EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

Jak optymalizować informacje o firmie – Google My Business

Pracownik Google opublikował listę wskazówek pozwalających lepiej promować lokalne firmy w wynikach wyszukiwania. Jedna ze wskazówek został szybko zmodyfikowana. Rahul J z Google w swoim wpisie wyznaczył cztery czynniki, które mają wpływ na widoczność firmy. Pracownik kalifornijskiego giganta wymienił: Trafność, czyli w jakim stopniu biznes jest powiązany z frazą, której szuka internauta Wyeksponowanie, czyli w jak wygląda strona internetowa i jaki generuje […]

Czy SEO + PPC to duet idealny?

SEO-i-PPC

Zapraszamy do przesłania zapytania Internet staje się dzisiaj najszybszym i najskuteczniejszym sposobem dotarcia do potencjalnych klientów. Nie dziwi zatem fakt, że przedsiębiorca, który pragnie zwiększyć swoją sprzedaż najczęstszej stawia na działania marketingowe właśnie w internecie. Wielu przedsiębiorców bierze pod uwagę dwie najpopularniejsze usługi, czyli pozycjonowanie stron (SEO), i reklamę PPC świadczoną przez Google AdWords, które wspólnie mogą pomóc […]

Zmiana sposobu wyświetlania wyników wyszukiwania w Google

Od jakiegoś czasu można zaobserwować zmiany w wyglądzie wyników wyszukiwania w Google na urządzeniach mobilnych. Co to może oznaczać dla osób prowadzących biznes w sieci? Coraz częściej całą stronę w wynikach wyszukiwania zajmuje jedna reklama AdWords. Choć są to na razie testy i reklamy wyświetlają się w różny sposób, to jednak najczęściej możemy zobaczyć wersję, którą przedstawia poniższy zrzut ekranu. Istnieje […]

Geolokalizacja znika z wyników wyszukiwania

Google zdecydowało się na wycofanie ze swojej wyszukiwarki funkcji geolokalizacji. Powodem była mała liczba użytkowników korzystających z funkcji. Funkcja geolokalizacji umożliwiała filtrowanie wyników wyszukiwania według konkretnych miast. Jest to dosyć znacząca zmiana, ponieważ Google nie umożliwia już sprawdzenia jak wygląda lista wyników gdy korzystamy z wyszukiwarki w innym mieście. Google nie potraktowało jednak usunięcia geolokalizacji jako znaczącej zmiany, […]

Marketing w sieci – najczęściej popełniane błędy

Dzisiaj bez internetu i marketingu w sieci ciężko wybić się wśród konkurencji. Jest to szczególnie trudne dla małych i średnich firm, których nie stać na duże kampanie w mediach – telewizji, prasie, czy radiu. Dlatego to właśnie ich właściciele powinni skupić się na intensywnej promocji swoich produktów sieci. Jednak, jak się okazuje, mimo coraz bardziej powszechnej wiedzy na temat […]

Sprawdź jakie emotikony są używane w odniesieniu do twojej marki

Emotikony na stałe zagościły w większości języków na całym świecie. 92% populacji online używa ich na portalach społecznościowych, we wpisach na blogach, w komentarzach, mailach czy smsach. Można powiedzieć, że są uniwersalnym językiem dzisiejszego pokolenia, który pozwala w szybki sposób wyrazić nasze emocje, gdy nie możemy okazać ich gestami czy wyrazem twarzy. Ich rosnącą popularność potwierdza wybrane przez […]

Kto chce poślubić algorytm Google?

