WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

Reklamy w Google AdWords bez rozszerzeń społecznościowych

Google umieściło w Centrum pomocy AdWords informację o tym, że od 10 grudnia 2015 roku rozszerzenia społecznościowe nie będą wyświetlane z reklamami w wyszukiwarce Google i w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania. Ulepszenia reklam Google AdWords w postaci rozszerzeń pojawiły się w 2011 roku. Rozszerzenia społecznościowe miały na celu pokazanie i zwiększenie populacji użytkowników śledzących daną firmę w Google+. Mimo zmian i prób reaktywowania kanału social […]

Nowy filtr w narzędziach Google Search Console

Google dodało nowy filtr do swojego zestawu narzędzi Google Search Console. Nowy filtr w wersji angielskiej został nazwany Search Appearance. Informacja o nowej funkcji dobrze wszystkim znanych narzędzi Google została opublikowana na portalu Google+ przez Zineb Ait Bahajji. Jak możemy przeczytać nowy filtr pozwoli sprawdzić dane dotycząc przycisku służącego do instalacji aplikacji w wynikach mobilnych. Nowy filtr pozwoli […]

Byliśmy na 19stym SEMcampie w Warszawie!

19ste-spotkanie-SEMcamp-w-warszawie

7 grudnia odbyła się już dziewiętnasta edycja SEMcampu w Warszawie. Jest to spotkanie specjalistów z branży SEM, podczas którego wysłuchać można było siedmiu profesjonalnych prezentacji z zakresu marketingu w wyszukiwarkach czy analityki internetowej. Na tym wydarzeniu nie mogło oczywiście zabraknąć naszego zespołu. Wzięli w nim udział Jakub Lisiecki, Sławek Węgliński, Rafał Wojtalik oraz Dawid Wójcik, którzy następnie podzielili się zdobytą […]

John Mueller odpowiada na pytania dotyczące Mobile

Najnowszy hangout Google dla Webmasterów dotyczył stron mobilnych, AMP (Accelerated Mobile Pages) oraz aplikacji indeksowania (App Indexing API). Najnowsza transmisja Google rozpoczęła się krótką prezentacją Johna Muellera dotyczącą stron mobilnych, o tym jak tworzyć strony przyjazne dla użytkowników urządzeń przenośnych. Google rekomenduje trzy rozwiązania: Strona responsywna Dynamiczne serwowanie treści Strona mobilna (oddzielny adres URL dla strony […]

Ulepszenia w planerze kampanii displayowych

Ostatnio pisaliśmy o 5 krokach, które pomogą zaplanować i wdrożyć kampanię display. Okazuje się, że teraz jest to jeszcze prostsze dzięki nowościom jakie wprowadziło Google. W planerze kampanii display w Google AdWords zobaczymy teraz prognozy dotyczące tego ile kliknięć i wyświetleń jest dostępnych w odniesieniu do ustalonych przez nas stawek i budżetu, które szacowane są na podstawie aktualnych danych aukcyjnych. Dzięki […]

Facebook wprowadził relację na żywo dla zweryfikowanych stron

Facebook poinformował o możliwości relacji video na żywo na zweryfikowanych stronach. Wcześniej opcja ta była dostępna dla kont publicznych. Dzięki temu sportowcy, muzycy, aktorzy czy inne publiczne osoby mogły na żywo dzielić się newsami ze swoimi fanami na portalu społecznościowym. Teraz wszelkie przedsiębiorstwa czy marki i inne zweryfikowane strony mogą na Facebooku na żywo komunikować się z użytkownikami […]

Google promuje strony wykorzystujące protokół SSL

Google potwierdziło promowanie stron internetowych stosujących szyfrowaną wersję protokołu HTTPS. Informacja na ten temat została opublikowana na oficjalnym blogu dla Webmasterów (Google Webmaster Center Blog). Jak możemy przeczytać na blogu bezpieczeństwo od zawsze było kwestią priorytetową dla Google. Przez lata zespół Google pracował nad tym, by promować bezpieczne witryny. Już od dłuższego czasu Google potwierdza, […]

Świąteczna loteria!

