EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

PraSEOwka #1

Za nami sierpień – kolejny wakacyjny miesiąc, który upłynął pod znakiem urlopów oraz całkiem sporych zmian w świecie SEO. Spieszymy więc z nowym cyklem artykułów, czyli praSEOwką! Oto skrót najważniejszych informacji, z którymi warto rozpocząć wrzesień. #wiemyjak SEO NEWS MIESIĄCA Wyciek czarnej listy fraz od Google Miano najważniejszego seo-newsa tego miesiąca przypadło, niestety niechlubnie, Google. Project Veritas, czyli […]

Obalamy mity o AdWords (Ads), czyli nie takie linki sponsorowane straszne jak o nich mówią

Zapewne niejednokrotnie słyszałeś o różnych mitach dotyczących AdWords. Większość z nich na szczęście mija się z prawdą. W tym artykule zestawimy ze sobą najważniejsze fakty oraz mity i rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości. Linki sponsorowane Google AdWords znane są już od dawna i tak naprawdę stały się jedną ze skuteczniejszych metod reklamy. Obecnie specjaliści Google Adwords mają wiedzę, umiejętności i lata doświadczeń. Sam system […]

Marketing szeptany w internecie… czyli jak być na ustach wszystkich

Marketing szeptany to jedno z działań mające na celu promocję produktu. Niestety coraz częściej kojarzy się jedynie z nachalnymi reklamami na forach internetowych. Jednak dobrze wykonany marketing szeptany w Internecie może przynieść firmie, jej produktom bądź usługom oraz klientom, wymierne korzyści. #wiemyjak Co to jest marketing szeptany? Przyszła więc pora na to, aby odpowiedzieć sobie na pytanie co […]

SEO poradnik dla ecommerce

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy na pewno zastanawiałeś się wielokrotnie kto kupuje online i jak pozyskać więcej użytkowników na swoją stronę. Określenie i zrozumienie zachowań swojej grupy docelowej ma ogromne znaczenie dla działań marketingowych. Optymalizacja witryny e-commerce to pierwszy krok do zwiększenia liczby klientów. Poniżej przedstawiamy SEO poradnik, jak wykorzystać potencjał sklepu internetowego, żeby był widoczny w wyszukiwarce i przynosił […]

Geotargetowanie jako strategia reklamy – znajdź klientów dzięki ich lokalizacji!

W ilu miejscach udostępniamy dane o naszej lokalizacji? Zapewne mało kto się nad tym zastanawia codziennie korzystając ze swojego smartfona. I o ile jako użytkownicy pogodziliśmy się z sytuacją albo wręcz nie zwracamy na to uwagi – to jako reklamodawcy nie możemy ignorować tych danych! Wykorzystując informacje zdobyte dzięki geolokalizacji mamy wiele możliwości, jak dotrzeć do naszego klienta! […]

Agencja SEO – po czym poznać właściwą?

Zależy Ci na promocji firmy w internecie, ale nie czujesz się mocny w tym temacie? Zastanawiasz się jakie podjąć działania, by Twoja firma była widoczna w internecie? Odpowiedzieć na te pytania pomoże Ci agencja SEO, która dopasuje najlepszą metodę promocji Twojej firmy w sieci i zadba o stałą widoczność biznesu w sieci! Obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania pod konkretne frazy to […]

Jak promować sklep internetowy?

Założyłeś już firmę i otworzyłeś swój wymarzony sklep internetowy, ale zamówienia nie pojawiają się jak grzyby po deszczu? Wina może leżeć po stronie złej promocji sklepu. Zastanawiasz się jak promować sklep internetowy? Podpowiadamy, w jakie kanały promocji warto zainwestować oraz, które działania sprawdzą się najlepiej w przypadku Twojego sklepu online! #wiemyjak wypromować Twój sklep internetowy Jak reklamować sklep […]

Co to jest marketing internetowy?

Specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym zasypują nas wieloma hasłami – SEO, marketing wirusowy, video marketing… Ale co to właściwie jest marketing internetowy i dlaczego warto inwestować w marketing w internecie? Sprawdź, jakie korzyści przynosi firmie online marketing. W końcu możliwości dotarcia do naszej grupy docelowej jest wiele i nie warto chować się przed potencjalnymi klientami #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na […]

SEO storytelling jako przykład skutecznej komunikacji z klientem

Jaki komunikat skierować do odbiorców naszej marki? Jaką historię przekazać? Które wartości marki powinny być podkreślone w komunikatach marketingowych? Takich pytań można mnożyć, a ustalenie odpowiedzi jest częścią strategii marketingowych. Pozycjonowanie strony to jedno z działań, które wspierają komunikację naszej marki. SEO storytelling to przykład jak wzmocnić równocześnie stronę w rankingu wyszukiwarki i relację z klientem. #wiemyjak Jak wykorzystać SEO i Storytelling […]

Projekt kampanii reklamowej. 6 wskazówek tworzenia kampanii internetowej

Podejście do projektu kampanii reklamowej może być różne, a sposobów dotarcia do potencjalnych klientów niezliczenie wiele. Możliwości, jakie zapewniają narzędzia reklamowe od Facebooka czy Google, są kuszącą opcją do tworzenia kampanii internetowej. W końcu skoro można ustawić kampanie reklamowe w oparciu o zainteresowania, wiek czy ostatnie ważne zmiany w życiu użytkownika – projekt kampanii reklamowej nabiera nowego znaczenia. Kampania internetowa […]

Audyt AdWords, czyli dobry krok do zwiększenia efektywności kampanii

Audyt AdWords pozwoli Ci dokładnie przeanalizować prowadzoną kampanię Google Ads i wyeliminować ewentualne błędy, co może znacząco poprawić jakość kampanii. Specjalista podczas audytu potrafi ocenić czy obecna kampania spełnia swoje założenia, jaki potencjał ma założony budżet oraz  jaki może przynieść efekt sprzedażowy. #wiemyjak Audyt reklam Google – grafika POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads Prowadzenie […]

Psychologia reklamy – jak komunikować do pokoleń klientów?

Jak komunikować reklamy do Milenialsów? W jaki sposób wzbudzić zaangażowanie wśród grupy seniorów? Jak zainteresować daną ofertą pokolenie Z? Według IAB Polska w 2018 roku wydatki na reklamę wzrosły o 12% i wyniosły prawie 4,5 mld złotych! Codziennie do konsumentów docierają setki reklam, konkurencja jest ogromna. O tym jak tworzyć skuteczny przekaz marketingowy mówi psychologia reklamy. Naprawdę warto przyjrzeć się […]

Festiwal SEO 2019 – relacja z bonusem

fetiwal-seo-2019-miniatura

Choć pogoda w Katowicach nie rozpieszczała, a na horyzoncie nieśmiało uśmiechał się zbliżający weekend, piątkowe popołudnie EACTIVE spędziło bardzo aktywnie. Przez 6 intensywnych godzin kilkunastu naszych specjalistów zgłębiało tajniki wiedzy SEO w trakcie siódmej już edycji – jak sami o sobie piszą jej organizatorzy – najważniejszej i największej konferencji w polskiej branży SEO, czyli Festiwalu SEO 2019. Wydarzenie odbywało się 10 […]

Audyt strony internetowej – wszystko co musisz o nim wiedzieć

Myślałeś o analizie strony swojej firmy? Zastanawiasz się czy audyt witryny jest dla Ciebie? Poznaj rodzaje audytów. Dowiedz się, który audyt strony warto przeprowadzić i dlaczego. Przeczytaj nasz artykuł. Czym jest audyt strony internetowej? Audyt strony internetowej ma jeden cel – dokładne przeanalizowanie strony. Taka analiza powinna uwzględniać elementy mające bezpośredni i pośredni wpływ np. na pozycjonowanie witryny. […]

Jak zwiększyliśmy liczbę fanów o 175,46% dla fanpage’a SIEGENIA-Group Polska dzięki Facebook Ads?

