WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

Google udostępniło „Search Quality Rating Guidelines”

Google oficjalnie opublikowało wytyczne dla osób modyfikujących treści w wynikach wyszukiwania (ang. Google Raters). Dokument w wersji pdf zawierający wytyczne został zamieszczony na blogu Google dla webmasterów. Wytyczne opublikowane przez Google zawierają aż 160 stron. Dokument informuje o tym jak tworzyć i prowadzić strony oraz w jaki sposób Google ocenia ich jakość wypływał już kilkakrotnie. Jak zapewnia Google, dokument „Search Quality […]

Video content marketing – czy warto kręcić filmy?

eactive_ilustracja-116_v1

Content marketing polega na przekazywaniu wartościowych treści użytkownikom. Strategia marketingowa nie może więc być zbyt nachalna – klient musi samodzielnie chcieć skorzystać z materiałów, porad czy przepisów, które przygotowuje dana firma. Należy też pamiętać, że wybór odpowiedniej formy przekazu przygotowanego contentu musi odpowiadać do specyfiki sprzedawanych produktów, jak i grupy odbiorców, do której zamierza się dotrzeć. Wiele […]

YouTube wprowadza narzędzia do tłumaczenia materiałów

Obecnie YouTube ma ponad miliard użytkowników i dostępny jest w 76 różnych językach. Ponad dwie trzecie czasu oglądania video należy do użytkowników spoza kraju autora danego filmu. Wobec tych danych warto więc zastanowić się co można zrobić, aby nasz content był zrozumiały i przyciągał jeszcze szerszą publiczność. Na przeciw temu wychodzi YouTube ze swoimi nowymi narzędziami. #wiemyjak Serwis […]

Mamy kolejnego Certyfikowanego Specjalistę AdWords!

certyfikaty-rafala-wojtalika

  Z ogromną przyjemnością informujemy, że w EACTIVE wiemy jak mamy kolejnego Certyfikowanego Specjalistę Google AdWords – Rafała Wojtalika. Rafał sumienną pracą, zaangażowaniem i uczestnictwem w szkoleniach wciąż dążył do poszerzania wiedzy i doświadczenia. Swoją wiedzę potwierdził zdając egzaminy i jest już Certyfikowanym Specjalistą Google AdWords, Google Search Network i Google Shop. Dzięki swojej determinacji i chęci doskonalenia się, Rafał otrzymał profesjonalną […]

Google nie potwierdza aktualizacji algorytmu

Przed weekendem pojawiło się wiele sygnałów dotyczących aktualizacji algorytmu przez Google. Cały szum, który pojawił się w świecie SEO skomentował John Mueller. Barry Schwartz z portalu SEO Round Table napisał pod koniec tygodnia o tym, że w świecie SEO pojawiło się wiele komentarzy osób, które podejrzewają update algorytmu. Barry poinformował również, że otrzymał wiele informacji o dużych zmianach zarówno w rankingu […]

Uczestniczyliśmy w 10 Kongresie Online Marketing!

W czwartek, 19 listopada 2015 roku odbył się 10 Kongres Online Marketing, podczas którego nie mogło zabraknąć EACTIVE! Wiemy jak ważny jest marketing i bycie na bieżąco z nowymi narzędziami marketingowymi, dlatego z ogromną przyjemnością wzięliśmy udział w tym wydarzeniu. W Certyfikowanych Warsztatach Marketingu Online uczestniczyła nasza koordynatorka działu marketingu Aleksandra Figiel. Podczas jubileuszowej edycji można było zgłębić wiedzę […]

Czy Google pozwoli firmom modyfikować Knowledge Panel?