W naszej tradycji piątkowych loterii nie mogło zabraknąć edycji świątecznej. Zorganizowaliśmy dzisiaj losowanie, w którym oczywiście nie było przegranych! #wiemyjak Do wygrania było coś dla ucha, oka i podniebienia! Na nasz zespół czekały: głośniczki od Google koszulka Ready to Rock od Google opakowania pysznego Ferrero Rocher nagrody pocieszenia Wszyscy w ciągu kilku minut zjawili się w dziale marketingu i loteria […]

7 mitów na temat marketingu treści

Content marketing, czyli po prostu marketing treści znajduje się obecnie w kręgu zainteresowania większości firm inwestujących w prowadzenie kampanii promocyjnych za pośrednictwem internetu. Tworzenie angażujących i wartościowych treści przynosi korzyści zarówno firmie, jak i jej klientom. Zamiast poszukiwać informacji o produktach i ich zastosowaniu w konkurencyjnych serwisach, użytkownicy mogą skorzystać z porad, które opublikowane są bezpośrednio na stronie danego e-sklepu. Wzrost zainteresowania content […]

Kosmetyczna zmiana w wyszukiwarce Google

Nazwa „Wszystko” zastąpiła „Internet” w panelu wyników wyszukiwania Google. Zmiana była już testowana od dłuższego czasu, w końcu na dobre zagościła w wyszukiwarce. Jak za pewne każdy wie korzystając z wyszukiwarki Google mamy możliwość wyboru jaki rodzaj wyników nas interesuje. Przez dłuższy czas wpisując zapytanie mogliśmy wybrać jedną z pięciu opcji: Internet, Grafika, Wiadomości, Filmy lub Mapy. Zespół Google zdecydował […]

Narzędzia marketingu online w 2015 roku i trendy na rok 2016

IAB Polska przedstawiło raport podsumowujący najciekawsze wydarzenia związane z komunikacją cyfrową oraz przewidywane kierunki rozwoju narzędzi marketingu online. Według niego jeśli rynek reklamy online będzie wzrastał tak jak w I półroczu 2015 roku, jego wartość na koniec roku wyniesie 3 miliardy zł, a w przyszłym 2016 roku może wynosić nawet 3,54 miliardy zł. W raporcie przeczytamy o tym jaki […]

Wzięliśmy udział w Szlachetnej Paczce!

szlachetna paczka EACTIVE

Nasz zespół stara się regularnie uczestniczyć w różnego rodzaju akcjach mających na celu pomoc potrzebującym. Wsparcie takich działań to dla nas ogromna radość, energia do dalszego działania, ale przede wszystkim satysfakcja, że możemy dać coś od siebie osobom, które tego najbardziej potrzebują. W tym roku postanowiliśmy wziąć udział w Szlachetnej Paczce. Jest to ogólnopolski, charytatywny projekt […]

Życzenia Świąteczne

Kolejne doniesienia w kwestii październikowej aktualizacji

W październiku pisaliśmy o podejrzeniach aktualizacji jednego z algorytmów wyszukiwarki Google. W połowie poprzedniego miesiąca w świecie SEO pojawiło się wiele doniesień o zmianach w wynikach wyszukiwania i ruchu na stronach. Google nie potwierdziło wówczas żadnej większej aktualizacji, powołując się na fakt, że rocznie kalifornijski gigant dokonuje ponad stu modyfikacji algorytmów. Wczoraj na portalu SE Round Table pojawił się wpis, który stanowi […]

Smart Goals – nowa narzędzie optymalizacji w Google AdWords

Aby skutecznie reklamować musimy potrafić także mierzyć nasze wyniki. Kluczem do sukcesu jest konwersja. Mierzenie rzeczywistej konwersji pozwala na optymalizację stawek, reklam i strony, mając na uwadze realne cele. Jednakże wciąż setki tysięcy małych i średnich przedsiębiorstw nie mierzą konwersji w witrynie. Niektóre firmy po prostu nie wiedzą w jaki sposób mogliby to zrobić w odniesieniu do swoich użytkowników, a jeszcze […]

