EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

WORLD – CLASS DIGITAL MARKETING EVENT

W dniach 31.10-2.11 w Czechach odbędzie się DIGITAL MARKETING EVENT. Festiwal Marketingu jest światowej klasy wydarzeniem, podczas którego można będzie wysłuchać specjalistów z dziedziny marketingu, SEO, reklamy PPC oraz analityków internetowych. Podczas odbywającego się w Brnie festiwalu przedstawione zostaną najlepsze studia przypadków, wybrane spośród nadesłanych przez oficjalna stronę wydarzenia. Pojawią się znawcy z kilku krajów z całego świta , wśród […]

Zadbaj o landing page i zyskaj nowych klientów

Skuteczna strona docelowa to taka, która zachęci klienta do skorzystania z proponowanego mu rozwiązania. Ma na celu zrealizować cel kampanii – sprzedać produkt, rozbudować listę mailingową itp. Aby zachęcić internautę do skorzystania z oferty tworzy się strony skupiające się wokół niej, ułatwiające mu podjęcie decyzji i przekonujące go o słuszności wyboru. Noszą nazwę landing page. Co to jest landing […]

Komenda Google „site”: adres url

Dobrze znana wszystkim webmasterom komenda „site” nie jest najlepszym wskaźnikiem pomiaru wszystkich stron zaindeksowanych w Google. Po wpisaniu komendy „site: adres url”, Google wyświetla podstrony domeny, którą sprawdzamy. Jednak przy zastosowaniu tej komendy otrzymamy jedynie przybliżoną liczbę wyników. Komenda dobrze radzi sobie z małymi witrynami, które nie posiadają zbyt rozbudowanej struktury. Gdy natomiast sprawdzamy rozbudowany serwis z wieloma […]

E-commerce a duży ruch na stronie

Wykorzystanie chmury obliczeniowej dla obsługi dużego ruchu w e-commerce Duży ruch na stronie internetowej może być sporym obciążeniem dla serwerów, na których jest ona umieszczona – powoduje to spowolnione działanie lub nawet wieszanie się strony. A to z kolei, jak już pisaliśmy kiedyś może zniechęcić potencjalnych klientów do ponownych odwiedzin na stronie i dokonania zakupów. Jak więc zatem rozwiązać […]

Jak to jest z wpływem protokołu HTTPS na ranking?

6 sierpnia Google poinformowało, że używanie protokołu HTTPS będzie miało pozytywny wpływ na ranking. Informacja wywołała dosyć duże zainteresowanie i wiele osób zaczęło się zastanawiać jak duży może być ten wpływ. Oczywiście opinie są rozbieżne. Marcus Tober z SearchMetrics uważa, że nie można udowodnić, aby zastosowanie protokołu HTTPS miało jakikolwiek wpływ na pozycję strony. A dokładniej jak twierdzi […]

Dlaczego ze względu na SEO warto prowadzić bloga w katalogu domeny?

Często posiadając stronę firmową chcemy doposażyć ją o bloga, na którym zamieszczalibyśmy treści zgodne z obranym profilem. Gdy zdecydujemy się na ten krok pojawia się pytanie – stworzyć bloga na subdomienie, czy może użyć katalogu domeny? Subdomena czy katalog? Przeglądając strony opisujące pozycjonowanie stron możemy przeczytać wiele zalet wynikających z postanowienia bloga na subdomenie strony. Wymienia się najczęściej […]

Nowa czy stara strona domowa Google?

Niektórzy użytkownicy przeglądarki Google narzekają, że zamiast na nowa stronę wyszukiwarki Google trafiają na starą. Można by zatem pomyśleć, że pojawił się błąd, którym Google powinno się zająć. Google podziękowało, za zwrócenie uwagi na problem, jednocześnie uspokajając użytkowników, że nic złego się z ich wyszukiwarką nie dzieję. Wszystko działa tak jak powinno. W kilku słowach wyjaśnienia […]

Jak podnieść Page Rank?

