Google AdWordsEACTIVE BLOG

Optymalizacja kampanii AdWords – kampanie Google AdWords, które zapewnią sukces!

optymalizacja-adwords

Optymalizacja kampanii AdWords to podstawa jeśli zależy Ci na jak najlepszych rezultatach prowadzonej kampanii. Reklamy AdWords najlepiej na bieżąco kontrolować i ulepszać, aby faktycznie przyniosły najlepsze rezultaty. Dowiedz się więcej o optymalizacji kampanii! Doskonale wiesz, że reklama jest dźwignią handlu. Zdajesz sobie sprawę, że to „oklepane”, używane wyjątkowo często hasło ma wiele wspólnego z rzeczywistością. Nawet oferując najwyższej […]

Reklama wideo – pozyskaj skutecznie nowych klientów

optymalizacja-reklam-wideo

Reklama wideo to dobry sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, szczególnie obecnie, gdy nie jest tak łatwo zainteresować użytkownika reklamą. Dowiedz się więcej o reklamie wideo i poznaj korzyści korzystania z takiej formy promocji. Niebywała konkurencja w internecie sprawia, że coraz trudniej pozyskać nowych klientów, dlatego warto wypróbować różne metody promocji. System reklamowy Google AdWords daje reklamodawcom spory wybór […]

Skuteczna kampania reklamowa za kilkaset złotych? Sprawdź, jak działa reklama PPC

reklama-ppc-korzyści-miniatura

Obecnie inwestycja w marketing internetowy to podstawa, aby zaistnieć w sieci. Reklama PPC to bardzo dobre rozwiązanie – dowiedz się jak działa i dlaczego warto prowadzić kampanie PPC. Chcesz zwiększyć świadomość marki, produktu lub usługi? A może po prostu zależy Ci na wzroście sprzedaży i zwiększeniu widoczności strony? Wprowadzasz nowy produkt, chcesz poinformować o atrakcyjnej promocji? W każdym z tych przypadków doskonale sprawdzi […]

Sieć reklamowa Google i wyświetlanie reklam

sieć-reklamowa-metody-dopasowania

Sieć reklamowa Google to bardzo dobry sposób na dotarcie do potencjalnych klientów – sieć to ponad 2 miliony różnych witryn, w których można wyświetlać reklamy AdWords. Poznaj dokładniej możliwości, jakie daje sieć reklamowa i sposoby kierowania reklam, co pozwoli Ci skutecznie wypromować Twój biznes. Z wyszukiwarki Google korzystamy praktycznie każdego dnia. Jednak przeciętnego użytkownika interesują jedynie wyniki […]

Buduj świadomości marki z wykorzystaniem sieci reklamowej Google

eactive_ilustracja-150_v1

Budowanie świadomości marki obecnie nie jest proste, jednak wdrażając odpowiednie działania można już po pewnym czasie obserwować pierwsze pozytywne efekty. Kluczem do sukcesu jest też odpowiednia promocja biznesu – jednym ze sposobów może być sieć reklamowa Google i wyświetlanie w niej reklam displayowych, co przeznaczone jest głównie dla przedsiębiorców którym zależy właśnie na budowaniu świadomości marki. Masz […]

Reklama display, która porwie tłumy

reklama-display

Reklama display to skuteczne narzędzie dla wszystkich, którzy chcą wyświetlać reklamy w witrynach należących do sieci reklamowej Google. Chodzi aż o ponad 2 miliony witryn docierających do ok 90% internautów – dowiedz się więcej czym jest kampania displayowa i dlaczego warto w nią zainwestować. Wydawać by się mogło, że hasło kampania display w sieci reklamowej Google odnosi się jedynie do […]

Obalamy mity o AdWords, czyli – nie takie linki sponsorowane straszne jak o nich mówią

mity-linki-sponsorowane

Zapewne niejednokrotnie słyszeliście o różnych mitach dotyczących AdWords. Jakie mity przylgnęły do linków sponsorowanych? Większość z nich mija się z prawdą – przedstawimy te najbardziej popularne. Linki sponsorowane Google AdWords znane są już od dawna i tak naprawdę stały się jedną ze skuteczniejszych metod reklamy. WYŚLIJ ZAPYTANIE Jak każda nowa usługa czy produkt, AdWordsy też cierpiały na „choroby wieku dziecięcego” i potrzeba […]