Czy przedsiębiorcy zyskają większą kontrolę nad wizytówką firmy, która wyświetla się w wynikach wyszukiwania? Podczas konferencji State of Search, Gary Illyes zapowiedział, że Google planuje umożliwić przedsiębiorcom edycję wizytówki firmy (knowledge panel) szybciej i łatwiej niż ma to miejsce aktualnie. Pracownik Google nie zdradził zbyt wielu szczegółów dotyczących tego jakie modyfikacje będą możliwe oraz kiedy można się […]

E-branding, czyli budowanie świadomości marki w internecie

Czym jest e-branding? Dlaczego budowanie świadomości marki jest tak ważne? Nie od dziś wiadomo, że klient chętniej sięgnie po produkt marki, którą zna i ceni. Takiej, która jest silnie zapisana w jego świadomości. Aby wywołać u niego takie poczucie, trzeba podjąć szereg działań, które pozwolą na stworzenie odpowiedniego wizerunku marki, bądź konkretnej serii produktów. E-branding jest zatem niczym […]

Ile adresów URL zna Google?

Czy zastanawiałeś się kiedyś ile różnych adresów URL zna Google? Gary Illyes podzielił się ciekawymi danymi podczas wydarzenia State of Search, które odbyło się w Teksasie. Google Illyes – Webmaster Trend Analityk pracujący w Google zdradził, że Google wie o istnieniu 120 trylionów adresów URL. A co jeszcze ciekawsze, aż 60% z nich jest duplikatami. Szczególnie zaskakująca jest informacja o liczbie […]

Google+ się zmienia!

Google+ jako kanał social media nie jest zbyt popularny. Jeśli w ogóle jest używany, to w większości w celach biznesowych poprzez konta firmowe, rzadziej przez zwykłych internautów. Wszytko to wpływa na postrzeganie tego kanału jako mało interesującego. Google postanowiło dokonać zmian i wskrzesić Google+! Pierwsza zmiana, która ma uczynić to miejsce bardziej interesującym to Społeczności, czyli grupy łączące osoby […]

John Mueller nie poleca naśladowania działań SEO dużych serwisów

John Mueller odradza naśladowanie działań, które podejmują duże serwisy w kwestii optymalizacji strony pod wyszukiwarki. John Mueller napisał w komentarzu na forum Stack Exchange że ślepe naśladowanie rozwiązań największych serwisów internetowych nie jest najlepszym rozwiązaniem. Jak pisze pracownik Google nie prawdą jest, że większe serwisy mają zawsze wszystko świetnie zaplanowanie. Zdaniem Johna Muellera większe serwisy bardzo często […]

Wskaźnik udziału w kliknięciach w Zakupach Google

Coraz więcej konsumentów robi zakupy w sieci, szczególnie w okresie świątecznym, kiedy sklepy stacjonarne są przepełnione i wygodniej, szybciej oraz przyjemniej jest dokonać zakupu w sklepie online. Zwiększa to szansę dla reklamodawców na przyciągnięcie potencjalnych klientów do swoich sklepów internetowych. Google wprowadza wskaźnik informacji o udziale kliknięć, który ma pomóc wskazać moment, gdy tracisz ruch na stronie. Informacja o udziale kliknięć […]

Mobilnie czy desktopowo? Co przyniesie sukces w marketingu cyfrowym.

Wraz z rosnącą mobilnością konsumentów pojawia się coraz więcej stron internetowych w wersji mobilnej. Statystyki Google mówią, że w ostatnim roku liczba sesji mobilnych wzrosła o 20%, a współczynnik konwersji zrealizowanych z tych właśnie urządzeń wzrósł o 29%. Wpływa na to między innymi popularny trend nazywany mikromomentami, czyli są to te wszystkie chwile, kiedy musimy podjąć jakąś decyzję, chcemy się czegoś dowiedzieć, […]

Łatwiejsze udostępnianie danych Google Analytics i list remarketingowych

Google poinformowało o wprowadzeniu nowych ulepszeń do konta menedżera, które mają zapewnić jeszcze lepsze raporty i wzmocnić działania remarketingowe: powiązanie konta Google AdWords z Google Analytics oraz udostępnianie tagów i list remarketingowych. Użytkownicy mogą teraz połączyć swoje konto Google Analytics lub Google Analytics Premium bezpośrednio z kontem menedżera AdWords za pomocą nowego kreatora konfiguracji w ustawieniach konta. Każde nowe konto AdWords […]