W poprzednim wpisie wyjaśniliśmy, czym jest Page Rank, kiedy jest uaktualniany i jaki stosunek do niego mają jego twórcy. Page Rank był kiedyś jednym z podstawowych wyznaczników „wartości” strony internetowej. Dziś, jak pokazaliśmy w poprzednim wpisie, stracił naprawdę sporo na wartości. Mimo to dla wielu osób Page Rank jest nadal niezwykle ważny, a stałe oscylowanie wokół wskaźnika O lub 1 […]

Koniec Google Authorship?

28 sierpnia John Mueller poinformował na Google + o tym, że Google nie będzie dłużej wpierać funkcjonalności Authorship. John Mueller napisał na swoim profilu, że po trzech latach zaangażowania w testowanie funkcjonalności Google podjęło decyzję o jej usunięciu. Decyzja została podjęta na podstawie informacji zwrotnych od webmasterów oraz użytkowników, według których funkcjonalności nie jest tak przydatna jak początkowo […]

Konwersje wspomagane

Prócz konwersji po wyświetleniu, o których pisaliśmy ostatnio istnieje coś takiego, jak konwersje wspomagane. Obecnie potencjalny klient spotyka się z ofertą firm w różnych miejscach, np. bezpłatne wyniki wyszukiwania, reklamy AdWords, porównywarki cenowe, kampanie banerowe itd. Rzadko zdarza się, że konwersja zachodzi za pomocą jednego źródła czy medium. W zdecydowanej większości przypadków, potencjalny klient dokonuje konwersji po kilkukrotnym […]

Konwersje po wyświetleniu

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, co to jest konwersja w AdWords. Natomiast dzisiaj chcemy przybliżyć dla wielu osób mało jasne pojęcie konwersja po wyświetleniu. Interakcja użytkowników z reklamą w wyszukiwarce nie sprowadza się jedynie do kliknięcia w link sponsorowany. Wiele osób błędnie zakłada, że zachowanie ludzkie w wyszukiwarce jest proste, ale dużo badań pokazuje, iż jest inaczej. Google próbuje analizować […]

Migające SERPy

Można było już zauważyć parę miesięcy temu, że po pisaniu w wyszukiwarkę „blink html” obydwa słowa zaczynają migać. Teraz możemy się natknąć na inne żarty programistów. Przykładowo określonym osobom, które wpiszą „eye problem” migać będą słowa „eye problems”, „eye disorders” itp. Można również zobaczyć na profilu Google + Enrico Altavilla jak po wpisaniu „places to eat […]

Jak dobrze wykorzystać marketing treści?

Wiele osób i firm chce produkować video mając na celu przykładowo wypromowanie marki czy produktu. Niewiele osób jednak wie jak poprawnie to wykonać. Błędnie wykonany, nieprzemyślany video content marketing może nie przynieść żadnych skutków, a poniesione koszty mogą być ogromne. Już za tydzień 28.08.2014 w czwartek odbędzie się spotkanie na którym możesz dowiedzieć się jak prawidłowo wykorzystać video […]

Google dominuje rynek reklam mobilnych

W 2013 roku wyszukiwarka Google zarobiła 8 miliardów dolarów na reklamach wyświetlanych w urządzeniach mobilnych! Znaczenie rynku mobilnego rośnie nieustannie a takie przedsiębiorstwa jak Google czerpią z tego korzyści w postaci coraz większego przychodu. Korzystając z internetu na telefonie, wyświetlają nam się płatne wyniki wyszukiwania, dzięki którym Google uzyskuje ogromny przychód. Google zdominowało inne wyszukiwarki internetowe, stając się najpopularniejszą z której […]

Co to jest Page Rank, czyli ranking Google

Obecnie Page Rank i jego znaczenie dla pozycjonowania zostało nieco przytłumione, a to za sprawą działań Google, które jak się okazało dążyły do zaprzestania podawania informacji o jego wartości. Coraz rzadsze aktualizacje aż w końcu usunięcie przez Google wskaźnika Page Rank z Toolbar (dodatku do przeglądarki informującego o wartości Page Rank aktualnie wyświetlanej strony.) rozpoczęły dywagacje o przejściu Page Rank do historii. […]