Informuj spamerów, że na Twojej stronie są blokowani

Nie od dzisiaj wiadomo, że fora i blogi z możliwością komentowania są narażone na ataki spamerskie. Dzieje się tak, gdyż dla wielu osób jest to najłatwiejszy sposób pozyskania linka. Natomiast moderatorom nie łatwo jest oddzielać wartościowe komentarze od tych spamerskich. Blokowanie komentarzy spamerów za pomocą atrybutów „noindex, nofollow” sprawia, że komentarze są wciąż widoczne dla użytkowników. Należy […]

Agencja zajmująca się SEO – zleceniobiorca czy partner?

pierwszy-kontakt-z-agencja-seo

Na blogu już niejednokrotnie pisaliśmy jak ważna jest poprawna optymalizacja strony. Na co zwrócić uwagę szukając agencji, która zajmie się stroną? Jak wybrać strategie marketingowe i dobierać słowa kluczowe oraz skuteczne metody? Opisywaliśmy niejednokrotnie poszczególne zasady działania przy pozycjonowaniu i optymalizacji strony. Niejednokrotnie podkreślaliśmy też jak ważna jest współpraca z dobrą agencją, która zna się na zasadach optymalizacji i pozycjonowania […]

Administratorzy fanpage’y na Facebooku zyskali nowe narzędzia!

Pisaliśmy ostatnio o nowych opcjach na Facebooku przeznaczonych dla kont firmowych. Jak się okazuje to nie koniec aktualizacji. Jeżeli jesteście administratorami fanpage na FB, zajrzyjcie do skrzynki z wiadomościami – powinna wyglądać ona nieco inaczej. A co się z tym wiąże? Więcej możliwości zarządzania komunikacją na firmowych kontach Od tego miesiąca wszystkie strony mogą ustawić średni czas potrzebny im […]

Czy Pingwin zostanie zaktualizowany w styczniu?

Ostatnio uwaga wielu osób ze świata SEO koncentruje się wokół zbliżającej się aktualizacji Pingwina. Wiemy już, że nie odbędzie się ona w grudniu, więc szybo pojawiła się nowa data. Wiele osób rozczarowała informacja Google, o tym, że zespół nie zdąży w starym roku ukończyć prac nad najnowszą wersją algorytmu. Zespół z Mountain View nie chce po raz kolejny składać […]

Zrozum mikromomenty i zdobądź przestrzeń mobilną

Spacerujemy deptakiem w Rynku, niestety pogoda nie należy do najprzyjemniejszych. Wpadamy na pomysł, by ogrzać się gorącą herbatą, a przy okazji coś przekąsić. Wyjmujemy smartfona, pytamy Google o najbliższy lokal, w którym napijemy się czegoś ciepłego i zjemy pyszne danie. Inna sytuacja. Wracając w piątek z pracy, słyszymy w radio zapowiedź nowej produkcji filmowej, która od jutra wchodzi do kin. Zatrzymujemy samochód, wyjmujemy […]

Szybkie strony AMP już w lutym?

Google zapowiada wprowadzenie stron AMP do wyszukiwarki już w lutym. Czy szybsze strony AMP mogą mieć wpływ na ranking? Richard Gingras (Head of News w Google) opublikował obszerny wpis na temat projektu Accelerated Mobile Pages. Według zapowiedzi Google rozpocznie kierowanie ruchu na strony AMP już pod koniec lutego 2016. Dodatkowo temat AMP został poruszony podczas konferencji w San […]

Nowe funkcje raportowania dotyczące strategii ustalania stawek

Zrozumienie jak wydajne są nasze elastyczne strategie ustalania stawek jest łatwe pod warunkiem, że wiemy jak zanalizować dostępne dane. Dzięki trzem nowym funkcjom raportowania, które są już dostępne w Google AdWords, uzyskasz przejrzysty i zrozumiały wgląd w swoje stawki i zaoszczędzisz czas na rozwiązywaniu kwestii, które mogłyby negatywnie wpływać na wydajność. Choć automatyczne ustalanie stawek pozwala reklamodawcom zaoszczędzić wiele […]

Czy Google podjęło w ostaniach dniach więcej działań ręcznych?