Pracownik Google przed wyjazdem na swój urlop napisał na Twitterze, że gdyby mógł poślubić algorytm Google – zrobiłby to. Garry Illyes odpowiedział na zarzuty dotyczące tego, że algorytm Google nigdy nie jest całkowicie ukończony. Pracownik Google postanowił podjeść do zarzutów w żartobliwy sposób i napisał na swoim Twitterze: „ Kod algorytmu jest stabilny, niesamowity i gdybym mógł go […]

Marketing Festival 2015 – nie mogło nas zabraknąć!

marketing-festiwal-2015

Odbyła się kolejna edycja Marketing Festival, na której nie mogło zabraknąć EACTIVE! Wiedzę, inspiracje i doświadczenie na tym światowej klasy wydarzeniu dotyczącym marketingu cyfrowego pozyskiwał Filip Kaźmierczak, nasz analityk internetowy. Marketing Festival 2015 miał miejsce w dniach 26-28 listopada w Brnie. Czwartek był dniem, w którym odbywały się warsztaty ze specjalistami przybyłymi na wydarzenie. Uczestnicy mieli okazje pracować w małych […]

Jak uniknąć zduplikowanych treści tworząc AMP

Ostatnio pisaliśmy o tym, że Google rozwija swój projekt Accelerated Mobile Page, polegający na opracowywaniu lżejszych stron mobilnych #wiemyjak Według zapowiedzi już na początku 2016 roku Google zamierza uruchomić pierwsze strony AMP. Informacja spowodowała, że webmasterzy i seowcy zaczynają testować pewne rozwiązania. Pojawiają się również pytania związane z nowym projektem. Jedno z nich dotyczy problemu duplikowania treści. John Mueller […]

Mamy nowego Certyfikowanego Specjalistę Google Analytics!

certyfikaty-google-analytics-eactive

Zespół EACTIVE stale się rozwija, co potwierdza swoimi sukcesami! W tamtym tygodniu pisaliśmy o certyfikatach zdobytych przez Rafała Wojtalika, a dzisiaj śpieszymy donieść o kolejnych osiągnięciach – Mateusz Sipa został Certyfikowanym Specjalistą Google Analytics! #wiemyjak Mateusz potwierdził znajomość metod stosowanych w analityce cyfrowej i platformie Google Analytics zdając pozytywnie test i otrzymując tym samym certyfikat. Zaangażowanie Mateusza i konsekwentne dążenie do […]

Ile osób ma dostęp do algorytmu wyszukiwarki Google?

Czy zastanawialiście się kiedyś ilu pracowników kalifornijskiego giganta ma dostęp do algorytmu wyszukiwarki, czyli algorytmu który każdy specjalista SEO chciałby poznać. Kalifornijski koncern zatrudnia ponad 60tys pracowników, ale tylko niewielki odsetek zna najbardziej skrywany sekret Google, czyli algorytmy, które decydują o kolejności stron w wynikach wyszukiwania. Google nigdy nie podało informacji o tym, kto z pracowników Google ma dostęp […]

Przekierowanie numeru według Google

Pozwalają mierzyć połączenia telefoniczne generowane przez rozszerzenia połączeń i reklamy „tylko połączenie”. Reklamodawcom zapewniają dostęp do takich danych jak czas połączenia, rozpoczęcia rozmowy i jej zakończenia, jak „na tacy” przedstawiają numer kierunkowy dzwoniącego. Numery przekierowań Google to sposób, by poznać pełną wartość reklam Google w sieci wyszukiwania, a finalnie podejmować skuteczne działania celem pozyskania nowych klientów. Czy w trakcie robienia […]

Kiedy warto przeredagować opis produktów?

Czy przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe powinni poświecić więcej czasu na przygotowanie opisów swoich produktów? Czy można jeszcze coś poprawić zanim na dobre rozpocznie się świąteczne szaleństwo zakupowe? John Mueller został zapytany na Twitterze czy to dobry pomysł, aby przerobić opisy produktów tak by uniknąć duplikatu, poprawić jakość i sprawić by opis był przyjemniejszy dla czytelnika. Pytanie […]

Oglądamy telewizję i korzystamy z sieci jednocześnie – raport

Konsumenci na co dzień dzielą swoją uwagę pomiędzy coraz większą liczbę urządzeń i kanałów. Czy marki wykorzystują ten fakt, aby zaangażować swoich potencjalnych klientów na wielu urządzeniach jednocześnie? Przypomnij sobie jak często podczas oglądania serialu w telewizji korzystałeś w tym samym czasie z portalu społecznościowego na smartfonie? Coraz trudniej znaleźć osoby, które tego nie robią. Według badań przeprowadzonych przez […]

Link building – jak tego nie robić?

