WIEMY JAK

Zapraszamy do przesłania zapytania

„Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn”

Mamy tego pełną świadomość, dlatego cały czas się uczymy. Poniżej zbieramy i prezentujemy wszystkie informacje, które świadczą o tym, że w EACTIVE wiemy jak robić to czym się zajmujemy na co dzień: pozycjonowaniem, obsługą AdWords, prowadzeniem firmy i budowaniem zespołu.

12.09.2017
Zajęliśmy 3. miejsce w Wyzwaniu Search Excellence przygotowanym przez Google! Podczas Wyzwania pracowaliśmy nad zwiększeniem efektywności kampanii dla naszych klientów i udało się osiągnąć bardzo dobry wynik. Oznacza to, że nasze kampanie realizowane są profesjonalnie, co przekłada się na wysoką skuteczność.
28.07.2017
Uczestniczyliśmy w wartościowym szkoleniu: „Jak znaleźć się na szczycie Google w 2017/2018 roku?” Cały czas jesteśmy otwarci na nową wiedzę, aby móc wykonywać naszą pracę jak najlepiej. Podczas szkolenia wnikliwe analizowaliśmy najważniejsze kwestie dotyczące pozycjonowania, poznawaliśmy najnowsze metody działań – dzięki takim wydarzeniom wiemy jak wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce i ulepszać naszą pracę.szkolenie-pozycjonowanie-stron
27.06.2017
Byliśmy na CEE Agency Day – konferencji w Pradze skierowanej dla agencji, które uzyskały status Google Partner Premium. Dowiedzieliśmy się więcej o najnowszych trendach związanych z marketingiem internetowym dzięki wysłuchaniu wielu ciekawych i inspirujących prelekcji prowadzonych przez specjalistów z całego świata. Cenimy również możliwość wymiany doświadczeń z innymi osobami z branży.cee agency day konferencja
15.05.2017
Zgromadziliśmy już tak duże zasoby wiedzy, że swobodnie możemy się nią dzielić i wiemy jak to robić! Jakub Lisiecki poprowadził wykład dla studentów Uniwersytetu w Lublinie UMCS, na którym przedstawił najważniejsze zagadnienia z zakresu pozycjonowania stron www.
20.04.2017
Cały czas poszerzamy naszą wiedzę i uczestniczymy w szkoleniach – tym razem Jakub Lisiecki i Jakub Dobrowolski wzięli udział w szkoleniu z optymalizacji sklepów internetowych. Wiemy jak efektywnie i kompleksowo optymalizować stronę sklepu, zająć się linkowaniem wewnętrznym, a także skutecznie rozwiązywać wszelkie napotykane problemy.certyfikaty-pozycjonowanie
06.04.2017
Michał Kamiński i Jakub Dobrowolski wzięli udział w szkoleniu „SEO: Pozycjonowanie i link building” prowadzonym przez Bartosza Berlińskiego. Mieliśmy okazję powtórzenia zagadnień, które są nam znane, ale także wysłuchania różnych ciekawostek i praktycznych przykładów bardzo przydatnych w naszej pracy.bty
27.03.2017

Za nami XXII konferencja SEMcamp – otrzymaliśmy kolejną dawkę wiedzy i inspiracji, co pozwala nam rozwijać nasze kompetencje i działać skuteczniej. Na wydarzeniu uczestniczył nasz cały Zespół Reklam Google – Sławek Węgliński, Rafał Wojtalik, Piotr Sobieś i Maciek Wojciechowski. Nasi specjaliści mieli okazję wysłuchać ciekawych prelekcji i poszerzyć swoją wiedzę o reklamach w internecie, a także analityce internetowej.

semcamp-zespół-reklam-google

15.03.2017

Zdobywamy kolejną specjalizację AdWords! Obecnie posiadamy już prawie wszystkie specjalizacje: reklama w sieci wyszukiwania, reklama mobilna, reklama w sieci reklamowej, reklama w Zakupach Google. Oznacza to, że możemy pochwalić się ekspercką wiedzą dotyczącą wspomnianych usług AdWords, a także realizujemy skuteczne i profesjonalne kampanie reklamowe!

specjalizacje-agencji

07.12.2016
Jakub uczestniczy w kolejnych szkoleniach i poszerza naszą pulę certyfikatów! Pozycjonowanie lokalne i migracja strony internetowej to dwa tematy, które zgłębiliśmy podczas ostatniego szkolenia z Arturem Strzeleckim. Teraz identyfikacja i zoptymalizowanie odpowiednich elementów mających wpływ na lokalne wyniki wyszukiwania nie będzie problematyczne, wiemy też jak dobrze wdrożyć migrację strony internetowej.certyfikaty-jakuba
05.12.2016
Otrzymaliśmy specjalne odznaczenie od Google’a, które jest potwierdzeniem posiadania statusu Partnera Google Premium. Ten status to wyróżnienie dla najlepszych agencji prowadzących kampanie AdWords na najwyższym poziomie – nasi specjaliści wiedzą jak uzyskać ponadprzeciętne efekty pracy przy użyciu sprawdzonych metod.zespół-adwordsodznaczenie-google-premium
16.11.2016
Wiemy jak pozyskiwać linki za pomocą metody content + outreach, która pozwala na pozyskiwanie linków bardzo wysokiej jakości. Jakub Lisiecki uczestniczył w specjalnym szkoleniu, na którym poszerzał wiedzę z zastosowania wspomnianej techniki – poznał ją zarówno pod kątem teoretycznym, jak i praktycznym, dzięki czemu nasze działania związane z pozycjonowaniem będą jeszcze bardziej skuteczne.content-outreach-szkolenie
09.11.2016
Jakub Lisiecki rozwija swoje umiejętności związane z pozycjonowaniem – odbył szkolenie z jednego ze sposobów pozyskiwania linków, czyli odzyskiwania linków z wygasłych domen. Tematyka szkolenia dotyczyła w szczególności wyszukiwania odpowiednich domen, badania ich przydatności, czy przekierowania wygasłej domeny – spotkanie prowadzone było przez Artura Strzeleckiego. Poznanie tej metody pozwoli nam polepszyć działania związane z pozycjonowaniem stron.certyfikat-jakub-lisiecki
25.10.2016
Wzięliśmy udział w ciekawej konferencji przeznaczonej dla Partnerów Google Premium, której tematyką były możliwości rozwoju biznesu – wydarzenie odbyło się w Warszawie i prowadzone było przez Zespół Agencyjny z Dublina. Michał Kliszczak i Paula Wolnarkiewicz-Kliszczak wysłuchali wystąpień praktyków, które dostarczyły im wiedzy oraz nowych inspiracji. Wiemy jak rozwijać swoje umiejętności i ciągle udoskonalać naszą pracę.konferencja-dla-agencji-premium
07.09.2016
Mieliśmy okazję szkolić się pod okiem specjalistów – nasz Dział Sprzedaży wziął udział w szkoleniu handlowym prowadzonym przez przedstawicieli Google. To pozwoliło nam jeszcze bardziej rozwinąć umiejętności w zakresie współpracy z klientami, tak aby była ona bardziej efektywna. Wiemy jak doradzać klientom wybór odpowiednich metod promocji, biorąc pod uwagę ich indywidualne potrzeby biznesowe.
29.07.2016

Piotr Sobieś w bardzo szybkim czasie zdał egzaminy i otrzymał wszystkie możliwe do zdobycia certyfikaty! Ma na swoim koncie następujące certyfikaty: z reklamy AdWords, w Zakupach Google, reklamy mobilnej, wideo, reklamy w sieci reklamowej, w sieci wyszukiwania, a także Google Analytics.