W funkcjonowaniu firmy ważne jest skuteczne łączenie różnych obszarów jej obecności w internecie. Strona internetowa to podstawa, ale ważne jest też wsparcie mediów społecznościowych. Dla naszego klienta Siegenia prowadziliśmy działania z zakresu Facebook Ads. Celem naszych działań było wzmocnienie fanpage’a firmy: SIEGENIA – Group Polska, co miało przełożyć się również na zwiększenie ruchu na stronie, a także zwiększenie […]

5 sposobów na… branding przez link building

Chcesz pracować nad brandingiem, a jednocześnie wiesz, że pozycjonowanie jest niezwykle ważne? A może już jesteś w TOP-ach, ale sprzedaż nadal nie jest Twoją mocną stroną? Sprawdź, jak można połączyć branding z link buildingiem i jakie korzyści może to przynieść Twojemu biznesowi. Podsłuchaj, co o Tobie mówią Twoją marką jest to, co ludzie mówią o tobie, kiedy wyjdziesz z pokoju powiedział przed laty […]

Tworzenie landing page pod konwersję czy SEO – która strona lądowania będzie lepsza?

Kiedy przychodzi czas na tworzenie landing page zazwyczaj jest to związane z prowadzonymi aktualnie kampaniami marketingowymi. Reklamy, czy to w mediach społecznościowych, czy w ramach kampanii Google Ads, odsyłają użytkownika do strony lądowania, która ma doprowadzić do zrealizowania określonego celu – konwersji. Jednak wykorzystanie landing page’a nie musi się kończyć na kampaniach reklamowych. Dzięki SEO możemy utrzymać naszą […]

Reklama LinkedIn i rekrutacja? O tym jak marketing może pomóc HR-owi.

Wyścig o pracownika trwa. Obecna stopa bezrobocia w Polsce jest bardzo niska, według GUS w styczniu 2019 roku wynosiła 6,1%. Wciąż mówi się o rynku pracownika i o tym jak trudno pracodawcy znaleźć dobrego specjalistę. W jaki sposób wspomóc działania HR i sprawić by rekrutacja była skuteczniejsza?  Jak zdobyć więcej CV? W tym może okazać się pomocny marketing. Konkretnie – reklama LinkedIn, […]

EACTIVE najbardziej widoczną witryną wg Senuto

EACTIVE-najbardziej-widoczna-witryna-wg-Senuto-miniatura

Wielki sukces naszej agencji! Znaleźliśmy się na 1. miejscu najbardziej widocznych witryn Google w kategorii Marketing wg Senuto #wiemyjak   Źródło: Raport Senuto Raport powstał na podstawie danych z narzędzia Senuto. Sklasyfikowanych zostało w nim 100 najlepiej widocznych witryn w kategorii Marketing działających w polskim Google. Z najwyższym wynikiem widoczności i największą liczbą fraz w TOP10 związanych z marketingiem, triumfowaliśmy w wielkim zestawieniu. To bardzo […]

Jesteśmy w Raporcie ,,Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki”

odpowiedzialny-biznes-w-polsce-raport-miniatura

Troska o lokalne środowisko jest dla nas bardzo istotna, co zostało również dostrzeżone przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Nasza akcja ,,Urodzinowe Pozycjonowanie Drzew’’ znalazła się wśród wyróżnionych w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki”. Naszymi działaniami przyczyniliśmy się do realizacji aż trzech Celów Zrównoważonego Rozwoju: Cel nr 11 – Zrównoważone miasta i społeczności, Cel nr 13 – Działania […]

Skuteczne pozycjonowanie lekiem na całe zło – jak rozwinąć firmę, żeby biznes w internecie się kręcił. CZĘŚĆ II

Zdecydowałeś: chcę pozycjonować firmową stronę! Na co zwrócić uwagę podczas współpracy z agencją SEO? Jakich efektów można oczekiwać? Droga do sukcesu, jakim niewątpliwie będzie wzrost sprzedaży Twojej firmy może wymagać czasu i poświęceń. Jeżeli jednak wiesz, że pozycjonowanie to rozwiązanie dla Ciebie, nie ma sensu odkładać tego w czasie. Konkurencja nigdy nie śpi, a w Internecie sytuacja zmienia się […]

Jak zwiększyliśmy zwrot z nakładów na reklamę ROAS o 132% dla galante.pl dzięki optymalizacji kampanii Google Ads?

