EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

Samochody Google Street View ponownie ruszyły wzdłuż polskich ulic

Google Steet View dla Polski będzie uaktualnione Z Google Street View, czyli funkcją wirtualnych map i spacerów z Google Maps miał już do czynienia, chociaż raz, każdy przeciętny internauta. Jedni z nas używają tej funkcji do sprawdzenia jak wygląda droga do wybranego miejsca, inni chcą zobaczyć jak zmieniła się ich rodzinna miejscowość, a jeszcze inni do odbycia „wycieczki” do […]

Content przyjazny pozycjonowaniu

Przeglądając niektóre firmowe strony internetowe można odnieść wrażenie, że ich właściciele powierzyli zadanie optymalizacji i pozycjonowania pierwszej lepszej agencji, która znalazła się pod ręką. Treści, które się tam znajdują nie da się czytać, gdyż są bezsensowne i najeżone słowami kluczowymi, tak jakby jedynymi gośćmi na witrynie były roboty Google, które dzięki temu podniosą pozycję strony w rankingu. Na […]

Era content marketingu

Od dłuższego czasu istnieje teza, że Internet nie jest pewnym źródłem informacji, lecz śmietnikiem pełnym bezwartościowych tekstów i wypowiedzi internautów. Nie raz szukając informacji na temat konkretnego zdarzenia historycznego, kilka portali internetowych zawiera całkowicie odmienne opisy przebiegu wydarzeń. Mimo wszystko w oceanie przepełnionym bezużytecznymi wiadomościami, wiele osób potrafi znaleźć perełki w postaci witryn, które są źródłem cennych i przede […]

Wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych!

Z okazji Świąt Wielkiej Nocy pragniemy złożyć naszym Klientom i Przyjaciołom najserdeczniejsze życzenia.

Koszty pozycjonowania w Google

Teraz, kiedy wiesz już co w SEO piszczy możesz rozpocząć przeglądanie ofert i wybrać najlepszy dla Twojego biznesu model współpracy. Aby wybrać najbardziej dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę, musisz wiedzieć od czego zależą koszty pozycjonowania. Co zawierają koszty pozycjonowania? Pozycjonowanie stron to proces długotrwały, dlatego też jak możesz się domyślić wymaga odpowiednich kosztów. Kwota, którą płacisz firmie […]

Certyfikat Google Analytics w Eactive!

Filip Kaźmierczak po raz kolejny udowodnił swoje umiejętności i profesjonalizm zdobywając kolejny certyfikat, tym razem z zakresu Google Analytics. Na dzień dzisiejszy Filip jest jedną z zaledwie 168 osób w całe Polsce, posiadających certyfikat Google Analytics. Filip, jesteśmy z Ciebie bardzo dumni! Gratulacje!!!   Więcej sukcesów pracowników firmy EACTIVE znajdziesz w zakładce Wiemy jak.

Zasady optymalizacji

  Witrynę internetową można porównać do mechanizmu zegarka. Jeżeli jest on dobrze wyregulowany, a wszystkie części są sprawne to będzie on wskazywać właściwy czas i nigdy nie będzie się śpieszyć ani spóźniać. Należy jednak o niego dbać. Podobnie jest ze stroną internetową – jeżeli wszystkie jej elementy są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek i czytelne dla osób ją odwiedzających, wówczas […]

Sprawdź skuteczność pozycjonowanych fraz, czyli sposób na not provided

Szyfrowanie w Google W październiku 2011 roku, Google poinformowało na swoim blogu, że zamierza szyfrować część danych o użytkownikach zalogowanych do ich usług. Gigant z Mountain View tłumaczył się wtedy troską o bezpieczeństwo i prywatność osób korzystających z produktów, takich jak np. Gmail. Co to oznacza dla osób pozycjonujących swoje strony www? Not provided Wprowadzone zmiany odbiły się negatywnie na właścicielach […]

Jak działają linki sponsorowane Google i kiedy są skuteczne?

