EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

Mapa witryny to jeden z czynników skutecznej strategii SEO

W dobie Internetu, gdy właśnie to medium jest główną formą na zyskanie nowych klientów, podstawą marketingu jest strona internetowa z ofertą firmy. Jednak publikacja, nawet niezwykle atrakcyjnej wizualnie i treściowo witryny przyniesie marne efekty, jeśli nie zostanie dostrzeżona przez wyszukiwarkę internetową. Jak pokazują badania, około 90% ruchu w Internecie rozpoczyna się wejściem z wyszukiwarki potentata z Mountain View – Google. […]

Google znów ułatwia życie podróżującym

Google Now poinformuje użytkowników z US kiedy zmieni się cena lotu. Google postanowiło tym razem pomóc podróżujących zaoszczędzić trochę pieniędzy. Google opublikowało na Google + post, w którym pyta swoich użytkowników: Kochasz dobre oferty na przeloty, ale nie masz czasu monitorować cen? Z pomocą dla tych, którzy odpowiedzą twierdząco przychodzi oczywiście Google Now. Dodatkowa zakładka (google.com.flights) ma […]

Polskie firmy na YouTube

Jak przedstawia się aktywność polskich firm na YouTube? Youtube jest miejscem, gdzie chętnie dzielimy się z innymi filmikami o różnej treści. Jednak coraz częściej serwis ten wykorzystywany jest również jako narzędzie do przeprowadzania akcji marketingowych. Trend ten jest coraz bardziej zauważalny. Między innymi dlatego w sierpniu tego roku zostały przeprowadzone badania przez firmę Chimney, które miały na celu […]

Zmiana na szczycie władzy YouTube

W ostatnich dniach doszło do zmiany vice dyrektora YouTube. Tom Pickett vice dyrektor Google ds. contentu Youtube (ang. Google’s vice president for YouTube content) powiadomił swoich pracowników, że odchodzi, aby objąć posadę w innej firmie, której nazwy nie zdradził. Tom Pickett był bardzo ważną osobą, która przez ostatnie lata przyczyniła się do wzrostu Youtube. W odpowiedzi na […]

Edytor AdWords

Program został stworzony przez Google i udostępniony bezpłatnie. Edytor AdWords służy do zarządzania kampaniami Google AdWords i najczęściej stosuje się go do obsługi dużych kont, na których wprowadzanie zmian tradycyjnym sposobem (logowanie się na stronie adwords.pl) zajmuje wiele czasu. Edytor Google AdWords jest jednym z podstawowych narzędzi pracy z reklamami w wyszukiwarce. Edytor AdWords umożliwia m.in.: – edycję zbiorczą danych […]

Wykorzystanie publicznych zdjęć z Google +

Abby – Google Community Manager napisała na forum Google, że publiczne zdjęcia udostępnione na Google + mogą zostać wykorzystane w Google Views. Jeśli zdjęcie dodane na Google + zostanie opublikowane jako publiczne, a dodatkowo zostanie do niego przypisana lokalizacja to automatycznie takie zdjęcie może pojawić się w Google Views. Niektóre zdjęcia mogą również pojawić się w Google Maps. Stanie […]

Nadchodzi Panda 4.1

Google opublikowało post na Google+, w którym poinformowało o nadchodzącej aktualizacji algorytmu Panda. Google od początku tygodnia rozpoczęło pracę nad ulepszeniem swojego algorytmu. Wszystko powinno być skończone w następnym tygodniu. Google bazując na opiniach swoich użytkowników i webmasterów, postanowiło usprawnić algorytm. Wprowadzone zostały nowe sygnały, które mają pomóc odróżnić strony niskiej jakości od tych z dobrym contentem. Jak podaje Google […]

