EACTIVE BLOG
Rzetelne i ciekawe informacje o zwiększaniu widoczności w internecie

DoubleClick w EACTIVE, czyli czas na lepsze zarządzanie kampaniami AdWords

double-click-zajawka

Nasz Dział Reklam PPC bardzo chętnie korzysta z nowych możliwości i udoskonala swoją pracę – aby usprawnić zarządzanie kampaniami reklamowymi rozpoczęliśmy korzystanie z platformy DoubleClick. Czym jest i dlaczego zdecydowaliśmy się na jej użycie? Sprawdź #wiemyjak DoubleClick, czyli podwójna moc Przy zarządzaniu rozbudowanymi kampaniami AdWords, zdecydowanie przydają się narzędzia, które pomagają w takiej pracy, a także poprawiają jej wyniki. Z pomocą przychodzi […]

Poznaj trendy marketingowe na czwartej Auli Polskiej w Krakowie

marketingowe-trendy-zajawka

Interesujesz się marketingiem? Weź udział w czwartej edycji Auli Polskiej w Krakowie, która odbędzie się już 27 lutego i otwórz się na marketingową wiedzę – tym razem prelegenci przedstawiają najważniejsze trendy marketingowe w 2018 roku. Dowiedz się więcej. Aula Polska zyskuje popularność Aula Polska odbywa się cyklicznie w największych miastach w kraju i jest darmowa. Z roku na rok wzrasta jej popularność – […]

Wojtek zdobył już wszystkie certyfikaty AdWords!

certyfikaty-adwords-wojtka-zajawka2

W ostatnim czasie zwiększa się liczba certyfikatów zdobytych przez naszych specjalistów Wojtek Janik, nasz Młodszy Specjalista ds Reklam PPC bardzo szybko zdobył cały komplet certyfikatów potwierdzających jego wiedzę z zakresu prowadzenia kampanii reklamowych AdWords i znajomości platformy Google Analytics. #wiemyjak Wojtek Janik pracuje w EACTIVE zaledwie cztery miesiące, jednak szybko wdrożył się w pracę i bardzo dobrze odnalazł się w naszym […]

Reklama w Google: Ile kosztuje AdWords?

koszt-kampanii-adwords-zajawka

Ile kosztuje AdWords? To pytanie zadawane jest bardzo często, dlatego przybliżenie tematyki kosztów związanych z inwestycją w reklamy może być cenną informacją. Koszt reklamy AdWords uzależniony jest od kilku czynników, dlatego warto je poznać i oszacować wydatki. Wątpliwości rozwiewamy w poniższym artykule! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Odpowiedź na powyższe pytanie okazuje się być prosta: reklama […]

Jak zwiększyliśmy współczynnik konwersji dla babydeco.eu o 267,5% dzięki analityce internetowej?

strona-babydeco.eu500x260

Dla naszego klienta babydeco.eu nasi specjaliści z analityki internetowej przeprowadzili w ramach usług z pozycjonowania testy strony produktowej. Dzięki szczegółowej analizie zaproponowali zmiany, których celem było zwiększenie ilości dodanych do koszyka produktów. Działania doprowadziły do wzrostu współczynnika konwersji o 267,5%. Przeczytaj nasz case i dowiedz się, jakie dokładnie zmiany zostały wprowadzone. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Prace nad zwiększeniem […]

Dobra strategia SEM – 8 najważniejszych elementów

strategia-sem-ważne-elementy-zajawka

Zastanawiasz się nad rozpoczęciem działań reklamowych w wyszukiwarce? Ich efekt zależy od wielu czynników, jednak niewątpliwie ważne jest przygotowanie właściwej strategii reklamowej, która przełoży się na satysfakcjonujące wyniki działań. Strategia SEM to krok ku lepszym reklamom, które trafią do właściwych odbiorców, a co najważniejsze – zainteresują ich. Poznaj 8 elementów, którym warto się przyjrzeć przy tworzeniu strategii […]

Porzucony koszyk zakupowy? Oto 6 powodów, dla których mogło tak się stać

Porzucony-koszyk-zakupowy-zajawka

Koszyk zakupowy to niezwykle ważny element w sklepie internetowym. W końcu zakupy w Internecie są coraz częstszą praktyką – uchodzą za znacznie wygodniejsze, pozwalają zaoszczędzić czas, na ogół oferują też więcej możliwości oraz niższą cenę. To jednak w świecie offline łatwiej nakłonić klienta do podjęcia decyzji zakupowej. W świecie online musisz zadbać m.in. o proces zakupowy – uprościć go i zoptymalizować koszyk […]