Nowa funkcja Google Search Console

John Mueller poinformował o tym, że Google dodało nową funkcje do swojego zestawu narzędzi GSC. Nowa funkcja dotyczy treści zamieszczonej na stronie, ale ukrytej przed robotami Google. Nowa funkcja ma pokazać jakie treści zostały zablokowane przed robotami oraz jaki ma to wpływ na stronę. Poniżej prezentujemy jak będzie wyglądać nowa funkcja: Jak widzimy Google pokaże zablokowane […]

Nowa aplikacja Notify na Facebooku

Facebook oficjalnie poinformował o wprowadzeniu nowej aplikacji – Notify. Będzie ona dostarczała użytkownikom newsy z różnych źródeł dotyczące interesujących ich tematów. Aplikacja ta pozwala wydawcom na umieszczenie niedługich, zawierających do 100 znaków wiadomości, które będą odnośnikiem do pełnych artykułów. Powiadomienia o mogących zainteresować użytkowników artykułach będą pojawiały się na ekranie ich telefonu. Jeśli będą chcieli dowiedzieć się więcej […]

Szkolenie z przedstawicielami Google

Od wielu lat jesteśmy certyfikowanymi Partnerami Google. Nasza praca jest obserwowana i kontrolowana przez ich specjalistów, którzy docenili naszą agencję za prowadzone na wysokim poziomie kampanie, stały rozwój i chęć doskonalenia się. W związku z tym postanowili wesprzeć nas jeszcze bardziej i raz na kwartał specjalnie dla nas będą przeprowadzać różnego typu szkolenia z zakresu produktów Google, przygotowane specjalnie dla naszego […]

Odpowiedź na zadane pytanie już z poziomu wyników wyszukiwania

Jak poinformował jeden z zagranicznych portali bacznie śledzących ruchy Google, gigant z Mountain View prawdopodobnie znów coś testuje. Na portalu TheSEMPost pojawiły się screeny przedstawiające wyniki wyszukiwania z pogrubionymi cenami, które zostały zamieszczone w opisie strony. Zaprezentowane wyniki pojawiły się w odpowiedzi na zapytanie „profesjonalne zarobki” dla miasta Glassdoor. Inaczej ma się sytuacja, gdy zapytanie brzmiało „wynagrodzenie inżyniera”. Wówczas pojawił […]

Wszystko co musisz wiedzieć o tworzeniu Call to Action

Poznaj cenę, kup teraz, sprawdź naszą ofertę, zapisz się do newslettera – w ten lub bardzo podobny sposób twórcy mailingów, banerów czy stron z ofertą próbują zachęcić nas do działania. Jednym, zgrabnym buttonem starają się osiągnąć zamierzony cel. Bez różnicy czy będzie to sprzedaż, czy zapisanie się do newslettera, przyciski noszące miano Call to Action prowadzą do […]

Nowe narzędzia do optymalizacji kampanii produktowej Google

Google intensywnie myśli już o świętach i o tym jak w tym czasie pomóc swoim reklamodawcom dotrzeć do jak największej liczby klientów. W związku z tym wprowadzili nowe narzędzia, które mają ułatwić szybką analizę kampanii produktowej i dokonanie odpowiednich korekt. Nowe narzędzia pomogą Ci sprawdzić, które grupy produktów zoptymalizować najpierw: Widok karty grup produktów na poziomie kampanii i konta umożliwia łatwiejsze porównanie […]

Czy plik Google disavow ma ograniczony rozmiar?

Jeśli do strony prowadzą niepoprawne lub mało wartościowe a nawet szkodliwe linki, warto zrzec się tych linków. W ten sposób pokazujemy robotom Google, że nie zrobiliśmy tego celowo i nie chcemy, aby te linki były brane pod uwagę przy ocenie jakości naszej strony. Aby to zrobić należy pobrać listę linków prowadzących do strony i stworzyć plik z tymi linkami, których […]

Narzędzia content marketingu, z których warto skorzystać

Content marketing jest coraz częściej stosowany przez firmy, posiadające swoje strony internetowe. Dzieje się tak, ponieważ użytkownicy poszukują i doceniają te serwisy, na których mogą pozyskać wartościową wiedzę. Z drugiej strony także Google przyjaźniej patrzy na witryny, na których znajdują się ciekawe i unikalne treści. Aby ułatwić sobie codzienną pracę, warto skorzystać z narzędzi content marketingu. Przyczyniają się one […]

Czy Google promuje inne wyniki wyszukiwania?