Pozycjonowanie metodą long tail

Internauci coraz częściej wyszukują interesujących materiałów stosując coraz dłuższe, bardziej sprecyzowane frazy. Doskonale wiedzą co ich interesuje, czego konkretnie im potrzeba. Nie chcą tracić czasu na szukanie na podstronach konkretnych informacji, wolą od razu trafić w miejsce odpowiadające ich oczekiwaniom. Dla pozycjonerów oznacza to, że użytkownicy internetu idą w kierunku tzw. long tail czyli długiego ogona i konieczne […]

Czy wyszukiwarka Google zmienia się każdego dnia?

Amit Singhal jedna z kluczowych postaci pracujących nad wyszukiwarką Googole opublikował post, w których opisuje zmiany jakie zaszły w Google na przestrzeni 10 lat. Amit opisał „10 największych kamieni milowych wyszukiwarki Google” od 2004 do 2014 roku. -Auto uzupełnianie: proponowanie przez Google w trakcie pisania najbardziej prawdopodobnych słów czy zwrotów. -Tłumaczenia: czyli Translator Google, który umożliwia automatyczne przetłumaczenie strony […]

Mobilne zakupy

Zakupy bez wychodzenia z domu Cały czas usłyszeć można o powszechnej cyfryzacji, globalizacji oraz zwiększonej mobilności użytkowników urządzeń elektronicznych. Coraz częściej zamiast komputera korzystamy z przenośnych urządzeń takich jak tablety czy nawet smartfony, które mają o wiele mniejsze rozmiary i zachowują podobną, jeśli nie taką samą funkcjonalność. Takie zachowania dostrzegają nie tylko twórcy platform społecznościowych czy instytucje finansowe jak banki, […]

Niemieckie systemy wymiany linków pod lupą

W poniedziałek, 18.08.2014 Google rozpoczęło karać strony za wykorzystanie systemu wymiany linków. Na pierwszy ogień poszły Niemcy. O rozpoczętych działaniach poinformowała wczoraj rano na Twiterze, Karolina Kruszyńska: „Dziś podjęliśmy działania przeciwko europejskiemu i niemieckiemu systemowi wymiany linków” Oprócz tego Google oficjalnie zakomunikował na swoim profilu G+ o  działaniach dotyczących jednego systemu Europejskiego i jednego Niemieckiego. Na ten moment […]

Depozycjonowanie (SEO) czyli nieetyczne osłabianie konkurencji

Chcąc wypromować żądaną stronę by osiągała jak najlepsze wyniki podczas wyszukiwania tematów przez nią poruszanych podejmujemy wiele działań. Mają one na celu osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek po wpisaniu konkretnych słów i fraz kluczowych. Jak to zwykle bywa, jednym ze sposobów konkurencji jest proces odwrotny, mający na celu osłabić konkurencyjną witrynę, noszący nazwę depozycjonowania. Marketing […]

Mobilny Asystent Google Now poinformuje o opóźnionych i odwołanych lotach.

Google dodało dwie nowe funkcje do aplikacji mobilnej Google Now. Google Now jest to aplikacja dostępna na urządzeniach mobilnych tzw. „inteligentny asystent”, która potrafi odpowiadać na pytania oraz przekazywać istotne dla użytkownika informacje. Teraz Google Now zostało wzbogacone o dwie nowe funkcje. Asystent Google nie tylko poinformuje Cię o opóźnionym lub odwołanym locie ale także zaproponuje w razie […]

Co zwracamy w sieci?

Badania na zlecenie serwisu kody rabatowe.pl Kupując w sieci jesteśmy coraz bardziej świadomi swoich praw, jako konsumentów. Dzieje się tak z uwagi na to, że informacje na ten temat pojawiają się w mediach, a i same sklepy w swoich regulaminach umieszczają odpowiednie zapisy. Jednak najistotniejsze jest to, że ze swoich praw korzystamy znacznie częściej niż jeszcze kilka lat temu. Chodzi […]

Kto tęskni za Pandą i Pingwinem?