Dla naszego klienta, sklepu internetowego galante.pl, prowadzimy kampanie Google Ads. Głównym działaniem, opisanym w poniższym case study, była optymalizacja kampanii, co w efekcie miało doprowadzić do zwiększenia zysków sklepu internetowego. Jakie wskaźniki decydują o rentowności kampanii? Przeczytaj i dowiedz się więcej. #wiemyjak O naszym kliencie Sklep internetowy Galante działa od 2007 roku, oferuje szeroki asortyment galanterii skórzanej i eleganckich prezentów. […]

Lejek marketingowy – dlaczego Twój e-commerce go potrzebuje?

Obecność i sprzedaż w internecie jest dla większości firm czymś naturalnym. Jednak samo uruchomienie sklepu, ba, nawet rozpoczęcie kampanii reklamowej w wyszukiwarce czy social mediach, nie wystarcza do osiągnięcia sukcesu. Nie ważne w jakiej branży pracujesz, możesz być pewien jednego – konkurencja już tam jest. Miarą sukcesu nie zawsze będzie najlepszy asortyment czy atrakcyjne ceny. W e-commerce, gdzie sprzedaż (szczególnie […]

Reklama na LinkedIn – dowiedz się jak skutecznie promować swoją firmę

Reklama na LinkedIn ma ogromny potencjał. Na portalu jest zarejestrowanych ponad 600 milionów użytkowników z całego świata. Dla porównania Polska ma prawie 38 milionów mieszkańców. Społeczność LinkedIn to aż 13 razy więcej, ta liczba robi wrażenie! Warto wykorzystać tak wielką bazę kontaktów i komunikować do nich. #wiemyjak Dowiedz się jak reklamować swoją markę na LinkedIn. Przekonaj się […]

Pozycjonowanie firmy lekiem na całe zło. Nie zastanawiaj się jak pozycjonować swoją stronę – zacznij działać! CZĘŚĆ I

Co jest największym problemem Twojej firmy? brak wyników sprzedaży mała rozpoznawalność marki porzucony koszyk zakupowy mało transakcji brak nowych klientów Czy te problemy brzmią znajomo? Inwestujesz w nowe rozwiązania, a one nie przynoszą pożądanych efektów? Pozycjonowanie firmy może być lekiem na całe zło. Dlaczego wysokie pozycje w wyszukiwarce mają znaczenie i jak to wpływa na rozwój Twojego biznesu? Daj […]

Ostatnie szkolenia 2018 roku – SEO i social media bez tajemnic

Pod koniec 2018 roku, nasi pracownicy uczestniczyli w wielu branżowych szkoleniach i spotkaniach networkingowych. Tym razem górowały wydarzenia z zakresu SEO oraz social media – dowiedz się, gdzie zdobywaliśmy wiedzę oraz nowe kontakty #wiemyjak SEO MeetUp To połączenie dużej dawki wiedzy branżowej i spotkania networkingowego, które w tym roku zawitało do Wrocławia. W wydarzeniu brał udział niemal cały Dział Sprzedaży. Podczas […]

Sprawdź jak reklamować aplikacje mobilne – POZNAJ 6 sposobów

Niestety niewielki odsetek aplikacji ma szansę na sukces. Według badań Spicy Mobile 60% użytkowników w Polsce instaluje maksymalnie 2 aplikacje miesięcznie. Poza tym większość tego typu programów jest otwierana tylko raz – zaraz po instalacji, następnie użytkownicy o nich zapominają. W jaki sposób przekonać klientów do regularnego korzystania z aplikacji? Co zrobić by konsumenci je chętnie pobierali? Jak […]

EACTIVE członkiem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji

certyfikat-przyjazna-rekrutacja-miniatura

Jednym z wielu zeszłorocznych sukcesów EACTIVE było dołączenie do Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Tym samym potwierdziliśmy, że wysoka jakość procesów rekrutacyjnych i zadowolenie kandydatów są dla nas priorytetem #wiemyjak Rekrutacja na najwyższym poziomie Celem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji jest dbałość o jakość procesów rekrutacyjnych. W EACTIVE staramy się aby każdy kandydat czuł się pewnie i komfortowo podczas rekrutacji, […]

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

Życzymy wesołych Świąt Bożego Narodzenia w rodzinnym gronie oraz szczęśliwego Nowego Roku!  Zespół EACTIVE #wiemyjak

Jak zwiększyliśmy widoczność o 231% dla klienta z branży szkoleniowej dzięki pozycjonowaniu?