Na portalu SE Round Table pojawiła się informacja o tym, że Google podjęło w ostatnich dniach więcej działań ręcznych. Informację o podęciu wzmożonych działań ręcznych przez Google pojawiły się zarówno na portalach społecznościowych jak i na forum Google Webmaster Help. Po za informacjami o nałożeniu kary na stronę, pojawiają się również pytania ile czasu zajmie zdjęcie kary. Ostatnio Google potwierdziło, […]

5 sposobów na promocję firmy, które musisz poznać!

Widoczność Twojej firmy w internecie jest bardzo ważna – to w końcu od niej zależy sukces przedsięwzięcia – sam fakt, że masz stronę, wcale nie oznacza tego, że odniesie ona sukces i zdobędzie klientów. Aby osiągnąć satysfakcjonujący poziom konieczna jest odpowiednia promocja firmy w internecie. Część z działań można wykonać samodzielnie, jednak jeżeli zależy Ci na wysokiej jakości wynikach i stabilnych […]

Google+ bardziej popularne niż myślisz

Przy okazji ostatnich zmian w Google+ pojawiło się wiele negatywnych komentarzy o tym kanale social media. Głownie zarzucano mu niską funkcjonalność a co za tym idzie niewielką popularność wśród użytkowników. Internauci prognozowali nawet, że jest już za późno na zmiany i przywrócenie G+ do życia, tymczasem okazuje się, że jest on całkiem popularny. Pomimo negatywnych ocen zmian i ogólnie kanału […]

Odpowiedź Google na prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia

Google zmieniło tytuł oraz treść wiadomości e-mail, którą otrzymują użytkownicy po wysłaniu prośby o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia. Prośba o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia jest to wniosek, wysyłany do Google po rozwiązaniu problemów wskazanych w powiadomieniu o podjętych działaniach Google z prośbą o ponowne sprawdzenie strony. Wcześniej po wysłaniu wniosku użytkownik otrzymywał wiadomość zwrotną o treści: „Manual spam action revoked”, czyli Działania ręczne zostały […]

Nowe formaty reklam promujących instalację aplikacji w Google AdWords

Google poinformowało o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklam polecających instalację aplikacji, które mają pomóc w zaangażowaniu odbiorców i skłonić ich do skorzystania z aplikacji. Twórcy aplikacji wciąż poszukują nowych sposobów, aby pozyskać więcej użytkowników. Przysparza to nieco trudności, ponieważ coraz krócej skupiamy swoją uwagę na różnego rodzaju przekazach i wyzwaniem staje się znalezienie zaangażowanych odbiorów. W rzeczywistości jedna na cztery zainstalowane […]

John Mueller wyjaśnia przesunięcie aktualizacji Pingwina

Wczoraj pisaliśmy o tym, że Google najprawdopodobniej nie zdąży z aktualizacją algorytmu Pingwin do końca 2015 roku. O komentarz w tej sprawie został poproszony John Mueller. Podczas najnowszego hangouta pracownik Google starał się wyjaśnić powód przesunięcia aktualizacji Pingwina na przyszły rok. John Mueller powiedział, że ostatnio rozmawiał z inżynierami Google, aby dowiedzieć się jak wygląda plan aktualizacji algorytmu i okazuje się, […]

Dlaczego branża E-commerce powinna inwestować w SEO?