Czy Google zdecydowało się zmienić swoją politykę dotyczącą nie odsyłania użytkowników wyszukiwarki Google do innych stron zawierających listy wyników? Ciekawy wpis pojawił się wczoraj na portalu SE Round Table. Barry Schwartz przypomniał politykę Google, zgodnie z którą Google nie promowało w wynikach wyszukiwania innych stron, na których można znaleźć wyszukiwarki. Nigdy zatem nie mogliśmy w wynikach wyszukiwania znaleźć […]

Można o nas przeczytać w Biznesie Regionów

Dzielimy się z Wami pozytywną dla nas wiadomością – w magazynie Biznes Regionów ukazała się publikacja o nas. Z najnowszego numeru magazynu możecie dowiedzieć się więcej o Michale Kliszczaku, właścicielu EACTIVE wiemy jak. Poniżej wrzucamy skan artykułu i zapraszamy do lektury! #wiemyjak

Czy jest związek pomiędzy częstotliwością indeksacji strony a jej pozycją?

Pracownik Google rozwiał wątpliwość związaną z relacją pomiędzy częstotliwością indeksacji strony a pozycją w rankingu wyników wyszukiwania. Podczas najnowszego hangoutu dla webmasterów jeden z użytkowników zapytał Johna Muellera o to czy prawdą jest, że strony które nie były w ostatnim czasie ponownie indeksowane mogą nie pojawić się w rankingu stron Google. John Mueller odpowiedział, że jeśli strona nie jest regularnie ponownie indeksowana […]

Zaangażowanie odbiorców najważniejszym celem w social media marketingu

Marketerzy prowadzący działania marketingowe w social media muszą stale poszerzać swoją wiedzę, ze względu na wciąż pojawiające się innowacje w tym zakresie. Jeśli chcą kierować się efektywną strategią i być na bieżąco z nowościami, muszą inwestować w swoje umiejętności. Jak sami przyznają celem tej inwestycji nie jest tylko jak mogłoby się wydawać zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów, ale przede wszystkim […]

Dotrzyj do swoich klientów przed świętami – porady Google

Okres przedświąteczny to czas, kiedy lista rzeczy do zrobienia nie ma końca. W samym środku przygotowań do jednego z najważniejszych świąt musisz zrządzać stawkami, dodawać nowe popularne produkty i starać się zrównoważyć budżet – najlepiej wszystko dokładnie w czasie, w którym potencjalni klienci tego poszukują. Google chcąc pomóc swoim klientom odnieść sukces w tym najgorętszym czasie zakupów, przedstawiło kilka filmów o najlepszych […]

7 wersowy opis w wynikach wyszukiwania – czy to możliwe?

Wyobrażacie sobie, że każdy wynik na liście wyszukiwania Google byłby bardzo szczegółowo opisany? Google prawdopodobnie sobie wyobraża i dlatego w wynikach pojawiły się ostatnio niespodziewanie długie opisy stron. Jak możemy przeczytać na portalu TheSEMPost, Google w ostatnich dniach mogło prowadzić testy dłuższych opisów stron w wynikach wyszukiwania. Co ciekawe dłuższy opis został stworzony z kilku fragmentów, znajdujących się w różnych częściach […]

Pozycjonowanie long tail – czy warto z niego korzystać?

O pozycjonowaniu stron przy pomocy tzw. long tail seo pisaliśmy już na naszym blogu. Dzisiaj przypomnimy najważniejsze kwestie, ale i pokażemy, dlaczego warto skupić się na wykorzystaniu dłuższych fraz przy pozycjonowaniu strony firmowej. Dlaczego daje to wymierne korzyści i strona znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania, a to z kolei przyczynia się do większej ilości odwiedzin na stronie przez potencjalnych […]

Sztuczna inteligencja na Facebooku coraz bliżej?

