poszukiwanym przez nas informacjom, w 90% przypadków klikamy tylko w te wyniki, które […]

Google+, kolejne opcje dla miłośników fotografowania

Wakacji czar Coraz częściej możemy pozwolić sobie na wyjazdy zagraniczne, do egzotycznych krajów, co jeszcze parę lat temu nie było tak powszechne. Dzięki cyfryzacji fotografii każdy z nas ma możliwość wykonywania wielu zdjęć, bez konieczności ograniczania się do 20 – 30 fotografii z takiego wyjazdu. Dzisiaj zbieramy setki, a nawet tysiące zdjęć, z których później możemy wybrać najlepsze ujęcia. […]

Audyt SEO krok po kroku

„Prowadzenie biznesu bez reklamy to jak puszczanie oka do dziewczyny w ciemności. Nikt poza nami nie wie, co robimy” – dr Steuart Henderson Britt Każdy bez wątpienia zgodzi się z powyższym stwierdzeniem. W dzisiejszych czasach jedną z obowiązkowych form reklamy jest posiadanie strony internetowej a także profilu społecznościowego prowadzonej firmy. Jednak w dobie ogromnej i wszechobecnej konkurencji sama obecność w Internecie to za […]

Jakie logo będziemy mogli zobaczyć w wyszukiwarkach internetowych z okazji Dnia Matki?

Wyszukiwarka Google przyzwyczaiła nas już, że w dniu jakiegoś święta czy istotnej rocznicy możemy zobaczyć różne grafiki tzw. Doodle nawiązujące do danego wydarzenia. Nie inaczej będzie z okazji zbliżającego się Dnia Matki. Ale nie tylko Google przygotowało „laurkę” dla mam. Oto co będziemy mogli zobaczyć w różnych wyszukiwarkach internetowych. Google Super Mama na rowerze Logo Google przypominać ma […]

Wsparliśmy Fundację Pomocy Dzieciom!

Udzieliliśmy wsparcia Obywatelskiej Fundacji Pomocy Dzieciom z Warszawy. Przekazane przez nas środki finansowe zostaną wykorzystane na cele statutowe. Fundacja już od kilku lat wspiera chore dzieci i pomaga im odzyskać zdrowie. Zadaniem fundacji jest zapewnianie pomocy podczas rehabilitacji. Dodatkowo skupia się m.in. na edukacji młodzieży z zakresu praw obywatelskich i pacjenta. Bardzo się cieszymy, że mamy swój udział w realizacji […]

Pomysły na remarketing w wyszukiwarce

Remarketing to narzędzie o bardzo dużych możliwościach. Niestety podobnie jak kampanie AdWords są prowadzone przez amatorów, przez co są nie skuteczne. Większość osób używa remarketing w sposób najprostszy, co wcale nie oznacza najlepszy: „wszystkim to samo”. Tak skonstruowany remarketing w wyszukiwarce nie będzie najczęściej docierał z odpowiednim przekazem do grupy docelowej i nie będzie skuteczny. Idea remarketingu zakłada bowiem dwie […]

Samochody Google Street View ponownie ruszyły wzdłuż polskich ulic

Google Steet View dla Polski będzie uaktualnione Z Google Street View, czyli funkcją wirtualnych map i spacerów z Google Maps miał już do czynienia, chociaż raz, każdy przeciętny internauta. Jedni z nas używają tej funkcji do sprawdzenia jak wygląda droga do wybranego miejsca, inni chcą zobaczyć jak zmieniła się ich rodzinna miejscowość, a jeszcze inni do odbycia „wycieczki” do […]

Zakończyliśmy staż w dziale marketingu

Pod koniec 2013 roku zorganizowaliśmy konkurs na staż w dziale marketingu. Konkurs polegał na odpowiedzi na pytanie „Jak będzie wyglądało Google za 5 lat?”. Spośród wszystkich nadesłanych prac wyłoniliśmy tę najlepszą i w styczniu ogłosiliśmy wyniki konkursu. Staż trwał trzy miesiące i zakończył się z dniem 30.04.2014r. Do obowiązków stażysty należało: – wsparcie działu marketingu w bieżących obowiązkach, – praca […]