Remarketing w Google Adwords – czyli „wróć do mnie”

jak-działa-remarketing

Remarketing w Google AdWords to spory potencjał dla przedsiębiorców – w końcu ta forma reklamy może prowadzić do odzyskania nawet do 73% porzuconych koszyków. W tym artykule przybliżymy to pojęcie, zobrazujemy również remarketing dynamiczny. Dowiedz się więcej! Czym jest remarketing w Google AdWords? Wiele osób zastanawia się dlaczego po wizycie w sklepie internetowym przez pewien czas przeglądając różne strony internetowe, wyświetlają […]

Specjalista AdWords – kim jest oraz dlaczego warto powierzyć mu prowadzenie kampanii AdWords?

powierzenie-kampanii-specjaliscie

Jakie umiejętności powinien posiadać specjalista AdWords? Dlaczego lepiej znaleźć dobrego specjalistę i jemu powierzyć prowadzenie kampanii, niż poprowadzić ją samodzielnie? W poniższym artykule opisujemy dokładniej kwestię korzyści wynikających ze zlecenia kampanii osobie z odpowiednią wiedzą, a także przybliżymy cechy takiego specjalisty. POZNAJ naszą ofertę na reklamy Google AdWords Wielu początkujących reklamodawców zastanawia się nad samodzielnym prowadzeniem kampanii Google AdWords, zdając sobie […]

Tych kilka wskazówek zmieni Twoje myślenie o Google Shopping

optymalizacja-google-shopping

Czasy, w których działanie wyszukiwarki ograniczało się jedynie do wyświetlania adresów poszukiwanych stron, minęły bezpowrotnie. Google szybko odkryło, że jeszcze szybszą i skuteczniejszą drogą dotarcia do użytkownika jest wyświetlanie mu reklam Google AdWords i konkretnych produktów, których może potrzebować. Wraz z tą myślą narodziła się kampania Google Shopping. Jeśli jesteś na bieżąco, zapewne możesz już w nią inwestować. Tylko czy […]

Kampania linków sponsorowanych i jej zalety, czyli jak szybko zwiększyć widoczność w internecie

linki-sponsorowane-zalety

Jeśli prowadzisz swój własny biznes w sieci, oczywistym jest, że zależy Ci na jak najlepszej widoczności Twojej strony internetowej. Zainwestowałeś już w pozycjonowanie, jednak świadomy długiej pracy nad efektami, szukasz dodatkowych rozwiązań, które pomogłyby Ci wyróżnić się na tle konkurencji. Linki sponsorowane to sposób na to, by łatwo, niedrogo, a przede wszystkim szybko znaleźć się wyżej niż najlepsze pozycje. […]

Promocja aplikacji mobilnych, czyli jak skutecznie docierać do użytkowników smartfonów

reklamy-aplikacji

Promocja aplikacji mobilnych to jedyna możliwość, aby trafić do potencjalnych klientów – obecnie konkurencja w tym obszarze jest naprawdę duża. Na szczęście z pomocą przychodzi Google AdWords i reklamy aplikacji mobilnej. Dowiedz się, na czym polega promowanie aplikacji i dlaczego warto przyjrzeć się bliżej propozycjom reklamowym od Google. Pamiętacie jeszcze pierwsze smartfony, wyposażone wyłącznie w aplikacje umożliwiające odbiór poczty e-mail […]

AdSense w pigułce – jak działa i jakie generuje zyski?

Nie od dziś wiemy, że Google docenia dobre, wartościowe dla użytkownika strony internetowe, odwdzięczając się ich właścicielom wysokimi pozycjami. Okazuje się jednak, że to nie koniec profitów, jakie otrzymują posiadacze najlepszych jakościowo witryn. Dobre strony cieszące się niezłą popularnością, otrzymują także możliwość dodatkowego, obiecującego zarobku, a to wszystko za pośrednictwem programu AdSense. Na czym polega, jak […]

Reklamy spersonalizowane? Tylko ostrożnie…

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, zapewne inwestujesz w internetową reklamę swoich produktów. Raczej na próżno byłoby czekać, aż Twój potencjalny klient sam Cię znajdzie. Możesz wybrać m.in. pozycjonowanie, a także reklamy Google. Dzięki reklamom Twój reklamowy komunikat jest jednak nie tylko widoczny, ale i może wyświetlać się dokładnie tym, którzy są nim potencjalnie zainteresowani. Tak, Twoja reklama może być niczym […]

Inteligentne Cele Google AdWords, czyli jak mierzyć i optymalizować skuteczność reklam?

