EACTIVE BLOG
Marketing z górnej półki

Google zamierza karać niższymi pozycjami strony niedostosowane do mobile

Google zamierza karać niższymi pozycjami strony niedostosowane do mobile

Segment użytkowników przeglądających zawartość internetu, poprzez smartfony rośnie w ogromnym tempie. Średni wzrost ilości odwiedzin stron, za pomocą telefonów, wyniósł u naszych Klientów od 200 do 500%, w przeciągu roku. Dane te zgadzają się z sygnalizowaną przez Google tendencją na rynku mobile. W związku z dynamicznymi zmianami, korporacja z Mountain View zamierza dostosować wyszukiwarkę do nowych trendów i szykuje zmiany w algorytmie swojego flagowego […]

100% pozytywnych opinii dla Eactive w serwisie opineo.pl

100% pozytywnych opinii dla Eactive w serwisie opineo.pl

Od dłuższego czasu możemy się pochwalić tym, że mamy 100% pozytywnych opinii na serwisie opineo.pl. Z tego powodu otrzymaliśmy od Opineo certyfikat. Dziękujemy wszystkim klientom i jeszcze bardziej przykładamy się do pracy. Link do naszego profilu na opineo.pl.

Filip Kaźmierczak potwierdza swoją klasę!

Filip Kaźmierczak potwierdza swoją klasę!

Filip Kaźmierczak potwierdził swoją klasę zdając egzamin zaawansowany z Google AdWords z wynikiem 86%. Ponownie gratulujemy, cieszymy się i jesteśmy dumni z Filipa.  

Filip Kaźmierczak zdobył kolejny certyfikat Google Adwords dla Eactive

Filip Kaźmierczak zdobył kolejny certyfikat Google Adwords dla Eactive

Dziś nasz kolega z zespołu AdWords Filip Kaźmierczak zdał egzamin podstawowy z reklamy w sieci wyszukiwania Google. Sukces jest o tyle większy, że uzyskał rekordowy wynik 98% poprawnych odpowiedzi. Bardzo się cieszymy i chwalimy przed Państwem, że nasz zespół jest bogatszy o kolejną osobę o znakomitych umiejętnościach i dużej wiedzy w temacie Google AdWords. Filip, wielkie gratulacje! :)

Mini fotoreportaż z rozdania nagród Wielkiego Konkursu Google Dla Agencji 2012

Mini fotoreportaż z rozdania nagród Wielkiego Konkursu Google Dla Agencji 2012

W wielkim konkursie Google dla Agencji w 2012 roku zdobyliśmy II miejsce na 500 agencji SEM. Poniżej zdjęcia z ceremonii rozdania nagród.  

Udział reklamy w wyszukiwarkach w polskim rynku reklamy online w 2012

Udział reklamy w wyszukiwarkach w polskim rynku reklamy online w 2012

Według IAB Polska w III kwartale 2012 roku w Polsce marketing w wyszukiwarkach stał się liderem rynku. Osiągnął udział 38% w wydatkach na reklamę on-line. Rynek SEM rósł w tempie 19% podczas gdy cały rynek reklamy online rósł w tempie 7,3%. Prognozy mówią, że SEM ma szansę uzyskać nawet 50% wszystkich wydatków na reklamę online. Panowie i Panie pracujemy w trudnej, ale bardzo […]

Widoczność, spostrzegalność twojej strony w zależności od pozycji w Google.

Widoczność, spostrzegalność twojej strony w zależności od pozycji w Google.

Jedna z ciekawostek dotycząca Google i Google Adwords. Nie bez powodu Google dla swojej usługi wybrało 3 pierwsze linki nad „naturalnymi” wynikami. Po wpisaniu wybranego zapytania w wyszukiwarce pojawia się lista wyników – najczęściej są to wyniki „naturalne” oraz nad nimi 3 reklamy Adwords. Wykres pokazuje ile procent osób widzi, zwraca uwagę na link do  strony w zależności od […]

Google Adwords – z serii dla początkujących.

Google Adwords – z serii dla początkujących.

Czy wiesz, że w usłudze linków sponsorowanych Google Adwords masz możliwość wprowadzania zmian w każdej chwili i zmiany te są widoczne natychmiast. Daje to ogromne możliwości i ogromne korzyści. Zmianie może podlegać dosłownie wszystko: – słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych w wyszukiwaniu czyli na jakie frazy i  co zawierające ma się wyświetlać Twoja reklama – treści reklam – strony […]

Google Adwords – dlaczego Twoja kampania jest nieskuteczna? Turbo tip nr 2

Google Adwords – dlaczego Twoja kampania jest nieskuteczna? Turbo tip nr 2

Wśród osób prowadzących firmy istnieje błędne przekonanie, że wystarczy uruchomić kampanię Google Adwords, aby zacząć sprzedawać przez internet przez własną stronę www. Niestety nie tak to działa. Jeśli próbowałeś już Google Adwords i okazało się że wydałeś pieniądze i nic nie zarobiłeś oznacza to, że uległeś identycznemu złudzeniu.  Zazwyczaj po takim działaniu pozostaje przekonanie, że Google Adwords […]

Szukamy nowych pracowników

Szukamy nowych pracowników

Aktualnie rozwijamy nasz dział pozycjonowania i szukamy do działu asystentów.    

Co to jest Google Adwords i jak działa? Turbo news nr 1

Co to jest Google Adwords i jak działa? Turbo news nr 1

Nikt nie wytłumaczy Ci tego lepiej niż sami ludzie z Google. Krótki ciekawy filmik trafnie ujmujący całą ideę Google Adwords. Zapoznaj się naszymi aktualnymi promocjami i wypróbuj naszą wiedzę zupełnie za darmo!

Zamów bezpłatną wycenę

Imię i Nazwisko
E-mail*
Numer telefonu*
Adres strony internetowej*
Treść wiadomości
TAK

Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

Dziękujemy!

 

Co dalej?

  1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
  2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
  3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informujemy, że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie, zarejestrowana pod adresem ul. Główna 26/2, 55-010 Święta Katarzyna, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
  3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
  4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
  6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
  8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
  10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
  11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

Rozumiem

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to