Customer Care Manager

grafika-rekrutacja-customer-care-manager

Zespół CUSTOMER CARE firmy EACTIVE poszukuje osoby, na stanowisko:

Customer Care Manager

Miejsce pracy: dowolnie – siedzibę mamy we Wrocławiu, ale możesz pracować zdalnie skąd tylko chcesz

Szukamy osoby konsekwentnej w swych działaniach oraz dążeniu do wyznaczonego celu przy jednoczesnej dużej empatii, a także umiejętności wsparcia swojego zespołu. Z uwagi na to, że relacje w EACTIVE są dla nas bardzo ważne, szukamy Managera otwartego na ludzi, o pozytywnym nastawieniu, który chętnie dzieli się wiedzą oraz zdobytym doświadczeniem.

Wiemy również, jak ważna jest umiejętność pracy w zespole, dlatego zależy nam na tym, by osoba która będzie tworzyła z nami EACTIVE, była sumienna, potrafiła organizować swój czas, a także posiadała umiejętność analitycznego myślenia.

Twórz z nami zespół, w którym #wiemyjak!

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • zarządzanie zespołem Customer Care Specialists
  • opiekę i motywację zespołu,
  • rozwój i szkolenie działu,
  • negocjacje z kluczowymi klientami EACTIVE,
  • realizację celów biznesowych i jakościowych EACTIVE,
  • współpracę z innymi działami,
  • współtworzenie wizji rozwoju EACTIVE

Oczekujemy od Ciebie:

  • umiejętności i wiedzy z obszaru zarządzania,
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • umiejętności i wiedzy z obszaru negocjacji,
  • doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego popartego sukcesami,
  • umiejętności organizacji czasu pracy,
  • wiedzy z zakresu digital marketingu (SEO i PPC),
  • wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość obsługi Google Analytics, Google Search Console,
  • specjalistyczna wiedza z obszaru SEO,
  • specjalistyczna wiedza z obszaru Google Ads,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Język angielski – poziom B2.

Wynagrodzenie:

4000 – 6000 zł netto

Oferujemy:

  • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca na świecie,
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwość wpływania na strategiczne decyzje firmy,
  • po pół roku pracę w piątki do godziny 14:00,
  • możliwość wyboru formy zatrudnienia (UoP/B2B)
  • brak dress code’u,
  • finansowanie kursów na platformie Udemy,
  • pracę w młodym i przyjaznym Zespole.

 

Etapy rekrutacji:

1-desktop

KŁADZIEMY NACISK NA ROZWÓJ

Dołącz do naszego grona
EKSPERTÓW #wiemyjak
APLIKUJ

x

APLIKUJ

na stanowisko:

*

*

*

*

(pliki do 5 MB w formatach: pdf, doc, docx, png, jpg)

Uwagi:

Filtr antyspamowy

*

Administratorem Twoich danych osobowych jest EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Świętej Katarzynie (55-010), pod adresem ul. Główna 26/2, NIP 896-15-47-353, REGON 363683262. czytaj więcej

* Pole wymagane

#wiemyjak

Trwa wysyłanie...

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacji firmy EACTIVE wiemy jak sp. z o.o. sp. k.

Znajdź nas na Facebooku
Eactive - wiemy jak Lubię to