Zbieranie linków, czyli link building to jedna z najpopularniejszych form pozycjonowania strony. Wspominaliśmy już kilka razy o nim na blogu,a także opisywaliśmy w naszym kursie pozycjonowanie. Wydawać by się mogło, że kwestia pozyskiwania linków na innych stronach internetowych jest sprawą bardzo prostą. Jednak jak się okazuje wiele osób, szczególnie tych, które samodzielnie próbują podjąć się takiego zadania popełnia […]

Google rozwija projekt Accelerated Mobile Pages

Projekt Accelerated Mobile Pages nabiera rozpędu. Google zapowiada, że w nowym roku Google rozpocznie kierowanie ruchu do stron (AMP). Celem projekt Accelerated Mobile Pages (AMP) jest sprawienie by strony otwierały się szybciej na urządzaniach mobilnych. Wdrożenie projektu ma podnieść komfort użytkowników urządzeń mobilnych surfujących po internecie. Projekt AMP to rozwiązanie oparte na technologii AMP HTML, dzięki […]

Zwiększona widoczność reklam w sieci reklamowej Google

Widoczność reklam w Internecie to stały problem towarzyszący reklamodawcom. Ponad połowa reklam displayowych i połowa reklam wideo znajdują się w miejscu niewidocznym dla użytkownika – albo musi on przewinąć stronę, aby dostrzec reklamę, albo reklama znajduje się w przewiniętym już miejscu. W odpowiedzi na ten problem Google wprowadza trzy ulepszenia. CPM widocznych reklam Kampanie CPM w sieci reklamowej zostały zmienione na […]

Nowy Pingwin – nadchodzi duża zmiana

Od pewnego czasu pojawiają się informacje o nadchodzącej aktualizacji algorytmu Pingwin. W najnowszym komentarzu Gary Illyes potwierdza, że aktualizacja będzie dużą zmianą. Wszyscy spodziewają się aktualizacji Pingwina jeszcze przed końcem tego roku. I nie jest to teoria bezpodstawna, ponieważ nawet Gary Illyes potwierdził, że spodziewa się aktualizacji jeszcze w 2015 roku. Największą niewiadomą jest czy nowy Pingwin będzie już […]

Google udostępniło „Search Quality Rating Guidelines”

Google oficjalnie opublikowało wytyczne dla osób modyfikujących treści w wynikach wyszukiwania (ang. Google Raters). Dokument w wersji pdf zawierający wytyczne został zamieszczony na blogu Google dla webmasterów. Wytyczne opublikowane przez Google zawierają aż 160 stron. Dokument informuje o tym jak tworzyć i prowadzić strony oraz w jaki sposób Google ocenia ich jakość wypływał już kilkakrotnie. Jak zapewnia Google, dokument „Search Quality […]

Video content marketing – czy warto kręcić filmy?

eactive_ilustracja-116_v1

Content marketing polega na przekazywaniu wartościowych treści użytkownikom. Strategia marketingowa nie może więc być zbyt nachalna – klient musi samodzielnie chcieć skorzystać z materiałów, porad czy przepisów, które przygotowuje dana firma. Należy też pamiętać, że wybór odpowiedniej formy przekazu przygotowanego contentu musi odpowiadać do specyfiki sprzedawanych produktów, jak i grupy odbiorców, do której zamierza się dotrzeć. Wiele […]

YouTube wprowadza narzędzia do tłumaczenia materiałów

Obecnie YouTube ma ponad miliard użytkowników i dostępny jest w 76 różnych językach. Ponad dwie trzecie czasu oglądania video należy do użytkowników spoza kraju autora danego filmu. Wobec tych danych warto więc zastanowić się co można zrobić, aby nasz content był zrozumiały i przyciągał jeszcze szerszą publiczność. Na przeciw temu wychodzi YouTube ze swoimi nowymi narzędziami. #wiemyjak Serwis […]

Mamy kolejnego Certyfikowanego Specjalistę AdWords!