Nowy News feed na Facebooku

mark-zuckerberg-zajawka

Na Facebooku szykują się spore zmiany, jak wynika z najnowszych zapowiedzi Marka Zuckerberga. Dotyczą one treści umieszczanych w News feedzie – jakie treści uzyskają pierwszeństwo? Skąd wziął się pomysł na zmiany? Sprawdź! Zmienia się algorytm News feedu Nowa wypowiedź Marka Zuckerberga odbiła się szerokim echem w internecie i wciąż jest komentowana. Chodzi o zmiany, które wkrótce mają pojawić się w News […]

Przeniesienie domeny – jak zrobić to sprawnie i bez utraty ruchu na stronie?

jak_przeniesc_domene_gafika

Przenosić czy nie przenosić? Oto jest pytanie! Tak można by sparafrazować słynne słowa wypowiedziane ustami szekspirowskiego Hamleta. Kwestia dotyczy oczywiście zmiany domeny. Wiele osób obawia się przenoszenia zawartości strony na nową domenę, szczególnie gdy strona ma wielu obserwujących, przyzwyczajonych do starego adresu. Obawa dotyczy zarówno zmniejszenia ruchu (w przypadku blogów, portali), jak i utraty klientów, zmniejszenia […]

Otrzymaliśmy prezent od firmy Gerda

nasi-specjalisci-zajawka

Prezenty od zadowolonych Klientów cieszą najbardziej Dlatego bardzo nam miło, że firma Gerda przesłała upominki dla specjalistów w EACTIVE. Nasze działania przynoszą oczekiwane rezultaty, i co najważniejsze – sprawiają, że nasi Klienci są zadowoleni. Gerda jest jednym z liderów w swojej branży i już od 30 lat specjalizuje się w dziedzinie produkcji drzwi, zamków i okuć, stosując najlepsze technologie z zakresu bezpieczeństwa. Z Gerdą […]

Nasi stażyści zostają z nami na dłużej!

zajawka-zdjecie

W EACTIVE już wiele osób odbyło swoje staże – to świetna okazja do zgromadzenia wiedzy, nabycia nowych umiejętności, a także… zdobycia stałego zatrudnienia. Tak właśnie było w przypadku Bartka Wojciechowskiego i Dawida Brewińskiego, którzy sprawdzili się na stażu i rozpoczęli stałą pracę w EACTIVE #wiemyjak Z chęcią przyjmujemy nowe osoby do naszego zespołu oraz dzielimy się z nimi wiedzą. Staż w EACTIVE […]

Jak chat na stronie poprawi komunikację z klientem oraz… pozycje w Google

cechy-skutecznego-czatu-na-stronie 500x260

Odpowiadanie na potrzeby klientów to podstawa każdego biznesu. Podczas gdy dostęp do informacji jest nieograniczony, a ich ilość jest ogromna, czat na stronie może okazać się idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Wprowadzając chat online na swoją stronę pozwolisz osobom zainteresowanym ofertą firmy dostać szybką i profesjonalną odpowiedź, rozwiewającą ich wszelkie możliwe wątpliwości. POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE […]

Kalkulator wynagrodzeń – czym jest i jak działa?

kalkulator-wynagrodzen-zajawka

Kalkulator wynagrodzeń to użyteczne narzędzie nie tylko dla pracodawców, ale również pracowników i wszystkich tych, którzy szukają pracy. Korzystając z niego dowiesz się, ile wynosi wynagrodzenie netto i brutto, a także całkowity koszt zatrudnienia pracownika przez pracodawcę. Zgodnie z aktualnymi przepisami kalkulator wynagrodzeń może obliczyć, ile wynosi podatek oraz składka ZUS za jednego pracownika. Czym jest kwota wynagrodzenia brutto? Kwota […]

Nowe certyfikaty w naszym Dziale Sprzedaży

certyfity-dzialu-sprzedazy-zajawka

Dział Sprzedaży EACTIVE błyskawicznie powiększa swoją pulę certyfikatów! Nasi doradcy stawiają na rozwój i pogłębianie wiedzy z zakresu marketingu internetowego, co potwierdzają otrzymanymi certyfikatami. Zobacz, czym obecnie mogą się pochwalić! #wiemyjak W naszym zespole wiele osób dąży do poszerzenia swojej wiedzy poprzez udział w różnych szkoleniach i konferencjach. W ostatnim czasie wspominaliśmy np. o nowych certyfikatach zdobytych przez Tymoteusza z działu reklam […]