Nasi specjaliści doskonale wiedzą jak prowadzić kampanie reklamowe, aby były najbardziej efektywne i wyciągać trafne wnioski z danych analitycznych!

certyfikaty-piotra

certyfikaty-z-reklam-google

13.07.2016

Ciągle poszerzamy nasze kompetencje! Tym razem Rafał Wojtalik udowadnia swoją szeroką wiedzę zdobywając aż 3 nowe certyfikaty: z reklam AdWords w sieci reklamowej, z reklam mobilnych oraz z Google Analytics. Specjalistyczna wiedza sprawia, że prowadzone przez nas kampanie cechują się wysoką skutecznością.

certyfikaty na FB

29.06.2016

Uzyskaliśmy prestiżowy status Partnera Google Premium! To wyróżnienie dla najbardziej cenionych agencji, które prowadzą wyjątkowo skuteczne kampanie i spełniają szereg innych wymagań, dotyczących jakości działań, dobrej współpracy z klientami, czy uzyskania certyfikatów i poszerzenia wiedzy. To dowód, że działamy profesjonalnie i skutecznie, dzięki czemu mamy coraz więcej zadowolonych klientów!

eactive_jako_premier_google_partner

14.06.2016

Doskonalimy nasze umiejętności z reklam Google Shopping! Nasz zespół Reklam Google, czyli Sławek Węgliński, Rafał Wojtalik i Piotr Sobieś oraz zespół SprzedażyMarcin Sarbinowski, Paweł Schmidt i Gosia Korolkiewicz wzięli udział w szkoleniu: „AdWords: sieć wyszukiwania z reklamą w Zakupach Google„, które prowadził Maciej Lewiński. Warsztaty pozwoliły nam uporządkować wiedzę i poznać więcej możliwości zwiększania skuteczności prowadzonych działań.

20.05.2016

Jakub Lisiecki dołącza do naszego dużego grona certyfikowanych specjalistów Google Analitycs. Otrzymuje certyfikat potwierdzający jego umiejętności związane z zagadnieniami analitycznymi!

certyfikat-analytics-jakub-lisiecki

28.04.2016

Mamy kolejnych certyfikowanych specjalistów Google Analytics! Katarzyna Kisiel i Krzysztof Krakos z powodzeniem zdali egzamin i otrzymali certyfikaty z Google Analytics – nasz zespół wie jak wykorzystać potencjał analityki internetowej.

certyfikat_analytics_kkisiel

krakos nowy certyfikat

15.04.2016
Mateusz rozwinął swoją wiedzę i poznał lepiej zagadnienie analityki cyfrowej oraz platformę Google Analytics. Dzięki temu pomyślnie zdał egzamin certyfikacyjny z Google Analytics i w jego ręce trafił certyfikat!Google Analytics certyfikat
31.03.2016Kolejne szkolenie za nami! Cały nasz dział content marketingu, czyli Michał Kamiński, Marta Bongilaj i Jakub Wawrzynowicz rozwijali swoje umiejętności na branżowym szkoleniu „Nowoczesny Content Marketing i Copywriting 2016”. Wzbogacanie wiedzy z zakresu content marketingu, przydatnych narzędzi i realizowania skutecznych strategii sprawi, że nasze działania będą cechowały się jeszcze większą efektywnością.content marketing2
14.03.2016

Wykorzystujemy każdą okazję, aby poszerzyć swoją wiedzę! Tym razem Sławek Węgliński wziął udział w ciekawym szkoleniu Google Agency Lab we wrocławskiej siedzibie Google’a. Szkolenie dotyczyło w szczególności remarketingu w wyszukiwarce (RLSA), omawiany był również temat Google Apps for Work (czyli pracy na narzędziach Google) i reklam mobilnych. Spotkanie dostarczyło nam przydatnej wiedzy i inspiracji do dalszych działań.

Szkolenie Google Agency Lab

11.03.2016Doskonale wiemy jak zwiększać widoczność w internecie w tym pozycjonować strony, a świadczy o tym m.in. nasza niezmienna pozycja w wyszukiwarce Google – od dwóch lat nasz serwis znajduje się w TOP3 pod frazami związanymi z pozycjonowaniem! To idealny dowód na to, że jesteśmy specjalistami w swojej dziedzinie.
04.02.2016Zależy nam na jak najlepszym dostosowaniu oferty do klientów, dlatego nasi doradcy chętnie poszerzają swoją wiedzę w zakresie współpracy z klientami. Warsztaty od Google Partners, w których udział wzięli Jacek Ryś oraz Gosia Korolkiewicz pozwoliły na sprawdzenie dotychczasowych umiejętności i nabycie nowych spostrzeżeń w celu udoskonalenia naszej pracy.
01.02.2016Wiemy jak tworzyć wartościowy content dla naszych klientów i opracowujemy nową, jeszcze lepszą strategię dotyczącą contentu. W tym celu wyodrębniamy dział content marketingu, a nad jego efektywnością będzie czuwał Michał Kamiński, który posiada wieloletnie doświadczenie związane z tworzeniem unikalnych treści.
01.01.2016Tworzymy osobny dział analityki internetowej, którego koordynatorem zostaje Filip Kaźmierczak. Filip potwierdza swoje umiejętności poprzez szereg uzyskanych certyfikatów i osiąganie imponujących wyników dla naszych klientów. Doskonale wiemy jaką rolę odgrywa analityka internetowa i jak wykorzystać analizy w naszej pracy!
01.01.2016Wiemy jak organizować naszą pracę, aby przynosiła jak najlepsze efekty. Tworzymy jeden dział realizacji dbając o spójność naszych działań, którego koordynatorką zostaje Kasia Zielińska – jej wieloletnie doświadczenie oraz nabyte umiejętności są kluczem do sprawnego koordynowania pracy całego działu.
20.12.2015Filip Kaźmierczak postanowił poszerzyć swoje horyzonty i ukończył z wynikiem bardzo dobrym kurs z programowania stron internetowych! Poznane zagadnienia i praktyczne umiejętności z zakresu programowania pozwolą mu  jeszcze lepiej wykonywać swoje obowiązki. Jego kompetencje potwierdzają poniższy certyfikat i zaświadczenie wydane na podstawie zarządzenia Ministra Edukacji Narodowej. Filipowi serdecznie gratulujemy!
10.12.2015Wiemy jak ważny jest rozwój małych i dużych przedsiębiorstw w erze cyfryzacji, dlatego wzięliśmy udział w SMB – Boost Your Business we Wrocławiu. W spotkaniu uczestniczył Filip Kaźmierczak, który poznał dobre praktyki a także zyskał nowe pomysły związane z rozwojem biznesu przy wykorzystaniu rozwiązań Facebooka.boost your business
07.12.2015

Jakub Lisiecki, Sławek Węgliński, Rafał Wojtalik i Dawid Wójcik uczestniczyli w 19-stym SEMcampie w Warszawie, na którym zgłębiali wiedzę dotyczącą między innymi marketingu w wyszukiwarkach i analityki internetowej. Oprócz wysłuchania profesjonalnych prezentacji i nowych pomysłów do działania, była to również doskonała okazja do wymiany doświadczenia z osobami z branży.