Content przyjazny pozycjonowaniu

Przeglądając niektóre firmowe strony internetowe można odnieść wrażenie, że ich właściciele powierzyli zadanie optymalizacji i pozycjonowania pierwszej lepszej agencji, która znalazła się pod ręką. Treści, które się tam znajdują nie da się czytać, gdyż są bezsensowne i najeżone słowami kluczowymi, tak jakby jedynymi gośćmi na witrynie były roboty Google, które dzięki temu podniosą pozycję strony w rankingu. Na […]

Era content marketingu

Od dłuższego czasu istnieje teza, że Internet nie jest pewnym źródłem informacji, lecz śmietnikiem pełnym bezwartościowych tekstów i wypowiedzi internautów. Nie raz szukając informacji na temat konkretnego zdarzenia historycznego, kilka portali internetowych zawiera całkowicie odmienne opisy przebiegu wydarzeń. Mimo wszystko w oceanie przepełnionym bezużytecznymi wiadomościami, wiele osób potrafi znaleźć perełki w postaci witryn, które są źródłem cennych i przede […]

Wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych!

Z okazji Świąt Wielkiej Nocy pragniemy złożyć naszym Klientom i Przyjaciołom najserdeczniejsze życzenia.

Koszty pozycjonowania w Google

Teraz, kiedy wiesz już co w SEO piszczy możesz rozpocząć przeglądanie ofert i wybrać najlepszy dla Twojego biznesu model współpracy. Aby wybrać najbardziej dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę, musisz wiedzieć od czego zależą koszty pozycjonowania. Co zawierają koszty pozycjonowania? Pozycjonowanie stron to proces długotrwały, dlatego też jak możesz się domyślić wymaga odpowiednich kosztów. Kwota, którą płacisz firmie […]

Certyfikat Google Analytics w Eactive!

Filip Kaźmierczak po raz kolejny udowodnił swoje umiejętności i profesjonalizm zdobywając kolejny certyfikat, tym razem z zakresu Google Analytics. Na dzień dzisiejszy Filip jest jedną z zaledwie 168 osób w całe Polsce, posiadających certyfikat Google Analytics. Filip, jesteśmy z Ciebie bardzo dumni! Gratulacje!!!   Więcej sukcesów pracowników firmy EACTIVE znajdziesz w zakładce Wiemy jak.

Zasady optymalizacji

  Witrynę internetową można porównać do mechanizmu zegarka. Jeżeli jest on dobrze wyregulowany, a wszystkie części są sprawne to będzie on wskazywać właściwy czas i nigdy nie będzie się śpieszyć ani spóźniać. Należy jednak o niego dbać. Podobnie jest ze stroną internetową – jeżeli wszystkie jej elementy są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i czytelne dla osób ją odwiedzających, wówczas […]

Skuteczne pozycjonowanie (SEO) w wyszukiwarkach – jak to rozumieć?

Obecnie reklamy towarzyszą nam wszędzie, zarówno w realnym świecie jak i tym online. Reklamy zachęcają nas do zrobienia czegoś, wypróbowania, skosztowania, czy kupowania produktów i usług, które prezentują. Na każdym kroku można spotkać billboardy, telebimy czy banery, które znajdują się dosłownie wszędzie. Z tego względu ludzie sami starają się bronić przed reklamami, co przejawia się chociażby poprzez automatyczne […]

Jak działają linki sponsorowane Google i kiedy są skuteczne?

Tworzysz reklamę, wyświetlasz ją w naszej wyszukiwarce, czekasz na klientów – tak w skrócie można opisać argumenty, którymi firma Google kusi reklamodawców na głównej stronie usługi Adwords. Mimo, że popularne linki sponsorowane mogą bardzo pomóc w prowadzeniu biznesu stworzenie skutecznej kampanii nie jest takie proste jak mogłoby to się wydawać. Co może pójść nie tak? Całkiem sporo. Źle […]

