Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 485,88% dla kdcmeble.com dzięki content marketingowi?

Nasi specjaliści z działu content marketingu przygotowali dla naszego klienta w ramach pozycjonowania tekst na bloga firmowego, który wygenerował wzrost ruchu organicznego na stronie kdcmeble.com o  485,88%.

eactive-kdcmeble-case-study-3

#wiemyjak prowadzić skuteczną strategię content marketingu w SEO
POZNAJ naszą ofertę na POZYCJONOWANIE

Cel: większa widoczność w wyszukiwarce

kdcmeble.com to meblowy sklep internetowy specjalizujący się w meblach tapicerowanych, będący jednocześnie ich producentem. Opisywaliśmy już na naszym blogu case study z realizacją akcji marketingowej dla tego klienta, dzięki której zwiększyliśmy sprzedaż o 64%.
content marketing dla kdcmeble.com

Dzisiejsze case study dotyczyć będzie rezultatów jakie przyniósł stworzony przez zespół naszych copywriterów tekst na bloga firmowego klienta: Jaki kolor mebli pasuje do ciemnej podłogi?.

Jak już pisaliśmy niejednokrotnie w naszych artykułach, blog firmowy to doskonałe narzędzie wspomagające lepszą widoczność strony w wyszukiwarce. Wszystko za sprawą tego, że wartościowa treść to niezwykle ważny element, wpływający istotnie na pozycjonowanie strony www. Wzrost widoczności strony klienta w Google był również głównym celem nad którym skupialiśmy się podczas pracy nad tekstem. #wiemyjak

Wzrost ruchu na stronie dzięki publikacji tekstu

Dane zebrane poprzez Google Analytics wskazują, że cel został osiągnięty.

Tekst widoczny jest w wyszukiwarce pod 106 frazami!

Dzięki temu od lipca 2016 roku wzrosła znacznie liczba wejść na stronę z podstrony zawierającej opublikowany artykuł.

content marketing dla kdcmeble.comŹródło: Senuto

Ruch organiczny na stronie wzrósł o 485,88%.

Dodatkowo o 41,18% wzrosła również liczba osób spędzająca na stronie

ponad 10 minut.

content marketing dla kdcmeble.com

Źródło: Google Analytics

Działania wykonane przez naszych specjalistów

Podczas tworzenia oraz publikacji tekstu nasi specjaliści wykonali niezbędne działania, takie jak:

  • analiza i wytypowanie słów kluczowych związanych z branżą klienta,
  • przygotowanie tekstu oraz jego optymalizacja z uwzględnieniem słów kluczowych: nagłówki h1-h2 ze słowami kluczowymi, odpowiednie rozmieszczenie słów kluczowych w treści, optymalizacja grafiki,
  • mierzenie i analiza efektów,
  • powtórna optymalizacja – aktualizacja treści, dodanie słów kluczowych,
  • mierzenie rezultatów.

Tekst został opublikowany na blogu klienta 17 kwietnia 2015 roku. Opisany powyżej wzrost ruchu organicznego rozpoczął się na początku lipca 2016 roku. Kluczem była tutaj aktualizacja treści oraz ponowna optymalizacja tekstu. Przy prowadzeniu bloga firmowego niezwykle ważna jest systematyczność w dodawaniu nowych wpisów. Regularnie dodawane wpisy będą dla Google sygnałem, że strona jest na bieżąco prowadzona i warto ją wziąć pod uwagę w rankingu.

Podobnie sprawa ma się z treściami dodanymi jakiś czas temu. Warto do nich wracać, uaktualnić zawarte w nich informacje, dodać słowa kluczowe i ponownie zoptymalizować. Aktualizacja starszych tekstów umożliwi Ci polepszenie Twojej widoczności na wybrane frazy, ale przede wszystkim będzie wartościowa dla klientów, którzy na Twoim blogu znajdą zawsze aktualne informacje.

    TAK

    Zostaw kontakt, oddzwonimy

    Abonament to stagnacja. Aktywny Model Rozliczeń SEO/ADS potęguje efektywność. Podczas 15-minutowej rozmowy dowiesz się wszystkiego.
    Imię i Nazwisko
    E-mail*
    Numer telefonu*
    Adres strony internetowej*
    Treść wiadomości
    TAK
    Twoja wiadomość nie została wysłana. Prosimy wysłać e-mail na adres kontakt@eactive.pl

    Jeśli chcesz zostawić nam więcej danych wypełnij brief.

    Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie

    Dziękujemy!

     

    Co dalej?

    1. Otrzymasz od nas maila potwierdzającego zgłoszenie.
    2. Nasz wyspecjalizowany zespół już niedługo skontaktuje się z Tobą i opowie o dalszym procesie współpracy.
    3. W oczekiwaniu na telefon zapraszamy do zapoznania się z naszymi REFERENCJAMI.

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informujemy, że:

    1. Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. z siedzibą w Siechnicach, zarejestrowana pod adresem ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, reprezentowaną przez: Michała Kliszczaka - Prezesa Zarządu.
    2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: ochronadanych@eactive.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. ul. Aleksandra Zelwerowicza 18 A, 53-676 Wrocław.
    3. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie oraz przygotowania i przedstawienia propozycji współpracy.
    4. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO, zgodnie z którym przetwarzanie danych jest konieczne w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą.
    5. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
    6. Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
    7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie adresu e-mail i numeru telefonu jest niezbędne do obsługi zapytania.
    8. Administrator nie przetwarza Twoich danych osobowych przy użyciu narzędzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
    9. Przysługuje Ci prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przeniesienia.
    10. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
    11. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

    Więcej informacji na temat zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych przez EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, dostępnej tutaj.

    Rozumiem

    Przejdź do komentarzy

    Komentarze

    Dodaj komentarz

    Odpowiadasz na komentarz Szymon.

    Zasady komentowania

    1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
      1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem lub pseudonimem.
      2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
    2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/komentarza, który:
      1. zawiera wulgaryzmy;
      2. obraża innych użytkowników;
      3. może być uznany za spam lub ma charakter reklamowy;
      4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej;
      5. zawiera linki do stron, które naruszają Polskie prawo.

    1. Szymon pisze:

      Świetne wyniki :)