Ostatnio pojawiły się spekulacje jakoby między 8-9 sierpnia miała miejsce aktualizacja Pandy. Spekulacje miały być oparte na raportach webmasterów, którzy zauważyli istotne zmiany w ruchu na stronie w dniu poprzedzającym 8 sierpnia. Odchylenia w raportach miały wskazywać na zmiany algorytmu Panda. Jednak Google nie udzieliło żadnych oficjalnych informacji w tym temacie. Nie potwierdzając ani nie zaprzeczając, że Update miał […]

Narzędzia Google dla webmasterów wysyłają powiadomienia o błędnych przekierowaniach urządzeń mobilnych.

Wczoraj narzędzia Google dla webmasterów zostały wzbogacone o nową funkcję. Dodatkową funkcją przygotowaną przez Google są powiadomienia o błędnych przekierowaniach urządzeń mobilnych. A dokładniej Google zaczęło wysyłać informacje do webmasterów, którzy źle przekierowali użytkowników urządzeń mobilnych.  W czerwcu Google zaczęło ostrzegać użytkowników smartfonów przed źle funkcjonującą stroną mobilną. Problem pojawiał się gdy użytkownik szukając czegoś na smartfonie zamiast […]

E-commerce Standard wystartuje już po raz dziewiąty

Konferencja dla osób związanych z e-commerce Jak już poprzednio wspominaliśmy jesień obfituje w ciekawe wydarzenia związane z konferencjami, spotkaniami i wykładami dla ludzi biznesu i zajmującymi się szeroko rozumianym marketingiem. Tym razem chcemy napisać o konferencji, które będzie miała miejsce za niecałe dwa miesiące w Warszawie. Jest to już dziewiąta edycja E-commerce Standard – konferencji przeznaczonej dla ekspertów i praktyków z dziedziny e-commerce. W […]

Czy protokół HTTPS zapewnia wyższą pozycję w rankingu Google?

Google poinformowało ostatnio, że używają protokołu SSL/HTTPS jako elementu premiowanego w wynikach wyszukiwania. Według Google dodanie 2048-bitowego certyfikatu klucza SSL powoduje obecnie jedynie niewielki wpływ na ranking. Jednak warto wiedzieć, że przejście z HTTP na protokół HTTPS nie pozostaje bez wpływu na pozycję w rankingu Google. Jak informuje Google bezpieczeństwo jest najważniejsze, dlatego podejmuje w tym kierunku ciągłe inwestycje. […]

Nowe funkcje w Google Merchant Center

Kilka dni temu Google poinformowało na swoim blogu o nowych funkcjach wysyłki dostępnych dla użytkowników usługi Google Zakupy. Zmiany wprowadzone przez Google mają zapobiec rozbieżności ceny ostatecznej, którą musi zapłacić klient od tej widzianej w Zakupach Google. Google wprowadziło nowe narzędzie, które ma pomóc dokładniej skonfigurować koszty poprzez takie dodatkowe opcje jak: –więcej modeli wysyłki, -więcej metod […]

O content marketingu słów kilka

Już niedługo, bo na przełomie sierpnia i września planowana jest publikacja e-booka dotyczącego historii światowego content marketingu. Jest to publikacja przygotowana prze dr Pawła Strykowskiego i Macieja Mazura, którzy pracują w Agencji WhitePress. Projekt jest o tyle istotny, że będzie to pierwsza tego typu publikacji na polskim rynku,. W e-booku maja zostać zawarte pojęcia i wydarzenia istotne dla rozwoju content marketingu […]