Search Marketing Week – 3 dni szkoleń z marketingu w Gdańsku

W dniach 13-15 października w Gdańsku odbędą się szkolenia z e-marketingu prowadzone przez MaxRoy.com (http://searchmarketingweek.com/). Szkolenia potrwają 3 dni, a każdego dnia zainteresowani mają możliwość wyboru spośród dwóch dostępnych szkoleń. Program szkoleń Wachlarz wyboru szkoleń jest dosyć szeroki i tak w poniedziałek 13 października można wybrać się na szkolenia: Google AdWords – podczas, którego praktycy pokażą jak skutecznie i ekonomicznie korzystać […]

Google sprawdza prywatne sieci blogów

Według danych przedstawionych przez SEORoundTable Google postanowiło wziąć pod lupę prywatne sieci blogów. Wiele witryn stosujących niedozwolone przez Google praktyki zostało ukaranych filtrem ręcznym. Google ciągle wprowadza nowe algorytmy lub aktualizuje już istniejące by poprawiać jakość wyników wyszukiwania. Tym razem Google postanowiło rozprawić się z prywatnymi sieciami blogów (Private Blog Networks), które nie mają najlepszej jakości […]

Linki zewnętrzne i linki wewnętrzne – jedna z najważniejszych rzeczy w SEO

Dziś napiszemy bliżej o tym, czym są linki. Spotkał się z nimi każdy, kto choć odrobinę czasu spędził w internecie. Linki zewnętrzne, prowadzące z innych serwisów do naszego, są obiektem pożądania każdego, kto posiada jakąkolwiek stronę www w sieci. To dzięki nim bowiem można popularyzować i zapewniać jej znacznie wyższe miejsce w rankingu wyszukiwania. Czasami jednak sami musimy „linkować”, aby wskazać innym […]

Google Partners

Co to jest Google Partners? Google Partners jest specjalnym projektem Google skierowanym do agencji e-marketingowych. Projekt ma na celu wspieranie wspomnianych agencji, ale również konsultantów i innych specjalistów, którzy są zawodowo związania z usługami Google dla biznesu. Dzięki Google Partners można uzyskać dostęp do zamkniętych szkoleń, najnowszych informacji branżowych, czy najnowszych rozwiązań na długo przed innymi. Jak […]

Nowy Snippet w wyszukiwarce Google

22 września Google przedstawiło na swoim blogu nowy snippet, który stał się częścią wyszukiwarki. Jak podaje Google ich wyszukiwarka ciągle ewoluuje, aby zapewnić użytkownikom najdokładniejszy i najprostszy dostęp do szukanych informacji. Google proponuje kolejne zmiany w prezentacji wyników wyszukiwania. Structured Snippet to nowa funkcja, która zawiera dodatkowy szczegółowy opis wyniku wyszukiwania. Jako przykład Google prezentuje zapytanie dla […]

Google AdWords: grupy reklam

Konto Google AdWords posiada swoją specyficzną strukturę, przypominającą drzewo – nie bez powodu. Wydaje się, iż jest to obecnie najlepszy z możliwych podziałów, który daje dużą elastyczność w prowadzeniu kampanii AdWords i jednocześnie zachowuje przejrzystość całego konta. Dlaczego należy zwrócić szczególną uwagę na grupy reklam? Staranne przygotowanie poszczególnych grup reklam w AdWords pozwala na precyzyjne dotarcie do osób, na […]

Czy komputery stacjonarne znikną z naszych domów i biur?

Już co trzeci internauta w naszym kraju korzysta na co dzień z tabletów Kiedyś posiadanie komputera w domu było prawdziwym luksusem, a podłączenie do Internetu sprawiało, że wyróżnialiśmy się wśród znajomych. Dzisiaj jest to standard – komputer znajduje się prawie w każdym domostwie. Jednak coraz częściej zamiast kupować komputer stacjonarny, czy nawet laptop decydujemy się na nabycie tabletu. Powoli staje […]

Nawigacja Google dostępna w 104 krajach

Nawigacja Google dostępna jest już dla użytkowników w 104 krajach. Kilka dni temu Google poinformowało na profilu Google + o tym, że nawigacja została uruchomiona w 19 nowych krajach. Między innymi w Namibii, Hondurasie czy Malcie. Pełną listę krajów, można znaleźć we wpisie Google. Dostępność w 104 krajach to bardzo dobry wynik Google, może warto krótko przedstawić najistotniejsze funkcje […]

Spór o meta keywords – czy wciąż są potrzebne?

