EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

Jak dobrze wykorzystać marketing treści?

Wiele osób i firm chce produkować video mając na celu przykładowo wypromowanie marki czy produktu. Niewiele osób jednak wie jak poprawnie to wykonać. Błędnie wykonany, nieprzemyślany video content marketing może nie przynieść żadnych skutków, a poniesione koszty mogą być ogromne. Już za tydzień 28.08.2014 w czwartek odbędzie się spotkanie na którym możesz dowiedzieć się jak prawidłowo wykorzystać video […]

Google dominuje rynek reklam mobilnych

W 2013 roku wyszukiwarka Google zarobiła 8 miliardów dolarów na reklamach wyświetlanych w urządzeniach mobilnych! Znaczenie rynku mobilnego rośnie nieustannie a takie przedsiębiorstwa jak Google czerpią z tego korzyści w postaci coraz większego przychodu. Korzystając z internetu na telefonie, wyświetlają nam się płatne wyniki wyszukiwania, dzięki którym Google uzyskuje ogromny przychód. Google zdominowało inne wyszukiwarki internetowe, stając się najpopularniejszą z której […]

Co to jest Page Rank, czyli ranking Google

Obecnie Page Rank i jego znaczenie dla pozycjonowania zostało nieco przytłumione, a to za sprawą działań Google, które jak się okazało dążyły do zaprzestania podawania informacji o jego wartości. Coraz rzadsze aktualizacje aż w końcu usunięcie przez Google wskaźnika Page Rank z Toolbar (dodatku do przeglądarki informującego o wartości Page Rank aktualnie wyświetlanej strony.) rozpoczęły dywagacje o przejściu Page Rank do historii. […]

Pozycjonowanie metodą long tail

Internauci coraz częściej wyszukują interesujących materiałów stosując coraz dłuższe, bardziej sprecyzowane frazy. Doskonale wiedzą co ich interesuje, czego konkretnie im potrzeba. Nie chcą tracić czasu na szukanie na podstronach konkretnych informacji, wolą od razu trafić w miejsce odpowiadające ich oczekiwaniom. Dla pozycjonerów oznacza to, że użytkownicy internetu idą w kierunku tzw. long tail czyli długiego ogona i konieczne […]

Czy wyszukiwarka Google zmienia się każdego dnia?

Amit Singhal jedna z kluczowych postaci pracujących nad wyszukiwarką Googole opublikował post, w których opisuje zmiany jakie zaszły w Google na przestrzeni 10 lat. Amit opisał „10 największych kamieni milowych wyszukiwarki Google” od 2004 do 2014 roku. -Auto uzupełnianie: proponowanie przez Google w trakcie pisania najbardziej prawdopodobnych słów czy zwrotów. -Tłumaczenia: czyli Translator Google, który umożliwia automatyczne przetłumaczenie strony […]

Mobilne zakupy

Zakupy bez wychodzenia z domu Cały czas usłyszeć można o powszechnej cyfryzacji, globalizacji oraz zwiększonej mobilności użytkowników urządzeń elektronicznych. Coraz częściej zamiast komputera korzystamy z przenośnych urządzeń takich jak tablety czy nawet smartfony, które mają o wiele mniejsze rozmiary i zachowują podobną, jeśli nie taką samą funkcjonalność. Takie zachowania dostrzegają nie tylko twórcy platform społecznościowych czy instytucje finansowe jak banki, […]

Niemieckie systemy wymiany linków pod lupą

W poniedziałek, 18.08.2014 Google rozpoczęło karać strony za wykorzystanie systemu wymiany linków. Na pierwszy ogień poszły Niemcy. O rozpoczętych działaniach poinformowała wczoraj rano na Twiterze, Karolina Kruszyńska: „Dziś podjęliśmy działania przeciwko europejskiemu i niemieckiemu systemowi wymiany linków” Oprócz tego Google oficjalnie zakomunikował na swoim profilu G+ o  działaniach dotyczących jednego systemu Europejskiego i jednego Niemieckiego. Na ten moment […]