Tworzysz reklamę, wyświetlasz ją w naszej wyszukiwarce, czekasz na klientów – tak w skrócie można opisać argumenty, którymi firma Google kusi reklamodawców na głównej stronie usługi Adwords. Mimo, że popularne linki sponsorowane mogą bardzo pomóc w prowadzeniu biznesu stworzenie skutecznej kampanii nie jest takie proste jak mogłoby to się wydawać. Co może pójść nie tak? Całkiem sporo. Źle […]

Fakty i mity o pozycjonowaniu stron

Marketing internetowy z roku na rok stał się jedną z najpopularniejszych form reklamy. Firmy coraz częściej chcą skupić się na promocji w internecie, jednak nie mają odpowiedniej wiedzy i czasu by samodzielnie prowadzić działania. W związku z tym zwracają się do agencji SEO. Jednym z najsilniejszych narzędzi e-marketingu jest pozycjonowanie stron www, o którym krąży wiele mitów. Skutkiem tego, właściciele firm często mają […]

Google AdWords dla początkujących

Kiedy myślisz o skutecznej reklamie być może masz przed oczami sławnego aktora, który namawia Cię do skorzystania z szamponu w telewizyjnym spocie lub spoglądając na Ciebie z wielgachnego bilbordu. Google widzi to zupełnie inaczej. Reklamy w wyszukiwarce są dlatego tak skuteczne, ponieważ wielu ludzi nawet nie wie, że to reklamy. Ale po kolei… Być może kiedy korzystałeś z wyszukiwarki Google zwróciłeś […]

Zmiany w Google: algorytmy w 2013 roku

Google w 2013 roku wprowadziło wiele poważnych zmian, które mogą wpłynąć na sposób działania agencji SEO w nowym 2014 roku. Dla wielu firm, koniec 2013 nie zakończył się wysokimi pozycjami w wynikach wyszukiwania. Dlaczego? Poniżej wymieniamy 3 powody w postaci algorytmów: Panda, Pingwin i Koliber. Panda – algorytm obejmuje wszystkie działania on-site, to znaczy związane z optymalizacją witryny. Wiąże się to […]

Reklama Google Shop: czy działa?

Google shopping w Polsce Zakupy Google (nazywane również: Google Shop, Google Shopping, Google Merchant Center oraz PLA) zostały wprowadzone do Polski 8 listopada 2013. Miało to miejsce akurat przed Świętami, co pozwoliło witrynom e-commerce na jeszcze lepszą promocję produktów w wyszukiwarce, w najgorętszym dla nich czasie. Minęły już dwa miesiące od polskiej premiery Zakupów Google, zatem przyszedł czas […]

Jak będzie wyglądać Google za 5 lat?

Google Inc. znane do niedawna tylko i wyłącznie z popularnej wyszukiwarki stało się największym gigantem rynku IT. Jest to najprężniej rozwijająca się firma na świecie, która jak widać nie ma zamiaru się zatrzymywać. Jak wiemy Google jest słynna z bardzo kreatywnych rozwiązań. Już sama siedziba firmy jest niekonwencjonalna, gdyż pracownicy, mają do swojej dyspozycji zjeżdżalnię, pokój gier czy […]

Wesołych Świąt!

Spokojnych, zdrowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia! Niech w tym magicznym okresie nie zabraknie nadziei, uśmiechu oraz  zapewne długo wyczekiwanego odpoczynku. Oby tegoroczne Święta były wyjątkowe i niosły wiele radości. Natomiast w nadchodzącym wielkimi krokami Nowym Roku 2014 – wiele pomyślności i sukcesów w realizacji planów! Życzy zespół Eactive

Kieruj się w stronę jakości

Już 18 mln osób w Polsce korzysta regularnie z Internetu. Prawie połowa z nich w ciągu ostatniego roku zrobiła zakupy on-line. Jeśli dogonimy takie kraje jak Wielka Brytania, czy Niemcy liczba ta wzrośnie nawet do 80%! Wszystko pięknie, ale co z tego skoro strona mojej firmy nic nie zarabia, a jej utrzymanie kosztuje nie mało. Jeśli nachodzą Cię podobne, ponure refleksje, […]

Czy zawsze pierwsza pozycja w Google jest najlepsza?

Wiele firm chce, aby ich strona pokazała się na pierwszej pozycji w wyszukiwarce Google, po wpisaniu ważnych dla nich słów kluczowych. Czy faktycznie zawsze top 1 przynosi najkorzystniejsze efekty? Śledząc dane z setek kont Google Analytics widać, iż nie jest to regułą i każde z użytych fraz należy przeanalizować odrębnie pod tym kątem. Poniższa grafika przedstawia procent osób składających […]

World Usability Day we Wrocławiu już 16 listopada!