Branża e-commerce zwana inaczej handlem elektronicznym rośnie w tempie wykładniczym. Nic w tym dziwnego, ponieważ coraz więcej osób przekonuje się do dokonywania zakupów w sieci. Siedząc wygodnie w domu, można już nabyć praktycznie wszystko. Ostatnio popularne stało się zamawianie artykułów spożywczych lub gotowego jedzenia. Po co stać w sklepie i pchać ciężki wózek, skoro dzięki kilku kliknięciom w ciągu kilku godzin obsługa […]

Nowości na firmowych fanpage’ach: wiadomości i wydarzenia

Facebook chcąc utrzymać swoją pozycję jednego z największych portali społecznościowych na świecie stale wprowadza nowe opcje, uaktualnia starsze, tak by strona była jak najbardziej funkcjonalna. Z racji tego, że od jakiegoś czasu możemy zauważyć pośród kont zwykłych użytkowników coraz więcej stron firmowych, Facebook postanowił również dla nich wprowadzić pewne zmiany. Wiadomości Dają one możliwość sprawnego komunikowania się […]

Pingwin nie przyjdzie do Nas w tym roku

Od dłuższego czasu wszystko wskazywało na to, że jeszcze w tym roku doczekamy się aktualizacji algorytmu Pingwin. Przedstawiciele Google również informowali o tym, że planują wypuścić nowego Pingwina jeszcze w 2015 roku. Jednak już wiemy, że tak się prawdopodobnie nie stanie. Przedstawiciel kalifornijskiego giganta powiedział ostatnio, że wygląda na to, iż do końca roku nie zdążą z aktualizacją Pingwina. […]

Mamy lato!

W EACTIVE wiemy jak z zimy uczynić lato! Chociaż nastał już kalendarzowy grudzień, a na naszych biurkach znaleźliśmy rano mikołajkowe prezenty, w biurze mamy wakacyjną atmosferę! To już trzecia edycja naszego „przebraniowego” zwyczaju. Do tej pory odbywało się to w ostatni piątek miesiąca, ale tym razem Sławek Węgliński – autor tematu przewodniego – zarządził małą zmianę. Sławek zaproponował temat […]

Jak optymalizować informacje o firmie – Google My Business

Pracownik Google opublikował listę wskazówek pozwalających lepiej promować lokalne firmy w wynikach wyszukiwania. Jedna ze wskazówek został szybko zmodyfikowana. Rahul J z Google w swoim wpisie wyznaczył cztery czynniki, które mają wpływ na widoczność firmy. Pracownik kalifornijskiego giganta wymienił: Trafność, czyli w jakim stopniu biznes jest powiązany z frazą, której szuka internauta Wyeksponowanie, czyli w jak wygląda strona internetowa i jaki generuje […]

Czy SEO + PPC to duet idealny?

SEO-i-PPC

Zapraszamy do przesłania zapytania Internet staje się dzisiaj najszybszym i najskuteczniejszym sposobem dotarcia do potencjalnych klientów. Nie dziwi zatem fakt, że przedsiębiorca, który pragnie zwiększyć swoją sprzedaż najczęstszej stawia na działania marketingowe właśnie w internecie. Wielu przedsiębiorców bierze pod uwagę dwie najpopularniejsze usługi, czyli pozycjonowanie stron (SEO), i reklamę PPC świadczoną przez Google AdWords, które wspólnie mogą pomóc […]

Zmiana sposobu wyświetlania wyników wyszukiwania w Google

Od jakiegoś czasu można zaobserwować zmiany w wyglądzie wyników wyszukiwania w Google na urządzeniach mobilnych. Co to może oznaczać dla osób prowadzących biznes w sieci? Coraz częściej całą stronę w wynikach wyszukiwania zajmuje jedna reklama AdWords. Choć są to na razie testy i reklamy wyświetlają się w różny sposób, to jednak najczęściej możemy zobaczyć wersję, którą przedstawia poniższy zrzut ekranu. Istnieje […]

Geolokalizacja znika z wyników wyszukiwania

Google zdecydowało się na wycofanie ze swojej wyszukiwarki funkcji geolokalizacji. Powodem była mała liczba użytkowników korzystających z funkcji. Funkcja geolokalizacji umożliwiała filtrowanie wyników wyszukiwania według konkretnych miast. Jest to dosyć znacząca zmiana, ponieważ Google nie umożliwia już sprawdzenia jak wygląda lista wyników gdy korzystamy z wyszukiwarki w innym mieście. Google nie potraktowało jednak usunięcia geolokalizacji jako znaczącej zmiany, […]