Prowadzić kampanię Google AdWords bez mierzenia konwersji, to prawie jak założyć własny biznes i pozostawić go samemu sobie, licząc, że będzie przynosił zyski. Jeśli inwestujesz, oczekujesz zwrotu z tej inwestycji. Jeśli nie jest on satysfakcjonujący – szukasz przyczyny i robisz wszystko, by poprawić obecną sytuację. Tak samo powinieneś postąpić w przypadku prowadzenia kampanii Google Adwords – jeżeli coś ,,nie […]

Z reklamą mobilną możesz dotrzeć do ponad 70% użytkowników Internetu

Rynek smartfonów rozwija się w zaskakującym tempie. Z danych Google wynika, że w Polsce korzysta z nich już ponad 70% internautów, w tym 13% używa ich częściej niż innych urządzeń. Wniosek? Reklama mobilna może być jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do potencjalnego klienta. Tylko… Jak sprawić, by faktycznie trafiła do odbiorcy oraz zainteresowała go? Korzystanie ze smartfonów i tabletów (a szczególnie […]

Kampanie Google AdWords – czy to się opłaca?

Kampanie AdWords

Kampanie reklamowe Google’a to dziś niemal nieodłączny element internetowych działań marketingowych. Jeśli nieodłączny – musi być też skuteczny. A jeśli skuteczny, to przecież opłacalny. Mimo wszystko niektóre osoby twierdzą, że w ich przypadku kampanie Google AdWords nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. No właśnie, jak to się dzieje, że niektóre kampanie generują znaczne zyski, a inne z kolei narażają na straty? Sekret […]

Numery telefonów w reklamach AdWords, czyli skuteczny sposób na konwersję

Każdy reklamodawca chce skutecznie wpływać na swoich potencjalnych klientów. W tym celu stara się maksymalnie dostosować przekaz reklamowy, a tym samym doprowadzić do zaciekawienia ofertą. Zainteresowany użytkownik wchodzi na stronę docelową, a następnie dokonuje zakupu. Czy jednak istnieje prostszy sposób na konwersję? Owszem – Twój potencjalny klient może dokonać jej jeszcze przed wejściem na stronę. Rozszerzenia połączeń w Google […]

Jak dopasować reklamę do potrzeb odbiorców? Sprawdź, jak działają dostosowania reklam AdWords

Każdy reklamodawca chce, by oferowany przez niego produkt trafiał dokładnie do tych odbiorców, którzy mogą być nim zainteresowani. Logika podpowiada, że najlepiej byłoby móc dostosowywać reklamy odpowiednio do potrzeb użytkowników. Jak jednak robić to w przypadku, gdy nasza oferta jest naprawdę szeroka i różnorodna? Raczej ciężko byłoby tworzyć osobny przekaz reklamowy dla każdego jednego produktu. Na szczęście […]

Jak zarabiać na reklamach na blogu? Przekonaj się, czy blogowanie się opłaca!

Zarabianie na blogu

Blogi przeszły w ostatnich latach prawdziwą metamorfozę. Jeszcze kiedyś traktowane jako typowo hobbystyczne zajęcie – dziś, dla wielu stały się sposobem na dodatkowy zarobek, a nawet na… życie. Istnieją bowiem ludzie, dla których blogowanie to nie tylko pasja, ale i zawód. Brzmi mało wiarygodnie? Sprawdź, jak robią to prawdziwi weterani blogowania. Z niniejszego tekstu dowiesz się między innymi jak zarabiać […]

Jak zarządzać wieloma kontami AdWords? Poznaj pomocne narzędzia

Każdy reklamodawca, obsługujący wiele kampanii reklamowych jednocześnie, potrzebuje sposobu, który pozwoli robić to umiejętnie i efektywnie. To właśnie w tym celu powstało konto menadżera Google AdWords, a wraz z nim szereg przydatnych narzędzi, które pozwalają między innymi optymalizować prowadzone działania, wprowadzać zmiany oraz porządkować potrzebne raporty. #wiemyjak Konto menadżera – co oferuje? Zarządzanie kilkoma kontami z jednego miejsca jednocześnie jest […]

Fluktuacje liczby wyświetleń reklam i słów kluczowych – skąd się to bierze?