Firma: serwis internetowy z branży szkoleniowo-doradczej Cel: praca nad pozycjonowaniem serwisu w wyszukiwarce Efekt: wzrost widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania  Porównując okres z początków współpracy od stycznia do października 2016 do tego samego okresu roku bieżącego, dzięki wprowadzonym zmianom: liczba UŻYTKOWNIKÓW wzrosła o 66,58% liczba NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW wzrosła o 58,08% liczba SESJI wzrosła o 60,09% WIDOCZNOŚĆ TOP3 wzrosła o […]

12 niezbędnych aplikacji potrzebnych do przetrwania świąt

Zależy Ci na skutecznej promocji aplikacji mobilnej? Już w styczniu na naszym blogu pojawi się artykuł dotyczący sposobów reklamowania aplikacji. Chcesz porozmawiać z nami wcześniej? Napisz do nas  

Dlaczego warto być SMART? Cele marketingu pod kontrolą

Planowanie działań marketingowych to wyzwanie dla każdego, kto kiedykolwiek musiał się z tym zmierzyć. W końcu nieograniczone możliwości, jakie zdaje się nam zapewniać współczesny świat zarówno w rzeczywistości wirtualnej, jak i rzeczywistej, trzeba jeszcze pogodzić z ograniczonymi budżetami i wizjami właścicieli firm czy zarządu. W ten sposób marketingowcy stają ze swoimi chęciami przenoszenia gór przed torem przeszkód do pokonania. Warto jednak wrócić […]

Świętujemy i pomagamy – mikołajki w EACTIVE

Świąteczna atmosfera zawitała wczoraj do EACTIVE! W tym roku nie tylko dzieliliśmy się prezentami we wspólnym gronie, ale również postanowiliśmy wesprzeć potrzebujące zwierzaki z TOZ Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu. #wiemyjak Od wczoraj w EACTIVE można poczuć świąteczny klimat. W tym roku zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie mikołajkowego losowania pośród naszych pracowników. Każdy przygotował świąteczny prezent dla wylosowanej osoby. […]

Kiedy potrzebna jest przebudowa strony? Nie przegap tych sygnałów!

Piękna, dopracowana w każdym szczególe strona internetowa zachwyca każdego posiadacza firmy działającej w sieci. Jednak wytyczne dotyczące optymalizacji stron, a także moda na odpowiedni design zmieniają się bardzo szybko. Może to powodować, że niezbędna będzie przebudowa strony.  Kiedy faktycznie jest to konieczne? Okazuje się, że można bardzo łatwo sprawdzić, czy strona internetowa potrzebuje wprowadzenia zmian. W dzisiejszym wpisie podpowiemy […]

Reklamy spersonalizowane? Tylko ostrożnie…

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, zapewne inwestujesz w internetową reklamę swoich produktów. Raczej na próżno byłoby czekać, aż Twój potencjalny klient sam Cię znajdzie. Możesz wybrać m.in. pozycjonowanie, a także reklamy Google. Dzięki reklamom Twój reklamowy komunikat jest jednak nie tylko widoczny, ale i może wyświetlać się dokładnie tym, którzy są nim potencjalnie zainteresowani. #wiemyjak Tak, Twoja reklama może być […]

Jak wypromować sklep internetowy z Google Ads?

Google Ads to narzędzie marketingowe przynoszące realny zwrot z inwestycji i generujące przychody. Zastanawiasz się jak wypromować sklep internetowy? Czy Google Ads jest dobrym rozwiązaniem dla branży e-commerce? Jakie funkcje Google Ads można wykorzystać promując sklep online? Na jakich działaniach się skupić? Które z nich przyniosą pożądane efekty? O tym w artykule. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads […]

Zapomniany off-line istotą świata on-line. Współpraca z influencerami krok po kroku

Ostatnio coraz częściej w kuluarach słyszy się o budowaniu świadomości marki, kreowaniu wizerunku, a co za tym idzie – o współpracy z influencerami, liderami opinii, przewodnikami i ekspertami w określonych dziedzinach życia. Pojawiają się na ten temat szkolenia, warsztaty, artykuły. Jakby wszyscy postawili sobie jeden cel: znaleźć kogoś, kto powie światu, że nasza marka jest jedyna w swoim rodzaju, że jest najlepsza. Moda […]