Google News Publisher Center

Google opublikowało na blogu informację o nowym portalu Google News Publisher Center służącym do publikowania newsów. Dla każda witryny, która zostanie zweryfikowana przez narzędzie dla webmasterów i jest dostępna w serwisie Google News powinna pojawić się możliwość zarządzania Google News Publisher Center. Natomiast strony, które nie przeszły weryfikacji mogą tego dokonać w dowolnym momencie. Używając Publisher Center można automatycznie: […]

Szukamy pracowników z doświadczeniem w pozycjonowaniu

Jesteśmy z Wrocławia i od 10 lat zajmujemy się pozycjonowaniem. Szukamy osób, które mają doświadczenie i predyspozycje do pracy w naszej specyficznej branży. Każdy kto pracuje przy pozycjonowaniu wie o czym mowa :) Szukamy osób na następujące stanowiska 1. kierownik projektów SEO Stanowisko wymagające min 2-3 letniego doświadczenia i umiejętności kierowania ludźmi oraz prowadzenia i nadzorowania kilkunastu projektów jednocześnie. Jest to samodzielne […]

Poznawaj świat z grafem wiedzy Google

Korzystając z wyszukiwarki internetowej chcemy znaleźć odpowiedzi na interesujące nas pytanie, poszerzyć swoją wiedzę o brakujące elementy, poznać ciekawostki na dany temat. Jednak już samo wyszukiwanie informacji wymaga od nas posiadania wiedzy. Od nieco ponad roku polska wersja wyszukiwarki Google posiada nową, niezwykle interesującą cechę – graf wiedzy Google, który pomoże dotrzeć do żądanej informacji w łatwiejszy i szybszy […]

Weryfikacja informacji w Google Moja Firma za pomocą narzędzi dla webmasterów.

Mike Blumenth poinformowała, że istnieje możliwość zweryfikowania informacji o lokalnej firmie w Google Moja Firma za pomocą narzędzi dla webmasterów. Aby można było dokonać automatycznej weryfikacji w Google Moja Firma, należy wcześniej upewnić się czy to samo konto zostało użyte do weryfikacji strony za pomocą narzędzi dla webmasterów. W przeciwnym wypadku taki zabieg nie będzie możliwy. Google wyszło naprzeciw […]

Disavow (Zrzekanie się linków) – szkodliwe czy przyjazne narzędzie dla pozycjonerów?

Prawie dwa lata minęły od uruchomienia przez Google narzędzia Disavow, służącego do zrzekania się linków. Google informowało, że narzędzie nie może zaszkodzić domenie, chyba że będzie używane w niewłaściwy sposób. Jednak pomimo informacji o braku szkodliwości narzędzia wiele osób nie było do niego przekonanych. Jeden z webmasterów twierdzi, że Disavow Tool bardzo zaszkodził jego stronie. Webmaster, który postanowił […]

300 dni bez aktualizacji Pingwina

Dzisiaj mija 300 dni od ostatniej aktualizacji Pingwina, która miała miejsce 4 października 2013. To oznacza, że od wypuszczenia Pingwina 2.1 minęło prawie 10 miesięcy. Niektórzy zastanawiają się czy może Google szykuje Update tego lata? 300 dni oczekiwania to zdecydowanie dużo dłużej niż Google kazało czekać na poprzednie aktualizację Pingwina. Czy w związku z tym szykuje się […]

Google testuje nowy Graf wiedzy

Florian Kiersch poinformował na portalu Google + o nowym pomyśle prezentowania informacji w wyszukiwarce. Google aktualnie testuje nowy graf wiedzy (knowledge graph). Po zakończeniu wprowadzenia zmian użytkownicy powinni w górnej części wyszukiwarki zobaczyć oś czasu, która przedstawiać będzie rozmieszczone chronologicznie wydarzenia powiązane z wyszukiwanym zapytaniem. Po najechaniu kursorem myszy na oś czasu Google pokaże ciekawostki powiązane z zapytaniem. Natomiast po […]

Pigeon Update – Nowy algorytm Google

W nocy z 24 na 25 lipca Google wprowadziło nowy i ważny dla wyszukiwania lokalnego algorytm. Wprowadzone zmiany mają być widoczne zarówno w Google Maps jak i w wynikach wyszukiwarki. Algorytm powinien lepiej wykorzystywać steki sygnałów, które są używane przez wyszukiwarki internetowe oraz funkcje wyszukiwania takie jak Knowledge Graph, korekta pisowni, synonimy i inne. Lokalne katalogi stron mają być teraz […]

Dlaczego niektóre funkcje i narzędzia Google zostały zlikwidowane?