Fluktuacje liczby wyświetleń reklam

Powodów, dla których Twoja reklama bądź słowa kluczowe osiągają niezadowalającą liczbę wyświetleń jest całe mnóstwo. Być może jest to wynikiem wzmożonej aktywności konkurencji, która podniosła stawki i tym samym „strąciła” Cię z podium. Może się okazać, że użytkownicy niechętnie wyszukiwali hasła związane z Twoimi słowami kluczowymi. Również sezonowość czy trendy mają wpływ na taki stan. Zresztą, ruch internetowy, […]

Poprawiaj zasięg i trafiaj do swoich klientów dzięki reklamie PLA

product listing ads

W naszym kraju zadebiutowały w listopadzie 2013 roku. Od samego początku wieszczono im sporą karierę. I słusznie – od pierwszym dnia zwiększały ruch na stronach internetowych, pozwalały na dotarcie do najbardziej wartościowych potencjalnych klientów, a także znacząco poprawiały widoczność. Można powiedzieć, że były i nadal są, synonimem zwiększania szans na zaistnienie w internecie. Reklamy Product Listing Ads (nazywane inaczej m.in. Google […]

Łatwiej, szybciej, skuteczniej czyli Google Tag Manager

google tag manager

Setki niewiele mówiących znaczników HTML, skomplikowane reguły tworzenia skryptów, a do tego konieczność nieustannej ingerencji w kod witryny – wizja własnoręcznego dodania nowego tagu Google lub jakiegokolwiek skryptu wydaje się „czarną magią” dla osób niezwiązanych z działem IT. Na szczęście właściciel najpopularniejszej przeglądarki internetowej postanowił pomóc osobom nieposiadającym wiedzy i umiejętności programistycznych, udostępniając narzędzie Google Tag Manager. Dzięki niemu […]

Display Select Keyword czyli o 35 proc. większa szansa na konwersję

Prowadzisz kampanię AdWords w sieci reklamowej Google (GDN – Google Display Network). To oczywiste, że zależy Ci przede wszystkim na klientach, którzy skorzystają z oferowanych produktów bądź usług. To z nimi chcesz utrzymywać stałe relacje. Jednak zastanawiasz się, jak do nich trafić? Jak pomijać użytkowników, którzy nie mają intencji zakupowych? To proste, skorzystać z funkcjonalności noszącej nazwę Display Select […]

RLSA vs. Customer Match – niczym Holyfield z Tysonem

Na początku października 2015 roku Google uraczyło nas nową funkcjonalnością swojego systemu reklam AdWords. Udostępniło bowiem możliwość promocji opartą o adresy e-mail. Pozwoliło angażować użytkowników, którzy już wcześniej zaufali marce powierzając jej swoje dane, w tym przypadku adres poczty elektronicznej, i ponownie do nich dotrzeć. Brzmi znajomo, prawda? Owszem, Google korzysta z techniki podobnej do cookies w remarketingu czy funkcji […]

Jak reklamować aplikacje mobilne za pomocą Google AdWords?

Ponad półtora miliona aplikacji mobilnych w sklepie Google Play, z których korzysta około 60 proc. użytkowników smartfonów z naszego kraju. Te liczby mogą, i robią wrażenie. Nic więc dziwnego, że rynek aplikacji mobilnych rośnie w siłę. Coraz więcej twórców, coraz więcej aplikacji i coraz większa trudność, by przebić się z wartościową aplikacją do klienta. Na szczęście istnieje sposób, by wyróżnić się pośród […]