certyfikaty-rafala-wojtalika

  Z ogromną przyjemnością informujemy, że w EACTIVE wiemy jak mamy kolejnego Certyfikowanego Specjalistę Google AdWords – Rafała Wojtalika. Rafał sumienną pracą, zaangażowaniem i uczestnictwem w szkoleniach wciąż dążył do poszerzania wiedzy i doświadczenia. Swoją wiedzę potwierdził zdając egzaminy i jest już Certyfikowanym Specjalistą Google AdWords, Google Search Network i Google Shop. Dzięki swojej determinacji i chęci doskonalenia się, Rafał otrzymał profesjonalną […]

Google nie potwierdza aktualizacji algorytmu

Przed weekendem pojawiło się wiele sygnałów dotyczących aktualizacji algorytmu przez Google. Cały szum, który pojawił się w świecie SEO skomentował John Mueller. Barry Schwartz z portalu SEO Round Table napisał pod koniec tygodnia o tym, że w świecie SEO pojawiło się wiele komentarzy osób, które podejrzewają update algorytmu. Barry poinformował również, że otrzymał wiele informacji o dużych zmianach zarówno w rankingu […]

Uczestniczyliśmy w 10 Kongresie Online Marketing!

W czwartek, 19 listopada 2015 roku odbył się 10 Kongres Online Marketing, podczas którego nie mogło zabraknąć EACTIVE! Wiemy jak ważny jest marketing i bycie na bieżąco z nowymi narzędziami marketingowymi, dlatego z ogromną przyjemnością wzięliśmy udział w tym wydarzeniu. W Certyfikowanych Warsztatach Marketingu Online uczestniczyła nasza koordynatorka działu marketingu Aleksandra Figiel. Podczas jubileuszowej edycji można było zgłębić wiedzę […]

Czy Google pozwoli firmom modyfikować Knowledge Panel?

Czy przedsiębiorcy zyskają większą kontrolę nad wizytówką firmy, która wyświetla się w wynikach wyszukiwania? Podczas konferencji State of Search, Gary Illyes zapowiedział, że Google planuje umożliwić przedsiębiorcom edycję wizytówki firmy (knowledge panel) szybciej i łatwiej niż ma to miejsce aktualnie. Pracownik Google nie zdradził zbyt wielu szczegółów dotyczących tego jakie modyfikacje będą możliwe oraz kiedy można się […]

E-branding, czyli budowanie świadomości marki w internecie

Czym jest e-branding? Dlaczego budowanie świadomości marki jest tak ważne? Nie od dziś wiadomo, że klient chętniej sięgnie po produkt marki, którą zna i ceni. Takiej, która jest silnie zapisana w jego świadomości. Aby wywołać u niego takie poczucie, trzeba podjąć szereg działań, które pozwolą na stworzenie odpowiedniego wizerunku marki, bądź konkretnej serii produktów. E-branding jest zatem niczym […]

Ile adresów URL zna Google?

Czy zastanawiałeś się kiedyś ile różnych adresów URL zna Google? Gary Illyes podzielił się ciekawymi danymi podczas wydarzenia State of Search, które odbyło się w Teksasie. Google Illyes – Webmaster Trend Analityk pracujący w Google zdradził, że Google wie o istnieniu 120 trylionów adresów URL. A co jeszcze ciekawsze, aż 60% z nich jest duplikatami. Szczególnie zaskakująca jest informacja o liczbie […]

Google+ się zmienia!