10 faktów technicznych SEO dla początkujących

informacje-o-technicznych-aspektach-seo 500x260

Szukasz czegoś o SEO dla początkujących? Bardzo dobrze trafiłeś! Techniczne SEO to bardzo rozległy i wymagający temat, a specjaliści oprócz eksperckiej wiedzy, umiejętności rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia, muszą także znać wszelkie newsy z pozycjonowania prosto od samego Google. W naszym artykule połączymy techniczne fakty SEO dla początkujących z ciekawostkami od giganta! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE 1. Strona powinna ładować […]

Targetowanie behawioralne krok po kroku, czyli jak celnie kierować reklamę AdWords

targetowanie-behawioralne-adwords-zajawka

Precyzyjne dotarcie do odbiorców za pomocą reklamy to marzenie każdego reklamodawcy. Sęk w tym, aby celnie dotrzeć ze swoim przekazem do odpowiedniej osoby we właściwym czasie. Google ma na to rozwiązanie – wprowadzenie różnorodnych metod kierowania reklam pozwala na spełnienie takich celów. Targetowanie behawioralne to jedna z możliwości, obok której nie warto przejść obojętnie. #wiemyjak POZNAJ naszą […]

Zysk przez wykluczenie czyli o wykluczających słowach kluczowych

Wykluczające słowa kluczowe

Wykluczające słowa kluczowe pozwalają uniknąć wyświetlania reklamy na niepożądane słowa, co pozwala zwiększyć skuteczność reklamy. Dowiedz się więcej i poznaj rodzaje wykluczających słów kluczowych. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Załóżmy, że sprzedajesz buty sportowe firmy Nike. Z pewnością nie chcesz tracić pieniędzy na reklamy dotyczące butów sportowych Adidas, czy – o zgrozo – butów ortopedycznych. […]

Certyfikaty SSL, czy warto inwestować w zabezpieczenia?

sposoby-zabezpieczenia-strony-internetowej 500x260

Decydując się na założenie własnej strony internetowej – prywatnej lub firmowej musimy wybrać hosting, domenę i podjąć decyzje dotyczące wielu innych rzeczy związanych z jej postawieniem. Czasami po raz pierwszy trafiamy wtedy na pojęcie certyfikaty SSL. Firmy hostingowe często oferują także wykupienie specjalnego certyfikatu SSL. Jednak nie każdy wie, czym właściwie są te certyfikaty SSL oraz czy […]

Życzymy wszystkim Wesołych Świąt!

kartka-swiateczna-zajawka

Życzymy wszystkim wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku! Zespół EACTIVE

Wzięliśmy udział w Wyzwaniu Google

zespół-reklam-ppc-zajawka

Śledząc naszego bloga zapewne zauważyliście, że w EACTIVE bardzo lubimy angażować się w różne inicjatywy, a także chętnie podejmujemy wyzwania! Tym razem z przyjemnością wzięliśmy udział w Wyzwaniu Google „Game On” i otrzymaliśmy atrakcyjne nagrody W Wyzwaniu Google otrzymaliśmy określone cele do realizacji. Dotyczyły one przede wszystkim reklam AdWords, remarketingu RLSA i remarketingu w sieci reklamowej, zatem mogliśmy wykazać się w każdym z tych obszarów. […]

Kolejny certyfikat w EACTIVE!

certyfikat-analytics-zajawka

Cieszymy się z powiększającej się puli certyfikatów w naszej firmie! Kolejny dokument pozwala nam pochwalić się nabytą wiedzą – Magda Kaczor zdała egzamin i otrzymała certyfikat Google Analytics. #wiemyjak Magda Kaczor jest Młodszym Analitykiem Internetowym i zaledwie po dwóch tygodniach pracy na tyle opanowała najważniejsze zagadnienia dotyczące platformy Google Analytics, aby swobodnie zdać egzamin i otrzymać certyfikat! Warto dodać, że […]

Reklama na YouTube to sposób by dotrzeć do dużej grupy polskich internautów

reklama-na-youtube-zajawka

Reklama na YouTube to bardzo dobry sposób, aby dotrzeć do pokaźnej grupy użytkowników – szacuje się, że zasięg YouTube’a w Polsce oscyluje w granicach 70%. To zatem dobra wiadomość dla reklamodawców, którzy mogą promować swoje usługi za pomocą kampanii wideo. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Chcesz posłuchać muzyki w sieci? Wchodzisz na YouTube. Słyszałeś, że […]