Zrozum mikromomenty i zdobądź przestrzeń mobilną

Spacerujemy deptakiem w Rynku, niestety pogoda nie należy do najprzyjemniejszych. Wpadamy na pomysł, by ogrzać się gorącą herbatą, a przy okazji coś przekąsić. Wyjmujemy smartfona, pytamy Google o najbliższy lokal, w którym napijemy się czegoś ciepłego i zjemy pyszne danie. Inna sytuacja. Wracając w piątek z pracy, słyszymy w radio zapowiedź nowej produkcji filmowej, która od jutra wchodzi do kin. Zatrzymujemy samochód, wyjmujemy […]

Przekierowanie numeru według Google

Pozwalają mierzyć połączenia telefoniczne generowane przez rozszerzenia połączeń i reklamy „tylko połączenie”. Reklamodawcom zapewniają dostęp do takich danych jak czas połączenia, rozpoczęcia rozmowy i jej zakończenia, jak „na tacy” przedstawiają numer kierunkowy dzwoniącego. Numery przekierowań Google to sposób, by poznać pełną wartość reklam Google w sieci wyszukiwania, a finalnie podejmować skuteczne działania celem pozyskania nowych klientów. Czy w trakcie robienia […]

Wszystko co musisz wiedzieć o tworzeniu Call to Action

Poznaj cenę, kup teraz, sprawdź naszą ofertę, zapisz się do newslettera – w ten lub bardzo podobny sposób twórcy mailingów, banerów czy stron z ofertą próbują zachęcić nas do działania. Jednym, zgrabnym buttonem starają się osiągnąć zamierzony cel. Bez różnicy czy będzie to sprzedaż, czy zapisanie się do newslettera, przyciski noszące miano Call to Action prowadzą do […]

Cele i stawki – o określaniu stawek AdWords i wyborze strategii

Niemal wszystkie działania w życiu codziennym czy zawodowym prowadzą do osiągnięcia założonego celu. Działając w określony sposób pragniemy doprowadzić do konkretnej sytuacji – awansować, zarabiać więcej itp. Podobnie jest w przypadku reklam AdWords. Decydując się na rozpoczęcie kampanii musimy zdecydować, co chcemy osiągnąć przy jej pomocy. Wybór ten wpłynie również na koszty, albowiem strategia ustalania stawek AdWords jest […]

Oferta dopasowana do potrzeb – dynamiczne reklamy w wyszukiwarce

Prowadzisz firmę, która oferuje swoim klientom niezliczone ilości produktów? Stawiasz na sezonowość, gdyż działasz w branży, która największe zyski czerpie o konkretnej porze roku? A może celujesz w nowe rynki? Jeśli choć raz odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania, reklamy dynamiczne powinny Cię zainteresować – to sposób, by to treść witryny, a nie słowa kluczowe stanowiły podstawę promocji w sieci. Brzmi dobrze, […]

O tym jak Google odsiewa ziarno od plew – kilka słów o nieprawidłowych kliknięciach

Rok 2006. Kalifornia. Na wokandzie ląduje sprawa pomiędzy Lane’s Gifts & Collectibles a Google. Przedmiot sporu – nieprawidłowe kliknięcia. Ostatecznie postępowanie kończy się ugodą i Google zrekompensuje straty reklamodawców, którzy padli ofiarą tzw click fraud. Gigant z Mountain View pokrywa koszty sądowe w wysokości 30 mln USD, a kolejne 60 mln oferuje firmie w postaci kredytu na reklamę online. Jednocześnie Google […]

Co należy zrobić, aby rozpocząć zarabianie na AdSense?

AdSense jest jednym z popularnych sposobów na zarabianie online. Czy warto założyć konto AdSense? Jak zarabiać na AdSense? Czego potrzeba, aby zacząć zarabiać? Bazując na przykładzie wybranych stron internetowych wyjaśnimy działanie i wytyczne Google AdSense. Dlaczego warto rozpocząć zarabianie na AdSense? Google przoduje w rozwiązaniach reklamowych – tworząc system AdWords daje reklamodawcom możliwość emitowania reklam, które pojawiają się […]

Co zrobić, aby reklama graficzna była jeszcze bardziej skuteczna?