19sty SEMcamp

28.11.2015

Wykorzystujemy każdą okazję do zdobywania wiedzy i doświadczenia, dlatego nie mogło zabraknąć nas na Marketing Festival 2015 w Brnie. Wysłuchaliśmy interesujących wystąpień profesjonalistów i wzięliśmy udział w warsztatach dotyczących wdrożenia analityki internetowej w swojej firmie, budowania brandu, optymalizacji strony pod kątem SEO i zwiększania konwersji na stronie. Dzięki takim wydarzeniom wiemy jak wykorzystywać media cyfrowe!

Marketing festiwal 2015

27.11.2015Mateusz Sipa dzięki sumiennej pracy i zaangażowaniu zdał pozytywnie testy i został Certyfikowanym Specjalistą Google Analytics! Nasz zespół po raz kolejny potwierdza znajomość platformy Google Analytics i metod analityki cyfrowej!certyfikat Mateusza
19.11.2015Wiemy jak ważny jest marketing i bycie na bieżąco z nowymi narzędziami marketingowymi, dlatego kierownik działu marketingu Aleksandra Figiel wzięła udział w 10 Kongresie Online Marketing. Wiedzą zdobytą na warsztatach podczas jubileuszowej edycji wydarzenia podzieliła się następnie z resztą zespołu, dostarczając kolejnych inspiracji do pracy.
18.11.2015Nasz zespół stale się kształci i zdobywa niezbędne umiejętności do efektywnego tworzenia i zarządzania kampaniami AdWords! Rafał Wojtalik potwierdził swoją wiedzę pomyślnie zdając egzaminy i jest już Certyfikowanym Specjalistą Google AdWords, Google Search Network i Google Shop!Certyfikat Podstawy AdWords Rafał Certyfikat Zakupy Google Rafał
12.11.2015Nasz zespół AdWords: Katarzyna Zielińska, Rafał Wojtalik i Sławek Węgliński uczestniczyli w szkoleniu przygotowanym przez specjalistów Google specjalnie dla EACTIVE. Zgłębili na nim wiedzę z zakresu reklam Google na YouTube, Google Shop, budowania wyniku jakości kampanii oraz nowości i opcji nowych reklam testowanych w wersjach Beta.
28.10.2015Wiemy jak ważny jest dobry content marketing i odpowiednie dobranie kanałów marketingowych! Jan Zając wziął udział w szkoleniu Wielokanałowość i Context Marketing, zgłębiając wiedzę w tym temacie, którą następnie przekazał naszemu zespołowi na szkoleniu wewnętrznym w firmie. certyfikat Janka
20.10.2015Kasia Zielińska, Filip Kaźmierczak, Mateusz Sipa, Rafał Wojtalik i Sławek Węgliński uczestniczyli w zaawansowanym szkoleniu dotyczącym reklamy w Google Shop. Po raz kolejny potwierdzamy, że wiemy jak tworzyć kampanie w Google Shop oraz w jaki sposób optymalizować działania.
13.10.2015Michał Kliszczak wziął udział w konferencji Google Partners: Accelerate w siedzibie Google w Dublinie. Udział w dwudniowym wydarzeniu pozwolił nam poznać ostatnie innowacje z zakresu marketingu internetowego, które z pewnością będą inspiracją w naszych działaniach.
Pics: Alan Rowlette-  www.alanrowlette.ie- 083-4239138
30.09.2015

Wiemy jak istotna jest znajomość strategii content marketingu oraz zasad tworzenia unikalnych i wartościowych treści. Jagoda Dynowska wzięła udział w szkoleniu „Nowoczesny Content Marketing i Copywriting” poszerzając swoją wiedzę w tym zakresie, a następnie zorganizowała w firmie spotkanie przedstawiając najważniejsze zagadnienia współpracownikom.

certyfikat_content marketing2

30.09.2015

Spotkało nas kolejne wyróżnienie w ramach udziału w konkursie Ready to Rock – Live and Loud i otrzymaliśmy zestaw gadżetów od Google’a! Sławek Węgliński i Filip Kaźmierczak byli jednymi z pierwszych 40 osób, które otrzymały certyfikat potwierdzający wiedzę dotyczącą reklamy mobilnej w miesiącu konkursowym, dzięki czemu zostaliśmy nagrodzeni.

fotka Sławka i Filipa

14.09.2015

Michał Kliszczak, Sławek Węgliński i Dariusz Owczarek wzięli udział w szkoleniu Mobile Now! w siedzibie Google w Warszawie. Dowiedzieliśmy się jeszcze więcej o reklamie mobilnej i wiemy jak wykorzystać nabyte umiejętności w przyszłości.

mobile3

08.09.2015

Filip Kaźmierczak, Rafał Wojtalik i Sławek Węgliński wzięli udział w zaawansowanym szkoleniu dotyczącym reklamy mobilnej Google AdWords. Szkolenie pozwoliło na pogłębienie wiedzy z zakresu przygotowywania i optymalizowania kampanii mobilnej, dodatkowo podczas spotkania nasz zespół został nagrodzony za aktywność.

zdjecie ze szkolenia z reklamy mobilnej

01.09.2015

Sławek Węgliński zdobywa kolejne certyfikaty – z Google Shop, sieci reklamowej i reklamy mobilnej! Oznacza to, że obecnie posiada już wszystkie możliwe do zdobycia certyfikaty Google. Potwierdzamy, że posiadamy niezbędne umiejętności i wiemy jak prowadzić skuteczne i profesjonalne kampanie reklamowe w internecie!

certyfikaty Sławka

27.08.2015Wiemy jak przygotować i optymalizować kampanie mobilne! Swoją wiedzę w tym temacie zgłębił Filip Kaźmierczak, co potwierdza poniższy certyfikat Google.

CertMoB Filip Kazmierczak

14.08.2015

Wzięliśmy udział w konkursie Google Partners Ready to Rock – Live and Loud i otrzymaliśmy wyróżnienie! Rezultaty naszej pracy w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w internecie ocenione zostały jako imponujące i zostaliśmy nagrodzeni.

27.07.2015

Sławek Węgliński ponownie wykazał się szeroką wiedzą tym razem udowodniając, że potrafi tworzyć i zarządzać kampaniami reklam video na YouTube. Uzyskał nowy certyfikat który prezentujemy poniżej!

Certyfikat Sławka jpg

01.07.2015

Wiemy jak ważne jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym, a zawodowym i zapewnienie odpowiednich warunków pracy. Zdecydowaliśmy się wprowadzić pewne zmiany organizacyjne i skrócić nasz czas pracy – teraz w każdy piątek pracujemy do godziny 14.

