WYKONUJEMY DARMOWE AUDYTY SPRAWDŹ
 

Google Ads (AdWords)

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Zdarza się, że przejmujemy kampanie AdWords prowadzone przez inne agencje i o dziwo w 90% takich przypadków, nie stosowano RLSA. Fakt ten jest dość zaskakujący, biorąc pod uwagę, że remarketing w wyszukiwarce jest bardzo skutecznym i jednocześnie w miarę prostym sposobem na zwiększenie efektywności >reklam Google AdWords w wyszukiwarce. Remarketing w wyszukiwarce (RLSA) opiera się na bardzo podobnych zasadach, jak zwykły remarketing. […]

Łączenie Google Analytics z Google AdWords

Obie usługi Google mają ogromny potencjał, który można jeszcze lepiej wykorzystać poprzez połączenie ich ze sobą. Po zintegrowaniu konta Google Analytics z Google AdWords, otrzymujemy dostęp do specjalnych statystyk, niedostępnych dla innych źródeł ruchu. Dzięki temu, możemy jeszcze lepiej zarządzać budżetem reklamowych i podejmować trafniejsze decyzje. Najważniejsze korzyści z połączenia Google Analytics z Google AdWords: 1. Analiza ruchu oddzielnie […]

Google AdWords: opłaty

Opłaty w Google AdWords opierają się na nieco innym modelu rozliczeń niż reklama w telewizji oraz prasie. W tradycyjnych mediach zazwyczaj płacimy z góry ustaloną kwotę za emisję reklamy w konkretnych blokach reklamowych, przez określony czas. W prasie zazwyczaj mamy do wyboru konkretną stronę i miejsce – zależnie od decyzji, gdzie ulokować naszą reklamę, zapłacimy inną cenę. W Google AdWords reklamodawca rozlicza się […]

Edytor AdWords

Program został stworzony przez Google i udostępniony bezpłatnie. Edytor AdWords służy do zarządzania kampaniami Google AdWords i najczęściej stosuje się go do obsługi dużych kont, na których wprowadzanie zmian tradycyjnym sposobem (logowanie się na stronie adwords.pl) zajmuje wiele czasu. Edytor Google AdWords jest jednym z podstawowych narzędzi pracy z reklamami w wyszukiwarce. Edytor AdWords umożliwia m.in.: – edycję zbiorczą danych […]

Google Partners

Co to jest Google Partners? Google Partners jest specjalnym projektem Google skierowanym do agencji e-marketingowych. Projekt ma na celu wspieranie wspomnianych agencji, ale również konsultantów i innych specjalistów, którzy są zawodowo związania z usługami Google dla biznesu. Dzięki Google Partners można uzyskać dostęp do zamkniętych szkoleń, najnowszych informacji branżowych, czy najnowszych rozwiązań na długo przed innymi. Jak […]

Google AdWords: grupy reklam

Konto Google AdWords posiada swoją specyficzną strukturę, przypominającą drzewo – nie bez powodu. Wydaje się, iż jest to obecnie najlepszy z możliwych podziałów, który daje dużą elastyczność w prowadzeniu kampanii AdWords i jednocześnie zachowuje przejrzystość całego konta. Dlaczego należy zwrócić szczególną uwagę na grupy reklam? Staranne przygotowanie poszczególnych grup reklam w AdWords pozwala na precyzyjne dotarcie do osób, na […]

AdWords godziny wyświetlania

Jedną z zalet Google AdWords jest możliwość ustawienia godzin, w których reklamy będą emitowane. Opcja ta pozwala lepiej dostosować kampanię AdWords do cyklu dniowego i tygodniowego potencjalnych Klientów. Wiele dostępnych nam statystyk pokazuje, że praktycznie każdy produkt/usługa jest wyszukiwany i kupowany w innym, specyficznym czasie. Przykładowo pizza z dowozem jest zamawiana częściej podczas weekendu, usługi dla firm (b2b) cieszą się największą […]

Konwersje wspomagane

Prócz konwersji po wyświetleniu, o których pisaliśmy ostatnio istnieje coś takiego, jak konwersje wspomagane. Obecnie potencjalny klient spotyka się z ofertą firm w różnych miejscach, np. bezpłatne wyniki wyszukiwania, reklamy AdWords, porównywarki cenowe, kampanie banerowe itd. Rzadko zdarza się, że konwersja zachodzi za pomocą jednego źródła czy medium. W zdecydowanej większości przypadków, potencjalny klient dokonuje konwersji po kilkukrotnym […]

Konwersje po wyświetleniu

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, co to jest konwersja w AdWords. Natomiast dzisiaj chcemy przybliżyć dla wielu osób mało jasne pojęcie konwersja po wyświetleniu. Interakcja użytkowników z reklamą w wyszukiwarce nie sprowadza się jedynie do kliknięcia w link sponsorowany. Wiele osób błędnie zakłada, że zachowanie ludzkie w wyszukiwarce jest proste, ale dużo badań pokazuje, iż jest inaczej. Google próbuje analizować […]

Pozycjonowanie (SEO) czy AdWords?