Depozycjonowanie (SEO) czyli nieetyczne osłabianie konkurencji

Chcąc wypromować żądaną stronę by osiągała jak najlepsze wyniki podczas wyszukiwania tematów przez nią poruszanych podejmujemy wiele działań. Mają one na celu osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek po wpisaniu konkretnych słów i fraz kluczowych. Jak to zwykle bywa, jednym ze sposobów konkurencji jest proces odwrotny, mający na celu osłabić konkurencyjną witrynę, noszący nazwę depozycjonowania. Marketing […]

Mobilny Asystent Google Now poinformuje o opóźnionych i odwołanych lotach.

Google dodało dwie nowe funkcje do aplikacji mobilnej Google Now. Google Now jest to aplikacja dostępna na urządzeniach mobilnych tzw. „inteligentny asystent”, która potrafi odpowiadać na pytania oraz przekazywać istotne dla użytkownika informacje. Teraz Google Now zostało wzbogacone o dwie nowe funkcje. Asystent Google nie tylko poinformuje Cię o opóźnionym lub odwołanym locie ale także zaproponuje w razie […]

Co zwracamy w sieci?

Badania na zlecenie serwisu kody rabatowe.pl Kupując w sieci jesteśmy coraz bardziej świadomi swoich praw, jako konsumentów. Dzieje się tak z uwagi na to, że informacje na ten temat pojawiają się w mediach, a i same sklepy w swoich regulaminach umieszczają odpowiednie zapisy. Jednak najistotniejsze jest to, że ze swoich praw korzystamy znacznie częściej niż jeszcze kilka lat temu. Chodzi […]

Kto tęskni za Pandą i Pingwinem?

Ostatnio pojawiły się spekulacje jakoby między 8-9 sierpnia miała miejsce aktualizacja Pandy. Spekulacje miały być oparte na raportach webmasterów, którzy zauważyli istotne zmiany w ruchu na stronie w dniu poprzedzającym 8 sierpnia. Odchylenia w raportach miały wskazywać na zmiany algorytmu Panda. Jednak Google nie udzieliło żadnych oficjalnych informacji w tym temacie. Nie potwierdzając ani nie zaprzeczając, że Update miał […]

Narzędzia Google dla webmasterów wysyłają powiadomienia o błędnych przekierowaniach urządzeń mobilnych.

Wczoraj narzędzia Google dla webmasterów zostały wzbogacone o nową funkcję. Dodatkową funkcją przygotowaną przez Google są powiadomienia o błędnych przekierowaniach urządzeń mobilnych. A dokładniej Google zaczęło wysyłać informacje do webmasterów, którzy źle przekierowali użytkowników urządzeń mobilnych.  W czerwcu Google zaczęło ostrzegać użytkowników smartfonów przed źle funkcjonującą stroną mobilną. Problem pojawiał się gdy użytkownik szukając czegoś na smartfonie zamiast […]

E-commerce Standard wystartuje już po raz dziewiąty

Konferencja dla osób związanych z e-commerce Jak już poprzednio wspominaliśmy jesień obfituje w ciekawe wydarzenia związane z konferencjami, spotkaniami i wykładami dla ludzi biznesu i zajmującymi się szeroko rozumianym marketingiem. Tym razem chcemy napisać o konferencji, które będzie miała miejsce za niecałe dwa miesiące w Warszawie. Jest to już dziewiąta edycja E-commerce Standard – konferencji przeznaczonej dla ekspertów i praktyków z dziedziny e-commerce. W […]

Czy protokół HTTPS zapewnia wyższą pozycję w rankingu Google?

