Efekty działań SEO dla sokolka.com.pl

CEL: Wzrost widoczności serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwania, zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zwiększenie ilości kontaktu z marką.

W październiku 2020 roku minął okres 12 miesięcy od rozpoczęcia pozycjonowania strony naszego klienta sokolka.com.pl. Przedstawiamy efekty naszej pracy. Prowadzone działania SEO przyczyniły się do wzrostu konwersji45%, zwiększenia ilości kontaktu z marką naszego klienta, a także zwiększenia widoczności fraz w TOP3, w tym także fraz lokalnych względem poprzedniego roku. #wiemyjak

Wzrost widoczności dla Sokółka

O naszym kliencie

Sokółka to producent drzwi i okien drewnianych. Do swoich produktów stosują wyłącznie wysokogatunkowe, szlachetne drewna o idealnych parametrach konstrukcyjnych. Na rynku działają już od ponad 45 lat, oferując okna i drzwi o zachwycającej estetyce, ponadczasowym charakterze i solidności, która wystarcza na długie lata.

Rezultaty działań

Bezpłatne wyniki wyszukiwania znalazły się wśród najważniejszych źródeł ruchu na stronie naszego klienta i wyróżniły się najwyższą ilością realizacji założonego celu (przejście na stronę kontakt).

  • Ilość wejść na stronę – wzrost na poziomie 61,5%
  • Ilość realizacji celu “Kliknięcia w adres e-mail” – wzrost o 35,7%
  • Ilość realizacji celu “Przejście do zakładki kontakt” – wzrost o 43,7%

Kliknięcia wyników wyszukiwania przedstawiały się następująco:


Źródło: Google Search Console, dane za grudzień 2020

Przedstawiamy roczne podsumowanie naszych działań, porównując wyniki uzyskane w grudniu 2020 do wyników z grudnia 2019.

Konwersje:

  • Łączna ilość konwersji w poprzednim okresie: 1 244
  • Łączna ilość konwersji w obecnym okresie: 1 804
  • WZROST: 45,02%

Ruch:

  • Ruch w poprzednim roku: 2 024
  • Ruch w obecnym roku: 3 268
  • WZROST: 61,46%

Widoczność serwisu w wyszukiwarce Google

Na koniec podsumowywanego okresu:

  • Ilość fraz w TOP3: 105 (wzrost o 14,3%)
  • Ilość fraz w TOP10: 215 (wzrost o 25,9%)
  • Ilość fraz w TOP50: 1 403

Najważniejsze frazy zajmują pozycje:

  • „okna skandynawskie” pozycja TOP1

dla wyszukiwania lokalnego:

  • „okna drewniane kraków” pozycja TOP2
  • „okna drewniane warszawa” pozycja TOP3
  • „okna drewniane szczecin” pozycja TOP1

Sprawdź, co możemy zrobić dla widoczności strony Twojej marki!

Zapoznaj się z naszą ofertą Pozycjonowania stron.

Przejdź do komentarzy
Ocena artykułu:
4.5/5 (8)

Komentarze

Dodaj komentarz

Odpowiadasz na komentarz Gość.

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem lub pseudonimem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy;
    2. obraża innych użytkowników;
    3. może być uznany za spam lub ma charakter reklamowy;
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej;
    5. zawiera linki do stron, które naruszają Polskie prawo.

  1. Sebastian Heymann EACTIVE pisze:

    Efekty przedstawione w artykule dotyczą działań prowadzonych przez rok współpracy. Nasze strategie dopasowujemy do klienta, działając w każdym z tych obszarów i tak również było w tym przypadku. Dlatego uwzględnione były wszystkie obszary SEO – podczas analiz podejmujemy decyzję jak alokujemy budżety na poszczególne działania.

  2. Gość pisze:

    Case study, to lubię najbardziej :) Rewelacyjna robota, a efekt daje do myślenia. Jakie kluczowe działania były podejmowane? Bardziej w kierunku technicznej optymalizacji, optymalizacji contentu, czy content marketingu?