30.06.2015

Dobrze wiemy jak tworzyć kampanię video i odpowiednio optymalizować działania. Sławek Węgliński uczestniczył w ciekawym szkoleniu praktycznym dotyczącym YouTube i reklamy video, które dało mu możliwość doskonalenia swoich umiejętności.

15.06.2015

Poszerzamy nasze działania w ramach pozycjonowania. Kompleksowo analizujemy słowa kluczowe, zwiększając ich ilość i realizujemy jeszcze więcej rozwiązań jakościowych, co przekłada się na zadowalające rezultaty.

01.06.2015

Wiemy jak wykorzystać w praktyce najważniejsze funkcjonalności Google Analitycs i analizować dane ze stron naszych klientów! Udowadniamy to po raz kolejny i prezentujemy certyfikat, który otrzymał Sławek Węgliński.

Certyfikat Google Analytics SW

29.05.2015

Michał Kliszczak i Dariusz Owczarek uczestniczyli w największym w Polsce spotkaniu pasjonatów SEO – Festiwalu SEO 2015 w Katowicach! Wydarzenie było inspirujące, a wymiana doświadczeń i wysłuchanie interesujących prelekcji jest motorem do dalszych działań.

festiwal-seo

27.05.2015

Za nami dwudniowe szkolenie z Google Analitycs w którym uczestniczył Sławomir Węgliński. Wiemy jak wykorzystać potencjał analityki internetowej, a udział w szkoleniach i ciągła chęć rozwoju pozwala nam zgłębiać jeszcze więcej aspektów z nią związanych.

12.05.2015

W naszej firmie zorganizowaliśmy Dni Otwarte, na których pokazaliśmy odwiedzającym jak pracujemy, przy okazji dzieląc się wartościową wiedzą dotyczącą marketingu internetowego. Nasi goście mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy, a najlepsi będą mogli nawet sprawdzić się w praktyce i dołączyć do naszego zespołu!

dni_otwarte_eactive

21.04.2015

Dziś Google uruchomiło algorytm oceniający mobilność stron, a my wiemy co zrobić, aby zachować stabilne pozycje w wyszukiwarce mobilnej. Wykonaliśmy gruntowną optymalizację stron naszych klientów pod test mobilności Google, aby każda strona uzyskała wynik pozytywny. Zrealizowaliśmy ten plan dla ponad 30 naszych klientów.

14.04.2015

Nie ominęła nas kolejna okazja do poszerzenia wiedzy. Sławek Węgliński wziął udział w dwudniowym, zaawansowanym szkoleniu dotyczącym reklamy Google AdWords w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej. Nabyte umiejętności pozwolą na jeszcze skuteczniejszą obsługę prowadzonych przez nas kampanii.

20.03.2015

Mamy kolejne potwierdzenie świadczące o tym, że wiemy jak prowadzić efektywne kampanie Google AdWords. Sławek Węgliński pomyślnie zdaje egzaminy certyfikacyjne z Google AdWords i otrzymuje cenny certyfikat!

Certyfikat SW

13.03.2015

Koncentrujemy się na potrzebach klientów i odpowiednim dostosowaniu do nich naszej oferty. Wypracowaliśmy już swoje sposoby i wiemy jak to robić, nie opuszczamy jednak okazji pogłębienia wiedzy. Nasi doradcy – Marcin Sarbinowski, Paweł Schmidt oraz Karol Maluchnik uczestniczyli w szkoleniu poruszającym zagadnienia współpracy z klientami pod kątem handlowym. Zdobyta wiedza pozwoli na dalszy rozwój naszych umiejętności.

12.03.2015

Wiemy jak cenna jest otwartość na rozwój i innowacyjne rozwiązania – staramy się wykorzystać każdą okazję do pogłębienia naszej wiedzy. Tym razem Filip Kaźmierczak uczestniczył w jednym z najważniejszych wydarzeń związanych z marketingiem internetowym w Polsce – IX Kongresie Online Marketingu 2015 (http://kongres-online.pl/). Kongres okazał się inspirujący pod każdym względem i na pewno wykorzystamy zdobytą wiedzę.

zdjecie3

11.03.2015

Nie zabrakło nas na ciekawym szkoleniu z Google AdWords organizowanym przez Akademię Google Partners – tym razem Sławek Węgliński pogłębiał swoją wiedzę w zakresie prowadzenia kampanii AdWords. Dobrze wiemy jak wykorzystać w praktyce nabyte umiejętności.

04.03.2015

Doskonale wiemy jak tworzyć reklamy Google Shop oraz zarządzać kampanią produktową. Filip Kaźmierczak potwierdza to uzyskaniem certyfikatu w zakresie reklam w Zakupach Google!

Filip

01.03.2015

Wzmacniamy nasz dział AdWords i Konwersji i zwiększamy efektywność działań. Dołącza do nas Sławek Węgliński, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie i optymalizację kampanii Google AdWords.

23.02.2015

Wiemy jak dbać o odpowiednie zabezpieczenie naszej strony – nasz serwis jest wiarygodny i zapewniamy pełną poufność danych naszych klientów! Otrzymaliśmy najlepszy wynik A+ w teście sprawdzającym bezpieczeństwo – SSL Labs, co oznacza, że mamy najlepiej skonfigurowany serwer biorąc pod uwagę kryteria obowiązujące w teście.

22.01.2015

Google zaproponowało nam uczestnictwo w Beta testach swojej nowej usługi – a my wiemy jak wykorzystać dane nam możliwości. Będziemy testować usługę dla klientów dotyczącą reklam na Gmailu, która w Polsce jeszcze nie jest ogólnodostępna!

21.01.2015

Wraz z Google pracujemy nad tym, aby kampanie AdWords prowadzone dla naszych klientów były jeszcze bardziej skuteczne! Każda nowa kampania Google AdWords przez pierwsze 3 miesiące trwania będzie monitorowana przez konkretnych specjalistów Google co oznacza, że będziemy wspólnie pracować nad jej efektywnością.

13.01.2015

Wiemy jak efektywnie nabywać wiedzę i zdawać nawet te najtrudniejsze egzaminy! Filip Kaźmierczak zdobywa certyfikat pomyślnie zdając egzamin z reklamy wideo dla zaawansowanych, co również oznacza, że od tego momentu posiadamy WSZYSTKIE możliwe do zdobycia certyfikaty z Google AdWords!

certyfikat

10.01.2015

Rafał Brzeziński stworzył specjalną mapę powiązań pomiędzy naszymi aplikacjami – dzięki temu usprawniliśmy nasze zarządzanie i wgląd we wszystkie stworzone „softy”. Wiemy jak tworzyć narzędzia usprawniające pracę i polepszające jej efektywność – obecnie możemy jeszcze lepiej kontrolować działanie naszych narzędzi.

22.12.2014

Osiągnęliśmy znaczący sukces! Doskonale wiemy jak prowadzić kampanie AdWords, co zostało potwierdzone przez Google! Uznano nas za firmę perspektywiczną i posiadającą bardzo duży potencjał w ramach prowadzonych działań. Od stycznia 2015 oficjalnie przechodzimy pod opiekę Dublina i otrzymujemy dostęp do różnych narzędzi i opcji związanych z AdWords, będziemy także testować nowe narzędzia. Nie możemy się doczekać!