Google poinformowało ostatnio, że używają protokołu SSL/HTTPS jako elementu premiowanego w wynikach wyszukiwania. Według Google dodanie 2048-bitowego certyfikatu klucza SSL powoduje obecnie jedynie niewielki wpływ na ranking. Jednak warto wiedzieć, że przejście z HTTP na protokół HTTPS nie pozostaje bez wpływu na pozycję w rankingu Google. Jak informuje Google bezpieczeństwo jest najważniejsze, dlatego podejmuje w tym kierunku ciągłe inwestycje. […]

Nowe funkcje w Google Merchant Center

Kilka dni temu Google poinformowało na swoim blogu o nowych funkcjach wysyłki dostępnych dla użytkowników usługi Google Zakupy. Zmiany wprowadzone przez Google mają zapobiec rozbieżności ceny ostatecznej, którą musi zapłacić klient od tej widzianej w Zakupach Google. Google wprowadziło nowe narzędzie, które ma pomóc dokładniej skonfigurować koszty poprzez takie dodatkowe opcje jak: –więcej modeli wysyłki, -więcej metod […]

O content marketingu słów kilka

Już niedługo, bo na przełomie sierpnia i września planowana jest publikacja e-booka dotyczącego historii światowego content marketingu. Jest to publikacja przygotowana prze dr Pawła Strykowskiego i Macieja Mazura, którzy pracują w Agencji WhitePress. Projekt jest o tyle istotny, że będzie to pierwsza tego typu publikacji na polskim rynku,. W e-booku maja zostać zawarte pojęcia i wydarzenia istotne dla rozwoju content marketingu […]

Google News Publisher Center

Google opublikowało na blogu informację o nowym portalu Google News Publisher Center służącym do publikowania newsów. Dla każda witryny, która zostanie zweryfikowana przez narzędzie dla webmasterów i jest dostępna w serwisie Google News powinna pojawić się możliwość zarządzania Google News Publisher Center. Natomiast strony, które nie przeszły weryfikacji mogą tego dokonać w dowolnym momencie. Używając Publisher Center można automatycznie: […]

Szukamy pracowników z doświadczeniem w pozycjonowaniu

Jesteśmy z Wrocławia i od 10 lat zajmujemy się pozycjonowaniem. Szukamy osób, które mają doświadczenie i predyspozycje do pracy w naszej specyficznej branży. Każdy kto pracuje przy pozycjonowaniu wie o czym mowa Szukamy osób na następujące stanowiska 1. kierownik projektów SEO Stanowisko wymagające min 2-3 letniego doświadczenia i umiejętności kierowania ludźmi oraz prowadzenia i nadzorowania kilkunastu projektów jednocześnie. Jest to samodzielne i odpowiedzialne […]

Poznawaj świat z grafem wiedzy Google

Korzystając z wyszukiwarki internetowej chcemy znaleźć odpowiedzi na interesujące nas pytanie, poszerzyć swoją wiedzę o brakujące elementy, poznać ciekawostki na dany temat. Jednak już samo wyszukiwanie informacji wymaga od nas posiadania wiedzy. Od nieco ponad roku polska wersja wyszukiwarki Google posiada nową, niezwykle interesującą cechę – graf wiedzy Google, który pomoże dotrzeć do żądanej informacji w łatwiejszy i szybszy […]

Weryfikacja informacji w Google Moja Firma za pomocą narzędzi dla webmasterów.

Mike Blumenth poinformowała, że istnieje możliwość zweryfikowania informacji o lokalnej firmie w Google Moja Firma za pomocą narzędzi dla webmasterów. Aby można było dokonać automatycznej weryfikacji w Google Moja Firma, należy wcześniej upewnić się czy to samo konto zostało użyte do weryfikacji strony za pomocą narzędzi dla webmasterów. W przeciwnym wypadku taki zabieg nie będzie możliwy. Google wyszło naprzeciw […]

Disavow (Zrzekanie się linków) – szkodliwe czy przyjazne narzędzie dla pozycjonerów?