Reklama graficzna to obecnie jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingu internetowego. Banery, o ile w przeglądarce nie jest ustawione blokowanie reklam można dostrzec praktycznie na każdej stronie należącej do sieci partnerskiej Google. Reklama graficzna Google, często wykorzystywana w systemie Google AdWords jest ciekawą formą zachęcenia klienta do zakupu – należy jednak pamiętać o pewnych zasadach przy prowadzeniu kampanii banerowej, aby zapewnić […]

Analityka internetowa i narzędzia do analizy, które warto poznać

Analityka internetowa (zwana również analityką webową) stanowi w dzisiejszym, cyfrowym świecie niezwykle ważny proces. Pozwala na analizę danych o użytkownikach stron www oraz wyciągnięcie przydatnych i wartościowych wniosków. Czym jest właściwie analityka internetowa? Analityka internetowa to proces, który obejmuje gromadzenie danych o użytkownikach strony www, gruntowną analizę danych, sugestie zmian oraz wdrażanie odpowiednich działań służących osiągnięciu wybranych celów biznesowych. […]

Baner internetowy – zalety i wady

Wystarczy, że wejdziemy na jakąkolwiek stronę internetową zamieszczającą treści reklamowe, a niemal za każdym razem natkniemy się na przynajmniej jeden baner internetowy. Mimo iż ten typ ogłoszeń reklamowych istnieje już od wielu lat (pojawiły się w 1994 roku), ich popularność tak naprawdę nigdy nie zmalała. Nie bez powodu programy służące do marketingu internetowego (np. Google AdSense) posiadają […]

Reklama kontekstowa: Z czym to się je?

Jeśli prowadzisz sklep z ubraniami i chcesz dotrzeć do wszystkich wielbicieli mody to Twoja obecność na portalach poświęconych trendom w modzie jest obowiązkowa. Prezentacja nowej kolekcji na stronach dopasowanych tematycznie do Twojej działalności będzie szybkim sposobem by dotrzeć do grupy docelowej i uzyskać ich zainteresowanie Twoim sklepem. Jeśli zdecydujesz się na taką formę promocji wówczas skorzystasz z reklamy kontekstowej. Reklama […]

Akademia Google Partners – czym jest i co może zaoferować?

Czym jest Akademia Google Partners? Myśląc o akademii, z reguły mamy przed oczami wielki gmach, gdzie odbywają się wartościowe zajęcia dla studentów. Miejsca takie kojarzą nam się również z wielowiekową tradycją. Ale czy zawsze tak jest? Znacznie od takich wyobrażeń odbiega Akademia Google Partners. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że program ten opiera się na cyklu bezpłatnych szkoleń, które […]

Reklama w aplikacji mobilnej

System Google AdWords pozwala na szerokie możliwości docierania reklamodawcom do grupy docelowej, w tym emisję reklam w aplikacjach mobilnych. Reklamy Google w aplikacjach mobilnych posiadają ogromny zasięg – można ją kierować na Apple App Store, Windows Phone Store oraz Google Play), czyli na trzy największe na świecie platformy mobilne. Jak to działa? Reklamy w aplikacjach mobilnym można wyświetlać za […]

Reklama Google Shop

Reklamy Google Shop wyświetlają się zazwyczaj po prawej stronie wyników wyszukiwania lub nad nimi. Są one dobierane pod słowa kluczowe, które wpisuje użytkownik, np. po wpisaniu czajniki elektryczne powinniśmy zobaczyć konkretne oferty czajników w sklepach online, korzystający z reklam Google Shop. Reklama Google Shop może zostać wyświetlona po połączeniu konta Google AdWords z kontem Google Merchant Center. Od […]

Google AdWords: co może już dziś?

Reklama Google AdWords kojarzy się wielu osobom głównie z reklamą tekstową wyświetlaną w wyszukiwarce, obok naturalnych/organicznych wyników wyszukiwania. W przeciągu kilku lat system AdWords rozwinął się na tyle, że stał się rozbudowaną platformą do reklamy internetowej. W tym momencie Google AdWords, prócz klasycznej reklamy tekstowej, oferuje wiele możliwości: 1. Reklama Google Shop Wyraźny ukłon Google w stronę właścicieli witryn […]