Projektant Wyszukiwarki Google wyjaśnił dlaczego niektóre funkcje i narzędzia zostały zlikwidowane. Jon Wiley, główny projektant wyszukiwarki Google wyjaśnił dlaczego Google usuwa funkcje, które ludzie „kochają”. Niedawno Google ostatecznie wyłączyło filtr wyszukiwarki forum dyskusyjnego Google, które zostało w styczniu 2014 roku usunięte z narzędzi wyszukiwania wraz z innymi funkcjami. Jon Wiley odpowiedział na pytanie: Dlaczego Google usuwa pewne cechy, które […]

Kobieta w biznesie

Tegoroczna jesień będzie obfitowała w wiele ciekawych wydarzeń związanych z szeroko pojętym biznesem i marketingiem. Tematyka konferencji i kongresów jest bardzo szeroka, dlatego też każdy z pewnością wybierze takie spotkanie, które go zainteresuje. Jednym z ciekawszych wydarzeń będzie planowana na początek października II Edycja Polish Businesswoman Congress. Nowe możliwości Spotkanie to będzie miało formę dwudniowego seminarium (3-4.10.2014), w czasie którego będą odbywały […]

Black Hat SEO kontra White Hat

Czym jest SEO? Termin ten oznacza skuteczną optymalizację strony www, która ma prowadzić do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Klienci mają często do wyboru dwa rodzaje optymalizacji – black hat  i white hat SEO. Który warto wybrać? W sieci nietrudno znaleźć firmy pozycjonerskie, które obiecują osiąganie wysokich wyników w bardzo krótkim czasie. Jest to oczywiście możliwe, ale […]

Nowe zasady nazywania kont w Google+

Pseudonimy i zmiany nazwy konta – to już będzie możliwe! Chyba każdemu, bardziej zorientowanemu użytkownikowi internetu, a w szczególności serwisu społecznościowego Google+ znane są słowa Erica Schmita, mówiące o tym, że jeśli ktoś nie może używać swoich prawdziwych danych (imienia i nazwiska) nie powinien korzystać ze wspomnianego serwisu. Przy rejestracji koniecznym było podanie prawdziwych danych, zgodnie z zasadami ujętymi w regulaminie […]

”Doodlowe” podsumowanie Mistrzostw

Ponad 60 różnych Google Doodle z okazji Mundialu Mistrzostawa świata w piłce nożnej już za nami – jedni powiedzą, że na reszcie, bo ile można, drudzy z rozrzewnieniem będą wspominać najpiękniejsze chwile i żałować, że to już koniec. My postanowiliśmy podsumować Mundial w nietypowy sposób. To podsumowanie będzie mówiło o Google Doodle, które wbrew pozorom również wzbudzały niemałe emocje. Zapewne pamiętasz, […]

Kurs pozycjonowania stron

Wiemy jak pozycjonować, dlatego przekazujemy naszą wiedzę w formie materiałów szkoleniowych. Stworzyliśmy kurs, dzięki któremu dowiesz się jak działa pozycjonowanie (SEO) i jakie czynności składają się na ten proces. Oferujemy darmowy kurs pozycjonowania stron, na który będą składać się zagadnienia dotyczące analizy słów kluczowych, optymalizacji, content marketingu, link buildingu, monitorowana stron oraz nakładania kar przez wyszukiwarkę. Pozycjonowanie […]