Google+ jako kanał social media nie jest zbyt popularny. Jeśli w ogóle jest używany, to w większości w celach biznesowych poprzez konta firmowe, rzadziej przez zwykłych internautów. Wszytko to wpływa na postrzeganie tego kanału jako mało interesującego. Google postanowiło dokonać zmian i wskrzesić Google+! Pierwsza zmiana, która ma uczynić to miejsce bardziej interesującym to Społeczności, czyli grupy łączące osoby […]

John Mueller nie poleca naśladowania działań SEO dużych serwisów

John Mueller odradza naśladowanie działań, które podejmują duże serwisy w kwestii optymalizacji strony pod wyszukiwarki. John Mueller napisał w komentarzu na forum Stack Exchange że ślepe naśladowanie rozwiązań największych serwisów internetowych nie jest najlepszym rozwiązaniem. Jak pisze pracownik Google nie prawdą jest, że większe serwisy mają zawsze wszystko świetnie zaplanowanie. Zdaniem Johna Muellera większe serwisy bardzo często […]

Wskaźnik udziału w kliknięciach w Zakupach Google

Coraz więcej konsumentów robi zakupy w sieci, szczególnie w okresie świątecznym, kiedy sklepy stacjonarne są przepełnione i wygodniej, szybciej oraz przyjemniej jest dokonać zakupu w sklepie online. Zwiększa to szansę dla reklamodawców na przyciągnięcie potencjalnych klientów do swoich sklepów internetowych. Google wprowadza wskaźnik informacji o udziale kliknięć, który ma pomóc wskazać moment, gdy tracisz ruch na stronie. Informacja o udziale kliknięć […]

Mobilnie czy desktopowo? Co przyniesie sukces w marketingu cyfrowym.

Wraz z rosnącą mobilnością konsumentów pojawia się coraz więcej stron internetowych w wersji mobilnej. Statystyki Google mówią, że w ostatnim roku liczba sesji mobilnych wzrosła o 20%, a współczynnik konwersji zrealizowanych z tych właśnie urządzeń wzrósł o 29%. Wpływa na to między innymi popularny trend nazywany mikromomentami, czyli są to te wszystkie chwile, kiedy musimy podjąć jakąś decyzję, chcemy się czegoś dowiedzieć, […]

Łatwiejsze udostępnianie danych Google Analytics i list remarketingowych

Google poinformowało o wprowadzeniu nowych ulepszeń do konta menedżera, które mają zapewnić jeszcze lepsze raporty i wzmocnić działania remarketingowe: powiązanie konta Google AdWords z Google Analytics oraz udostępnianie tagów i list remarketingowych. Użytkownicy mogą teraz połączyć swoje konto Google Analytics lub Google Analytics Premium bezpośrednio z kontem menedżera AdWords za pomocą nowego kreatora konfiguracji w ustawieniach konta. Każde nowe konto AdWords […]

Nowa funkcja Google Search Console

John Mueller poinformował o tym, że Google dodało nową funkcje do swojego zestawu narzędzi GSC. Nowa funkcja dotyczy treści zamieszczonej na stronie, ale ukrytej przed robotami Google. Nowa funkcja ma pokazać jakie treści zostały zablokowane przed robotami oraz jaki ma to wpływ na stronę. Poniżej prezentujemy jak będzie wyglądać nowa funkcja: Jak widzimy Google pokaże zablokowane […]

Nowa aplikacja Notify na Facebooku

Facebook oficjalnie poinformował o wprowadzeniu nowej aplikacji – Notify. Będzie ona dostarczała użytkownikom newsy z różnych źródeł dotyczące interesujących ich tematów. Aplikacja ta pozwala wydawcom na umieszczenie niedługich, zawierających do 100 znaków wiadomości, które będą odnośnikiem do pełnych artykułów. Powiadomienia o mogących zainteresować użytkowników artykułach będą pojawiały się na ekranie ich telefonu. Jeśli będą chcieli dowiedzieć się więcej […]

Szkolenie z przedstawicielami Google

Od wielu lat jesteśmy certyfikowanymi Partnerami Google. Nasza praca jest obserwowana i kontrolowana przez ich specjalistów, którzy docenili naszą agencję za prowadzone na wysokim poziomie kampanie, stały rozwój i chęć doskonalenia się. W związku z tym postanowili wesprzeć nas jeszcze bardziej i raz na kwartał specjalnie dla nas będą przeprowadzać różnego typu szkolenia z zakresu produktów Google, przygotowane specjalnie dla naszego […]