Co to są meta tagi? „Metatagi są doskonałym rozwiązaniem dla webmasterów, którzy chcą przekazywać wyszukiwarkom dodatkowe informacje na temat swoich witryn” możemy przeczytać na stronie Google. Umieszczone w kodzie HTML w sekcji informują o tytule strony, prezentują jej opis oraz wykorzystane słowa kluczowe. Właśnie ostatnia funkcjonalność budzi najwięcej kontrowersji. Od 2009 r., kiedy to Matt Cutts poinformował, że […]

Nie imponujesz robotowi Google – nie wskoczysz na podium

Twoja strona nie znajdzie się wyżej od stron twoich konkurentów jeśli nie zadowolisz robota Google. Czasami możesz odnieść wrażenie, że Twoja strona nie jest gorsza od konkurencji, dostarcza podobnych treści, ale jest nisko w rankingu. Może nawet wydawać Ci się, że jest lepsza od innych. Jednak to są tylko twoje odczucia, a najważniejsze jest co myśli Googlebot. […]

Nowy kanał na YouTube dla marketerów i vlogerów

Dzięki BrandTubeTV dowiesz się jak efektywnie wykorzystać YouTube w działaniach marketingowych Nowy kanał BrandTube został stworzony z myślą o tym, aby pokazać vlogerom i marketerom to, jak w efektowny sposób wykorzystać YouTube do promocji marek. Oglądając regularnie filmy umieszczane na kanale można dowiedzieć się między innymi jak przygotować kampanię promocyjną i jak ją wdrożyć w życie, a także jak prowadzić kanały klientów. Vlogerzy, […]

Błąd wyświetlania Grafu Wiedzy Google

Wczoraj pojawiła się informacja, że Google zmieniło wygląd Grafu wiedzy, rezygnując z pewnych elementów. Według informacji, które zaczęły pojawiać się forach Google miało zrezygnować z wyświetlania elementów Google + jako pól Grafu wiedzy. Wśród elementów, które przestały pokazywać się na Grafie wiedzy Google znalazły się np. funkcja „follow”, komentarze czy informacje o ostatnim poście opublikowanym na Google+. Pozostało […]

Internauci rezygnują z oglądania telewizji – jakie to ma znaczenie dla marketingowców?

Reklamy telewizyjne nie docierają już do ponad 2,3 mln internautów Coraz więcej osób jest aktywnymi użytkownikami Internetu. Z grupy tej wyłania się również grono osób, które rezygnują z oglądania telewizji. Jak wykazują badania przeprowadzone przez SW Research jest to około 2,30 miliona osób. Co mówią analizy badań? Badanie było przeprowadzone na grupie osób w różnym wieku, rożnej płci. […]

Czy to co oglądasz może mieć wpływ na Twoje wyniki wyszukiwania?

Google otrzymało paten, aby używać informacji o tym jakie programy telewizyjne oglądasz i wpływać przez to na wyniki wyszukiwania. Google wykrywając jakie programy oglądałeś, mogłoby proponować odpowiedniejsze i dokładniejsze dla Ciebie zdaniem Google wyniki wyszukiwania. Google aktualnie używa wielu różnych sygnałów taki jak np. lokalizacja czy historia wyszukiwań, aby jak najlepiej dopasować wyniki wyszukiwania do tego czego naprawdę […]

Meta description – wykorzystaj by zachęcić klienta do skorzystania z oferty

Wpisując zadaną frazę w wyszukiwarce, poza zwracanymi adresami stron, tuż pod linkiem otrzymujemy krótki opis, dzięki któremu możemy dowiedzieć się jakie treści zawiera dana strona. Tekst ten nosi nazwę meta desciption i zazwyczaj zawiera się w około 160 znakach. Warto poświęcić kilka minut na sporządzenie dobrego opisu (descprition) – jeśli nie zrobimy tego sami, Google zaczerpnie go z treści […]