Prawie dwa lata minęły od uruchomienia przez Google narzędzia Disavow, służącego do zrzekania się linków. Google informowało, że narzędzie nie może zaszkodzić domenie, chyba że będzie używane w niewłaściwy sposób. Jednak pomimo informacji o braku szkodliwości narzędzia wiele osób nie było do niego przekonanych. Jeden z webmasterów twierdzi, że Disavow Tool bardzo zaszkodził jego stronie. Webmaster, który postanowił […]

300 dni bez aktualizacji Pingwina

Dzisiaj mija 300 dni od ostatniej aktualizacji Pingwina, która miała miejsce 4 października 2013. To oznacza, że od wypuszczenia Pingwina 2.1 minęło prawie 10 miesięcy. Niektórzy zastanawiają się czy może Google szykuje Update tego lata? 300 dni oczekiwania to zdecydowanie dużo dłużej niż Google kazało czekać na poprzednie aktualizację Pingwina. Czy w związku z tym szykuje się […]

Google testuje nowy Graf wiedzy

Florian Kiersch poinformował na portalu Google + o nowym pomyśle prezentowania informacji w wyszukiwarce. Google aktualnie testuje nowy graf wiedzy (knowledge graph). Po zakończeniu wprowadzenia zmian użytkownicy powinni w górnej części wyszukiwarki zobaczyć oś czasu, która przedstawiać będzie rozmieszczone chronologicznie wydarzenia powiązane z wyszukiwanym zapytaniem. Po najechaniu kursorem myszy na oś czasu Google pokaże ciekawostki powiązane z zapytaniem. Natomiast po […]

Pigeon Update – Nowy algorytm Google

W nocy z 24 na 25 lipca Google wprowadziło nowy i ważny dla wyszukiwania lokalnego algorytm. Wprowadzone zmiany mają być widoczne zarówno w Google Maps jak i w wynikach wyszukiwarki. Algorytm powinien lepiej wykorzystywać steki sygnałów, które są używane przez wyszukiwarki internetowe oraz funkcje wyszukiwania takie jak Knowledge Graph, korekta pisowni, synonimy i inne. Lokalne katalogi stron mają być teraz […]

Dlaczego niektóre funkcje i narzędzia Google zostały zlikwidowane?

Projektant Wyszukiwarki Google wyjaśnił dlaczego niektóre funkcje i narzędzia zostały zlikwidowane. Jon Wiley, główny projektant wyszukiwarki Google wyjaśnił dlaczego Google usuwa funkcje, które ludzie „kochają”. Niedawno Google ostatecznie wyłączyło filtr wyszukiwarki forum dyskusyjnego Google, które zostało w styczniu 2014 roku usunięte z narzędzi wyszukiwania wraz z innymi funkcjami. Jon Wiley odpowiedział na pytanie: Dlaczego Google usuwa pewne cechy, które […]

Kobieta w biznesie

Tegoroczna jesień będzie obfitowała w wiele ciekawych wydarzeń związanych z szeroko pojętym biznesem i marketingiem. Tematyka konferencji i kongresów jest bardzo szeroka, dlatego też każdy z pewnością wybierze takie spotkanie, które go zainteresuje. Jednym z ciekawszych wydarzeń będzie planowana na początek października II Edycja Polish Businesswoman Congress. Nowe możliwości Spotkanie to będzie miało formę dwudniowego seminarium (3-4.10.2014), w czasie którego będą odbywały […]

Black Hat SEO kontra White Hat

Czym jest SEO? Termin ten oznacza skuteczną optymalizację strony www, która ma prowadzić do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Klienci mają często do wyboru dwa rodzaje optymalizacji – black hat  i white hat SEO. Który warto wybrać? W sieci nietrudno znaleźć firmy pozycjonerskie, które obiecują osiąganie wysokich wyników w bardzo krótkim czasie. Jest to oczywiście możliwe, ale […]

Nowe zasady nazywania kont w Google+

Pseudonimy i zmiany nazwy konta – to już będzie możliwe! Chyba każdemu, bardziej zorientowanemu użytkownikowi internetu, a w szczególności serwisu społecznościowego Google+ znane są słowa Erica Schmita, mówiące o tym, że jeśli ktoś nie może używać swoich prawdziwych danych (imienia i nazwiska) nie powinien korzystać ze wspomnianego serwisu. Przy rejestracji koniecznym było podanie prawdziwych danych, zgodnie z zasadami ujętymi w regulaminie […]