Wiele firm faworyzuje pozycjonowanie (SEO) lub AdWords i stawia sprawę zero-jedynkowo: pozycjonowanie (SEO) lepsze od AdWords vs. AdWords lepsze od pozycjonowania. Oba podejścia są błędne i powodują, że przedsiębiorstwa same sobie szkodzą, jeśli korzystają jedynie z faworyzowanego rozwiązania. By w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje marketing w wyszukiwarce, należy wziąć pod uwagę pozycjonowanie (SEO) i Google AdWords jednocześnie, a zastanawianie się co […]

Reklama banerowa w Google AdWords

Reklama banerowa AdWords jest jednym z najskuteczniejszych sposobów reklamy, która przyciąga wzrok osób odwiedzających witryny internetowe. Banery mogą mieć różne rozmiary, a stosowana tutaj reklama może mieć formę statyczną (jeden, nieruchomy obrazek) lub dynamiczną (proste animacje w formacie gif lub filmiki w formacie flash), o czym piszemy w dalszej części artykułu. Co to jest baner reklamowy? Baner reklamowy to plik graficzny […]

Pomysły na remarketing w wyszukiwarce

Remarketing to narzędzie o bardzo dużych możliwościach. Niestety podobnie jak kampanie AdWords są prowadzone przez amatorów, przez co są nie skuteczne. Większość osób używa remarketing w sposób najprostszy, co wcale nie oznacza najlepszy: „wszystkim to samo”. Tak skonstruowany remarketing w wyszukiwarce nie będzie najczęściej docierał z odpowiednim przekazem do grupy docelowej i nie będzie skuteczny. Idea remarketingu zakłada bowiem dwie […]

Jak działają linki sponsorowane Google i kiedy są skuteczne?

Tworzysz reklamę, wyświetlasz ją w naszej wyszukiwarce, czekasz na klientów – tak w skrócie można opisać argumenty, którymi firma Google kusi reklamodawców na głównej stronie usługi Adwords. Mimo, że popularne linki sponsorowane mogą bardzo pomóc w prowadzeniu biznesu stworzenie skutecznej kampanii nie jest takie proste jak mogłoby to się wydawać. Co może pójść nie tak? Całkiem sporo. Źle […]

Google AdWords dla początkujących

Kiedy myślisz o skutecznej reklamie być może masz przed oczami sławnego aktora, który namawia Cię do skorzystania z szamponu w telewizyjnym spocie lub spoglądając na Ciebie z wielgachnego bilbordu. Google widzi to zupełnie inaczej. Reklamy w wyszukiwarce są dlatego tak skuteczne, ponieważ wielu ludzi nawet nie wie, że to reklamy. Ale po kolei… Być może kiedy korzystałeś z wyszukiwarki Google zwróciłeś […]

Reklama Google Shop: czy działa?

Google shopping w Polsce Zakupy Google (nazywane również: Google Shop, Google Shopping, Google Merchant Center oraz PLA) zostały wprowadzone do Polski 8 listopada 2013. Miało to miejsce akurat przed Świętami, co pozwoliło witrynom e-commerce na jeszcze lepszą promocję produktów w wyszukiwarce, w najgorętszym dla nich czasie. Minęły już dwa miesiące od polskiej premiery Zakupów Google, zatem przyszedł czas […]

Zakupy Google: testy w Polsce już trwają!

Jako jedna z pierwszych agencji SEM w Polsce, zostaliśmy zaproszeni przez Google do testów Google Merchant Center (GMC) – Zakupy Google. Produkt ten pojawił się w 2009 roku w USA, Wielkiej Brytanii oraz Niemczech. Zakupy Google są porównywarką cenową, która bez przechodzenia na stronę internetową, już na poziomie wyszukiwarki, będzie porównywać oferty cenowe różnych sklepów internetowych. W Polsce usługa […]

Czy zawsze pierwsza pozycja w Google jest najlepsza?

Wiele firm chce, aby ich strona pokazała się na pierwszej pozycji w wyszukiwarce Google, po wpisaniu ważnych dla nich słów kluczowych. Czy faktycznie zawsze top 1 przynosi najkorzystniejsze efekty? Śledząc dane z setek kont Google Analytics widać, iż nie jest to regułą i każde z użytych fraz należy przeanalizować odrębnie pod tym kątem. Poniższa grafika przedstawia procent osób składających […]

Słowa kluczowe: ogólne czy precyzyjne?