Marketing w sieci – najczęściej popełniane błędy

Dzisiaj bez internetu i marketingu w sieci ciężko wybić się wśród konkurencji. Jest to szczególnie trudne dla małych i średnich firm, których nie stać na duże kampanie w mediach – telewizji, prasie, czy radiu. Dlatego to właśnie ich właściciele powinni skupić się na intensywnej promocji swoich produktów sieci. Jednak, jak się okazuje, mimo coraz bardziej powszechnej wiedzy na temat […]

Sprawdź jakie emotikony są używane w odniesieniu do twojej marki

Emotikony na stałe zagościły w większości języków na całym świecie. 92% populacji online używa ich na portalach społecznościowych, we wpisach na blogach, w komentarzach, mailach czy smsach. Można powiedzieć, że są uniwersalnym językiem dzisiejszego pokolenia, który pozwala w szybki sposób wyrazić nasze emocje, gdy nie możemy okazać ich gestami czy wyrazem twarzy. Ich rosnącą popularność potwierdza wybrane przez […]

Kto chce poślubić algorytm Google?

Pracownik Google przed wyjazdem na swój urlop napisał na Twitterze, że gdyby mógł poślubić algorytm Google – zrobiłby to. Garry Illyes odpowiedział na zarzuty dotyczące tego, że algorytm Google nigdy nie jest całkowicie ukończony. Pracownik Google postanowił podjeść do zarzutów w żartobliwy sposób i napisał na swoim Twitterze: „ Kod algorytmu jest stabilny, niesamowity i gdybym mógł go […]

Marketing Festival 2015 – nie mogło nas zabraknąć!

marketing-festiwal-2015

Odbyła się kolejna edycja Marketing Festival, na której nie mogło zabraknąć EACTIVE! Wiedzę, inspiracje i doświadczenie na tym światowej klasy wydarzeniu dotyczącym marketingu cyfrowego pozyskiwał Filip Kaźmierczak, nasz analityk internetowy. Marketing Festival 2015 miał miejsce w dniach 26-28 listopada w Brnie. Czwartek był dniem, w którym odbywały się warsztaty ze specjalistami przybyłymi na wydarzenie. Uczestnicy mieli okazje pracować w małych […]

Jak uniknąć zduplikowanych treści tworząc AMP

Ostatnio pisaliśmy o tym, że Google rozwija swój projekt Accelerated Mobile Page, polegający na opracowywaniu lżejszych stron mobilnych #wiemyjak Według zapowiedzi już na początku 2016 roku Google zamierza uruchomić pierwsze strony AMP. Informacja spowodowała, że webmasterzy i seowcy zaczynają testować pewne rozwiązania. Pojawiają się również pytania związane z nowym projektem. Jedno z nich dotyczy problemu duplikowania treści. John Mueller […]

Mamy nowego Certyfikowanego Specjalistę Google Analytics!

certyfikaty-google-analytics-eactive

Zespół EACTIVE stale się rozwija, co potwierdza swoimi sukcesami! W tamtym tygodniu pisaliśmy o certyfikatach zdobytych przez Rafała Wojtalika, a dzisiaj śpieszymy donieść o kolejnych osiągnięciach – Mateusz Sipa został Certyfikowanym Specjalistą Google Analytics! #wiemyjak Mateusz potwierdził znajomość metod stosowanych w analityce cyfrowej i platformie Google Analytics zdając pozytywnie test i otrzymując tym samym certyfikat. Zaangażowanie Mateusza i konsekwentne dążenie do […]

Ile osób ma dostęp do algorytmu wyszukiwarki Google?