Nowe Moje mapy Google

Google poinformowało wczoraj na swoim blogu, że pracuje nad uaktualnieniem narzędzia Moje mapy. Google zachęca w swoim wpisie do tworzenia map, podkreślając ich atuty dla firm, które mogą pokierować swoich klientów. Kolejnym ciekawym pomysłem na wykorzystanie narzędzia jest tworzenia planów podróży. Uaktualnione Moje Mapy tak jak ich klasyczna wersja pozwalają na zapisywanie miejsc, wskazówek dojazdu, dodawania […]

Tytuł strony internetowej sposobem na atrakcyjną witrynę

Tytuł strony internetowej jest jak imię i nazwisko witryny – na jego podstawie użytkownik identyfikuje miejsce w sieci. Dlatego tak ważne jest użycie odpowiedniej kombinacji słów, która będzie działać jak magnes zarówno dla internauty, jak i Google. Tytuł strony ma bowiem wpływ na jej pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania. Tytuł strony widziany jest zarówno przez użytkownika w belce tytułowej przeglądarki, […]

Graf wiedzy – szybka odpowiedź od Google

Google w niektórych przypadkach pokazuje nam odpowiedź na krótkie pytania jako Graf Wiedzy, bez podania źródła strony. Jednak nie zawsze. Od czego to zależy? Jak informuje Google, kiedy próbujemy znaleźć fakty na oczywiste tematy, gdy taką samą odpowiedź możemy znaleźć na wielu stronach. Google podało przykład daty urodzenia prezydenta Stanów Zjednoczonych czy innych znanych osób. Sprawdźmy […]

AdWords godziny wyświetlania

Jedną z zalet Google AdWords jest możliwość ustawienia godzin, w których reklamy będą emitowane. Opcja ta pozwala lepiej dostosować kampanię AdWords do cyklu dniowego i tygodniowego potencjalnych Klientów. Wiele dostępnych nam statystyk pokazuje, że praktycznie każdy produkt/usługa jest wyszukiwany i kupowany w innym, specyficznym czasie. Przykładowo pizza z dowozem jest zamawiana częściej podczas weekendu, usługi dla firm (b2b) cieszą się największą […]

Robots.txt Update

Kilka dni temu Google dokonało aktualizacji swojego pliku robots.txt. Aktualizacja miała zapewnić, że plik robot.txt będzie blokować swoje wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Mogło to wynikać z faktu, iż pojawiło się ostatnio wiele głosów, że Google postępuje wbrew własnym wskazówkom dla webmasterów i indeksuje swoje wyniki wyszukiwania. Google więc zaktualizowało plik robots.txt aby wyeliminować błąd, który się pojawił. […]

Nienaturalne linki przychodzące to wysokie prawdopodobieństwo kary

Google nie oszukasz Wartość pracy naukowej zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest ilość innych prac naukowych, które się do niej odnoszą. Pozycje powiązane są tematycznie, a wykorzystane źródła pomocne w tworzeniu nowego tekstu. W internecie sytuacja nie zawsze jest identyczna. Google, pracując na zasadach zaczerpniętych właśnie ze świata nauki, podobnie traktuje strony, z których wiele innych stron czerpie […]

Webmaster Tools API

Google ogłosiło na blogu dla Webmasterów, że w ciągu lata pracowali nad nowym Google Webmaster Tools API. Zaktualizowany interfejs narzędzi dla webmasterów zyskały dodatkowe funkcje. Nowy API pozwala użytkownikom: -dodać lub usunąć strony z konta ( można obsługiwać na koncie 500stron) -dodać lub usunąć mapy strony -dodać ostrzeżenie lub błąd dotyczące strony -uzyskać informacje o wszystkich rodzajach błędów […]