We wtorek Facebook ogłosił nowe postępy w swoich długoterminowych badaniach nad sztuczną inteligencją. Obejmują one możliwość trenowania komputerów do identyfikowania obiektów na zdjęciach, rozumienia języka naturalnego oraz planowania. System stworzony przez Facebook’s AI Research (FAIR) team uczy maszyny identyfikacji obiektów i czynności na zdjęciach i jest o 30% szybszy oraz używa 10% mniej danych niż większość innych tego typu […]

Czy warto tworzyć aplikacje dla robotów Google?

Na początku października Google ogłosiło, że zastosowanie aplikacji indeksowania Google wpływa pozytywnie na ranking aplikacji mobilnych. Czy warto zatem budować aplikacje dla robotów Google? Gigant z Mountain View odpowiada: „Nie”. Pracownik Google, Michael Fink powiedział podczas SMX Israel o tym, że nie należy tworzyć aplikacji tylko w celu zdobycia dodatkowego czynnika wpływającego na ranking Google. Zdaniem pracownika Google […]

Google będzie karać za podstępne przekierowania mobilne

Kalifornijski gigant poinformował na swoim blogu o tym, że będzie karał za stosowanie podstępnych i niechcianych przekierowań mobilnych. Wcześniej Google karało za stosowanie takich przekierowań na wersjach desktopowych. Google przekazało jasny komunikat właścicielom wersji mobilnych – stosujesz podstępne przekierowania, spodziewaj się kary od Google. Co to dokładnie oznacza? Jeśli posiadasz wersje desktopową na której znajduje się dużo […]

Byliśmy na szkoleniu Wielokanałowość i Context Marketing

Wiemy jak ważna jest wielokanałowość w marketingu, dlatego udaliśmy się na szkolenie z Wielokanałowości i Context Marketingu. Zasady Context Marketingu oraz umiejętny dobór odpowiednich kanałów online i offline zgłębiał Jan Zając w Katowicach, 28 października 2015 roku. Podczas szkolenia, które miało formułę case study, uczestnicy uzyskali wiedzę zarówno teoretyczną jak i praktyczną. Oprócz przeanalizowania zagadnień wchodzących w skład programu, prelegent Artur Maciorowski […]

Marketing szeptany w internecie, czyli bądź na ustach wszystkich jak Radwańska

Marketing szeptany to jedno z działań mające na celu promocję produktu. Niestety coraz częściej kojarzy się jedynie z nachalnymi reklamami na forach internetowych. Jednak dobrze wykonany marketing szeptany w internecie może przynieść firmie i jej produktom bądź usługom wymierne korzyści. Właśnie dlatego warto zlecić go specjalistom z zakresu seo, którzy wiedzą w jaki sposób przygotować posty i konta na forach internetowych, tak […]

Na Twitterze przeprowadzisz ankietę

Twitter poinformował na swoim blogu, że w nadchodzących dniach każdy użytkownik będzie mógł stworzyć ankietę. Dokonując zaledwie kilku kliknięć ludzie będą mogli wypowiedzieć się i poznać opinie innych na interesujące ich tematy. #wiemyjak Jeśli chcemy poznać czyjąś opinię na dany temat lub nie możemy zdecydować się jak nazwać psa, z pomocą przyjdzie nam nowa opcja Twittera. Możemy zapytać […]

Aktualizacja algorytmu oceniającego mobilność stron

Na profilu Google Webmasters pojawiła się informacja o aktualizacji algorytmu „mobile-friendly”. Google sprzeciwia się reklamą zasłaniającym treść. Jak informuje Google od wczoraj strony, na których komunikaty zachęcające do zainstalowania aplikacji mobilnej zasłoni całą stronę, nie będą dłużej uznawane za przyjazne urządzeniom mobilnym. Kalifornijski gigant już jakiś czas temu ostrzegał przed nadchodzącymi zmianami. Google zaleca stosowanie mniejszych […]