Słowa kluczowe to inaczej pojedyncze słowo bądź fraza, którą użytkownik wpisuje w wyszukiwarce, aby znaleźć interesujące go informacje, m.in. produkty i usługi. Wyszukiwarka na podstawie wpisanego zapytania, wyświetla najtrafniejsze wyniki udzielające wiadomości nt. wpisanego słowa kluczowego. Dlatego też bardzo ważne jest odpowiednie wyselekcjonowanie fraz do kampanii AdWords. Wyobraźmy sobie, że prowadzimy pizzerię na Bemowie i chcemy promować swój […]

Usługi sezonowe: Google AdWords czy pozycjonowanie?

Prowadzisz usługi sezonowe lub sprzedajesz produkty zależne od pory roku? Jeśli tak, to wyszukiwarka Google jest jednym z najlepszych miejsc, gdzie możesz wypromować swoją firmę. Codziennie miliony ludzi korzysta z internetu, w celu znalezienia informacji pomagających podjąć decyzję o zakupie – z pewnością warto pokazać się w tym miejscu wirtualnego świata, prezentując swoją ofertę. Gdy już zdecydujesz się na promocję w wyszukiwarce, […]

Remarketing oficjalnie w ofercie Eactive!

Przedstawiamy Państwu nową usługę w naszej ofercie, jaką jest remarketing. Co to jest? Remarketing jest funkcją pozwalającą dotrzeć do osób, które były na Państwa stronie, czyli potencjalnych klientów . Daje nam to ogromne pole do działania w kampaniach reklamowych. Ze statystyk ruchu na witrynach e-commerce jasno wynika, że zakupu dokonuje około 3% użytkowników odwiedzających sklep. Dodatkowo, zdecydowana […]

Udział reklamy w wyszukiwarkach w polskim rynku reklamy online w 2012

Według IAB Polska w III kwartale 2012 roku w Polsce marketing w wyszukiwarkach stał się liderem rynku. Osiągnął udział 38% w wydatkach na reklamę on-line. Rynek SEM rósł w tempie 19% podczas gdy cały rynek reklamy online rósł w tempie 7,3%. Prognozy mówią, że SEM ma szansę uzyskać nawet 50% wszystkich wydatków na reklamę online. Panowie i Panie pracujemy w trudnej, ale […]

Widoczność, spostrzegalność twojej strony w zależności od pozycji w Google.

Jedna z ciekawostek dotycząca Google i Google Adwords. Nie bez powodu Google dla swojej usługi wybrało 3 pierwsze linki nad „naturalnymi” wynikami. Po wpisaniu wybranego zapytania w wyszukiwarce pojawia się lista wyników – najczęściej są to wyniki „naturalne” oraz nad nimi 3 reklamy Adwords. Wykres pokazuje ile procent osób widzi, zwraca uwagę na link do  strony w zależności od […]

Google Adwords – z serii dla początkujących.

Czy wiesz, że w usłudze linków sponsorowanych Google Adwords masz możliwość wprowadzania zmian w każdej chwili i zmiany te są widoczne natychmiast. Daje to ogromne możliwości i ogromne korzyści. Zmianie może podlegać dosłownie wszystko: – słowa kluczowe – dopasowanie słów kluczowych w wyszukiwaniu czyli na jakie frazy i  co zawierające ma się wyświetlać Twoja reklama – treści reklam – strony […]

Google Adwords – dlaczego Twoja kampania jest nieskuteczna? Turbo tip nr 2

Wśród osób prowadzących firmy istnieje błędne przekonanie, że wystarczy uruchomić kampanię Google Adwords, aby zacząć sprzedawać przez internet przez własną stronę www. Niestety nie tak to działa. Jeśli próbowałeś już Google Adwords i okazało się że wydałeś pieniądze i nic nie zarobiłeś oznacza to, że uległeś identycznemu złudzeniu.  Zazwyczaj po takim działaniu pozostaje przekonanie, że Google Adwords […]

Co to jest Google Adwords i jak działa? Turbo news nr 1

Nikt nie wytłumaczy Ci tego lepiej niż sami ludzie z Google. Krótki ciekawy filmik trafnie ujmujący całą ideę Google Adwords. Zapoznaj się naszymi aktualnymi promocjami i wypróbuj naszą wiedzę zupełnie za darmo!

x

ZAMÓW bezpłatną WYCENĘ

Filtr antyspamowy

Podanie imienia i nazwiska jest dobrowolne, natomiast podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do obsługi zapytania. Państwa dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Wysłane zapytanie obsługiwane jest przez EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

* Pole wymagane

#wiemyjak

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to