Ban czy filtr – czyli jakie kary Google może nałożyć na stronę

zdejmowanie-bana-lub-filtra-od-google 500x260

Ze względu na coraz większą liczbę stron internetowych, Google systematycznie aktualizuje algorytmy, które mają na celu niwelowanie spamu w Internecie i przede wszystkim walkę z nieuczciwą konkurencją. Jako, że Google Inc. posiada ponad 90% udziałów na rynku wyszukiwarek internetowych praktycznie na całym świecie, wszystkie osoby zarządzające stronami www i pozycjonerzy muszą dostosować się do tych zmian. W innym wypadku na […]

Jak sprawdzać statystyki strony internetowej?

informacje-dostepne-dzieki-statystykom-google-analytics500x260

Statystyki strony internetowej dają wgląd do jej skuteczności, zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają rozwikłać różne problemy związane z użytecznością i funkcjonalnością strony. Dzięki danym statystycznym łatwiej będzie Ci dopasować swoją stronę do oczekiwań odbiorców. W przypadku sklepów internetowych będziesz mógł śledzić ich ścieżkę zakupową i zapobiec porzucaniu przez nich koszyka. Jeżeli prowadzisz bloga to zobaczysz, które posty są […]

Miła niespodzianka od naszego Klienta

klient-eactive-zajawka

Jeden z naszych klientów zrobił nam przemiłą niespodziankę! Pan Janusz z firmy Saga jest bardzo zadowolony z naszych działań i w tym tygodniu odwiedził EACTIVE, aby osobiście wręczyć nam prezenty i podziękować za owocną współpracę. Z firmą Saga współpracujemy już od ponad roku i dokładamy wszelkich starań, aby realizować skuteczne działania. Firma specjalizuje się w doborze i sprzedaży pomp oraz specjalistycznej armatury przemysłowej. […]

Michał Kliszczak prelegentem w ramach programu Google Elevator

wystapienie-google-elevator-zajawka

Otrzymaliśmy możliwość wystąpienia w roli eksperta w ramach prestiżowego programu Google Elevator. Nie przepuszczamy takich okazji W związku z tym w zeszły poniedziałek Michał Kliszczak wystąpił na spotkaniu w Warszawie i podzielił się swoim doświadczeniem z zakresu prowadzenia biznesu. Dowiedz się więcej. #wiemyjak Wiemy jak prowadzić biznes i dzielimy się wiedzą Wiele lat praktyki, testowanie różnych rozwiązań w biznesie i wiedza pozwalająca na budowanie skutecznej […]

Branża ecommerce – jak przygotować się na Święta Bożego Narodzenia 2017?

porady-jak-przygotowac-na-boze-narodzenie-sklep-w-branzy-ecommerce 500x260

Święta Bożego Narodzenia już za pasem, a branża ecommerce sezon sprzedażowy rozpoczęła już wraz z początkiem listopada. Wyprzedażowe wydarzenia takie jak Black Friday, Cyber Monday, czy Mikołajki zwiastują okres wielkich zakupów online. Aby przygotować się na wszystkie okoliczności i sprawić, że Twój sklep będzie bardziej widoczny w sieci zapoznaj się z naszym przedświątecznym poradnikiem. Pomożemy Ci zwiększyć ruch i zyskać wartościową […]

Czas na Mikołajki w EACTIVE!

mikolaje-zajawka

W EACTIVE czujemy już świąteczny nastrój! Pojawiła się choinka, świąteczne ozdoby i przede wszystkim gościliśmy Mikołaja, a nawet Mikołajów którzy zadbali o to, aby każdy otrzymał prezent. Zobacz jak w EACTIVE obchodziliśmy Mikołajki! Mikołajki to idealny czas, aby odejść na chwilę od komputerów i wspólnie spędzić czas w miłej, świątecznej atmosferze. Dlatego z tej okazji w EACTIVE zorganizowaliśmy specjalne mikołajkowe wydarzenie, podczas którego […]

Wzięliśmy udział w Biegu Mikołajów!