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym podczas Black Friday? (e-book)

Z okazji zbliżającego się Black Friday chcielibyśmy podzielić się e-bookiem, który odpowiada na pytanie „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym podczas Black Friday?”. Materiał został przygotowany przez naszego partnera i mamy nadzieję, że pomoże Ci przygotować się na 23-ciego listopada! Rynek zakupów internetowych przeżywa prawdziwy boom w okresie Black Friday. Trend ten widoczny jest już od kilku lat. […]

Październikowa moc szkoleń w EACTIVE

W zeszłym miesiącu postawiliśmy na solidną dawkę ogólnopolskich szkoleń i konferencji. Zobacz, podczas jakich wydarzeń zdobywaliśmy wiedzę oraz nowe umiejętności z zakresu marketingu internetowego i nie tylko. #wiemyjak Kongres Best of Online Marketing Na jednej z najważniejszych branżowych konferencji naszą firmę reprezentowała Ania Bielat z Działu Link Buildingu. Podczas dwudniowego wydarzenia, Ania uczestniczyła w licznych prelekcjach dotyczących m.in. budowania strategii marketingowych, […]

Jak zwiększyliśmy ilość transakcji na mobile o 176% dla plantica.pl w ramach projektu optymalizacji konwersji?

Firma: plantica.pl – sklep internetowy z branży akwarystycznej Cel: Poprawienie skuteczności strony mobilnej Efekt: Wzrost ilości transakcji na mobile o 176% dzięki optymalizacji konwersji Usługa: Projekt optymalizacji konwersji oraz Pozycjonowanie stron Pan Andrzej Gorzawski, właściciel sklepu plantica.pl: „Cieszymy się z osiągniętych wyników, wzrost sprzedaży jest ważny w naszej działalności, a współpraca z EACTIVE pomaga nam w rozwoju firmy. Ważne jest dla mnie […]

Wyszukiwarka głosowa google a rzeczywistość. Zoptymalizuj swoją stronę pod głosowe wyszukiwanie

Głosowe wyszukiwanie jest wymieniane przez specjalistów jako jeden z ważniejszych trendów przyszłych lat. Istnienie asystentów głosowych i ich funkcjonowanie powoli staje się codziennością wielu użytkowników, zwłaszcza tych, dla których wirtualna rzeczywistość jest czymś naturalnym. W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się bliżej kwestii przygotowania stron internetowych tak, aby wyszukiwarka głosowa google nie miała z nimi problemu. #wiemyjak Głosowe wyszukiwanie naszą codziennością […]

Ustawienia reklam Google – inteligentne kampanie w sieci reklamowej

Google Ads i pełna automatyzacja? To możliwe! Poznaj inteligentne kampanie, które automatyzują pracę przy tworzeniu i optymalizacji reklam. Dowiedz się dla kogo są przeznaczone i w jakim zakresie działają. Przekonaj się w jaki sposób automatyczne ustawienia reklam Google wpływają na pracę agencji takiej jak nasza! #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads Inteligentna kampania w sieci reklamowej od Google […]

Jak reklamować aplikacje mobilne za pomocą Google AdWords (Ads)?

Ponad półtora miliona aplikacji mobilnych w sklepie Google Play i miliardy pobrań robią wrażenie. Nic więc dziwnego, że rynek aplikacji mobilnych rośnie w siłę. Coraz więcej twórców, coraz więcej aplikacji i coraz większa trudność, by przebić się z wartościową aplikacją do klienta. Na szczęście istnieje sposób, by wyróżnić się pośród miliona konkurencyjnych rozwiązań. Z pomocą przychodzi system Google Ads (AdWords). Dlatego […]

Kolejna edycja Social Club za nami!