Polska edycja World Usability Day 2013, czyli prawdziwe święto użyteczności, odbędzie się 16 listopada we Wrocławiu. Dwunastu uznanych mentorów w branży usability/ux opowie o tym, jak projektować nowe rozwiązania i poprawiać stare, aby były jednocześnie satysfakcjonujące w użyciu, funkcjonalne i zawierały potrzebne elementy do efektywnego wykonywania zadań. Wydarzenie polecamy bardzo osobom prowadzącym wszelkiego rodzaju biznes internetowy, ze względu na ogromny […]

Kolejny Certyfikat w Eactive!

Jesteśmy dumni, że możemy się pochwalić kolejnym certyfikatem zdobytym przez Filipa Kaźmierczaka. Filip uzyskał Certyfikat Google AdWords, tym razem z prowadzenia kampanii displayowych w sieci partnerskiej Google. Brawo Filip, jesteśmy z Ciebie dumni! Pod tym linkiem znajdą Państwo informację o wszystkich certyfikatach Google AdWords uzyskanych przez specjalistów Eactive.

Słowa kluczowe: ogólne czy precyzyjne?

Słowa kluczowe to inaczej pojedyncze słowo bądź fraza, którą użytkownik wpisuje w wyszukiwarce, aby znaleźć interesujące go informacje, m.in. produkty i usługi. Wyszukiwarka na podstawie wpisanego zapytania, wyświetla najtrafniejsze wyniki udzielające wiadomości nt. wpisanego słowa kluczowego. Dlatego też bardzo ważne jest odpowiednie wyselekcjonowanie fraz do kampanii AdWords. Wyobraźmy sobie, że prowadzimy pizzerię na Bemowie i chcemy promować swój […]

Usługi sezonowe: Google AdWords czy pozycjonowanie?

Prowadzisz usługi sezonowe lub sprzedajesz produkty zależne od pory roku? Jeśli tak, to wyszukiwarka Google jest jednym z najlepszych miejsc, gdzie możesz wypromować swoją firmę. Codziennie miliony ludzi korzysta z internetu, w celu znalezienia informacji pomagających podjąć decyzję o zakupie – z pewnością warto pokazać się w tym miejscu wirtualnego świata, prezentując swoją ofertę. Gdy już zdecydujesz się na promocję w wyszukiwarce, […]

Internet prosto z nieba.

To nie żart. Po prostu kolejny pomysł firmy Google. Mogłoby się wydawać, że internet w obecnych czasach jest czymś powszechnym, ogólnie dostępnym. Jednak okazuje się, że 2/3 ludzkości nie ma dostępu do sieci. Google chce to zmienić. Z pewnością ma w tym swoje interesy, jak na korporację przystało, ale nie zbaczając z tematu – o co chodzi w tym projekcie? Uczestnicy […]

Remarketing oficjalnie w ofercie Eactive!

Przedstawiamy Państwu nową usługę w naszej ofercie, jaką jest remarketing. Co to jest? Remarketing jest funkcją pozwalającą dotrzeć do osób, które były na Państwa stronie, czyli potencjalnych klientów . Daje nam to ogromne pole do działania w kampaniach reklamowych. Ze statystyk ruchu na witrynach e-commerce jasno wynika, że zakupu dokonuje około 3% użytkowników odwiedzających sklep. Dodatkowo, zdecydowana […]

Google zamierza karać niższymi pozycjami strony niedostosowane do mobile

Segment użytkowników przeglądających zawartość internetu, poprzez smartfony rośnie w ogromnym tempie. Średni wzrost ilości odwiedzin stron, za pomocą telefonów, wyniósł u naszych Klientów od 200 do 500%, w przeciągu roku. Dane te zgadzają się z sygnalizowaną przez Google tendencją na rynku mobile. W związku z dynamicznymi zmianami, korporacja z Mountain View zamierza dostosować wyszukiwarkę do nowych trendów i szykuje zmiany w algorytmie swojego flagowego […]

100% pozytywnych opinii dla Eactive w serwisie opineo.pl

Od dłuższego czasu możemy się pochwalić tym, że mamy 100% pozytywnych opinii na serwisie opineo.pl. Z tego powodu otrzymaliśmy od Opineo certyfikat. Dziękujemy wszystkim klientom i jeszcze bardziej przykładamy się do pracy. Link do naszego profilu na opineo.pl.