Odpowiedź na zadane pytanie już z poziomu wyników wyszukiwania

Jak poinformował jeden z zagranicznych portali bacznie śledzących ruchy Google, gigant z Mountain View prawdopodobnie znów coś testuje. Na portalu TheSEMPost pojawiły się screeny przedstawiające wyniki wyszukiwania z pogrubionymi cenami, które zostały zamieszczone w opisie strony. Zaprezentowane wyniki pojawiły się w odpowiedzi na zapytanie „profesjonalne zarobki” dla miasta Glassdoor. Inaczej ma się sytuacja, gdy zapytanie brzmiało „wynagrodzenie inżyniera”. Wówczas pojawił […]

Wszystko co musisz wiedzieć o tworzeniu Call to Action

Poznaj cenę, kup teraz, sprawdź naszą ofertę, zapisz się do newslettera – w ten lub bardzo podobny sposób twórcy mailingów, banerów czy stron z ofertą próbują zachęcić nas do działania. Jednym, zgrabnym buttonem starają się osiągnąć zamierzony cel. Bez różnicy czy będzie to sprzedaż, czy zapisanie się do newslettera, przyciski noszące miano Call to Action prowadzą do […]

Nowe narzędzia do optymalizacji kampanii produktowej Google

Google intensywnie myśli już o świętach i o tym jak w tym czasie pomóc swoim reklamodawcom dotrzeć do jak największej liczby klientów. W związku z tym wprowadzili nowe narzędzia, które mają ułatwić szybką analizę kampanii produktowej i dokonanie odpowiednich korekt. Nowe narzędzia pomogą Ci sprawdzić, które grupy produktów zoptymalizować najpierw: Widok karty grup produktów na poziomie kampanii i konta umożliwia łatwiejsze porównanie […]

Czy plik Google disavow ma ograniczony rozmiar?

Jeśli do strony prowadzą niepoprawne lub mało wartościowe a nawet szkodliwe linki, warto zrzec się tych linków. W ten sposób pokazujemy robotom Google, że nie zrobiliśmy tego celowo i nie chcemy, aby te linki były brane pod uwagę przy ocenie jakości naszej strony. Aby to zrobić należy pobrać listę linków prowadzących do strony i stworzyć plik z tymi linkami, których […]

Narzędzia content marketingu, z których warto skorzystać

Content marketing jest coraz częściej stosowany przez firmy, posiadające swoje strony internetowe. Dzieje się tak, ponieważ użytkownicy poszukują i doceniają te serwisy, na których mogą pozyskać wartościową wiedzę. Z drugiej strony także Google przyjaźniej patrzy na witryny, na których znajdują się ciekawe i unikalne treści. Aby ułatwić sobie codzienną pracę, warto skorzystać z narzędzi content marketingu. Przyczyniają się one […]

Czy Google promuje inne wyniki wyszukiwania?

Czy Google zdecydowało się zmienić swoją politykę dotyczącą nie odsyłania użytkowników wyszukiwarki Google do innych stron zawierających listy wyników? Ciekawy wpis pojawił się wczoraj na portalu SE Round Table. Barry Schwartz przypomniał politykę Google, zgodnie z którą Google nie promowało w wynikach wyszukiwania innych stron, na których można znaleźć wyszukiwarki. Nigdy zatem nie mogliśmy w wynikach wyszukiwania znaleźć […]

Można o nas przeczytać w Biznesie Regionów

Dzielimy się z Wami pozytywną dla nas wiadomością – w magazynie Biznes Regionów ukazała się publikacja o nas. Z najnowszego numeru magazynu możecie dowiedzieć się więcej o Michale Kliszczaku, właścicielu EACTIVE wiemy jak. Poniżej wrzucamy skan artykułu i zapraszamy do lektury! #wiemyjak

Czy jest związek pomiędzy częstotliwością indeksacji strony a jej pozycją?