Wyniki konkursu rowerowego „BANK TRAS”

Oświadczenie z dnia 9.11.2015 roku: W związku z wątpliwościami, które do nas dotarły odnośnie zakończenia i wyników konkursu „Bank Tras” pragniemy przedstawić oświadczenie firmy w tej sprawie. Wyniki konkursu „Bank Tras” (umieszczone poniżej) pojawiły się na naszej stronie eactive.pl 3 listopada 2015r. Konkurs został przeprowadzony zgodnie z polskim prawem, regulaminem konkursu oraz normami etycznymi i moralnymi, którymi kieruje się nasza firma. […]

Konwersje na różnych urządzeniach dostępne w kolumnie „Konwersje”

Jakiś czas temu pisaliśmy o zmianach związanych z kolumnami konwersji. Google na bieżąco wprowadzało zmiany i teraz mamy możliwość uwzględnienia w kolumnie „Konwersje” konwersji na różnych urządzeniach. Obecnie konsumenci korzystają z wielu urządzeń, zarówno mobilnych jak i stacjonarnych, które służą im do rozrywki, komunikacji czy też robienia zakupów. Swoje działania rozpoczynają na komórce, na przykład poszukiwanie kurtki zimowej, zaś kończą na […]

Aktualizacja Pingwina jeszcze przed końcem roku?

Od pewnego czasu pojawiają się informację iż w najbliższych miesiącach Google zaktualizuje algorytm Pingwin. Pracownik Google potwierdził doniesienie. Dobre wiadomości dla osób, które pracowały nad strona i niecierpliwością oczekują aktualizacji Pandy. Gary Illyes potwierdził, że jeszcze przed końcem 2015 roku Google zaktualizuje swój flagowy algorytm. Informacja pochodzi z Twittera, gdzie jeden z użytkowników zapytał Gary’ego o to czy sądzi, ze […]

Halloween w EACTIVE wiemy jak

zePrzebieranie się w ostatni piątek miesiąca stało się naszą tradycją! Pod koniec września tematem przewodnim był rock’n’roll. Dzisiaj w naszej firmie zapanował nieco straszniejszy klimat a wszystko za sprawą zbliżającego się Halloween! Pomysłodawcą motywu był Filip Kaźmierczak, ale w organizację dnia przebieranego zaangażował się cały zespół. Od tygodnia wszyscy przygotowywali się uzupełniając poszczególne elementy stroju i tak oto w dzisiejszym dniu […]

Wyszukiwanie na Facebooku będzie łatwiejsze

Facebook codziennie rejestruje ponad 1,5 biliona wyszukań w wyszukiwarce dostępnej dla wszystkich użytkowników. Świadczy to o tym, że jest to przydatne i ważne narzędzie. W związku z tym Facebook postanowił je zaktualizować i pomóc w szybszym wyszukiwaniu treści na portalu. Kiedy coś ważnego wydarzy się w naszym kraju czy na świecie, często zaglądamy na Facebooka, aby poznać reakcję naszych znajomych na te zdarzenia. […]

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

metody-zwiekszania-sprzedazy-w-sklepie-internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – takie pytanie zadaje sobie każda osoba prowadząca taki rodzaj działalności. Nie zawsze jest to łatwe do osiągnięcia. Ogromna konkurencja w najbardziej popularnych branżach sprawia, że nawet przystępne ceny, częste promocje i przyjazny interfejs sklepu nie pomagają. Wiadomo, że ludzie szukają okazji cenowych – jednak przy niskiej pozycji w wyszukiwarce ciężko dotrzeć do […]

Google podpowiada co wprowadzić do asortymentu sklepu internetowego

W swoim sklepie internetowym sprzedajesz niebieską bluzę z kapturem, ale nie oferujesz jej w kolorze czerwonym? W Google Merchant Center pojawiła się nowa opcja dzięki której Google podpowie Ci jakie popularne produkty, których jeszcze nie sprzedajesz warto włączyć do swojej oferty i zaproponuje ich ceny. Nowa funkcja nazywa się Raport asortymentu ( Shopping Assortment Report) i pokazuje 100 najpopularniejszych produktów […]