12.12.2014

Nastąpiła długo oczekiwana aktualizacja algorytmu Pingwin 3.0! Mimo że Pingwin jeszcze nie zakończył swojej pracy, jego kluczowe działania mamy już za sobą. Co to oznacza dla pozycji naszej strony? My wiemy jak ją utrzymać :) Do tej pory nie pojawiły się u nas żadne negatywne zmiany! Strona zachowuje stabilną pozycję w wyszukiwarce, a my cieszymy się z tak pozytywnego efektu naszych działań.

02.12.2014

Inwestujemy w rozwój, uczestnicząc w różnych wydarzeniach – tym razem Marcin Sarbinowski i Paweł Schmidt wzięli udział w ciekawym szkoleniu dotyczącym Google AdWords. Wiemy jak poszerzać swoją wiedzę :) Dzięki spotkaniu ze specjalistami z branży nasi doradcy poznali istotne szczegóły związane z prowadzeniem kampanii reklamowej Google AdWords.

                Certyfikat Paweł                    Certyfikat Marcin S.

01.12.2014

Dołącza do nas Robert Jędrzejewski. Robert zajmie się ulepszaniem stron naszych klientów pod kątem SEO – usprawniamy więc nasze działania związane m.in. z gruntowną optymalizacją.

28.11.2014

Wiemy jak odpowiednio tworzyć wyspecjalizowane oprogramowanie wspomagające! W dalszym ciągu aktualizujemy i udoskonalamy nasze istniejące „softy”, takie jak: Centernet, czy nowy Dexter2. Wprowadzamy też stale nowe i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów :) Działania te usprawniają naszą pracę, pomagają w organizacji i gwarantują efektywną współpracę!

15.11.2014

Potrzebujemy specjalisty z doświadczeniem w realizacji projektów marketingowych i szybko go znajdujemy – Jan Zając dołącza do naszego zespołu! Jednym z jego głównych zadań jest wdrażanie działań marketingowych dla kluczowych klientów.

01.11.2014

Rozbudowujemy i wzmacniamy nasze działy – tym razem do Działu Marketingu dołączyła Jagoda Dynowska. Wie jak podejść do zagadnień marketingowych i generować pomysły w kreatywny sposób, co przekłada się na jakość wykonywanych zadań.

28.10.2014

Dariusz Owczarek uczestniczył w konferencji „Odpowiedzialność w biznesie źródłem rozwoju Twojej firmy”. Prelekcje okazały się inspirujące, a wyciągnięte z nich wnioski bardzo pozytywne – jako firma EACTIVE wiemy jak mamy najlepsze podstawy do tego, aby być firmą uznaną za odpowiedzialną społecznie.

28.10.2014

Stawiamy na nasz rozwój i wiemy jak to robić. Tym razem Michał Kliszczak udał się na Konferencję Google Partners Serock 2014 i miał okazję uczestniczyć w bardzo inspirujących prelekcjach i dyskusjach, gdzie swoje pomysły prezentowali czołowi specjaliści z różnych agencji marketingu internetowego. Wyciągnięte wnioski ze spotkania są bardzo istotne – jako EACTIVE wiemy jak jesteśmy we właściwym miejscu i dobrze wiemy, jak osiągać stawiane cele.

DSC_1041

21.10.2014

Październik był dla nas miesiącem inspirujących konferencji! Tym razem Filip Kaźmierczak uczestniczył w międzynarodowej konferencji Think Analytics, która jest największym i najważniejszym wydarzeniem dotyczącym analityki internetowej. Wiemy jak istotna jest otwartość na nowe rozwiązania, zatem na pewno dobrze wykorzystamy zdobytą wiedzę!

think

17.10.2014

Wiemy jak wykorzystać narzędzia do analizy statystyk na stronach internetowych naszych klientów. Michał Kliszczak z powodzeniem zdaje egzamin ze znajomości Google Analytics i otrzymuje certyfikat!

Certyfikat Analytics MK

14.10.2014

Zostaliśmy zaudytowani przez AdWords Third Party Compliance. Zespół Google znalazł na www.eactive.pl jedynie dwa błędy, które natychmiast poprawiliśmy! Wynik audytu jest dowodem na to, że dbamy o jakość naszej strony i publikowanych informacji.

10.10.2014

Certyfikat z sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google AdWords zdobywa Michał Kliszczak.

Certyfiakt AdWords Michał Kliszczak

Kolejny raz potwierdzamy, że wiemy jak prowadzić kampanie Google AdWords.

03.10.2014

Wiemy jak ważna jest wiedza nie tylko praktyczna, dlatego skutecznych metod, sposobów i inspiracji szukamy w książkach napisanych przez bardzo mądrych ludzi. Poniżej zdjęcie naszej „biblioteki”. Wszystko przeczytaliśmy. Wiele pomysłów zastosowaliśmy u siebie.

biblioteka eactive

Na marginesie, szkoda że tak mało jest dobrych książek o SEO. Może kiedyś napiszemy swoją.

25.09.2014

Byliśmy na konferencji Google Analytics User Conference w Warszawie, Filip Kaźmierczak

zdjęcie z user conference

19.09.2014

Wiemy dobrze że do skutecznego pozycjonowania konieczna jest umiejętność projektowania i tworzenia wyspecjalizowanego oprogramowania wspomagającego. Zrobiliśmy krótkie podsumowanie naszego „softu”. Obliczyliśmy, że przez 10 lat stworzyliśmy ponad 90 różnych programów. W tym kilkanaście bardzo dużych tzw. kombajnów i wiele mniejszych aplikacji.

Ciekawostką jest to, że każde oprogramowanie ma swoją unikalną nazwę: np MOSAD, JERZYK, CENTERNET, OFERMA, BEEGOS, RAPTOR, SPOOFER, BLOGMASTER, COLONEL, WSPAMER, DIRSPERM, JANITOR, QTERM, DOORMAN, DOLLY, DEXTER, DODA, STRAŻNIK, itp.

05.09.2014

Szkolenie zamknięte dla EACTIVE wiemy jak, w którym wzięli udział:
Michał Kliszczak, Kamil Dudziak, Darek Owczarek i Jakub Lisiecki.

zdjęcie ze szkolenia

Prowadził Artur Strzelecki – twórca i prowadzący serwisu silesiasem.pl
Wykładowca, szkoleniowiec pasjonat i praktyk SEO. Szkolenie dotyczyło pozycjonowania – oparte było o konkretne przykłady i obejmowało cały proces pozycjonowania i obsługi klienta.

Kolejna osoba od której czegoś się nauczyliśmy i część pomysłów trafia natychmiast do realizacji a część do czerwonego zeszytu.

25.08.2014

W usłudze AdWords wdrożyliśmy nową procedurę wyboru i przygotowania stron docelowych dzięki czemu nasze wskaźniki konwersji uległy poprawie. Wiemy jak :)

21.08.2014

Jak na razie 100% firm, które do tej pory prowadziły samodzielnie kampanię AdWords i zgodziły się na przeprowadzenie przez nas audytu kampanii decydują się na współpracę z nami i rezygnują z prowadzenia działań AdWords na własną rękę.