bieg-mikolajowy-zajawka

Mikołajki już tuż tuż, jednak my poza przygotowywaniem prezentów przygotowywaliśmy…. swoją formę aby wziąć udział w Biegu Mikołajów! Ta coroczna inicjatywa jest szczególnie cenna ze względu na swój charytatywny charakter, dlatego w EACTIVE postanowiliśmy spróbować swoich sił w tym 10 km biegu Bieg Mikołajów odbył się 2 grudnia i był świetną okazją do aktywnego spędzenia czasu i uczestniczenia w wartościowej akcji. […]

Tymoteusz posiada już wszystkie certyfikaty AdWords!

certyfikaty-tymoteusza-zajawka

Poniedziałek rozpoczynamy od garści pozytywnych newsów! Kolejne certyfikaty trafiły już do puli naszego Specjalisty ds. Reklam PPC, Tymoteusza Krawczyka. Oznacza to, że obecnie Tymoteusz jest szczęśliwym posiadaczem wszystkich możliwych do zdobycia certyfikatów AdWords. #wiemyjak Tymoteusz jest od niedawna w EACTIVE, a już ma na swoim koncie wszystkie certyfikaty i tym pozytywnym akcentem przeszedł okres próbny w firmie. Wcześniej pisaliśmy […]

Kierowanie demograficzne Google AdWords, czyli jak docierać do odbiorców

Kierowanie demograficzne

Kierowanie demograficzne Google AdWords to dobry sposób na dotarcie do konkretnych klientów. Reklamy Google AdWords można kierować w rozmaity sposób – przyjrzyjmy się dziś kierowaniu pod kątem wybranych grup demograficznych. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Personalizacja przekazu to jedno z powszechniej stosowanych przez marketingowców działań. Sam pomysł wykorzystywany jest w różnych działaniach – choćby w  usłudze Google […]

Reklama pop up przyjazna SEO i użytkownikom

reklama-popup-zajawka

Pop up to reklama na stronach internetowych w formie wyskakującego okna, pojawiająca się przed witryną i zakrywająca częściowo lub nawet w całości jej treść. W ten sposób ma odciągnąć na chwilę uwagę użytkownika od docelowego contentu na stronie i zainteresować przekazem reklamowym. Największą popularnością reklamy pop up cieszyły się pod koniec lat 90. i na początku 2000 roku, jednak tylko ze […]

Weź udział w trzeciej edycji Auli Polskiej w Krakowie i dowiedz się więcej o skutecznej reklamie!

aula-polska-trzecia-zajawka

12 grudnia 2017 roku wszyscy zainteresowani marketingiem i prowadzeniem biznesu będą mogli po raz kolejny spotkać się na trzeciej Auli Polskiej w Krakowie. Druga edycja cieszyła się ogromną popularnością, dlatego grudniowe wydarzenie dotyczyć będzie tej samej tematyki – skutecznej reklamy. Na czym polega Aula Polska? Aula Polska to cykliczne, darmowe wydarzenia odbywające się od 2007 roku w największych […]

Czym jest współczynnik odrzuceń i jak go poprawić?

współczynnik-odrzuceń-zajawka

Współczynnik odrzuceń to chętnie analizowany wskaźnik, którego wartość możemy odczytać za pomocą Google Analitycs. Dlaczego jest tak znaczący? Jego zbyt wysoka wartość to w wielu przypadkach jasny przekaz, że przyszedł czas przyjrzeć się swojej stronie i wprowadzić istotne zmiany. Poznaj współczynnik odrzuceń od podszewki i dowiedz się jak możesz go poprawić #wiemyjak Przygotowując projekt strony internetowej i treści, które […]

Kto to jest copywriter i co go łączy z SEO?

copywriter-seo-zajawka

Każdego dnia w sieci pojawiają się setki nowych stron, a na nich miliony znaków tekstu. Niektóre strony zachwycają i przyciągają uwagę na dłużej, inne angażują w niewielkim stopniu. Istotny wpływ na to ma to, kto przygotowywał treść umieszczoną na stronie. Jeżeli za tekstami stoi profesjonalny copywriter, to treści będą przyciągać i intrygować. W wielu innych przypadkach może być to zlepek słów […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 86,07% dla klienta rysztof.pl dzięki content marketingowi?

stronaglowna-klienta-zajawka

Zespół naszych specjalistów z działu content marketingu zaplanował i przeprowadził akcję marketingową dla klienta rysztof.pl w ramach usługi pozycjonowania stron, w wyniku której ruch organiczny na stronie wzrósł o 86,07%! Poznaj szczegóły akcji i inne efekty, które osiągnęliśmy! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na CONTENT MARKETING Plan akcji marketingowej Rysztof.pl to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości artykuły pościelowe oraz tekstylia domowe, takie […]