”Doodlowe” podsumowanie Mistrzostw

Ponad 60 różnych Google Doodle z okazji Mundialu Mistrzostawa świata w piłce nożnej już za nami – jedni powiedzą, że na reszcie, bo ile można, drudzy z rozrzewnieniem będą wspominać najpiękniejsze chwile i żałować, że to już koniec. My postanowiliśmy podsumować Mundial w nietypowy sposób. To podsumowanie będzie mówiło o Google Doodle, które wbrew pozorom również wzbudzały niemałe emocje. Zapewne pamiętasz, […]

Indeksowanie strony w Google

Indeksowanie to nic innego, jak dodanie strony do Google. Do czego można przyrównać to działanie? Przykładowo gdy strona supermarketu nie jest zaindeksowana wówczas wygląda tak jakby otoczono ją wysokim na trzy metry murem, a jedynymi klientami sklepu byłyby osoby, którym osobiście wskazywalibyśmy wejście. Indeksowanie Google to rozbicie tego muru i otwarcie naszego sklepu dla klientów z całego kraju, […]

Pozycjonowanie czy AdWords?

Wiele firm faworyzuje pozycjonowanie (SEO) lub AdWords i stawia sprawę zero-jedynkowo: pozycjonowanie (SEO) lepsze od AdWords vs. AdWords lepsze od pozycjonowania. Oba podejścia są błędne i powodują, że przedsiębiorstwa same sobie szkodzą, jeśli korzystają jedynie z faworyzowanego rozwiązania. By w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing w wyszukiwarce, należy wziąć pod uwagę pozycjonowanie (SEO) i Google AdWords jednocześnie, a zastanawianie się co […]

Polskie Systemy Wymiany Linków (SWL) ponownie na celowniku

Ponowna akcja Google wymierzona w spamerów Google co jakiś czas „odnawia” akcję mającą na celu banowanie witryn, które wykorzystują SWLe do podniesienia pozycji w wynikach wyszukiwania. Ostatnia akcja skierowana w polskie Systemy Wymiany Linków miała miejsce przed czterema miesiącami – na przełomie lutego i marca. Na początku lipca rozpoczęto ponowne działania mające na celu walkę ze spamowaniem. Kary nakładane […]

Czas ładowania strony może mieć wpływ na jej pozycje w wyszukiwarce

„Najpierw powoli, jak żółw ociężale…” Żółwie tempo ładowania się strony internetowej może skutecznie zniechęcić do jej oglądania, szczególnie jeśli jest to sklep internetowy lub portfolio jakiegoś artysty, gdzie głównym elementem są wysokiej jakości zdjęcia czy grafiki. W takim przypadku często rezygnujemy z wchodzenia w późniejszym czasie na taką stronę. Ale jak się okazuje szybkość ładowania się strony ma […]

Web usability w pozycjonowaniu

Aby pozycjonowanie (SEO) było skuteczne należy najpierw przeprowadzić dokładną analizę strony internetowej i ocenić jakość poszczególnych elementów. Na pozycjonowanie (SEO) ma wpływ bardzo wiele czynników. Obecnie bardzo ważna jest także tzw. użyteczność strony www – to przetłumaczenie angielskiego terminu web usability. Użyteczność stron wiąże się z ich jakością, a to jest dziś bardzo ważne nie tylko jak do […]

”Zapomniani” przez Google

Wniosek o usunięcie wpisu w wynikach wyszukiwania W maju firma Google udostępniła formularz, dzięki któremu można złożyć wniosek – prośbę o usunięcie z wyników wyszukiwania konkretnych wpisów dotyczących danych osób. Wniosek taki mogą złożyć osoby będące obywatelami Unii Europejskiej. Formularz można złożyć w swoim lub czyimś imieniu, jednak do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające tożsamość – najczęściej będzie to […]