19.08.2014

W ostatnich miesiącach kilkakrotnie pozbyliśmy się filtra ze strony nowego klienta już w pierwszym podejściu. To znaczy, że wiemy jak usuwać filtry nałożone na strony internetowe. Nowi klienci mogą nam zaufać i zyskać na bardzo cennym czasie, w którym wracają do wyszukiwarki na wysokie i stabilne pozycje.

14.08.2014

O tym, że wiemy jak generować zapytania dzięki pozycjonowaniu i stronie www niech świadczy ilość zapytań, która spłynęła do nas od marca 2013 roku. Pozyskaliśmy ponad 10 167 zapytań na usługę pozycjonowania i Google AdWords!

05.08.2014

W dziale pozycjonowania stworzyliśmy nową ulepszoną procedurę wdrażania i prowadzenia wysokowartościowych blogów dla naszych klientów. Od tej chwili zwiększamy skuteczność i docieramy z przekazem do większego grona odbiorców.

01.08.2014

Dział IT uruchomił dla pozycjonowania najnowszy moduł obsługi zewnętrznych serwerów proxy. Dzięki temu rozwiązaniu uzyskaliśmy dodatkowe moce przerobowe, które znacząco wpłyną na skuteczność naszego pozycjonowania i osiąganie kluczowego celu – stabilnych pozycji dla naszych klientów.

20.07.2014

Ponownie wzmacniamy nasz zespół. Potrzebujemy fachowca, który specjalizuje się w optymalizacji i dobrze wie jak projektować i usprawniać strony internetowe klientów – Bartosz Milewski doskonale sprawdza się w takiej roli i dołącza do firmy.

18.07.2014

Postanowiliśmy stworzyć materiały szkoleniowe, w których udostępniamy naszą wiedzę i z których każdy może dowiedzieć się na czym polega pozycjonowanie (SEO). Wiemy jak pozycjonować i dzielimy się wiedzą. Zapraszamy do zapoznania się z materiałami na https://www.eactive.pl/pozycjonowanie/kurs-pozycjonowania/

16.07.2014

Nasz zespół powiększa się i dołącza do nas Klaudia Witek! Klaudia wzmocni Dział Marketingu dzięki swojej kreatywności i zaangażowaniu :)

12.07.2014

Policzyliśmy, że od początku istnienia naszego programu partnerskiego (od 2007 roku) wypłaciliśmy naszym partnerom 1 mln 177 tysięcy 112,64 zł netto prowizji. Wiemy jak pozycjonować dlatego nasi partnerzy liczą zyski z wiecznych prowizji a klienci cieszą się stabilnymi pozycjami.

01.07.2014

Do EACTIVE dołącza Michał Kamiński. Świetnie sprawdza się na stanowisku copywritera – jego talent w pisaniu przekłada się na tworzenie unikalnych artykułów dla naszych klientów.

10.07.2014

Wzięliśmy udział w szkoleniu SEO DONE RIGHT, Michał Kliszczak i Kamil Dudziak, Wrocław

szkolenie seo done right

certyfikat Michał Kliszczakcertyfikat Kamil Dudziak

30.05.2014

Byliśmy na festiwalu pozycjonowania w Katowicach, Wysłuchaliśmy całego szeregu specjalistycznych wykładów na temat pozycjonowania: prelegenci: Ewelina Szczecińska, Łukasz Rajzer, Konstantin Kanin i inni: http://www.silesiasem.pl/festiwal-seo-2014-katowice

20.05.2014

Wzięliśmy udział w profesjonalnym szkoleniu z pozycjonowania, Warszawa, prowadzący: Karol Dziedzic, Paweł Gontarek, Radosław Kubera, Artur Strzelecki

szkolenie - certyfikat

21.05.2014

www.eactive.pl zostaje w Top3 pod frazami związanymi z pozycjonowaniem po aktualizacji algorytmu Google Panda!

15.05.2014

Filip Kaźmierczak otrzymuje certyfikat za udział w cyklu szkoleniowym „4 Pory Roku z AdWords”.

certyfikat za udział w szkoleniu

14.04.2014

Pracę w EACTIVE wiemy jak rozpoczyna Dariusz Owczarek. Osoba z 14 letnim doświadczeniem w zarządzaniu i sprzedaży. Wcześniej pracował dla takich firm jak: EACTIVE (2001 rok), Centrum TMT, Polmotors, Raben, Savi, Profit Development, Pramerica. Wrócił zatem do nas bogatszy o wiedzę i doświadczenie. Będzie nieocenionym wsparciem dla naszego dalszego rozwoju.

09.04.2014

Odbyliśmy szkolenie „YouTube i reklama video”, organizator Google, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak http://www.marketinglab.pl/akademia-google-dla-agencji-czyli-to-i-inne-miejsca-gdzie-szkola-sie-semici

26.03.2014

Przeszliśmy szkolenie Zaawansowane Google Analytics, organizator Google, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak www.akademiagooglepartners.pl

21.03.2014

Byliśmy w Katowicach na szkoleniu z pozycjonowania „Jak znaleźć się wysoko w wyszukiwarkach internetowych w 2014 roku?”, prowadzący: Marcin Kordowski

szkolenie - zaświadczenie uczestnictwa

15.03.2014

W końcu nasz serwis www.eactive.pl znalazł się pod frazą pozycjonowanie na 1 miejscu.

Eactive na pierwszym miejscu

05.03.2014

Opracowaliśmy nową i skuteczniejszą procedurę dobierania fraz, dzięki której nasi klienci uzyskują znacznie większe korzyści z pozycjonowania.

01.03.2014

Uzyskaliśmy trudny do zdobycia Certyfikat Google Analytics, Filip Kaźmierczak

certyfikat Google Analytics

03.02.2014

Ponownie wzmacniamy nasz zespół. Dołącza Marcin Sarbinowski. Dzięki niemu zwiększamy nasz standard doradztwa w zakresie obecności klientów w Google.

01.01.2014

KOP = stabilne pozycje. Wprowadzamy najnowszą i najbardziej zaawansowaną wersję naszej oferty na pozycjonowanie (SEO) stron. KOP to przełomowe rozwiązanie i efekt naszego 10 letniego doświadczenia w pozycjonowaniu. Od samego początku cała nasza praca skupiała się na tym aby efekty pozycjonowania były trwałe – w końcu nam się to udało. Realizacja KOP skutkuje stabilnymi pozycjami. Sami najlepiej wiemy, że stabilne pozycje to stabilna firma.