Feed produktowy – jak o niego zadbać i tym samym zwiększyć skuteczność reklamy produktowej?

feed-produktowy-zajawka

Feed produktowy jest nierozerwalnie związany z reklamą Google Shopping – dlaczego pełni tak ważną rolę i jak o niego zadbać? Poznaj jego najważniejsze cechy i zastosuj nasze rady, aby zwiększyć skuteczność prowadzonych działań reklamowych. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Reklama produktowa, czyli inaczej mówiąc reklama Google Shopping to bez wątpienia atrakcyjna możliwość wyróżnienia się dla branży […]

Pozycjonowanie i optymalizacja plików pdf – co zrobić aby były widoczne w wyszukiwarce?

pozycjonowanie-pdf-zajawka

Temat optymalizacji strony i zwiększania jej widoczności w wyszukiwarce porusza się zazwyczaj w odniesieniu do strony głównej i podstron danego serwisu. Istnieje jednak wiele branż, które do przekazywania informacji swoim odbiorcom wykorzystują pliki pdf. Czy pozycjonowanie plików pdf jest możliwe? Choć mogłoby się wydawać, że sposób ten nie przynosi profitów stronie internetowej, to dotychczasowe doświadczenia mówią zupełnie coś innego. […]

Error 404: file not found – skąd ten komunikat?

error-404-zajawka

Z pewnością nie raz i nie dwa na Twoim monitorze w oknie przeglądarki pojawił się napis error 404 lub błąd 404. Jak się wtedy zachowałeś? Kliknąłeś odśwież? Sprawdziłeś poprawność wpisanego adresu internetowego? A może zacząłeś sprawdzać swoje połączenie z internetem? Aby poradzić sobie z komunikatem 404 not found i odpowiednio na niego zareagować, trzeba wiedzieć, co kryje się pod  tym sformułowaniem […]

Awans w Zespole SEO

zdjęcie-Asia-zajawka

Z Zespołu SEO nadchodzą bardzo pozytywne wieści Nasi Młodsi Specjaliści SEO – Asia Zenker i Michał Uryn zdali egzamin i awansowali na stanowisko Specjalistów SEO! #wiemyjak Oboje posiadają już duży zasób wiedzy i wykonują skuteczne działania z zakresu pozycjonowania stron dla naszych klientów, dlatego przyszedł czas na wyróżnienie. Nasi specjaliści musieli również zdać egzamin wewnętrzny sprawdzający ich umiejętności. Składał […]

Ponownie uczestniczymy w Programie Mentoring!

eactive_ilustracja-32_v2_300dpi

Michał Kliszczak ponownie wcieli się w rolę Mentora podczas VII edycji Programu Mentoring zorganizowanego przez Uniwersytet Wrocławski. To pozwoli kolejnym studentom nabyć wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania Inicjatywa jaką jest Program Mentoring zdecydowanie przypadła nam do gustu – pierwsza edycja zaowocowała wieloma cennymi spotkaniami, dlatego nie zamierzamy na tym poprzestawać. Zdecydowaliśmy się wziąć udział w kolejnej edycji Programu […]

Planowanie i wdrażanie kampanii display w 5 krokach

kampania-display

Reklama, która może pojawić się na najbardziej znanych portalach w Polsce nie bez powodu wzbudza zainteresowanie. Taką możliwość daje Google oferując reklamę display – jak działa i dlaczego warto w nią zainwestować? Poznaj 5 kroków wdrażania kampanii displayowej i zobacz jakie może przynieść korzyści! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords W książce „Kierowanie projektem. Praktyczny poradnik dla […]

Strona 404 – jak powinna wyglądać by zatrzymywać klientów na stronie?

strona-404-zajawka

Gdy po intensywnych poszukiwaniach interesującej nas strony wydaje się nam, że właśnie odnaleźliśmy potrzebne informacje, a po wejściu w witrynę pojawia się komunikat – błąd 404 strona nie została odnaleziona – poziom naszej złości i rozczarowania jest tak duży, że jedyne co mamy ochotę w danej chwili zrobić, to opuścić stronę. Z pewnością spotkałeś się niejednokrotnie z taką sytuacją jako użytkownik. […]

Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 185,60% dla sklepfryz.pl dzięki pozycjonowaniu?

strona-klienta-zajawka

W ramach usługi pozycjonowania stron nasi specjaliści wprowadzili na stronie klienta sklepfryz.pl zmiany z zakresu SEO. Dzięki wdrożonym zmianom, regularnym pracom w serwisie oraz mierzeniu efektów, strona klienta odnotowała wzrost ruchu organicznego o 185,60%! Przeczytaj case study i dowiedz się jakie dokładnie działania wykonali nasi specjaliści! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE Analiza strony klienta i efekty wprowadzonych zmian Sklepfryz.pl […]

Poranek z email marketingiem, czyli EACTIVE na szkoleniu od FreshMaila

e-mail-marketing-fresh-mail-zajawka

Chętnie dołączamy do różnych wydarzeń pozwalających nam nabyć nowe kompetencje. A kiedy szkolenie jest tuż za rogiem, żal byłoby przepuścić taką okazję do poszerzenia naszej wiedzy 😉 Nie zabrakło nas zatem na tzw. Poranku z email marketingiem, gdzie wysłuchaliśmy prelekcji specjalistów z FreshMaila. Przeczytaj naszą krótką relację ze szkolenia! #wiemyjak Czas na email marketing Email marketing może być […]

3 cechy charakteryzujące dobry link

dobry-link-zajawka

Pozyskiwanie wartościowych odnośników do strony to obecnie jeden ze skuteczniejszych sposobów wspierających działanie mające na celu wypozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej. Jednak w ostatnich latach w tej kwestii zmieniło się wiele. Przede wszystkim trzeba zapomnieć o pozyskiwaniu linków dla strony z tak zwanych farm linków, gdyż może to skutkować zupełnie innym rezultatem niż zamierzony. Podobnie jak przy optymalizacji strony, tak […]

EACTIVE uczestnikiem projektu Dolnośląski Akcelerator Kariery Zawodowej

akcelerator-kariery-zawodowej-zajawka

Cały czas powiększa się liczba różnorodnych inicjatyw, w których bierzemy udział Chętnie wspieramy m.in. młodych na rynku pracy, dlatego zostaliśmy partnerem projektu Dolnośląski Akcelerator Kariery Zawodowej i w naszym zespole możemy powitać stażystów! Celem wspomnianego projektu jest aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych z Dolnego Śląska. Projekt zakłada kompleksową aktywizację takich osób poprzez m.in. udział w szkoleniach podwyższających kompetencje, sesjach coachingowych, […]

Czym jest ecommerce seo, czyli optymalizacja sklepu internetowego?

ecommerce-seo-zajawka

Prowadzenie sklepu internetowego, szczególnie z bardzo popularnych branż to nie lada wyzwanie. W końcu konkurencja nie śpi i cały czas działa. Jedną z najważniejszych kwestii, od której zależy sukces Twojego sklepu online jest odpowiednia optymalizacja karty produktowej. Dobra optymalizacja sklepu internetowego, czyli ecommerce seo pozwala na zdobycie widoczności w wyszukiwarce, a co za tym idzie – na zwiększenie ruchu w witrynie i co […]

Dominik otrzymuje nowe certyfikaty!

certyfikaty-dominika

W EACTIVE mamy już bardzo dużo certyfikatów! Obecnie naszą pulę powiększył Dominik Zuber, który zdał pozytywnie egzaminy i otrzymał dwa nowe dokumenty potwierdzające jego wiedzę. #wiemyjak Ostatnio informowaliśmy o Tymoteuszu, który zdobył w krótkim czasie aż 4 nowe certyfikaty, a teraz swoją wiedzę poszerzał Dominik, co jest bardzo pozytywną informacją. Dominik już od ponad roku pracuje w EACTIVE i zajmuje się […]

11 sprawdzonych porad na zwiększenie ruchu na stronie!

zwiekszanie-ruchu-na-stronie-zajawka

Chcąc pozyskać ruch na naszą stronę mamy kilka możliwości wyboru jego źródła: ruch z witryn odsyłających, z social media, bezpośredni, płatny i ruch organiczny. Najbardziej efektywną metodą jest oczywiście pozyskiwanie ruchu z kilku źródeł, a 11 porad na zwiększenie ruchu na stronie przedstawimy Ci w dzisiejszym artykule! POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE 1. Audyt SEO Chociaż możesz mieć wrażenie, że hasło […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
Weź udział