Filip Kaźmierczak potwierdza swoją klasę!

Filip Kaźmierczak potwierdził swoją klasę zdając egzamin zaawansowany z Google AdWords z wynikiem 86%. Ponownie gratulujemy, cieszymy się i jesteśmy dumni z Filipa.  Certyfikat dostępny jest pod linkiem  

Filip Kaźmierczak zdobył kolejny certyfikat Google Adwords dla Eactive

Dziś nasz kolega z zespołu AdWords Filip Kaźmierczak zdał egzamin podstawowy z reklamy w sieci wyszukiwania Google. Sukces jest o tyle większy, że uzyskał rekordowy wynik 98% poprawnych odpowiedzi. Bardzo się cieszymy i chwalimy przed Państwem, że nasz zespół jest bogatszy o kolejną osobę o znakomitych umiejętnościach i dużej wiedzy w temacie Google AdWords. Filip, wielkie gratulacje!

Mini fotoreportaż z rozdania nagród Wielkiego Konkursu Google Dla Agencji 2012

W wielkim konkursie Google dla Agencji w 2012 roku zdobyliśmy II miejsce na 500 agencji SEM. Poniżej zdjęcia z ceremonii rozdania nagród.  

Udział reklamy w wyszukiwarkach w polskim rynku reklamy online w 2012

Według IAB Polska w III kwartale 2012 roku w Polsce marketing w wyszukiwarkach stał się liderem rynku. Osiągnął udział 38% w wydatkach na reklamę on-line. Rynek SEM rósł w tempie 19% podczas gdy cały rynek reklamy online rósł w tempie 7,3%. Prognozy mówią, że SEM ma szansę uzyskać nawet 50% wszystkich wydatków na reklamę online. Panowie i Panie pracujemy w trudnej, ale […]

Widoczność, spostrzegalność twojej strony w zależności od pozycji w Google.

Jedna z ciekawostek dotycząca Google i Google Adwords. Nie bez powodu Google dla swojej usługi wybrało 3 pierwsze linki nad „naturalnymi” wynikami. Po wpisaniu wybranego zapytania w wyszukiwarce pojawia się lista wyników – najczęściej są to wyniki „naturalne” oraz nad nimi 3 reklamy Adwords. Wykres pokazuje ile procent osób widzi, zwraca uwagę na link do  strony w zależności od […]

Google Adwords – z serii dla początkujących.

Czy wiesz, że w usłudze linków sponsorowanych Google Adwords masz możliwość wprowadzania zmian w każdej chwili i zmiany te są widoczne natychmiast. Daje to ogromne możliwości i ogromne korzyści. Zmianie może podlegać dosłownie wszystko: – słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych w wyszukiwaniu czyli na jakie frazy i  co zawierające ma się wyświetlać Twoja reklama – treści reklam – strony […]

Google Adwords – dlaczego Twoja kampania jest nieskuteczna? Turbo tip nr 2

Wśród osób prowadzących firmy istnieje błędne przekonanie, że wystarczy uruchomić kampanię Google Adwords, aby zacząć sprzedawać przez internet przez własną stronę www. Niestety nie tak to działa. Jeśli próbowałeś już Google Adwords i okazało się że wydałeś pieniądze i nic nie zarobiłeś oznacza to, że uległeś identycznemu złudzeniu.  Zazwyczaj po takim działaniu pozostaje przekonanie, że Google Adwords […]

Szukamy nowych pracowników

Aktualnie rozwijamy nasz dział pozycjonowania i szukamy do działu asystentów. Szczegóły ogłoszenia na: http://www.pracuj.pl/praca/asystent-w-dziale-it-pozycjonowania-wroclaw,oferta,2855257

Co to jest Google Adwords i jak działa? Turbo news nr 1

Nikt nie wytłumaczy Ci tego lepiej niż sami ludzie z Google. Krótki ciekawy filmik trafnie ujmujący całą ideę Google Adwords. Zapoznaj się naszymi aktualnymi promocjami i wypróbuj naszą wiedzę zupełnie za darmo!

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to