28.11.2013

Byliśmy na szkoleniu „Centrum sprzedawcy Google i kampanie produktowe” prowadzone przez Google z cyklu: „4 pory roku AdWords”, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak http://www.akademiagooglepartners.pl/

26.11.2013

Odbyliśmy szkolenie zamknięte z Google Shop, szkolenie dla wybranych uczestników, Wrocław, siedziba Google, Filip Kaźmierczak

16.11.2013

Wzięliśmy udział w World Usability Day, specjalistyczne szkolenie ze skuteczności stron internetowych, Filip Kaźmierczak www.wudwro.pl

szkolenie wud wroc

02.11.2013

Wiemy jak umacniać nasz zespół i tym razem dołącza do nas Aleksandra Figiel. Będzie odpowiedzialna za realizację działań marketingowych firmy – jej kreatywność i samodzielność pozwoli na wykonywanie powierzonych zadań na najwyższym poziomie.

01.11.2013

W związku z ostatnimi zmianami w Google decydujemy się na kolejną reorganizację firmy: zmieniamy dział pozycjonowania i dział AdWords. To nasze pierwsze kroki w kierunku KOP = stabilne pozycje, w tym momencie jeszcze nie zdajemy sobie sprawy jak wielkie zmiany będziemy musieli poczynić aby zrealizować to co sobie założyliśmy. Ale wiemy, że się uda.

31.10.2013

Byliśmy na szkoleniu „Narzędzia analityczne i raporty pomocne w zarządzaniu kontem” prowadzone przez Google z cyklu: „4 pory roku AdWords”, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak

23.10.2013

Do naszego zespołu dołącza Jakub Lisiecki. Wieloletnie doświadczenie i wiedza pozwalają mu na fachową opiekę nad stronami www oraz wykonywanie optymalizacji stron na najwyższym poziomie.

04.10.2013

Google wprowadziło aktualizację algorytmu Pingwin, po której nasza strona www.eactive.pl wciąż utrzymuje stabilne pozycje w TOP 10 pod kluczowymi frazami związanymi z pozycjonowaniem.

01.10.2013

Jako jedna z niewielu agencji wzięliśmy udział w testach Google Shop, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak

01.10.2013

Uzyskaliśmy status Partnera Google i Certyfikat w nowym programie Google Partners, Eactive, Katarzyna Zielińska https://www.google.com/partners/#a_profile;idtf=8958783745

26.09.2013

Odbyliśmy szkolenie „Sezonowość sprzedaży – jak ją zauważyć i dobrze wykorzystać?” prowadzone przez Google z cyklu: „4 pory roku AdWords”, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak.

01.09.2013

Uzyskaliśmy Certyfikat Google AdWords reklama w sieci reklamowej Google/YouTube, Filipa Kaźmierczaka

27.08.2013

Byliśmy na szkoleniu „Jak zwiększyć skuteczność kampanii?” prowadzonym przez Google z cyklu: „4 pory roku AdWords”, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak.

18.07.2013

Wzięliśmy udział w szkoleniu „Jak skutecznie zoptymalizować kampanię tekstową?” prowadzone przez Google z cyklu: „4 pory roku AdWords”, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak

20.06.2013

Odbyliśmy szkolenie „Reklama AdWords na portalu YouTube” prowadzone przez Google z cyklu: „4 pory roku AdWords”, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak

22.05.2013

Przeszliśmy szkolenie „Jak mierzyć skuteczność kampanii AdWords” prowadzone przez Google z cyklu: „4 pory roku AdWords”, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak

01.05.2013

Stawiamy kolejny milowy krok w kierunku profesjonalnego doradztwa. Do EACTIVE wiemy jak dołącza Paweł Schmidt. Od tego dnia jakość naszej obsługi przed-sprzedażowej wchodzi na najwyższy poziom.

25.04.2013

Przechodzimy szkolenie „Kampanie Rozszerzone – marketing w świecie online”, mobilnych?” prowadzone przez Google z cyklu: „4 pory roku AdWords”, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak

16.04.2013

Bierzemy udział w szkoleniu „Remarketing – trafniejsze reklamy, wyższa skuteczność” prowadzone przez Google z cyklu: „4 pory roku AdWords”, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak

12.04.2013

Zdobywamy certyfikat umiejętności w zakresie reklamowania w sieci wyszukiwania Google AdWords Professional przez Filip Kaźmierczak.

15.03.2013

www.eactive.pl pojawia się ponownie w Top10 pod frazami związanymi z pozycjonowaniem

10.03.2013

Stawiamy na jeszcze większą skuteczność link buildingu. Nasz zespół powiększa się o Jakuba Dobrowolskiego, który specjalizuje się w pozycjonowaniu i doskonale wie jak pracować nad wartościowym link buildingiem.

01.03.2013

Odnowienie egzaminu z zaawansowanego z reklam w sieci wyszukiwania i przedłużenie Certyfikatu na kolejny rok, Katarzyna Zielińska

20.02.2013

Odbywamy szkolenie „Jak dotrzeć do klientów za pomocą urządzeń mobilnych?„prowadzone przez Google z cyklu: „4 pory roku AdWords”, Katarzyna Zielińska, Filip Kaźmierczak

14.02.2013

Bierzemy udział w szkoleniu „Sieć wyszukiwania vs Sieć reklamowa” prowadzone przez Google z cyklu: „4 pory roku AdWords”

30.01.2013

Wiemy jak pozycjonować. Doceniają to nasi klienci i ma to odzwierciedlenie w wartości podpisywanych przez nas umów. W tym miesiącu pobiliśmy rekord w wartości podpisanych umów na pozycjonowanie (SEO) w rozliczeniu na efekt. Wolumen jaki osiągnęliśmy to 20 271 zł netto.

01.02.2013

Odnowienie egzaminu z podstaw z reklam w sieci wyszukiwania, Katarzyna Zielińska

01.01.2013

Nawiązaliśmy współpracę z dr Inż. Władysławem Wornalkiewiczem

http://wornalkiewicz.wordpress.com/o-mnie/, pracownikiem naukowym Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu. Współpracujemy w zakresie zastosowania statystyki, ekonometrii, prognozowania i symulacji oraz badań operacyjnych do tworzenia optymalnego procesu pozycjonowania stron naszych klientów. Współpraca obejmuje również porządkowanie naszych baz danych przy wykorzystaniu rankingów wielokryterialnych.

01.12.2012

Powiększamy Dział AdWords o Filipa Kaźmierczak. Od tej chwili wiemy znacznie więcej na temat analityki internetowej i jest to niewątpliwie nasz kolejny atut.

10.10.2012

EACTIVE powiększa się o nowego pracownika – Rafał Brzeziński zajmuje stanowisko programisty. Posiada fachową wiedzę i doświadczenie w tworzeniu oprogramowań wykorzystywanych do wsparcia procesów pozycjonowania.

01.10.2012

Potrzebujemy więcej mocy, wiedzy i doświadczenia. Ponownie rozbudowujemy Dział Obsługi Klienta i do firmy przychodzi Beata Łuźniak.