Broken link building czyli sposób na pozyskiwanie linków

  Zastąp niedziałające linki adresami do Twojej strony i zdobywaj pozycje w wyszukiwarce Istnieje wiele sposobów, aby zapewnić swojej stronie jak najlepszą pozycję w wyszukiwarce internetowej. Jednym z nich jest pozyskiwanie linków wysokiej jakości. Proces ten może wydawać się niezwykle trudny. Istnieje jednak sposób pozwalający uzyskać link ze stron istniejących w sieci od dłuższego czasu, tematycznie zbliżonych do naszej, posiadających […]

Akademia dla Webmasterów Google

8 września Google poinformowało, że Akademia dla Webmasterów jest już dostępna w 22 językach w tym w języku polskim. Google Webmaster w krótkim wpisie przekazało, że początkujący webmasterzy mogą uczyć się od podstaw jak tworzyć profesjonale strony w jednym z 22 dostępnych języków.  Google postarało się, aby ich Akademia dla Webmasterów była dostępna także dla osób, które nie znają języka angielskiego. […]

Podsumowanie szkolenia z pozycjonowania

5 września odbyło się zamknięte szkolenie z pozycjonowania dla pracowników firmy EACTIVE wiemy jak. Szkolenie odbyło się w siedzibie naszej firmy i uczestniczyli w nim: Michał Kliszczak, Kamil Dudziak, Darek Owczarek oraz Jakub Lisiecki. Szkolenie poprowadził Artur Strzelecki twórca i prowadzący serwisu silesiasem.pl, szkoleniowiec, wykładowca Katowickiego Uniwersytetu Ekonomicznego (http://web2.ue.katowice.pl/strzelecki/), a przede wszystkim praktyk i pasjonat SEO. Szkolenie było bardzo merytoryczne, omówiony został […]

Najważniejsze czynniki SEO 2014

SearchMetrics opublikował na blogu ranking czynników wpływających na SEO w 2014. Ranking SEO czynników przygotowany przez autorów bloga SearchMatrics jest bardzo obszerny i uwzględnia wiele faktorów. Uwzględnione w rankingu czynniki zostały podzielnie na 4 grupy: Social, Backlinks, Strona (techniczne), Strona (content). Is Content Really The King? Jednym z wniosków, który można wyciągnąć analizując ranking SEO 2014 jest znaczenie contentu. […]

Konferencja BrightonSEO, czyli największe wydarzenie SEO w UK

12 września odbędzie się największa konferencja SEO w Wielkiej Brytanii czyli Brighton SEO. Organizatorzy spodziewają się, że w wydarzeniu weźmie udział 2000 najlepszych specjalistów zajmujących się marketingiem internetowym. Zaplanowana konferencja rozpocznie się o godzinie 9:00 i potrwa do godziny 18:00 kiedy to rozpocznie się impreza dla uczestników. Podczas największej imprezy SEO w Wielkiej Brytanii wystąpi wielu specjalistów z Europy. Wśród zaproszonych […]

Odzyskanie utraconych pozycji wymaga odświeżenia Pingwina.

Jedynym sposobem aby strona mogła całkiem wyjść z filtra nałożonego przez algorytm Pingwin jest Update. Mimo wszystko wiele osób twierdzi, że poradziło sobie z filtrem nałożonym przez Pingwina. Google potwierdziło natomiast, że strony które „zachorowały” podczas wypuszczenia ostatniego Pingwina, aby „wyzdrowieć” muszę czekać na odświeżenie algorytmu. Większość algorytmów Google jest odświeżanych systematycznie jednak z Pingwinem jest inaczej. Minęło […]

Gala konkursu Effie Awards

Czym jest konkurs Effie Awards? Już 6.10.2014 r. poznamy zwycięzcę tegorocznej edycji konkursu Effie Awards, który rozpoczął się wiosną tego roku. Czym jest konkurs Effie Awards i dla kogo jest przeznaczony? Jest to konkurs, którego celem jest wyłonienie najbardziej efektywnej kampanii marketingowej. Po raz pierwszy odbył się on w 1968 r. w Nowym Jorku. Pierwsza polska edycja miała […]