Monitorowanie stron www

Monitorowanie strony i jej pozycji Monitorowanie skutków wdrażanych rozwiązań jest niezbędne do budowania strategii na następne okresy. Dzięki stałej kontroli możliwe jest tworzenie na bieżąco raportów z działań, postępów, zmian. Należy monitorować pozycję strony w wyszukiwarce, dzięki czemu widzimy czy wprowadzane zmiany  mają odzwierciedlenie w wynikach wyszukiwania. Oprócz pozycji powinniśmy monitorować czy założone na samym początku cele są realizowane. […]

Content marketing

Elementy content marketingu Aby stworzyć dobry content należy wziąć pod uwagę poniższe elementy: Optymalizacja. Wszystkie publikowane treści muszą zostać zoptymalizowane. Jakość. Należy zwrócić uwagę na jakość treści. Przykładowo bardziej wartościowy będzie jeden, unikalny artykuł niż kilka tzw. precli. Różnorodność. Aby content był atrakcyjny zaleca się wykorzystywanie różnego rodzaju treści, mogą być to artykuły na bloga, […]

Link building

Trzecim bardzo ważnym elementem pozycjonowania jest link building. Opracowanie strategii link buildingu, która przyniesie oczekiwane efekty nie jest już takie proste jak przed zmianami w październiku 2013 roku. Link jest to odnośnik, odsyłacz HTML prowadzący do danej strony internetowej bądź dokumentu. Odpowiednio stworzone linki oraz ich źródła mogą zapewnić wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Link wygląda następująco: […]

Co to jest ban i filtr?

Najczęstsze kary jakie można dostać od Google to ban i filtr. Czym się różnią, kiedy strona dostaje filtr a kiedy może zostać ukarana banem zależy od tego jak bardzo zawiniliśmy. Ban jest to kara Google, która usuwa witrynę w wyszukiwarki. Wówczas liczba zaindeksowanych podstron wynosi zero. Powody otrzymania bana: – kopiowanie treści, – ukrywanie tekstu i linków, – prezentowanie […]

Słowa kluczowe

Kompleksowa analiza słów kluczowych to podstawowy krok przed rozpoczęciem działań pozycjonowania. Jak dobrać słowa kluczowe? Słowa kluczowe dopasowujemy za pomocą różnych narzędzi. Pierwszym krokiem jest stworzenie pełnej listy fraz, związanych z daną działalnością. Drugi krok to określenie trudności i popularności każdej z fraz. Należy zapoznać się z informacją: – czy fraza jest wyszukiwana przez użytkowników, – jak często fraza […]

Optymalizacja stron

Pierwszym obszarem, nad którym należy stale pracować jest optymalizacja. SEO (Search Engine Optimization) jest to optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek. Optymalizacja to działania mające na celu przygotowanie witryny do pozycjonowania według wskazówek jakościowych Google dla Webmasterów. Co widzi użytkownik a co Google? a) blokada robotów Aby mieć pewność, że witryna jest dostępna dla robotów wyszukiwarek […]

Indeksowanie strony w Google

Indeksowanie to nic innego, jak dodanie strony do Google. Do czego można przyrównać to działanie? Przykładowo gdy strona supermarketu nie jest zaindeksowana wówczas wygląda tak jakby otoczono ją wysokim na trzy metry murem, a jedynymi klientami sklepu byłyby osoby, którym osobiście wskazywalibyśmy wejście. Indeksowanie Google to rozbicie tego muru i otwarcie naszego sklepu dla klientów z całego kraju, […]

Pozycjonowanie czy AdWords?

Wiele firm faworyzuje pozycjonowanie (SEO) lub AdWords i stawia sprawę zero-jedynkowo: pozycjonowanie (SEO) lepsze od AdWords vs. AdWords lepsze od pozycjonowania. Oba podejścia są błędne i powodują, że przedsiębiorstwa same sobie szkodzą, jeśli korzystają jedynie z faworyzowanego rozwiązania. By w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing w wyszukiwarce, należy wziąć pod uwagę pozycjonowanie (SEO) i Google AdWords jednocześnie, a zastanawianie się co […]

x

ZAMÓW WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to