Czy zastanawialiście się kiedyś ilu pracowników kalifornijskiego giganta ma dostęp do algorytmu wyszukiwarki, czyli algorytmu który każdy specjalista SEO chciałby poznać. Kalifornijski koncern zatrudnia ponad 60tys pracowników, ale tylko niewielki odsetek zna najbardziej skrywany sekret Google, czyli algorytmy, które decydują o kolejności stron w wynikach wyszukiwania. Google nigdy nie podało informacji o tym, kto z pracowników Google ma dostęp […]

Przekierowanie numeru według Google

Pozwalają mierzyć połączenia telefoniczne generowane przez rozszerzenia połączeń i reklamy „tylko połączenie”. Reklamodawcom zapewniają dostęp do takich danych jak czas połączenia, rozpoczęcia rozmowy i jej zakończenia, jak „na tacy” przedstawiają numer kierunkowy dzwoniącego. Numery przekierowań Google to sposób, by poznać pełną wartość reklam Google w sieci wyszukiwania, a finalnie podejmować skuteczne działania celem pozyskania nowych klientów. Czy w trakcie robienia […]

Kiedy warto przeredagować opis produktów?

Czy przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe powinni poświecić więcej czasu na przygotowanie opisów swoich produktów? Czy można jeszcze coś poprawić zanim na dobre rozpocznie się świąteczne szaleństwo zakupowe? John Mueller został zapytany na Twitterze czy to dobry pomysł, aby przerobić opisy produktów tak by uniknąć duplikatu, poprawić jakość i sprawić by opis był przyjemniejszy dla czytelnika. Pytanie […]

Oglądamy telewizję i korzystamy z sieci jednocześnie – raport

Konsumenci na co dzień dzielą swoją uwagę pomiędzy coraz większą liczbę urządzeń i kanałów. Czy marki wykorzystują ten fakt, aby zaangażować swoich potencjalnych klientów na wielu urządzeniach jednocześnie? Przypomnij sobie jak często podczas oglądania serialu w telewizji korzystałeś w tym samym czasie z portalu społecznościowego na smartfonie? Coraz trudniej znaleźć osoby, które tego nie robią. Według badań przeprowadzonych przez […]

Link building – jak tego nie robić?

Zbieranie linków, czyli link building to jedna z najpopularniejszych form pozycjonowania strony. Wspominaliśmy już kilka razy o nim na blogu,a także opisywaliśmy w naszym kursie pozycjonowanie. Wydawać by się mogło, że kwestia pozyskiwania linków na innych stronach internetowych jest sprawą bardzo prostą. Jednak jak się okazuje wiele osób, szczególnie tych, które samodzielnie próbują podjąć się takiego zadania popełnia […]

Google rozwija projekt Accelerated Mobile Pages

Projekt Accelerated Mobile Pages nabiera rozpędu. Google zapowiada, że w nowym roku Google rozpocznie kierowanie ruchu do stron (AMP). Celem projekt Accelerated Mobile Pages (AMP) jest sprawienie by strony otwierały się szybciej na urządzaniach mobilnych. Wdrożenie projektu ma podnieść komfort użytkowników urządzeń mobilnych surfujących po internecie. Projekt AMP to rozwiązanie oparte na technologii AMP HTML, dzięki […]

Zwiększona widoczność reklam w sieci reklamowej Google

Widoczność reklam w Internecie to stały problem towarzyszący reklamodawcom. Ponad połowa reklam displayowych i połowa reklam wideo znajdują się w miejscu niewidocznym dla użytkownika – albo musi on przewinąć stronę, aby dostrzec reklamę, albo reklama znajduje się w przewiniętym już miejscu. W odpowiedzi na ten problem Google wprowadza trzy ulepszenia. CPM widocznych reklam Kampanie CPM w sieci reklamowej zostały zmienione na […]

Nowy Pingwin – nadchodzi duża zmiana

Od pewnego czasu pojawiają się informacje o nadchodzącej aktualizacji algorytmu Pingwin. W najnowszym komentarzu Gary Illyes potwierdza, że aktualizacja będzie dużą zmianą. Wszyscy spodziewają się aktualizacji Pingwina jeszcze przed końcem tego roku. I nie jest to teoria bezpodstawna, ponieważ nawet Gary Illyes potwierdził, że spodziewa się aktualizacji jeszcze w 2015 roku. Największą niewiadomą jest czy nowy Pingwin będzie już […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to