Sitelinks Search Box – nowe pole w wyszukiwarce Google

3 dni temu Google poinformowało, że dokonało zmiany w polu wyszukiwania swojej wyszukiwarki. Google wprowadziło nową funkcję do swojej wyszukiwarki, która ma ułatwić użytkownikom dotarcie do konkretnych treści na stronie bezpośrednio z poziomu wyszukiwarki. Dodatkowe pole zaproponowane przez Google powinno pojawiać się, gdy użytkownik wpisze w pole wyszukiwania hasło sugerujące, że oczekuje on znaleźć konkretne wyniki na […]

Czy Facebook traci na popularności?

Liczba użytkowników Facebook’a rośnie jednak nie tak szybko jak wcześniej Facebook wciąż króluje na liście serwisów społecznościowych. Jednak jak pokazują analizy liczba użytkowników zakładających nowe konta systematycznie maleje. Jak przewidują eksperci internauci będą chętniej wybierać serwisy, które będą oferowały rozrywkę, ale jednocześnie zapewniały sprawną komunikację z innymi członkami społeczności. Jakie są prognozy na przyszłość? Eksperci wskazują, […]

WORLD – CLASS DIGITAL MARKETING EVENT

W dniach 31.10-2.11 w Czechach odbędzie się DIGITAL MARKETING EVENT. Festiwal Marketingu jest światowej klasy wydarzeniem, podczas którego można będzie wysłuchać specjalistów z dziedziny marketingu, SEO, reklamy PPC oraz analityków internetowych. Podczas odbywającego się w Brnie festiwalu przedstawione zostaną najlepsze studia przypadków, wybrane spośród nadesłanych przez oficjalna stronę wydarzenia. Pojawią się znawcy z kilku krajów z całego świta , wśród […]

Zadbaj o landing page i zyskaj nowych klientów

Skuteczna strona docelowa to taka, która zachęci klienta do skorzystania z proponowanego mu rozwiązania. Ma na celu zrealizować cel kampanii – sprzedać produkt, rozbudować listę mailingową itp. Aby zachęcić internautę do skorzystania z oferty tworzy się strony skupiające się wokół niej, ułatwiające mu podjęcie decyzji i przekonujące go o słuszności wyboru. Noszą nazwę landing page. Co to jest landing […]

Komenda Google „site”: adres url

Dobrze znana wszystkim webmasterom komenda „site” nie jest najlepszym wskaźnikiem pomiaru wszystkich stron zaindeksowanych w Google. Po wpisaniu komendy „site: adres url”, Google wyświetla podstrony domeny, którą sprawdzamy. Jednak przy zastosowaniu tej komendy otrzymamy jedynie przybliżoną liczbę wyników. Komenda dobrze radzi sobie z małymi witrynami, które nie posiadają zbyt rozbudowanej struktury. Gdy natomiast sprawdzamy rozbudowany serwis z wieloma […]

E-commerce a duży ruch na stronie

Wykorzystanie chmury obliczeniowej dla obsługi dużego ruchu w e-commerce Duży ruch na stronie internetowej może być sporym obciążeniem dla serwerów, na których jest ona umieszczona – powoduje to spowolnione działanie lub nawet wieszanie się strony. A to z kolei, jak już pisaliśmy kiedyś może zniechęcić potencjalnych klientów do ponownych odwiedzin na stronie i dokonania zakupów. Jak więc zatem rozwiązać […]

Jak to jest z wpływem protokołu HTTPS na ranking?