01.08.2012

Wprowadzamy tzw. „Czerwony zeszyt pozycjonowania”, wpisujemy do niego wszystkie pomysły związane pozycjonowaniem, wybieramy najlepsze, testujemy, wdrażamy

czerwony_zeszyt

04.07.2012

W ciągu 1 dnia tracimy ponad 40% przychodów w wyniku zmian w algorytmie Google. Od tego dnia rozpoczyna się nasza jeszcze większa koncentracja na uzyskaniu stabilnych pozycji.
Podejmujemy decyzję o przyśpieszeniu realizacji strategii związanej z najwyższą jakością. Całkowicie zmieniamy strukturę organizacyjną firmy i sposób realizacji projektów SEO. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

15.06.2012

Tworzymy nową strategię rozwoju firmy EACTIVE wiemy jak. Prof. zw. dr hab. Krzysztof Obłój udziela nam bardzo cennych konsultacji.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Obłój
http://www.wz.uw.edu.pl/wykladowcy,profil,67,0,obloj-krzysztof.html

01.06.2012

Bierzemy udział w zamkniętej grupie SEO Kojotka (po nocach siedzimy na Skype i zgłębiamy tajniki pozycjonowania).

16.05.2012

Jedziemy na SEO Party do Rowów nad morzem – spotkanie z ludźmi z naszej branży i wymiana nie tylko doświadczeń :)

01.05.2012

Zajmujemy drugie miejsce w Wielkim Konkursie Google dla Agencji https://www.eactive.pl/z-zycia-eactive/mini-fotoreportaz-z-rozdania-nagrod-wilekiego-konkursu-google-dla-agencji-2012/

01.04.2012

Przechodzimy bardzo specjalistyczne szkolenie z pozycjonowania u Kojotka (Piotr Kiper), wg nas jedne z najlepszych szkoleń, łapiemy dużo inspiracji i właściwy kierunek myślenia

01.03.2012

Zdobywamy certyfikat umiejętności w zakresie reklamowania w sieci wyszukiwania Google AdWords Profesional

01.03.2012

Zdajemy z bardzo dobrym wynikiem egzamin zaawansowany z reklamy w sieci wyszukiwania Google.

01.03.2012

Zdajemy egzamin z podstawowych zasad Google dotyczących reklamowania.

01.03.2012

Odnawiamy egzamin z zaawansowanego poziomu reklam w sieci wyszukiwania i przedłużamy certyfikat na kolejny rok, Katarzyna Zielińska

09.02.2012

Jedziemy na Silesia SEM Katowice, Szkolenia z pozycjonowania

01.01.2012

Kamila Krychowska ma doświadczenie i wie jak najlepiej obsługiwać klientów. Dołącza do zespołu.

01.11.2011

Aby wiedzieć jak nam idzie nasz biznes zatrudniamy nowego specjalistę do działu finansów. Daniel specjalizuje się w analizie finansowej i takich danych zaczyna nam dostarczać.

15.07.2011

Odbywamy szkolenie zamknięte z pozycjonowania stron u nas w firmie, Specjalnie do nas przyjeżdża Paweł Gontarek znany jako Zgred, autorytet w dziedzinie optymalizacji i audytów stron www.

01.05.2011

Uzyskujemy status Partnera Google AdWords i przystąpujemy do programu Google dla Agencji, Eactive, Katarzyna Zielińska

01.04.2011

Powiększamy dział AdWords o kolejną osobę. Przychodzi do nas Natalia Malec. Dzięki temu jeszcze bardziej zawężamy specjalizację pracujących osób co owocuje naszą coraz większą skutecznością.

01.03.2011

Zdobywamy Certyfikat umiejętności w zakresie reklamowania w sieci wyszukiwania Google Adwords, Katarzyna Zielińska

01.03.2011

Zdajemy z bardzo dobrym wynikiem egzamin zaawansowany z reklamy w sieci wyszukiwania, Katarzyna Zielińska

01.03.2011

Zaliczamy egzamin z podstawowych zasad Google dotyczących reklamowania, Katarzyna Zielińska

05.12.2010

Do stworzonego przez Michała Kliszczaka w 2007 roku pierwszego w Polsce programu partnerskiego między agencją SEO a firmami tworzącymi strony www dołącza 200-ny partner. Dzięki temu pozycjonowanie (SEO) EACTIVE oferowane jest praktycznie w całej Polsce na ogromnej liczbie spotkań dotyczących tworzenia stron www. Uznajemy to za nasz wielki sukces.

06.10.2010

Kupujemy serwis www.linkisponsorowane.net, od tego dnia do 04.10.2013 jesteśmy na miejscu pierwszym pod frazą „linki sponsorowane

01.09.2010

Wprowadzamy po raz pierwszy do firmy zewnętrznego konsultanta z pozycjonowania – Artura Jazienickiego, który ukierunkowuje nas na całkiem nowe myślenie na temat tego jak pozycjonuje się strony www.

01.09.2010

Kamil Dudziak rozpoczyna prowadzenie działu pozycjonowania, rozpoczyna się nowy etap w jakości naszego pozycjonowania, od tego momentu naszym głównym celem staje się osiągnięcie „stabilnych pozycji”

12.2009

Ponownie nasza domena www.eactive.biz w top10 pod „pozycjonowanie”.

30.07.2009

Pada nasz dotychczasowy rekord jeśli chodzi o ilość podpisanych umów w ciągu jednego miesiąca. Podpisujemy 54 umowy na pozycjonowanie (SEO). Wiemy jak i klienci to doceniają.

30.06.2009

Nasze pierwsze szkolenie z pozycjonowania w Warszawie, Michał Kliszczak http://sprawnymarketing.pl/artykuly/relacja-pierwsze-szkolenie-seo-maxroy-com/

szkolenie Warszawa

01.02.2009

Uruchomiamy dział Google AdWords, obok pozycjonowania obsługa kampanii AdWords staje się naszą drugą podstawową usługą. Dzięki temu wiemy jak być widocznym w Google zawsze i wszędzie gdzie potrzeba.

01.02.2009

Do EACTIVE wiemy jak dołącza Katarzyna Zielińska, od samego początku tworzy dział AdWords i jest w tym naprawdę dobra. Wie jak to robić. AdWordsy to jej konik.

11.2008

Nasze pierwsze szkolenie z AdWords na poziomie podstawowym, Wrocław, Max Roy, Michał Kliszczak

07.11.2008

Po raz kolejny we Wrocławiu szkolimy naszych partnerów i przekazujemy wiedzę na temat pozycjonowania oraz tego jak efektywnie współpracować.

21.07.2008

Organizujemy i przeprowadzamy bezpłatne szkolenie z pozycjonowania dla naszych partnerów. Do Hotelu Lotus we Wrocławiu przyjeżdża ponad 55 partnerów. Szkolenie ma na celu usprawnienie naszej współpracy.

15.03.2008

Po raz pierwszy w historii firmy www.eactive.pl pojawia się w top10 na frazę ” pozycjonowanie”.

10.02.2008

Wiemy jak! Przeprowadzamy nasze pierwsze szkolenie z pozycjonowania związane z programem partnerskim. Jest to szkolenie zamknięte dla firmy Trol Intermedia (www.trol.pl) Szkolenie prowadzi Michał Kliszczak i Grzegorz Brajewski

01.02.2007

Michał Kliszczak wymyśla i samodzielnie realizuje budowę programu partnerskiego. Jak później się okaże był to strzał w dziesiątkę. Program partnerski ustawia sprzedaż firmy. Ponad 50% klientów przychodzi z polecenia partnerów.

 

Zapraszamy do przesłania zapytania

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to