RankBrain – sztuczna inteligencja w Google

Gigant z Mountain View zdradził, że od kilku miesięcy testuje RankBrain, czyli rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. RankBrain, czyli „Rankujący Mózg” to nowy twór kalifornijskiego giganta. Jego zadaniem jest interpretacja bardziej skomplikowanych zapytań użytkowników. Greg Corado, naukowiec pracujący dla Google w rozmowie z serwisem Bloomberg potwierdził, że od kilku miesięcy testowany jest RankBrain i ujawnił szczegóły dotyczące nowego rozwiązania. […]

Serwis YouTube bez reklam

Użytkownicy korzystający z serwisu YouTube często chcąc zobaczyć wybrany w serwisie film, muszą najpierw zobaczyć reklamę. Dopiero po jej obejrzeniu mogą przejść do interesującego ich video. Czasami reklamy wyświetlają się także w trakcie oglądania filmików umieszczonych w serwisie. Może być to irytujące, szczególnie jeśli nie mamy zbyt wiele czasu, chcemy szybko coś zobaczyć czy posłuchać muzyki podczas gotowania. Google […]

Praktyczne szkolenie z reklamy w Google Shop

Wiemy jak ważne jest efektywne tworzenie kampanii w Google Shop oraz odpowiednie jej zoptymalizowanie, dlatego też 20.10.2015 Kasia Zielińska, Filip Kaźmierczak, Mateusz Sipa, Rafał Wojtalik i Sławek Węgliński poszerzali swoją wiedzę na zaawansowanym szkoleniu dotyczącym reklamy w Zakupach Google. Tym razem cały dział AdWords i Konwersji zgłębiał swoją wiedzę w tym zakresie i dzięki temu wiedzą jak wykorzystać ją w praktyce. Podczas […]

Google aktualizuje swoje mapy – pokaże ceny paliw

Gigant z Mountain View poinformował o aktualizacji swojej usługi Google Maps. Aktualizacja sprawi, że kierowcy zobaczą nie tylko informację o tym gdzie znajduje się najbliższy sklep czy restauracja, ale także pokaże gdzie znajduje się najtańsza stacja benzynowa. Google wciąż udoskonala swoją usługę Google Maps, dążąc do tego, aby podróżowanie stawało się coraz łatwiejsze i wygodniejsze. Kalifornijski koncern zapowiedział kolejne […]

Poniedziałkowa loteria z North Fishem!

O naszych loteriach na dobry początek tygodnia zrobiło się głośno! Dzisiejsze losowanie odbyło się dzięki uprzejmości firmy North Fish, która przekazała nam specjalne zaproszenia do restauracji. W naszej ostatniej loterii do wygrania było między innymi zaproszenie VIP do restauracji North Fish. Informacja ta dotarła do zespołu North Fish, któremu przypadł do gustu pomysł naszych poniedziałkowych loterii wśród […]

Kiedy Google zmieni Twój tytuł strony?

Poświęciłeś czas na wymyślenie chwytliwego tytułu strony, a Google wyświetliło zupełnie inny? Google potwierdza, że może się tak zdarzyć i tłumaczy kiedy ma miejsce taka sytuacja. Podczas hangoutu English/Hindi Google Webmaster, pracownik Google Aaseesh Marina wytłumaczył kiedy w wynikach wyszukiwania może pojawić się inny tytuł niż wpisaliśmy. Okazuje się, że duże znaczenie ma anchor text. Jak się okazuje […]

Jakie są portale społecznościowe i czy mają wpływ na seo?

Ludzie bardzo chętnie korzystają z możliwości social media. Większość z nas jest związanych z przynajmniej jednym portalem społecznościowym, posiadając na nim konto. Lubimy się komunikować ze znajomymi przez internet, dzielić przeżyciami, doświadczeniami i osiągnięciami. Chętnie podglądamy tych, z którymi w realnym świecie się nie spotykamy, by dowiedzieć się, co u nich się zmieniło. Sami także lubimy być obserwowani. Cieszą nas tzw. lajki […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to