Display Select Keyword czyli o 35 proc. większa szansa na konwersję

Display Select Keyword

Prowadzisz kampanię AdWords w sieci reklamowej Google (GDN – Google Display Network). To oczywiste, że zależy Ci przede wszystkim na klientach, którzy skorzystają z oferowanych produktów bądź usług. To z nimi chcesz utrzymywać stałe relacje. Jednak zastanawiasz się, jak do nich trafić? Jak pomijać użytkowników, którzy nie mają intencji zakupowych? To proste, skorzystać z funkcjonalności noszącej nazwę Display Select Keyword.

Od początku 2012 roku badano i analizowano Search Companion Marketing. Miesiące mijały, usługa powoli wychodziła z wersji beta, by finalnie ulec niewielkim zmianom i przybrać nową nazwę. DSK czyli Display Select Keyword.

Czym dokładnie jest usługa Display Select Keyword?

Obecna od około roku usługa Display Select Keyword to narzędzie dostępne w systemie Google AdWords do wykorzystania w sieci reklamowej Google (GDN). Dzięki niemu będziesz mógł dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzają strony blisko powiązane z wybranymi przez Ciebie słowami kluczowymi.

Algorytm powiązany z usługą Display Select Keyword selekcjonuje użytkowników i wybiera jedynie tych, którzy przejawiają wysokie prawdopodobieństwo konwersji. Przydatne, czyż nie?

Jak uruchomić usługę DSK?

Jeśli zainteresowałeś się funkcjonalnością jaką oferuje usługa Display Select Keyword i chcesz z niej skorzystać, jesteś zmuszony do kontaktu z supportem Google. Po wysłaniu prośby o uruchomienie usługi, możesz spotkać się z jedną z dwóch sytuacji.

W pierwszym przypadku musisz wskazać kampanię, na której chcesz uruchomić usługę Display Select Keyword. W przypadku, gdy zechcesz zmienić decyzję, nie obejdzie się bez ponownego kontaktu z supportem giganta z Mountain View.

Możesz również trafić na sytuację, że Google pozwoli Ci na włączanie i wyłączanie usługi Display Select Keywords w dowolnym momencie, na którejkolwiek kampanii. Wówczas wystarczy, że skorzystasz z karty „Słowa kluczowe w sieci reklamowej” w systemie AdWords. #wiemyjak

Dlaczego warto skorzystać z Display Select Keyword?

Główna zaleta, o której zresztą wspomniałem wyżej, płynąca z usługi Display Select Keyword to dotarcie do użytkowników, którzy przeglądają strony internetowe blisko powiązane ze słowami kluczowymi. Przełoży się to między innymi na:

  • zwiększoną trafność miejsc docelowych względem słów kluczowych,
  • większą przewidywalność wyników,
  • 35 proc. niższe CPA (Cost per Action),
  • wyższą stabilność wyników,
  • dopasowanie kontekstowe miejsc docelowych do słów kluczowych.

DSK vs. GDN

35 procent niższe CPA kusi, jednak decydując się na usługę Display Select Keyword trzeba mieć świadomość, że ograniczymy zasięg o 90 proc. klientów względem Google Display Network. Czy mimo to warto z skorzystać z tej funkcjonalności? Zdecydowanie tak! W końcu skupiamy się na klientach, w których szansa na konwersję jest zdecydowanie wyższa, a przecież o to chodzi!

Nasi specjaliści wiedzą jak wykorzystać Display Select Keyword aby zwiększyć konwersję. Zobacz naszą ofertę >>>

14/01/2016
Michał Kamiński

Udostępnij:

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Komentarze

*

*

Zasady komentowania

  1. Gdy dodajesz komentarz, pamiętaj, aby:
    1. Komentarze podpisywać imieniem i/lub nazwiskiem.
    2. W polu „witryna internetowa” umieszczać link tylko do strony głównej.
  2. Wszystkie komentarze są moderowane i zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub edytowania wpisu/ komentarza, który:
    1. zawiera wulgaryzmy,
    2. obraża innych użytkowników,
    3. może być uznany za spam – lub ma charakter reklamowy,
    4. nie pasuje tematycznie do wpisu, nie zawiera treści merytorycznej,
    5. zawiera linki do stron, które naruszają prawo polskie.

  1. Tomek pisze:

    Świetny artykuł!

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to