Pracownik Google rozwiał wątpliwość związaną z relacją pomiędzy częstotliwością indeksacji strony a pozycją w rankingu wyników wyszukiwania. Podczas najnowszego hangoutu dla webmasterów jeden z użytkowników zapytał Johna Muellera o to czy prawdą jest, że strony które nie były w ostatnim czasie ponownie indeksowane mogą nie pojawić się w rankingu stron Google. John Mueller odpowiedział, że jeśli strona nie jest regularnie ponownie indeksowana […]

Zaangażowanie odbiorców najważniejszym celem w social media marketingu

Marketerzy prowadzący działania marketingowe w social media muszą stale poszerzać swoją wiedzę, ze względu na wciąż pojawiające się innowacje w tym zakresie. Jeśli chcą kierować się efektywną strategią i być na bieżąco z nowościami, muszą inwestować w swoje umiejętności. Jak sami przyznają celem tej inwestycji nie jest tylko jak mogłoby się wydawać zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów, ale przede wszystkim […]

Dotrzyj do swoich klientów przed świętami – porady Google

Okres przedświąteczny to czas, kiedy lista rzeczy do zrobienia nie ma końca. W samym środku przygotowań do jednego z najważniejszych świąt musisz zrządzać stawkami, dodawać nowe popularne produkty i starać się zrównoważyć budżet – najlepiej wszystko dokładnie w czasie, w którym potencjalni klienci tego poszukują. Google chcąc pomóc swoim klientom odnieść sukces w tym najgorętszym czasie zakupów, przedstawiło kilka filmów o najlepszych […]

7 wersowy opis w wynikach wyszukiwania – czy to możliwe?

Wyobrażacie sobie, że każdy wynik na liście wyszukiwania Google byłby bardzo szczegółowo opisany? Google prawdopodobnie sobie wyobraża i dlatego w wynikach pojawiły się ostatnio niespodziewanie długie opisy stron. Jak możemy przeczytać na portalu TheSEMPost, Google w ostatnich dniach mogło prowadzić testy dłuższych opisów stron w wynikach wyszukiwania. Co ciekawe dłuższy opis został stworzony z kilku fragmentów, znajdujących się w różnych częściach […]

Pozycjonowanie long tail – czy warto z niego korzystać?

O pozycjonowaniu stron przy pomocy tzw. long tail seo pisaliśmy już na naszym blogu. Dzisiaj przypomnimy najważniejsze kwestie, ale i pokażemy, dlaczego warto skupić się na wykorzystaniu dłuższych fraz przy pozycjonowaniu strony firmowej. Dlaczego daje to wymierne korzyści i strona znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania, a to z kolei przyczynia się do większej ilości odwiedzin na stronie przez potencjalnych […]

Sztuczna inteligencja na Facebooku coraz bliżej?

We wtorek Facebook ogłosił nowe postępy w swoich długoterminowych badaniach nad sztuczną inteligencją. Obejmują one możliwość trenowania komputerów do identyfikowania obiektów na zdjęciach, rozumienia języka naturalnego oraz planowania. System stworzony przez Facebook’s AI Research (FAIR) team uczy maszyny identyfikacji obiektów i czynności na zdjęciach i jest o 30% szybszy oraz używa 10% mniej danych niż większość innych tego typu […]

Czy warto tworzyć aplikacje dla robotów Google?

Na początku października Google ogłosiło, że zastosowanie aplikacji indeksowania Google wpływa pozytywnie na ranking aplikacji mobilnych. Czy warto zatem budować aplikacje dla robotów Google? Gigant z Mountain View odpowiada: „Nie”. Pracownik Google, Michael Fink powiedział podczas SMX Israel o tym, że nie należy tworzyć aplikacji tylko w celu zdobycia dodatkowego czynnika wpływającego na ranking Google. Zdaniem pracownika Google […]

Google będzie karać za podstępne przekierowania mobilne

Kalifornijski gigant poinformował na swoim blogu o tym, że będzie karał za stosowanie podstępnych i niechcianych przekierowań mobilnych. Wcześniej Google karało za stosowanie takich przekierowań na wersjach desktopowych. Google przekazało jasny komunikat właścicielom wersji mobilnych – stosujesz podstępne przekierowania, spodziewaj się kary od Google. Co to dokładnie oznacza? Jeśli posiadasz wersje desktopową na której znajduje się dużo […]

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to