Pozycjonowanie (SEO) w internecie – fakty i mity

Marketing internetowy z roku na rok stał się jedną z najpopularniejszych form reklamy. Firmy coraz częściej chcą skupić się na promocji w internecie, jednak nie mają odpowiedniej wiedzy i czasu by samodzielnie prowadzić działania. W związku z tym zwracają się do agencji SEO. Jednym z najsilniejszych narzędzi e-marketingu jest pozycjonowanie (SEO) stron www, o którym krąży wiele mitów. Skutkiem tego, właściciele firm często […]

Google AdWords dla początkujących

Kiedy myślisz o skutecznej reklamie być może masz przed oczami sławnego aktora, który namawia Cię do skorzystania z szamponu w telewizyjnym spocie lub spoglądając na Ciebie z wielgachnego bilbordu. Google widzi to zupełnie inaczej. Reklamy w wyszukiwarce są dlatego tak skuteczne, ponieważ wielu ludzi nawet nie wie, że to reklamy. Ale po kolei… Być może kiedy korzystałeś z wyszukiwarki Google zwróciłeś […]

Zmiany w Google: algorytmy w 2013 roku

Google w 2013 roku wprowadziło wiele poważnych zmian, które mogą wpłynąć na sposób działania agencji SEO w nowym 2014 roku. Dla wielu firm, koniec 2013 nie zakończył się wysokimi pozycjami w wynikach wyszukiwania. Dlaczego? Poniżej wymieniamy 3 powody w postaci algorytmów: Panda, Pingwin i Koliber. Panda – algorytm obejmuje wszystkie działania on-site, to znaczy związane z optymalizacją witryny. Wiąże się to […]

Reklama Google Shop: czy działa?

Google shopping w Polsce Zakupy Google (nazywane również: Google Shop, Google Shopping, Google Merchant Center oraz PLA) zostały wprowadzone do Polski 8 listopada 2013. Miało to miejsce akurat przed Świętami, co pozwoliło witrynom e-commerce na jeszcze lepszą promocję produktów w wyszukiwarce, w najgorętszym dla nich czasie. Minęły już dwa miesiące od polskiej premiery Zakupów Google, zatem przyszedł czas […]

Jak będzie wyglądać Google za 5 lat?

Google Inc. znane do niedawna tylko i wyłącznie z popularnej wyszukiwarki stało się największym gigantem rynku IT. Jest to najprężniej rozwijająca się firma na świecie, która jak widać nie ma zamiaru się zatrzymywać. Jak wiemy Google jest słynna z bardzo kreatywnych rozwiązań. Już sama siedziba firmy jest niekonwencjonalna, gdyż pracownicy, mają do swojej dyspozycji zjeżdżalnię, pokój gier czy […]

Rozstrzygnięcie konkursu na staż w dziale marketingu

Z przyjemnością ogłaszamy wyniki konkursu na staż w dziale marketingu. Zwycięzcą zostaje Kamil Landowski, którego artykuł spełnił wszystkie wymagania oraz odznaczył się wyjątkową pomysłowością. Prace konkursowe przyjmowaliśmy przez trzy tygodnie, od 22.11.2013 do 13.12.3013. W tym czasie dostaliśmy 16 kompletnych zgłoszeń. Nie wszystkie jednak spełniały przedstawione w regulaminie warunki, dlatego liczba uczestników została ograniczona do dwunastu. Przypominamy, że […]

Wesołych Świąt!

Spokojnych, zdrowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia! Niech w tym magicznym okresie nie zabraknie nadziei, uśmiechu oraz  zapewne długo wyczekiwanego odpoczynku. Oby tegoroczne Święta były wyjątkowe i niosły wiele radości. Natomiast w nadchodzącym wielkimi krokami Nowym Roku 2014 – wiele pomyślności i sukcesów w realizacji planów! Życzy zespół Eactive

Pozycjonowanie (SEO) – słownik podstawowych terminów

Słownik podstawowych pojęć z zakresu pozycjonowania został stworzony z myślą o tych, którzy dopiero zapoznają się z tematyką bądź mają taki zamiar. Poniższa lista definicji jest podstawą do zrozumienia na czym polega proces pozycjonowania strony www. atrybut Alt – znacznik zawierający tekst wyświetlany w miejsce obrazka, który nie ma możliwości załadowania i nie otwiera się. Alt opisuje zawartość obrazka. atrybut text […]