Ciągłe zmiany w Google Authorship

Google Authorship daje możliwość powiązania konta Google + z prowadzoną stroną internetową, blogiem lub też konkretnym wpisem na nich lub artykułem. Takie rozwiązanie pozwala na oznaczenie autorstwa – w wynikach wyszukiwania przy linku jest podany autor publikacji, do której zostaniemy przeniesieni po kliknięciu odnośnika. Ciągłe zmiany wyglądu wyników wyszukiwania Jak to pewnie zauważyliście wygląd wyników wyszukiwania co […]

Audyt SEO strony internetowej www – analiza konkurencji

Od czego musi zacząć specjalista, który ma zamiar pozycjonować stronę internetową? Od dokładnej analizy działań konkurencji swojego klienta. To podstawa i sposób na zebranie danych, od których będzie zależało całe dalsze postępowanie przy pozycjonowaniu strony. Przypomnijmy, skuteczne pozycjonowanie (SEO) to cały szereg działań, które muszą trwać długo i są wykonywane cyklicznie. A do tego wszystkiego jeszcze muszą to […]

Google Play z szerszą ofertą

Coś dla miłośników dobrego kina Do niedawana Google Play kojarzyło nam się jedynie z różnego rodzaju aplikacjami na urządzenia mobilne z systemem Android. Każdy użytkownik mógł ściągnąć tutaj sobie zajmującą grę lub przydatne do pracy i codziennych czynności aplikacje takie jak chociażby budzik czy tłumacz. Już jakiś czas temu w tym internetowym sklepie pojawiła się możliwość kupienia elektronicznych wydań […]

Reklama banerowa w Google AdWords

Reklama banerowa AdWords jest jednym z najskuteczniejszych sposobów reklamy, która przyciąga wzrok osób odwiedzających witryny internetowe. Banery mogą mieć różne rozmiary, a stosowana tutaj reklama może mieć formę statyczną (jeden, nieruchomy obrazek) lub dynamiczną (proste animacje w formacie gif lub filmiki w formacie flash), o czym piszemy w dalszej części artykułu. Co to jest baner reklamowy? Baner reklamowy to plik graficzny […]

Piłkarsie Google Doodle z błędem

W czerwcu tego roku nie sposób ominąć tematu jakim są Mistrzostwa Świata w piłce nożnej odbywające się w Brazylii, dlatego też na naszym blogu powracamy do tego tematu. Jak zapewne wiesz, błędy przydarzają się każdemu – nawet największym, dlatego też nie powinien dziwić fakt, że od czasu do czasu pojawiają się one w wyszukiwarce Google. Tym razem błąd […]

Historia domeny internetowej a pozycjonowanie (SEO)

Najstarsza domena internetowa, symbolics.com została zarejestrowana 15 marca 1985 roku. Początkowo była używana w tradycyjny sposób, czyli jako adres prowadzący do strony internetowej firmy komputerowej. Obecny właściciel wykorzystuje jej popularność, wiek i wysoki PageRank w celach zarobkowych, a mianowicie oferując odpłatne udostępnianie linków. Historia domeny i jej wpływ na pozycjonowanie stron to kwestia, nad którą zastanawia się wiele osób, ale […]

Nowa usługa Google dla firm

Wierny klient to największy skarb firmy W powyższym stwierdzeniu jest wiele prawdy. Wierny klient, który cały czas powraca do firmy, korzysta wyłącznie z jej usług lub kupuje jej wyroby to najlepsze co może się przytrafić jej właścicielom. Nie chodzi tutaj tylko o finansowy aspekt w dosłownym tych słów znaczeniu. Trzeba pamiętać, że stały klient, który jest zadowolony z usług […]

Google coraz bardziej docenia kobiety

Od początku tego roku Google Doodle w prawie połowie przypadków nawiązywało do znanych kobiet Wszędzie możemy dostrzec walkę o równouprawnienie i jej lepsze lub gorsze wyniki. Również w sieci jest to zauważalne. Przykładem mogą być tutaj okazjonalne logo Google, tzw. Google Doodle honorujące ludzi. Od początku tego roku na wielu z nich można było zobaczyć grafiki nawiązujące do znanych kobiet, […]

Co to jest link building i kiedy jest skuteczny?