6 sierpnia Google poinformowało, że używanie protokołu HTTPS będzie miało pozytywny wpływ na ranking. Informacja wywołała dosyć duże zainteresowanie i wiele osób zaczęło się zastanawiać jak duży może być ten wpływ. Oczywiście opinie są rozbieżne. Marcus Tober z SearchMetrics uważa, że nie można udowodnić, aby zastosowanie protokołu HTTPS miało jakikolwiek wpływ na pozycję strony. A dokładniej jak twierdzi […]

Dlaczego ze względu na SEO warto prowadzić bloga w katalogu domeny?

Często posiadając stronę firmową chcemy doposażyć ją o bloga, na którym zamieszczalibyśmy treści zgodne z obranym profilem. Gdy zdecydujemy się na ten krok pojawia się pytanie – stworzyć bloga na subdomienie, czy może użyć katalogu domeny? Subdomena czy katalog? Przeglądając strony opisujące pozycjonowanie stron możemy przeczytać wiele zalet wynikających z postanowienia bloga na subdomenie strony. Wymienia się najczęściej […]

Nowa czy stara strona domowa Google?

Niektórzy użytkownicy przeglądarki Google narzekają, że zamiast na nowa stronę wyszukiwarki Google trafiają na starą. Można by zatem pomyśleć, że pojawił się błąd, którym Google powinno się zająć. Google podziękowało, za zwrócenie uwagi na problem, jednocześnie uspokajając użytkowników, że nic złego się z ich wyszukiwarką nie dzieję. Wszystko działa tak jak powinno. W kilku słowach wyjaśnienia […]

Jak podnieść Page Rank?

W poprzednim wpisie wyjaśniliśmy, czym jest Page Rank, kiedy jest uaktualniany i jaki stosunek do niego mają jego twórcy. Page Rank był kiedyś jednym z podstawowych wyznaczników „wartości” strony internetowej. Dziś, jak pokazaliśmy w poprzednim wpisie, stracił naprawdę sporo na wartości. Mimo to dla wielu osób Page Rank jest nadal niezwykle ważny, a stałe oscylowanie wokół wskaźnika O lub 1 […]

Koniec Google Authorship?

28 sierpnia John Mueller poinformował na Google + o tym, że Google nie będzie dłużej wpierać funkcjonalności Authorship. John Mueller napisał na swoim profilu, że po trzech latach zaangażowania w testowanie funkcjonalności Google podjęło decyzję o jej usunięciu. Decyzja została podjęta na podstawie informacji zwrotnych od webmasterów oraz użytkowników, według których funkcjonalności nie jest tak przydatna jak początkowo […]

Konwersje wspomagane

Prócz konwersji po wyświetleniu, o których pisaliśmy ostatnio istnieje coś takiego, jak konwersje wspomagane. Obecnie potencjalny klient spotyka się z ofertą firm w różnych miejscach, np. bezpłatne wyniki wyszukiwania, reklamy AdWords, porównywarki cenowe, kampanie banerowe itd. Rzadko zdarza się, że konwersja zachodzi za pomocą jednego źródła czy medium. W zdecydowanej większości przypadków, potencjalny klient dokonuje konwersji po kilkukrotnym […]

Konwersje po wyświetleniu

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, co to jest konwersja w AdWords. Natomiast dzisiaj chcemy przybliżyć dla wielu osób mało jasne pojęcie konwersja po wyświetleniu. Interakcja użytkowników z reklamą w wyszukiwarce nie sprowadza się jedynie do kliknięcia w link sponsorowany. Wiele osób błędnie zakłada, że zachowanie ludzkie w wyszukiwarce jest proste, ale dużo badań pokazuje, iż jest inaczej. Google próbuje analizować […]

Migające SERPy

Można było już zauważyć parę miesięcy temu, że po pisaniu w wyszukiwarkę „blink html” obydwa słowa zaczynają migać. Teraz możemy się natknąć na inne żarty programistów. Przykładowo określonym osobom, które wpiszą „eye problem” migać będą słowa „eye problems”, „eye disorders” itp. Można również zobaczyć na profilu Google + Enrico Altavilla jak po wpisaniu „places to eat […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to