Niedawno zakończyliśmy cykl integracji w EACTIVE! To już druga edycja programu Social Club mającego na celu organizację wspólnych spotkań naszych pracowników. Zobacz, co tym razem robiliśmy w ramach EACTIVE Social Club. #wiemyjak Pyszne jedzenie i mnóstwo pomysłów Spotkania integracyjne odbywały się w lipcu, sierpniu i wrześniu we wrocławskiej restauracji Drevny Kocur. W trakcie integracji, oprócz wielu okazji do rozmowy i lepszego poznania […]

Pozyskiwanie klientów przy pomocy content marketingu

Wszelkie akcje marketingowe zmierzają w kierunku content marketingu. Dzieje się tak z kilku powodów. Przede wszystkim content marketing jest nakierowany na klienta i jego potrzeby i oczekiwania względem przekazywanych mu informacji. Również algorytmy wyszukiwarek zmieniane są pod tym kątem. Treść umieszczana na stronie powinna być zatem ciekawa, ale i przydatna dla użytkownika. Czy ciekawe treści to też sposób na pozyskiwanie […]

Ciąg dalszy szkolenia ,,Sales Acceleration’’ w Google

Pod koniec września Michał Kliszczak – założyciel EACTIVE oraz Tymoteusz Krawczyk – Specjalista ds. reklam PPC mieli przyjemność uczestniczyć w kolejnej części szkolenia ,,Sales Acceleration’’ organizowanego przez Google. Dowiedz się, nad czym pracowali przedstawiciele naszej firmy podczas wydarzenia. #wiemyjak Relacja z poprzedniego szkolenia ,,Sales Acceleration” Google Ads i nie tylko… Szkolenie składało się zarówno z części teoretycznej jak i praktycznej. […]

Reklama na Google – panel Ads i skróty klawiszowe, które musisz znać

Rewolucja w Google AdWords zwanym teraz Google Ads trwa. Przygotowaliśmy zestawienie nowości, które warto znać. Nowy panel Ads prawdopodobnie od października zostanie z użytkownikami na stałe i nie będzie już możliwości przełączania się na poprzedni widok. Poznaj skróty klawiszowe i ustawienia, które ułatwią Ci codzienną pracę z reklamami na Google. #wiemyjak POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google Ads Skróty klawiszowe […]

Badanie użyteczności stron. Dlaczego ocena strony internetowej ma znaczenie?

Kiedy można stwierdzić czy strona jest użyteczna i user friendly? Jeśli użytkownik trafi na naszą witrynę bardzo szybko jest w stanie zweryfikować czy prezentowane na niej treści odpowiadają jego zapytaniu. To, jak wygląda strona, jak ułożone są poszczególne elementy, jak dobrano kolorystykę witryny, a także parametry techniczne np. szybkość wczytywania się treści – to wszystko decyduje o użyteczności strony. […]

Jak zwiększyliśmy o 500% ilość transakcji dla kronos-shop.pl dzięki influencer marketingowi?

Firma: kronos-shop.pl – sklep internetowy z branży sportowej Efekt: wzrost transakcji o 500% dzięki akcji wizerunkowej Nasi specjaliści w ramach usługi pozycjonowania, przeprowadzili dla naszego klienta kronos-shop.pl akcję wizerunkową z zakresu influencer marketing. Jej efektem było zwiększenie liczby transakcji o 500% i wzrostu przychodów o 369,14%. Akcja była prowadzona na fanpage’u trenerki Anki Dziedzic, a polegała na publikacji materiałów video z obozu treningowego i innych […]

Web design i SEO mają wspólną misję

Każdego dnia w sieci zaczynają życie nowe strony internetowe. Ich ilość można liczyć już w setkach tysięcy milionów… Dlatego nie dziwi fakt, że coraz trudniej wyróżnić się wśród konkurencji, zarówno jeśli chodzi o treść czy wygląd strony, jak i pozycję w wyszukiwarce. Trzeba pamiętać, że efektowny wygląd strony nie zawsze wystarczy, by przyciągać uwagę potencjalnych klientów, a na samo pozycjonowanie wpływ […]

    Zamów bezpłatną wycenę

    Imię i Nazwisko
    E-mail*
    Numer telefonu*
    Adres strony internetowej*
    Treść wiadomości
    TAK

    Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

    Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

    Dziękujemy!

     

    Co dalej?

    1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
    2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
    3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informujemy, że:

    1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
    2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
    3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
    4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
    5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
    6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
    7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
    8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
    9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
    10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
    11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

    Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

    Rozumiem

    Znajdź nas na Facebooku
    Eactive - wiemy jak Lubię to