Pozycjonowanie stron od zawsze kojarzyło się ze zdobywaniem linków z innych witryn do własnej. Do niedawna zadanie to było stosunkowo proste, gdyż liczyła się ilość a nie jakość. Czym więcej linków do danej strony znajdowało się w Internecie, tym dana strona była wyżej w rankingu wyszukiwania. Jednak specjaliści z Google wprowadzili wiele zmian w algorytmach najpopularniejszej wyszukiwarki, które spowodowały, że stosowane […]

Dzięki Google Street View możesz obejrzeć brazylijskie stadiony

Sportowe emocje Już za parę dni, cały świat ogarnie sportowe szaleństwo. I nie ma się czemu dziwić. Piłka nożna to chyba jeden z najpopularniejszych sportów wszechczasów. Najwięcej emocji sama gra wzbudza u mężczyzn, czego ich partnerki w większości nie rozumieją… Już 12 czerwca rozpocznie się największe święto kibiców tej dyscypliny sportowej – Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Brazylia 2014. Z uwagi […]

Google stawia na polskie start-upy!

Google stworzy Google Campus w Warszawie Google Campus jest inicjatywą Google, która ma za zadanie wspierać młodych, innowacyjnych ludzi. Google Campus to miejsce, gdzie przedsiębiorcy mogą spotykać się z innymi przedsiębiorcami, wymieniać doświadczeniami i rozwijać własną firmę. W inicjatywie biorą również udział mentorzy i doświadczeni pracownicy Google, służący radą i wsparciem w rozwijanych projektach. Na całym świecie, istnieją tylko dwa tego typu […]

Analiza słów kluczowych. Bądź o krok przed konkurencją

Praktycznie każdego dnia przeszukujemy zasoby Internetu w celu znalezienia interesujących nas zagadnień, towarów czy usług. Robimy to zarówno w życiu prywatnym poszukując nowych butów do biegania lub najbliższego klubu fitness, jak i służbowym, aby znaleźć hotel dla pracowników lub firmę transportową. Po wpisaniu słów, które odpowiadają poszukiwanym przez nas informacjom, w 90% przypadków klikamy tylko w te wyniki, które […]

Google+, kolejne opcje dla miłośników fotografowania

Wakacji czar Coraz częściej możemy pozwolić sobie na wyjazdy zagraniczne, do egzotycznych krajów, co jeszcze parę lat temu nie było tak powszechne. Dzięki cyfryzacji fotografii każdy z nas ma możliwość wykonywania wielu zdjęć, bez konieczności ograniczania się do 20 – 30 fotografii z takiego wyjazdu. Dzisiaj zbieramy setki, a nawet tysiące zdjęć, z których później możemy wybrać najlepsze ujęcia. […]

Audyt SEO krok po kroku

„Prowadzenie biznesu bez reklamy to jak puszczanie oka do dziewczyny w ciemności. Nikt poza nami nie wie, co robimy” – dr Steuart Henderson Britt Każdy bez wątpienia zgodzi się z powyższym stwierdzeniem. W dzisiejszych czasach jedną z obowiązkowych form reklamy jest posiadanie strony internetowej a także profilu społecznościowego prowadzonej firmy. Jednak w dobie ogromnej i wszechobecnej konkurencji sama obecność w Internecie to za […]

Jakie logo będziemy mogli zobaczyć w wyszukiwarkach internetowych z okazji Dnia Matki?

Wyszukiwarka Google przyzwyczaiła nas już, że w dniu jakiegoś święta czy istotnej rocznicy możemy zobaczyć różne grafiki tzw. Doodle nawiązujące do danego wydarzenia. Nie inaczej będzie z okazji zbliżającego się Dnia Matki. Ale nie tylko Google przygotowało „laurkę” dla mam. Oto co będziemy mogli zobaczyć w różnych wyszukiwarkach internetowych. Google Super Mama na rowerze Logo Google przypominać ma […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to