Kieruj się w stronę jakości

Już 18 mln osób w Polsce korzysta regularnie z Internetu. Prawie połowa z nich w ciągu ostatniego roku zrobiła zakupy on-line. Jeśli dogonimy takie kraje jak Wielka Brytania, czy Niemcy liczba ta wzrośnie nawet do 80%! Wszystko pięknie, ale co z tego skoro strona mojej firmy nic nie zarabia, a jej utrzymanie kosztuje nie mało. Jeśli nachodzą Cię podobne, ponure refleksje, […]

Regulamin konkursu ” Staż w dziale marketingu”

1. Postanowienia ogólne 1.1. Organizatorem konkursu „Staż w dziale marketingu”, zwanego dalej „Konkursem” jest firma Eactive z siedzibą we Wrocławiu, ul. Aleksandra Zelwerowicza 18A, 53-676, zwana dalej „Organizatorem”. 1.2. Uczestnikiem konkursu jest osoba, która posiada ważną legitymację studencką a tym samym status studenta w Polsce. 1.3. Konkurs jest anonimowy. 1.4. Konkurs trwa od 22.11.2013 do 13.12.2013. 1.5. Udział w konkursie […]

Ogłaszamy konkurs na staż w dziale marketingu!

W związku z rozwojem oraz natężeniem działań marketingowych, postanowiliśmy zorganizować konkurs na staż do działu marketingu w naszej firmie. Konkurs rozpoczynamy 22 listopada 2013 roku. Zdecydowaliśmy się sprecyzować grupę odbiorców konkursu – są to studenci z całej Polski. W związku z tym, jedynym formalnym warunkiem uczestnictwa jest posiadanie statusu studenta. Jesteśmy otwarci na różne formy odbywania stażu, dlatego oferujemy możliwość […]

Zakupy Google: testy w Polsce już trwają!

Jako jedna z pierwszych agencji SEM w Polsce, zostaliśmy zaproszeni przez Google do testów Google Merchant Center (GMC) – Zakupy Google. Produkt ten pojawił się w 2009 roku w USA, Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. Zakupy Google są porównywarką cenową, która bez przechodzenia na stronę internetową, już na poziomie wyszukiwarki, będzie porównywać oferty cenowe różnych sklepów internetowych. W Polsce usługa […]

Czy zawsze pierwsza pozycja w Google jest najlepsza?

Wiele firm chce, aby ich strona pokazała się na pierwszej pozycji w wyszukiwarce Google, po wpisaniu ważnych dla nich słów kluczowych. Czy faktycznie zawsze top 1 przynosi najkorzystniejsze efekty? Śledząc dane z setek kont Google Analytics widać, iż nie jest to regułą i każde z użytych fraz należy przeanalizować odrębnie pod tym kątem. Poniższa grafika przedstawia procent osób składających […]

Unikalna promocja dla naszych klientów!

Dopiero zaczynasz swoją drogę w świecie biznesu lub zastanawiasz się, jak możesz ulepszyć dotychczasowe działania swojej firmy, aby rozwijała się ona efektywnie, jednocześnie dając satysfakcję z osiągania kolejno wytyczonych celów? Wspieramy firmy małej i średniej wielkości, dzieląc się swoim wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu i rozwoju działalności gospodarczej. Założyciel firmy Eactive, Michał Kliszczak – świadczy bezpłatne konsultacje dotyczące możliwości rozwoju firm. […]

World Usability Day we Wrocławiu już 16 listopada!

Polska edycja World Usability Day 2013, czyli prawdziwe święto użyteczności, odbędzie się 16 listopada we Wrocławiu. Dwunastu uznanych mentorów w branży usability/ux opowie o tym, jak projektować nowe rozwiązania i poprawiać stare, aby były jednocześnie satysfakcjonujące w użyciu, funkcjonalne i zawierały potrzebne elementy do efektywnego wykonywania zadań. Wydarzenie polecamy bardzo osobom prowadzącym wszelkiego rodzaju biznes internetowy, ze względu na ogromny […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
Weź udział