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Zdarza się, że przejmujemy kampanie AdWords prowadzone przez inne agencje i o dziwo w 90% takich przypadków, nie stosowano RLSA. Fakt ten jest dość zaskakujący, biorąc pod uwagę, że remarketing w wyszukiwarce jest bardzo skutecznym i jednocześnie w miarę prostym sposobem na zwiększenie efektywności >reklam Google AdWords w wyszukiwarce. Remarketing w wyszukiwarce (RLSA) opiera się na bardzo podobnych zasadach, jak zwykły remarketing. […]

Łączenie Google Analytics z Google AdWords

Obie usługi Google mają ogromny potencjał, który można jeszcze lepiej wykorzystać poprzez połączenie ich ze sobą. Po zintegrowaniu konta Google Analytics z Google AdWords, otrzymujemy dostęp do specjalnych statystyk, niedostępnych dla innych źródeł ruchu. Dzięki temu, możemy jeszcze lepiej zarządzać budżetem reklamowych i podejmować trafniejsze decyzje. Najważniejsze korzyści z połączenia Google Analytics z Google AdWords: 1. Analiza ruchu oddzielnie […]

Google AdWords: opłaty

Opłaty w Google AdWords opierają się na nieco innym modelu rozliczeń niż reklama w telewizji oraz prasie. W tradycyjnych mediach zazwyczaj płacimy z góry ustaloną kwotę za emisję reklamy w konkretnych blokach reklamowych, przez określony czas. W prasie zazwyczaj mamy do wyboru konkretną stronę i miejsce – zależnie od decyzji, gdzie ulokować naszą reklamę, zapłacimy inną cenę. W Google AdWords reklamodawca rozlicza się […]

Edytor AdWords

Program został stworzony przez Google i udostępniony bezpłatnie. Edytor AdWords służy do zarządzania kampaniami Google AdWords i najczęściej stosuje się go do obsługi dużych kont, na których wprowadzanie zmian tradycyjnym sposobem (logowanie się na stronie adwords.pl) zajmuje wiele czasu. Edytor Google AdWords jest jednym z podstawowych narzędzi pracy z reklamami w wyszukiwarce. Edytor AdWords umożliwia m.in.: – edycję zbiorczą danych […]

Google Partners

Co to jest Google Partners? Google Partners jest specjalnym projektem Google skierowanym do agencji e-marketingowych. Projekt ma na celu wspieranie wspomnianych agencji, ale również konsultantów i innych specjalistów, którzy są zawodowo związania z usługami Google dla biznesu. Dzięki Google Partners można uzyskać dostęp do zamkniętych szkoleń, najnowszych informacji branżowych, czy najnowszych rozwiązań na długo przed innymi. Jak […]

Google AdWords: grupy reklam

Konto Google AdWords posiada swoją specyficzną strukturę, przypominającą drzewo – nie bez powodu. Wydaje się, iż jest to obecnie najlepszy z możliwych podziałów, który daje dużą elastyczność w prowadzeniu kampanii AdWords i jednocześnie zachowuje przejrzystość całego konta. Dlaczego należy zwrócić szczególną uwagę na grupy reklam? Staranne przygotowanie poszczególnych grup reklam w AdWords pozwala na precyzyjne dotarcie do osób, na […]

AdWords godziny wyświetlania

Jedną z zalet Google AdWords jest możliwość ustawienia godzin, w których reklamy będą emitowane. Opcja ta pozwala lepiej dostosować kampanię AdWords do cyklu dniowego i tygodniowego potencjalnych Klientów. Wiele dostępnych nam statystyk pokazuje, że praktycznie każdy produkt/usługa jest wyszukiwany i kupowany w innym, specyficznym czasie. Przykładowo pizza z dowozem jest zamawiana częściej podczas weekendu, usługi dla firm (b2b) cieszą się największą […]

Konwersje wspomagane

Prócz konwersji po wyświetleniu, o których pisaliśmy ostatnio istnieje coś takiego, jak konwersje wspomagane. Obecnie potencjalny klient spotyka się z ofertą firm w różnych miejscach, np. bezpłatne wyniki wyszukiwania, reklamy AdWords, porównywarki cenowe, kampanie banerowe itd. Rzadko zdarza się, że konwersja zachodzi za pomocą jednego źródła czy medium. W zdecydowanej większości przypadków, potencjalny klient dokonuje konwersji po kilkukrotnym […]

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE sp. z o.o.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to
Zostań Bajkowym Bohaterem III
Weź udział